Hej PN.
Efter Ongames nye fantastiske "Robin Hood" style rake system skifter jeg til Ipoker.
Jeg har dog problemer med at signe up på Betmost. Får en besked hvor der står Access Denied, Contact support.
De har så fundet frem til at det er min internet udbyder som er problemet. Jeg kan ikke opnå kontakt til deres site af en eller anden grund.
Har utallige Ipoker deals og har aldrig haft problemer før. Nogen der har oplevet noget lignende?
Betmost sign-up problemer
Bummelum.
Må sgu da være nogen som spiller på Betmost...?
Har internet gennem Yousee (TDC) og kører ESET antivirus/firewall eller hvad det nu hedder.
Hvis du proever at tilgaa dem via https kan du godt have problemer da deres ssl certifikat ikke er gyldigt for deres domain.
Saa se om der staar http:// eller https:// i starten af url'en.
Jeg spiller derinde og har aldrig haft lignende problemer. Ellers et godt skin, der godt kan anbefales. Det lyder underligt.
Jeg har fået denne mail fra support:
The two most common reasons for this issue are either:
1. Firewall or antivirus software which blocks the software's connection to
the game server or;
2. An issue related to your internet service provider (ISP)
Please ensure that your firewall has the following ports open and no
anti-virus software is preventing connections through these:
5704, 5724
In the second case, please run a trace route and contact your ISP with the
log:
* Click on the Windows Start Menu Button
* Run
* type "cmd" and press ENTER
* a black command promt window will appear, there the player should type
"tracert real1.cdpoker.com" (without "") and press ENTER.
You will see all the servers your connection goes through until it reaches our
server.
Some server on the way might be delaying, or not responding and your ISP can
correct this by configuring another route.
Please let us know if you would be able to register for an account after doing
the steps above.
Det første step (det med portene). Er der nogen der ved hvordan man gør det?