Hey,
Efter at være blevet storrenset på BetOnBet (Prima), tænkte jeg ville cashe de sørgelige rester ud. Desværre ser der ud til at være noget i vejen med cashieren, så jeg henvender mig til live support. Efter lidt snak frem og tilbage (identifikation af problemet), vil de så lave en manuel udtrækning. Herefter spørger supporten så:
"[BetOnBet] Jeg kan godt prøve å withdraw herfra, men da behøver jeg ditt password og ditt Neteller account number. Jeg trenger også sum."
Og der er jeg så bare ét stort spørgsmålstegn. Wtf? Mit pass? Vi bliver jo remindet i samtlige mails fra pokersites om, at vi ikke skal oplyse vores pass - ever!
Jeg fortæller ham så, at det vil jeg ikke oplyse, og hvordan det i øvrigt kan være, at jeg skal oplyse det. Herefter svarer han:
"[BetOnBet] Det er meget sjelden vi spør om adgangskode, og kunder kan når som helst endre dette inne på "my page" på betting siden eller på "bank" i pokerklienten."
Vi finder derefter ud af det, ved at han spørger om mit security question, og derefter resetter mit password, og kan så logge på min konto.
Har I prøvet noget lignende? Er det normal praksis fra Prima skins?
- AB
BetOnBet- password oplysning?
15-06-2007 02:12
#1|
0
15-06-2007 02:16
#2|
0
du skal _ALDRIG_ give dit pass til nogle, tag den med deres mail support, og skriv det samme som du har posted overstående, og spørg dem ad, det kan lige så nemt være en hacker.
ps du kan sende mig dit pass så skal jeg løse dine problemer ;)
15-06-2007 02:21
#3|
0
Har aldrig oplevet BOBs kundeservice bede om pass, i den tid jeg var der. Virker meget mystisk. Endvidere havde jeg heller aldrig problemer med at cashe ud derfra.
Og hold dig dog fra Prima, det var hvad jeg fik ud af at spille derinde! :)
15-06-2007 02:22
#4|
0
Asger_b OP
Jotak, jeg tabte $25K i lige linje igår uden at spille specielt aggro, så rigged nok er det i hvert fald ;-)
15-06-2007 02:33
#5|
0
Jeg gik også broke derinde, men det kommer nok heller ikke som den store overraskelse! :)
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!