Jeg sidder søndag aften og hygger lidt Casino på Betssons nye danske side. Jeg vinder og taber lidt hist og pist, men pludselig oplever jeg, at en gevinst ikke bliver påført min saldo. Jeg kontakter med det samme support, som godt kan se, at den er gal. Hun lover, at der bliver taget hånd om sagen, og at det bare må være en enkelt svipser, da der ikke er andre kunder, der har henvendt sig med samme problem. Fint tænker jeg, og spiller videre.
Der går dog ikke mange minutter, før jeg oplever selvsamme problem igen. En gevinst bliver ikke påført min saldo, og jeg må på ny kontakte support. Endnu engang kan hun godt se, at den er gal, og lover endnu engang, at tag kontakt til sites "teknikere". Samtidig gør jeg det klart for hende, at jeg finder det meget suspekt, at hun ikke sørger for at få lukket det pågældende spil med det samme, når der tydeligvis er fejl i softwaren. Dette mener hun dog ikke er nødvendigt, da jeg er den eneste, der har haft problemet. Hertil må jeg så forklare hende, at mange spillere ikke konsekvent sidder og holder øje med deres saldo, da spillene foregår i et så hurtigt et tempo, at man ikke altid lige lægger mærke til om ens saldo nu også passer, og at der derfor sagtens kan være kunder, der har haft samme problemer, men bare ikke har lagt mærke til det. Dette giver hun mig ret i, men alligevel vælger hun ikke at gøre noget ved det - udover at informere teknikerne om problemet. Til trods for, at den samme fejl er sket to gange indenfor kort tid, så bliver spillet altså ikke lukket indtil fejlen er fundet.
Mandag kontakter jeg igen support for at høre, om de har fundet ud af, hvad fejlen skyldes. Hertil får jeg blot et svar om, at der stadig kigges på sagen. Jeg siger samtidig, at jeg forlanger at få en god forklaring på, hvorfor softwaren fejlede, og hvorfor de ikke valgte at lukke få spillet. Jeg bliver lovet, at jeg vil få en mail med svar på disse spørgsmål
Idag, to dage efter at jeg spillede på sitet, er mine manglende gevinstudbetalinger så endelig blevet påført min saldo. Samtidig har jeg fået en meget kortfattet mail, hvor der står, at mine gevinster nu er blevet påført min saldo. Det er såmænd fint nok, men hvor er svaret på mine spørgsmål? Dem har de let og elegant undladt at svare på, og derfor vælger jeg at skrive om mine oplevelser herinde.
Hvad mener I om hele denne sag? Skal jeg bare lade den ligge, eller synes I, at jeg bør følge den helt til dørs, så de rent faktisk får undersøgt, om der er andre end mig, der har været ude for det nævnte problem? Jeg har desværre ikke så mange tråde at trække i, men jeg tænkte, at jeg evt. vil kunne tag kontakt til casinomeister.com og derigennem få dem til at tag sagen op med Betsson? Kender I evt. andre, som man kan tag fat i?
Det skal lige siges, at det for mit vedkommende kun drejede sig om nogle få hunrede kroner, så det er af ren og skær princip, at jeg vælger at udstille dem her på PN. Jeg synes ikke, at man kan spise en kunde af med sådanne forklaringer, når jeg rent faktisk har bedt dem om en ordentlig forklaring, bliver lovet den, men alligevel ender med ikke at få den.
/EOL