BetonBet advarsel forsvundet penge

#1| 0

Den 10/6 udtrækker jeg 2150 kroner fra BetonBet og pengene fjernes fra min konto.
I dag, den 24/6 er pengene stadig ikke gået ind på min konto. Jeg har så fået min bank, Nordea, til at undersøge sagen og de har ikke modtaget penge fra BetonBet, der skulle videreføres til min konto.
Jeg har selvfølgelig snakket med Betonbet og mailet frem og tilbage med deres payout manager ved navn Arne.
Jeg har også sendt ham et kontoudtræk af min konto, sådan at de kan se, at jeg ikke har modtaget pengene og ikke er fuld af løgn.
Arne siger at pengene er trukket fra deres konto:
kopieret fra en modtaget mail fra Arne:

The bank is Jyske Bank. We send a request to our bank in Norway, DnB, and then Jyske makes the transfer. I have attached the details I get from our bank, if that should be of any help, sorry for any problems this is causing you.

Her er det jo så nærliggende at tro, at de to bank har fucket noget op, eller at Betonbet fusker.

Men det ændrer jo ikke ved at mine penge ikke er dukket op på min bankkonto, men alligevel forsvundet fra min spillekonto på BetonBet, som jo har ansvaret for pengene så længe de ikke er overført og står på min konto.

Spørgmålet er så hvad jeg gør nu, hvis Betonbet ikke vil ryste op med mine penge?

edit.
Pengene skal føres direkte tilbage til min bankkonto og ikke via kreditkort. Det har de også gjort et par gange før uden problemer.
Jeg er medlem af Dansk Poker forbund, måske de vil kunne gøre noget, hvis der ikke sker noget mere i sagen? - nogle der har erfaring med det?

24-06-2007 12:16 #2| 0
24-06-2007 12:17 #3| 0

Er pengene sendt direkte til en konto eller er det tilbage til kreditkort, der er brugt?

Har selv en gang brugt 3 forskellige kreditkort til en konto og mine penge forsvandt også. De viste sig at pengene var blevet sendt til min kammis kreditkort i stedet.

24-06-2007 12:27 #4| 0

de har kun brugt 10 hverdage på det, giv dem en uge mere og en email før du begynder på andet

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar