Nå, endnu en kedelig mandag, programsmæssig. Er der overhovedet noget værd at spille på idag?
Jeg tænker FCM må da være motiveret idag? dog er oddset røg så langt ned fra en ideal pris at der er måske kommet værdi i at spille 1x til Hobro?
Der er 15 kampe i MLB i nat, desværre ingen mexicanske baseball. regner med at poste noget af mit spil op senere.
Er der nogen Tennisfreak herinde der kan poste noget spil til formiddags/eftermiddags lir? Der er langt til i nat. Tennisspil fra Xpert sutter helt vildt..
Redigeret af Hugging Gun d. 27-04-2015 06:53
Lækker nat for mig i øvrigt..
Lu domaniac vs Igamble Toomuch
(ATP Ringyard) et sikkert X til odds 1,00 :-)
Ser mere værdi i dette spil.
Butthurt vs Geronimo salat tosser 1 2.00 OIR challenge(ondt i røven)
Man har vel næppe ondt i røven hg?! :)
Jeg har to spil oppe på en side, som jeg forventer er unævnelig her på Pokernet. Så korte resuméer her:
Hobro - FC Midtjylland Spil: FC Midtjylland + Begge hold scorer Odds: 3,95 (Unibet) Units: 2/10 FCM kan nærmest sikre sig guldet i dag. En sejr, og så er de 14 point foran FC København med blot 21 tilbage at spille om. Midtjydernes spil har dog ikke været på samme standard dette forår, som det var i efteråret, og det er på udebane, at de har langt de fleste problemer. Det er ret interessant, at FCM ikke har holdt ét eneste clean sheet i hele sæsonen, når de har været væk fra MCH Arena. Til sammenligning har FCK og Randers holdt henholdsvis otte og syv af slagsen. Midtjyderne er uden Jim Larsen i aften, og med stærke offensive kort, som Hvilsom og Antipas, hos Hobro, så kunne det sagtens gå hen og blive underholdende.
FCM vandt 5-1 senest de gæstede DS Arena, og sænkede dem med 3-0 i marts, da de var på besøg i Herning.
Hobro - FC Midtjylland Spil: Mads Hvilsom scorer Odds: 5,50 (Nordicbet) Units: 5/10 Jeg stikker tungt ud her, fordi jeg mener, at NordicBet har lagt sig alt for højt på dette spil. Resten af det danske marked ligger langt lavere; omkring 3,60-3,85. Ingen er over 4,00 - og Nordic har simpelthen placeret sig på 5,50!
Hvilsom med 13 mål i 25 kampe, og fire mål i de seneste tre hjemmekampe. I søndags havde han en gigantisk afbrænder imod Brøndby, og kommer vel nærmest altid til chancer i de kampe, han deltager i. Der er interesse fra udlandet (og velsagtens også Danmark), og han spiller pt. for at komme skridtet videre i sin karriere.
Midtjylland er, som beskrevet ovenfor, ikke helt så overlegne på udebane, som de er hjemme på Fortet, og jeg kan sagtens se Hobro komme på tavlen her. De store bookmakers giver Hvilsom ca. 27% chance for scoring, mens NordicBet efterlader ham med 18%. Selv med en forholdsvis konservativ CV, så efterlades der en enorm betvalue, som jeg ser det, i dette spil.
I går skrev jeg at det ville tage et lille mirakel for mig at nå tilbage i plus inden måneden var omme... Ved ikke om man kan kalde det et mirakel, men i går endte med at blive den bedste dag i denne måned endnu... Fodbolden sad lige i skabet, og selvom NBA´en for en gangs skyld ikke leverede endte jeg stadig med et plus på 32.5 units, så det var dejligt positivt oven på den nedadgående spiral fra den sidste uge.
Startbank: 100 units Nuværende bank: 101.2 units TBP%: 100.1% 1. uge: +29.7 units 2. uge: -8.7 units 3. uge: -8.2 units
Dag 22: -8 units Dag 23: +0.2 units Dag 24: -12.2 units Dag 25: -24.1 units Dag 26: +32.5 units
Hobro IK v FC Midtjylland: O 2.5 @ 1.85 for 2.16 units
Clermont Foot v Sochaux: 1 @ 2.50 for 2.16 units
Slavia Sofia v FK Haskovo: 1 @ 1.40 ved pausen 0-0 for 4.32 units
Dams tips: Bologna v Catania: X2 @ 1.75 for 2.16 units Valencia v Granada: Valencia-1.75 @ 2.00 for 2.16 units Ergotelis v Kerkyra: Over 2.5 @ 2.35 for 2.16 units
Redigeret af Miwala d. 27-04-2015 16:50
Hugging Gun skrev:Nå, endnu en kedelig mandag, programsmæssig. Er der overhovedet noget værd at spille på idag?
Jeg tænker FCM må da være motiveret idag? dog er oddset røg så langt ned fra en ideal pris at der er måske kommet værdi i at spille 1x til Hobro?
Der er 15 kampe i MLB i nat, desværre ingen mexicanske baseball. regner med at poste noget af mit spil op senere.
Er der nogen Tennisfreak herinde der kan poste noget spil til formiddags/eftermiddags lir? Der er langt til i nat. Tennisspil fra Xpert sutter helt vildt..
Hej min ven ♥
Lige kommet hjem fra dejlig ferie betalt af dine postet fif (spil modsat, stor profit)
Glæde mig til du poster flere fif, gerne såmange som mulige
Trist start på denne betting tråd, når folk konstant skal hakke på hinanden. Kom nu ind i kampen
Switz skrev: Hej min ven ♥
Lige kommet hjem fra dejlig ferie betalt af dine postet fif (spil modsat, stor profit)
Glæde mig til du poster flere fif, gerne såmange som mulige Jeg kender dig ikke, men er du den ynkelig dreng der skriver private til mig? Vi kan sagtens mødes min ven, så kkan vi tage den der..
Redigeret af Hugging Gun d. 27-04-2015 10:43
Hugging Gun skrev: Jeg kender dig ikke, men er du den ynkelig dreng der skriver private til mig? Vi kan sagtens mødes min ven, så kkan vi tage den der..
Bare post nogle fif, eneste jeg er ude efter ;)
Eller bidrag selv med noget, Switz, fremfor at deraile med noget, der formentlig er ment som et spøjst og gakket indlæg - uden overhovedet at være det.
Switz skrev: Bare post nogle fif, eneste jeg er ude efter ;)
Sid du bare i hjørnet af dit værelse og tænke over hvor ynkelig dit liv er.
@Mods Regner med i rydder op i tråden?
MrNoller skrev:Trist start på denne betting tråd, når folk konstant skal hakke på hinanden. Kom nu ind i kampen
Du ved, der er altid nogen folk der får det bedre med deres eget sørgelige liv ved at hakke på andre folk... Siger jo mere om den der hakker end dem der bliver hakket på... Men så er det jo godt at der er opfundet en ignoreknap herinde, og Nationen på EB, hvor de sørgelige tosser kan slå sig løs... :-)
Hugging Gun skrev:Sid du bare i hjørnet af dit værelse og tænke over hvor ynkelig dit liv er.
@Mods Regner med i rydder op i tråden?
Er du på kursus på troldehøj ved simon rohde?
har ikke mange på ignore, men fik da en mere.
Tror Besiktas vinder idag, men har ikke lige undersøgt bedste odds endn
Lakini9 skrev:har ikke mange på ignore, men fik da en mere.
Tror Besiktas vinder idag, men har ikke lige undersøgt bedste odds endn
jeg er også ude på dem med asian -1 samt Valencia -1,5 . Kan huske jeg har odds 2,03 på Valencia
Her er regnskabet fra Dams Tips i Avisen.
Dams idag:
Den sikre: Bologna - Catania X2 @ 1,67 (Fåes til 1,75 hos Bet365 lige nu)
Den favorable: Valencia - Granada, Valencia vinder til nul @ 2,00 (findes næppe til det odds mere)
Langskuddet: Ergotelis - Kerkyra over 2,5 mål @ 2,40 (Skulle være muligt og få omkring det samme hos Betfair exchange eller Bet365 stadig)
Redigeret af MrNoller d. 27-04-2015 14:23
Jeg forstår heller ikke oddset stiger på Catania med den form de er i, samtidig med alle de fravær Bologna har til aftenens kamp.
Book Colchester over Swindon imorgen, til 2,25. Det odds vil falde med stor sandsynlighed. Har læst den på en anden side, kort og godt har Colchester alt og spille for. Mens Swindon har intet før play off kampene. Derfor vil de nok spare vigtige spillere for at undgå skader :-)
NordicBet har slashet oddset på Hvilsom fra 5,50 til 4,00 siden i morges, da jeg smed forslaget op. Begynder nu at være i et leje, hvor det burde være.
Crackbaby1312 skrev:NordicBet har slashet oddset på Hvilsom fra 5,50 til 4,00 siden i morges, da jeg smed forslaget op. Begynder nu at være i et leje, hvor det burde være.
jeg har dog smidt mit freebet på han scorer, fik ikke odds 5,50 men tror han scorer lidt mere end hver 4 kamp. Og freebettet skulle bruges på denne kamp, så det giver lidt lir :-)
@MrNoller
Tak for Dams tips... Er med på dem alle... Har dog Valencia-1.75 @ 2.00 istedet for hans tip...
Miwala skrev:@MrNoller
Tak for Dams tips... Er med på dem alle... Har dog Valencia-1.75 @ 2.00 istedet for hans tip...
på bt hjemmeside anbefaler han dem -1,5
@MrNoller Unibet er også fulgt med ned. De er i 3.30 nu. Så 4,00 er jo stadig pænt.
Synes altid det er tricky at lave en CV på målscorerspil, og var derfor ret konservativ i min, som endte omkring de 21-79 i scorer/scorer ikke. Set i lyset af, at han snitter 0,52 mål pr. kamp, og FCM ikke just har været imponerende defensivt, så er det nok endda noget højere end de 21%.
@chrismm
Hvor har du fundet den?
Bet365 igår aften
Redigeret af chrismm d. 27-04-2015 15:06
Crackbaby1312 skrev:@MrNoller Unibet er også fulgt med ned. De er i 3.30 nu. Så 4,00 er jo stadig pænt.
Synes altid det er tricky at lave en CV på målscorerspil, og var derfor ret konservativ i min, som endte omkring de 21-79 i scorer/scorer ikke. Set i lyset af, at han snitter 0,52 mål pr. kamp, og FCM ikke just har været imponerende defensivt, så er det nok endda noget højere end de 21%.
altså jeg tror det er 26-27%. Ærgre mig over jeg ikke fandt det selv tidligere :-)
@MrNoller, tak for Dams tips.
Switz, det er ikke svært at gætte hvem du er på andre unævnelige sider. En dag vil du måske indse hvor trist og ynkeligt det er at sidde foran computeren hver eneste dag og glædes over andres spil der ikke er gået hjem. Indtil da skal du naturligvis bare fortsætte. Heldigvis har PN en ignorefunktion.
MrNoller skrev: altså jeg tror det er 26-27%. Ærgre mig over jeg ikke fandt det selv tidligere :-)
Har svært ved at komme så højt op - men er enig i, at 21% er i underkanten. 27% havde givet en betvalue på 148,5% - og et indskud på 9/10 units ! :D
Crackbaby1312 skrev:Har svært ved at komme så højt op - men er enig i, at 21% er i underkanten. 27% havde givet en betvalue på 148,5% - og et indskud på 9/10 units ! :D
DS giver ham 26% chance for at scorer, det samme gjorde hele markedet stort set. NordicBet og Betsafe var helt væk :-) Og der var massiv value på det spil :-)
Det ved jeg, Noller. Var cirka hvad jeg skrev længere oppe! ;)
Jeg er dog ikke enig i, at chancen er helt så højt. Når vi rammer odds 4,00 og derunder, vil jeg mene, at værdien er ved at være væk. Men som sagt; CV's på målscorerspil er en svær størrelse.
jeg tror ikke den skal under 3,90 eller 3,80. Men 4,00 er et lille skud værd :-)
MrNoller skrev:Dams idag:
Langskuddet: Ergotelis - Kerkyra over 2,5 mål @ 2,40 (Skulle være muligt og få omkring det samme hos Betfair exchange eller Bet365 stadig)
Hvad er Dam's begrundelse for denne?
Ergotelis ligger 9 point under stregen med 9 tilbage at spille om. Men deres målforskel er enorm. De skal hente 20 mål eller sådan på de sidste kampe, mens Kerkyra, Platanias og Levadiakos ingen point må hente overhovedet.
Jeg er med på, at der er en teoretisk chance, og eneste mulighed er at Ergotelis tæsker Kerkyra i dag, but still. Noget far fetched, er den ikke?
Crackbaby1312 skrev:Hvad er Dam's begrundelse for denne?
Ergotelis ligger 9 point under stregen med 9 tilbage at spille om. Men deres målforskel er enorm. De skal hente 20 mål eller sådan på de sidste kampe, mens Kerkyra, Platanias og Levadiakos ingen point må hente overhovedet.
Jeg er med på, at der er en teoretisk chance, og eneste mulighed er at Ergotelis tæsker Kerkyra i dag, but still. Noget far fetched, er den ikke?
jeg kan ikke huske det præcis, men det noget med et måmålsnit på 3,30
Ergotelis har 13/31 kampe over 2,5 mål. Samlet snit på 2,90 mål i deres kampe. Kerkyra har 16/31 kampe over 2,5 mål. Samlet snit på 2,26 mål i deres kampe.
Var mere om han havde info om store fravær eller sådan. Kan i øvrigt fås til 2,40 hos TonyBet.
Helsingborg +1 1,97 (Sjældent Helsingborg er så stor dog) 2/5 O 2,5 mål 1,93 1/5
Har desværre kun mikro på Valencia -1,5 2,17 da kampen blev lagt op for dage siden. 1/5
Jeg er også tungt ude på Valencia i dag i forskellige afskygninger.
Valencia -1.5 4/5 2.10 Valencia -1.5 1H 1/5 4.10 Valencia -2.5 1.5/5 3.80 Valencia -3.5 1/5 7.20
Alt på unibet forleden :)
Crackbaby1312 skrev:Ergotelis har 13/31 kampe over 2,5 mål. Samlet snit på 2,90 mål i deres kampe. Kerkyra har 16/31 kampe over 2,5 mål. Samlet snit på 2,26 mål i deres kampe.
Var mere om han havde info om store fravær eller sådan. Kan i øvrigt fås til 2,40 hos TonyBet.
Jeg så avisen i den lokale pitstop, så kan desværre ikke huske det hele. Men mon ikke der bliver spillet mere frit for når det er afgjort stort set
Crackbaby1312 skrev:Ergotelis har 13/31 kampe over 2,5 mål. Samlet snit på 2,90 mål i deres kampe. Kerkyra har 16/31 kampe over 2,5 mål. Samlet snit på 2,26 mål i deres kampe.
Var mere om han havde info om store fravær eller sådan. Kan i øvrigt fås til 2,40 hos TonyBet. Øh... Du mener vel Ergotelis har 18/31 kampe over 2.5 mål? :-)
Ergotelis er 10/15 over hjemme med et snit på 3.3 mål Kerkyra er 7/15 over ude med et snit på 2.1 mål
Dog er det ikke rigtig dem der plejer at scorer målene, men modstanderne, men nok også derfor oddset er så højt...
Redigeret af Miwala d. 27-04-2015 16:23
Du har ret, Miwala. Er fuld. Regnede omvendt. :)
Hvad er forskellen lige på det her bet, udover oddset?
Slavia Sofia v FK Haskovo: 1 @ 1.40 ved pausen 0-0 for 4.32 units
Slavia Sofia har siddet solidt på 1. halvleg og det er (forhåbentligt) bare et spørgsmål om tid før de scorer...
@Miwala
Hvor ser du kampen henne?
lukaras skrev:@Miwala
Hvor ser du kampen henne? Ser ikke kampen, men følger den og statistikken på Bet365.
Haskovo er 0-1-12 i deres 13 udekampe i denne sæson med en målscore på 4:32
Redigeret af Miwala d. 27-04-2015 16:55
madsbp skrev:Hvad er forskellen lige på det her bet, udover oddset?
Intet :-) Hvis kampen er Maks 3 sæt
MrNoller skrev:Intet :-) Hvis kampen er Maks 3 sæt
Godt, skulle lige være sikker på jeg ikke havde set mig helt blind på det. Så tror jeg lige, at jeg tager det højeste odds :)
Hvad var begrundelsen for Catania spillet?
Haxyz skrev:Hvad var begrundelsen for Catania spillet?
god form, modstanderen har skader og karantæner mener jeg det var
m.jessen scorer til odds 9 - han spiller som hængende angriber
Nimacos skrev:Helsingborg +1 1,97 (Sjældent Helsingborg er så stor dog) 2/5 O 2,5 mål 1,93 1/5
Har desværre kun mikro på Valencia -1,5 2,17 da kampen blev lagt op for dage siden. 1/5
så må Helsingborg godt oppe sig nu :-)
Ikk meget der tyder på mål til Hobro eller Mads hvilsom i den her kamp ;)
MuckMe skrev:Ikk meget der tyder på mål til Hobro eller Mads hvilsom i den her kamp ;)
nej det svært og se det er de hold med.flest mål scoret i sæsonen stort set
røvsyg kamp - nada chancer =/
Halvleg efter at der ellers endelig var bare en smule kvalitet i vel nok rundens kedeligste kamp med 99% af spillet mellem felterne og på midten...
wack3d skrev:røvsyg kamp - nada chancer =/
Selv Vejle - AGF i går var mere underholdende og tempofyldt. En skandale for superligaen hvis Hobro ender i top 3 ;)
Jeg vil lige gerne dele denne perle ud.
Kluber u7.5 Strikeouts odds 1,71
Kansas City Royals er det hold der striker mindst out med 98 SO's indtil videre, nr. 2 har 117 SO's. Der er flere argumenter, jeg er bare ikke god nok til at formulere det.
Kender du til andre bookies med Strike out spil? :)
Betsafe, Unibet, NordicBet.
Så gik bettet hjem i det Græske, efter en sløv 1. halvleg resultatmæssigt. Lad os håbe Hobro kan gå hen og vinde 2-1 :)
MrNoller skrev: så må Helsingborg godt oppe sig nu :-)
Ser svært ud 3-0 Gøteborg, altid noget jeg fik noget o 2,5 med.
Lasse Vibe efter 6 min. BOOM
Godt nok mange mål i Sverige
Forstår godt Hammerby havde over 22000 tilskuere til sidste hjemmekamp 😊
Besiktas de kvajpander atter en gang på hjemmebane, hold kæft de er ringe :)
Nu skal jeg ikke være bagklog 😊
Men hvad var dine tanker bag dette spil ?
For omkring et måned siden vandt Gøteborg 2 - 0 hjemme i pokalen
MrNoller skrev:Besiktas de kvajpander atter en gang på hjemmebane, hold kæft de er ringe :)
Talte med tyrkiske fans for et stykke tid siden.som frarådede mig at bette på tyrkisk fodbold
Ja det har jeg fundet ud af desværre
Der sker så mange underlige ting i den liga 😊
Et mål til Helsingborg og Besiktas vil være fint. Havde over 2,5 mål i Hobro - FCM til odds 2,30. Men der har været for få chancer, til den reelt beset skulle gå over.
Slet ingen der har spillet Bournmouth til sejr med mere end 1 mål ?
Har lige booket Hernanes og Ramires ikke komme med i Copa America truppen for Brasilien. 4,65 og 6,50 og de skulle eftersigende indeholde massiv værdi ifølge Pilantra. Væddemålet lukkes den 1. juni, men de er bestemt et forsøg værd.
Edit: De kan spilles hos NordicBet, men også Betsafe er jeg ret sikker på. Da det er samme bookmaker stort set.
Redigeret af MrNoller d. 27-04-2015 21:04
Vildt nok Helsingborg og Besikats scorer her til sidst, last time skrub!
Kæft en langgaber i Hobro. Nu er det op til Valencia - kom så med en sikker sejr!
Jeg er helt enig, kom så Valencia :)
Tanker og tanker;) Umiddelbart er min tanke tit o mål i svensk. Sæsonen er dog lige begyndt, så min interesse for det svenske sommer bold er først lige ved at begynde, og de andre ligaer skal lige slutte først. Jeg går ikke så meget op i om Gøteborg har vundet en pokal kamp over dem 2-0 for kort tid siden, resultat mæssigt skulle jeg nok have vægtet det lidt højere;)
Tak for tippet anyway Nimacos, vi kan jo ikke ramme hver gang. Jeg havde over 2,5 må og begge hold til at score, synes 1,95 på begge hold scorer lå godt til. Så jeg endte ud med et lille plus, men ikke stort.
Så nup et par basser mere :)
Catania bagud øv, men de spiller sikkert 1-1 :)
2-0 Valencia, håber de holder hjem. Dagens største bet :)
Emmaluc skrev:Slet ingen der har spillet Bournmouth til sejr med mere end 1 mål ?
Så er vi igang 😊
Nimacos skrev:Tanker og tanker;) Umiddelbart er min tanke tit o mål i svensk. Sæsonen er dog lige begyndt, så min interesse for det svenske sommer bold er først lige ved at begynde, og de andre ligaer skal lige slutte først. Jeg går ikke så meget op i om Gøteborg har vundet en pokal kamp over dem 2-0 for kort tid siden, resultat mæssigt skulle jeg nok have vægtet det lidt højere;)
Tak for svar
Emmaluc skrev:
Så er vi igang
Og 2 - 0
MrNoller skrev:Har lige booket Hernanes og Ramires ikke komme med i Copa America truppen for Brasilien. 4,65 og 6,50 og de skulle eftersigende indeholde massiv værdi ifølge Pilantra. Væddemålet lukkes den 1. juni, men de er bestemt et forsøg værd.
Edit: De kan spilles hos NordicBet, men også Betsafe er jeg ret sikker på. Da det er samme bookmaker stort set.
Hernanes væddemålet er blevet fjernet :)
Vi skal lige have gang i Catania tak :)
Rødt i Catania, dog til udeholdet :(
Ja det ser svært ud nu øv, men lad os håbe på noget mafia :o)
Er det kun Bet365 der har odds på Romandiet Rundt, tænker på 1. Etape
Jaaaaaaaa! Tak Valencia!!
Så krydser vi Valencia sikkert af :)
Valenciaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Mandag er ikke så ringe endda
Redigeret af Hugging Gun d. 27-04-2015 22:40
@Hugging Gun
Taler nok for døve øre her, men meld det op inden hvis du vil have nogen form for respekt for vundne bets...
Tænkte ikke det var nødvendigt siden hele PN red på Valencia i aften...
Desuden, så er det eddermeme meget jeg skal melde op hvis jeg skriver alle mine bets her..
Emmaluc skrev:
Og 2 - 0
Sådan
OMFG, sidder og undrer mig hvorfor min saldo i DS ikke bliver opdateret. efter at have tastet F5(til æble bruger betyder det opdater side) og har logget ud og ind igen. opdager jeg at jeg har spillet på Valencia - Eibar på en af kuponerne.!!!
FML!
Hugging Gun skrev:OMFG, sidder og undrer mig hvorfor min saldo i DS ikke bliver opdateret. efter at have tastet F5(til æble bruger betyder det opdater side) og har logget ud og ind igen. opdager jeg at jeg har spillet på Valencia - Eibar på en af kuponerne.!!! FML!
3. Maj spiller de 😊
Tak for reminder Emma... :)
Orica-Green Edge til odds 4 til at vinde holdløbet imorgen på 1. Etape Romandiet Rundt.(Ladbrokes) Har læst 2 analyser som anbefaler dem, og et lille langskud kan være Astana til odds 8,50 som cover på dem, som DNB(Bet365)
NordicBet Kluber u7.5 1,74
Reds RL Bryant o2 Orioles - White Sox o8 8,51
Butler o22.5 1,87
Reds ML Tigers RL 3,73
Ellsbury o2 2,00 Unibet Yankees RL 2,40
Marlins ML 1,87
Cubs - Pirates o7 1,78
Cardinals ML Orioles RL 3,83
Rockies RL 2,70
Scandic Capitals ML Red Wings ML 3,20
Nets - Hawks o196.5 1,80
Er vi ikke enige om, at Bulls dækker -8,0 @ 1,95?
ShadeStar skrev:Er vi ikke enige om, at Bulls dækker -8,0 @ 1,95?
Jeg tror de kører den hjem, men de der linjer kan jo være noget så drilske til tider. Så har spillet 1 unit på samme linje.
Hugging Gun skrev:Jeg vil lige gerne dele denne perle ud.
Kluber u7.5 Strikeouts odds 1,71
Kansas City Royals er det hold der striker mindst out med 98 SO's indtil videre, nr. 2 har 117 SO's. Der er flere argumenter, jeg er bare ikke god nok til at formulere det.
Så er Kluber done! det blev til i alt 5 strikeouts..
So sick, at have Bulls til 1. Q til odds 6. Fører med 8 med lidt over 1 min igen, for at smide det hele væk. FFS.
Dårlig varians lige der må man sige, men det gør det jo ikke bedre når det er direkte elendigt angrebs spil. De smed jo boldene væk, ingen gang en afslutning blev det næsten til. Men slap billigt med 1 units tab, så det ikke noget man dø af. Men kunne da være et fint catch ;)
Uha hvor det lugter af OT i caps....
Har stødt på et spil i Tyrkiets anden bedste række på en anden side, som i korte træk omhandler følgende: Orduspor har massive problemer, spillere afgang i vinterpausen i massevis. De møder hjemme Altinordu der jager playoff pladser til landets bedste række. De giver 1,30 hos Sportingbet/Scandic, gennemsnits oddset er 1,21. Jeg har dog taget de mere satsede udgaver til 1,83 og 3,15 på -1 og -2 samt de vinder til nul til 2,05. Oddset har bevæget sig massivt ned, men ikke hos Sporting/Scandic.
Hvis man er i tvivl, er det naturligvis udeholdet som anbefales
Redigeret af MrNoller d. 28-04-2015 03:30
Sene spil i MLB
Ligner ikke at Bulls gider klare spread i nat :/
MEM Grizzlies @ 2.55 for 2.16 units MEM Grizzlies +4 @ 1.90 for 2.16 units
Miwala skrev:MEM Grizzlies @ 2.55 for 2.16 units MEM Grizzlies +4 @ 1.90 for 2.16 units
Er de her ikke med på dine stats, eller er du gået igang med en ny stats?
Hvorfor skulle de ikke være med ?
Er der virkelig andre der følger med i hans regnskab end ham selv?
Hold nu op med at hakke på andre og bare pas jeres egen lort..
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|