Spillet som singler samt lige på for (0,5/5 Units)
Ikke de helt store analyser fra min side af, taget lidt fra sider rundt omkring, og set på tidligere møder m.m
DAGENS FODBOLD SPIL:
Adelaide United - Brisbaine Roar Over 1,5 mål 1.Halvleg @2,60 (1/5 Unit)
To hold der generelt skaber mange chancer, i hvert fald de kampe som jeg har set og kigget på rent statistisk. Vi er nået til Kvartfinalerne i sæsonen, og håber ikke vi kommer til at se to hold der afventer hinanden for meget.
Carreno-Busta vs G.Muller 2 @2,65 (1/5 Units) Haase vs Kyrgios 2 @1,52 (1/5Units) Pliskova vs Wickmeyer 2-0 @ 1,78 (1/5 Units) Kohlschreiber vs Goffin 2 @2,10 (1/5 Units)
Spillet som singler samt lige på for (0,5/5 Units)
Ikke de helt store analyser fra min side af, taget lidt fra sider rundt omkring, og set på tidligere møder m.m
DAGENS FODBOLD SPIL:
Adelaide United - Brisbaine Roar Over 1,5 mål 1.Halvleg @2,60 (1/5 Unit)
To hold der generelt skaber mange chancer, i hvert fald de kampe som jeg har set og kigget på rent statistisk. Vi er nået til Kvartfinalerne i sæsonen, og håber ikke vi kommer til at se to hold der afventer hinanden for meget.
Held og lykke til os to, jeg nåede desværre ikke Wickmeyer..
2 Doubler med Kyrgios som banker og 1 triple.. rens rens rens!!
Er på Avedøre over Svebølle til 1,65 og 2,65 på -1,5 handicappet. Oddsene er ikke det samme, spillede det igår. Som jeg skrev igår, ville oddset falde :) Tilføjer lige Giroux over 1,5 pts i Canada - Letland til 2,55.
MrNoller skrev:man bliver træt af Bet365 ghost goals
Har faktisk opdatet af Unibet også har flere og flere af de Ghost goals. Både i fodbold, men også Point i Tennis som klart ændrer dynamiken i Live spillet, da de låser kampen selvfølgelig. Og så når de hurtigt at spille 2-3 bolde inden det er oppe igen.
Fortuna Sittard-sejr......19,5 Betfair før komm. ( 0,5/5 )
Fortuna Sittard fører ved halvleg.....15,0 Bet365 ( 0,5/5 )
Noget må jeg misforstå ved den kamp, men som jeg læser tabellen skal Sittard stadig bruge 3 point, for at sikre sig helt fri af nedrykning, mens Grafschap ikke burde have noget specielt at spille for, ud over hjemmepublikum og æren.
Til det odds tør jeg godt smide ½ unit væk :-)
Derudover 1/5 unit på at begge hold scorer i 1.ste halvleg.....6,0 Bet365
Udovee at brewers er skidt kørende, så mangler de også tre vigtige spillere.. Og Cubs starter med deres bedste pitcher. Det lyder simple, men der er mange andre grunde bag det spil.
Skidt start for mit Hobro spil, men 4,17 var langt over det højeste odds på markedet som var 3,80. Samt gennemsnits oddset var en del lavere end det, håber Hobro kan komme igen :)
Grewe skal have point for at undgå nedrykning og Bradford har intet på spil. Bradford har kun vundet 1 af de seneste 9 udekampe og tabt til 3 nedrykningskandidater.
Skidt start for mit Hobro spil, men 4,17 var langt over det højeste odds på markedet som var 3,80. Samt gennemsnits oddset var en del lavere end det, håber Hobro kan komme igen :)
Hvis du har set AaB i denne sæson, så ved du at de åbenbart kun får løn for at spille 1. Halvleg..... jaaaaaaaaaaa
Jeg har set 90%+ af alle superliga kampene, og som AaB har spillet i denne sæson var der klar værdi på Hobro. Men de har startet klart bedst i denne og fører fortjent 2-0.
Jeg har set 90%+ af alle superliga kampene, og som AaB har spillet i denne sæson var der klar værdi på Hobro. Men de har startet klart bedst i denne og fører fortjent 2-0.
Grewe skal have point for at undgå nedrykning og Bradford har intet på spil. Bradford har kun vundet 1 af de seneste 9 udekampe og tabt til 3 nedrykningskandidater.
Faren ved den slags spil i sidste runde, er hvis de hold under, er bagud...og Crewe pludselig ikke behøver point, så kan de miste koncentrationen over de er reddet.
Men ser spændende ud, med så mange hold involveret i nedrykningen på sidste spilledag.
Jamen, så fik man da lukket over halvdelen af tabet på de 2 andre bets. Skulle man ud på flere mål måske, det ligner det Hobro niveau man havde forventet før sæsonen. Det ligner et AaB hold fra sidste sæson :)
1991 - Slutade femma 1992 - Silver 1993 - Slutade sjua 1994 - Silver 1995 - Guld 1996 - Slutade femma 1997 - Slutade femma 1998 - Silver 1999 - Silver 2000 - Brons 2001 - Silver 2002 - Slutade fyra 2003 - Slutade femma 2004 - Slutade sexa 2005 - Slutade sjua 2006 - Brons 2007 - Silver
2008 - Brons 2009 - Slutade femma 2010 - Slutade sexa 2011 - Guld 2012 - Slutade fyra 2013 - Slutade fyra 2014 - Silver
USA
1991 - Slutade fyra 1992 - Slutade sjua 1993 - Slutade sexa 1994 - Slutade fyra 1995 - Slutade sexa 1996 - Brons 1997 - Slutade sexa 1998 - Slutade tolva 1999 - Slutade sexa 2000 - Slutade femma 2001 - Slutade fyra 2002 - Slutade sjua 2003 - Slutade trettonde 2004 - Brons 2005 - Slutade sexa 2006 - Slutade sjua
2007 - Slutade femma 2008 - Slutade sexa 2009 - Slutade fyra 2010 - Slutade trettonde 2011 - Slutade åtta 2012 - Slutade sjua 2013 - Brons 2014 - Slutade sexa
Finland er toppen af poppen Så ja det er en overraskelse det er jo ikke engang close. USA er self et af de hold der kan slå alle, men gør det sjældent, og som regel spiller de ikke med om gul sløv bronze, det gør Finland der imod.
Emmaluc
Du bliver nød til at forstå, at det er en kæmpe overraskelse, og mærk dig mine ord, Finland slutter højder end USA, og det kan vi godt ta et væddemål på.
Så bliver du nød til at fortælle mig, hvorfor du ikke mener det var en overraskelse ? Fordi jeg godt vil vædde med dig ? så er jeg dum som en dør eller? vi er trods alt i en betting tråd.
bohn skrev:Så bliver du nød til at fortælle mig, hvorfor du ikke mener det var en overraskelse ? Fordi jeg godt vil vædde med dig ? så er jeg dum som en dør eller? vi er trods alt i en betting tråd.
Fordi at dit "Go to answer" er at gentage det du har sagt, helt og aldeles uden at tage min post i betragtning.
Som jeg skriver, så forventede jeg at Finland vandt, derfor ved jeg selvfølgelig også at USA er det dårligere hold. Selv de dårlige hold kan have en god dag. Det havde USA.
Når jeg så ved at Finland er det bedre hold er det da idiotisk at tro at jeg vil bette imod dem.
Tuborg86 skrev:Fordi at dit "Go to answer" er at gentage det du har sagt, helt og aldeles uden at tage min post i betragtning. Som jeg skriver, så forventede jeg at Finland vandt, derfor ved jeg selvfølgelig også at USA er det dårligere hold. Selv de dårlige hold kan have en god dag. Det havde USA. Når jeg så ved at Finland er det bedre hold er det da idiotisk at tro at jeg vil bette imod dem.
Men så er det vel også en overraskelse ? du mod siger jo dig selv nu.
Jeg har slet ikke bettet på den kamp, men tager udgangs punkt i, en mere det ikke var en overraskelse. Nu når det er en overraskelse, så kunne jeg da godt tænke mig at vide hvorfor i ikke mere det. Jeg skrev netop at USA var et af de hold der kunne slå alle , men ikke gør det tit. Og self kan de slå Finland, men derfor er det stadig en overraskelse.
bohn skrev:Jeg har slet ikke bettet på den kamp, men tager udgangs punkt i, en mere det ikke var en overraskelse. Nu når det er en overraskelse, så kunne jeg da godt tænke mig at vide hvorfor i ikke mere det. Jeg skrev netop at USA var et af de hold der kunne slå alle , men ikke gør det tit. Og self kan de slå Finland, men derfor er det stadig en overraskelse.
Så har vi måske bare vurderet USA's hold forskelligt.
Uden at vide hvordan du har vurderet dem, så virker det som om at du ser USA som en helhed gennem en længere periode.
Jeg har set dem som et nyt hold i år som ikke har voldsomt meget med de tidligere hold at gøre.
Jeg vurderer at holdet i år er stærkere i sammenholdet og den brede bane end de plejer, og derfor havde de i mine øjne en bedre chance en normalt. Derfor var det ikke en overraskelse at de vandt. Kun en overraskelse at de gjorde det så massivt som de gjorde.
Det siger det vel meget godt, jeg forstår ikke at man kan synes det yngste hold ved VM, ikke er en overraskelse at de vinder over et godt hold fra Finland. Men lad det nu ligge, USA ender ikke med at spille om metal, der imod tror jeg finnerne gør.
Som de forklarede på TSN under kampen, så er mange af de unge spiller fra USA's ungdoms satsning som har spillet sammen i en masse af junior årene på den store bane. Det har givet dem en helt anden forståelse af banen end amerikanerne normalt har. Derfor er det et bedre hold selvom det er et yngre hold.
MrNoller skrev:Er på Avedøre over Svebølle til 1,65 og 2,65 på -1,5 handicappet. Oddsene er ikke det samme, spillede det igår. Som jeg skrev igår, ville oddset falde :) Tilføjer lige Giroux over 1,5 pts i Canada - Letland til 2,55.