Hvem er med?
Er allerede doblet op.
Har en 4. plads fra sidste måned at forsvare.....
Betfreds VIP 5000$ freeroll
Jeg er også med... var oppe i over 4k forholdsvis hurtigt, men ligger nu med 2500
3.5k :)
2780 her. Er klar til at gå hele vejen,,
kollemorten skylder squ en omgang til dig hvis jeg vinder noget. er i toppen nu efter 3 gyldne hænder dejligt jeg huskede den eller du huskede mig på den
3,3K ved pausen.
Synes ikke der er så mange "sit-outs" som normalt....
4.7k ved første pause.
Chmpen85: Glad for at jeg kunne hjælpe :-)
ude set over set :D.
Har lige haft et par gode donations. 16k.
8,1K....
ja niveauet er ikke fantastisk højt....
10,2K
jeg har før været med og glemt alt om den kommer ind en halvanden time med 52,5 chips back ja må have splittet noget inden hehe og bliver 9'er det var en nice føelse.
igår ligger jeg godt til istarten og mod slut men ryger lige før pengene måske man skal starte dårligt haha
hvad der startede kanont går skidt nu.. ok det startede også kun godt fordi jeg ikke rigtig gad spille og gik all in på alt og vandt mine flips hehe... men får slet ikke kort nu. så både kort og chip død kom så pause
øv !
skiftede lige bord.
Før var jeg CL på bordet. Nu kun nr. 5
Det kan da være jeg giver dig en donation ;) 17k
ja det er en fin stack du har der.
Synes det er snyd at vi har 6 mand fra top 20 på vores bord
6140 ved pause...
har ligget under avg. i lang tid.. synes snart det er på tide at double :)
19K.
slog en ud med 98 på 8XX board. Han havde kun 66....
omkring 10k her ved pausen.. har siddet på bord med kollemorten da han byggede stack efter at være kommet over
fortæl hellere om dit 108 call på 8xx bord. hvor donk rykker med 82
16.8k. Meget kedelig time.
ja, han var sku donket. At kalde mit raise med 82 i blinds.....
BetFred
nå, så vågnede du, lilleclown.
Ikke så dårligt at man kan vinde 1250$ ved at min-raise med 1000$
Vågnede? Har ikke ramt i en time :S
ham der lige er blevet chippie ramte lige en 1 outer på river mod en dk'er surt
FFS! UTG raiser til 6k, jeg sidder med 22k som CL og caller bare med kongerne, en bigstack lige bagved sender hans 20,5k stack ind med TT...
Boarded kommer 8AJ Q K! Og taber most likely førstepræmien på en fucking runner runner streg
husk lige at en også er all in med AK så det er en 1 outer han rammer. ham med AK havde dog kun 6k stack
ham jungleee skubber alle hænder, hvor jeg har chips inde. WTF!!
Damn.
14K
CO åbner med 2K, jeg sætter ham all in fra BB med godt 8K....Han caller med A8. Jeg har KQ og får ingen hjælp....
@ 04uran
Var det elbasset? For han har godt nok været heldig siden starten.
Da vi kommer til midten håbede jeg lige sådan, at jeg kunne gå meget dybt - måske endda gentage sejren fra februar... Man skulle fandme tro, vi spillede på stars :P
Ja, juglee spiller frisk til.....Har jeg heldigvis fået udnyttet et par gange....
nu vil jeg godt snart have et andet bord.
Der er absolut ingen shortstacks ved vores bord.
sådan så doblede jeg mod donk med A7 vs 73 på K74 bord. gal en donk
der bliver godt nok spillet friskt til på mit bord - næsten ikke et orbit uden en all in
Så røg han. Aggro-donk jungleee :)
Der er også kun Shortstacks på dit bord OldFart
Ja, men så også lige mr aggro - forza som desværre røg højt op med A9 mod 1010
20,7K.
Er ved at komme tilbage ved at gå all in nogle gange....uden at blive kaldt.
Blinds og antes er ved at blive store....
16K.
Tabte et race med AQ mod 99....
Havde lige QQ i SB, hvor hele bordet folder - lækkert, når man endelig får sin stærkeste hånd :(
må lige dele dette med jer.. kæresten ville i seng kl 21.30 lige efter jeg havde fundet touren frem pga kolle morten.
jeg tænker fuck det lad os gå i seng og går all in på alt. første gang jeg kaldes er af 88 mod mine 89 jeg rammer 9'er hånden efter all in med 102 mod Q7 som kalder. 2 på turn og jeg vinder.
lidt efter KK og jeg dobles af AK. og grunden er lagt til en top placering og kan ikke skride hehe
lol chmpen - så kan det jo kun gå en vej - op!
Så er vi i pengene - nu går det stærkt!
18K.
Der er sku ingen der tør calle mine all ins på boblen - herligt!
Ham Forza spiller stort set alle hænder, da der så endelig er en der kalder - vender han JJ og vinder.... han har nu 51K
Er der en af jer der er Gludbaek?
hvad er dit nick Chmpen?
Den, der først gætter mit nick, skylder mig $5.
De fleste af os har rimelig nemme nicks :-)
Kun lige chmpen, som ikke er helt ligetil....
23K.
En tosse raiser min blind til 4,8K hvorefter han folder til mit all in med kun 6K mere bagved...
(Jeg havde AK)
hehe ja mit nick er godt skjult.. se det på vinderen senere forhåbentlig
har jeg også prøvet.. havde AK har 8k chips. en raiser pre til 2k jeg kalder. flop Q47 alle ruder har ruder K han siger 3.6 k jeg shover han folder han havde mig godt dækket hehe
nu skal vi squ på finale bord kun et bord fra. men ligger squ ikke for godt
røg som nr. 18.
Der er en der caller min BB.
Jeg tænker - han har sku nok AA eller KK, for der er sku ingen
der bare caller med de her blinds...
Jeg rammer selvfølgelig toppar med min J10 og checkraiser ham all in - og han viser AA op..
held og lykke til jer andre :-)
havde håbet på at drukpa ville gå all-in det har jeg lagt mærke til at han gjorde et par gange og ville fange ham. istedet røg jeg ind i din 10j.
Chmpen....Husk at give mig procenter når du vinder lortet!!!
så var det min tur til at forlade touren fuck. 77 skubber en kalder med QJ og rammer den forbandet J hvorfor. havde ellers ligget ok så
tam tam føelse jeg har agrr. hvorfor skulle jeg ryge.. nå men godnat
Prøver :)
1/5
4/4 :(
HU
Mine 100k mod hans 435k :)
FFS CL og 3. mand ender all in AJ mod A2. Det bliver en split pot, selvom CL har flush træk :(
Nå, endte all in på en 300kish pot med A3 mod hans 99. Kunne ikke suge, men $775 er heller ikke tosset for en freeroll :)
Hej med jer,
Tak for spillet i går - det var en fornøjelse :-)
Chmpen - du spillede godt friskt til - med den stack du havde fået bygget, var jeg sikker på, at du var kommet til finalebordet!
Tillykke lilleclown.....
Ja, det er ikke så dumt for en freeroll. Der er super god value i den...
Mange tak.
Ja, det var lækkert. Må nok hellere spille den igen næste gang :) Har spillet den før, men er blevet suget en del naturligvis. Mindes ikke rigtigt jeg sugede i går.