Ligger ud med et spil, tilføjer nok flere i løbet af dagen.
Anytime målscorer: N. Jørgensen(FCK) @ 3.50 365 Berahino(West Brom) @ 4.25 Cashpoint Bacca(Milan) @ 3.00 Uni/888 Perisic(Inter) @ 3.00 365
Over/Under: LIVE: Valencia - Atl. Madrid O 3.25 @ 1.952 Pinnacle
Regnskab af spil meldt op på PN siden 3/3/16: Antal: 13 Vundet: 5 Tabt: 7 Void: 1 TB: 170,75%
Redigeret af Pokermadsen d. 06-03-2016 22:11
Hertha Berlin @ 2.66 Athletic Bilbao @ 1.95 Atletico Madrid @ 2.00 Mainz @ 1.85 Liverpool @ 2.15 gl gl
Redigeret af JanStar d. 06-03-2016 23:03
Albacete Balompie - Leganes @ 2.34 Pinnacle
Torku Konyaspor - Trabzonspor @ 2.1 Bet365 (2.07 SBO)
SC Rheindorf Altach - SK Rapid Wien @ 1.93 Pinnacle
Ponferradina - CD Numancia @ -0.25, 2.35 Unibet (2.31 SBO)
Tilføjer;
Domzale - ND Gorica @ 1.75 Unibet
Redigeret af raprasmus d. 06-03-2016 09:07
Har spillet WBA +0.5 mod United da jeg syntes prisen var en anelse i overkanten. #FishGoneFishing
booket NJ anytime til 3,50 indtil videre :)
Jeg er gået i ryg på Rapid Wien 4/5 ♣ et lille bet på liverpool 1/5 ♥ Man U 3/5 ♣ barca -1,5 4/5 ♥ Mainz 3/5 ♣ Helsingør -0,5 2,5/5 2,375 ♥ Liverpool flest hjørne 1,72 4/5 ♣ Sociedad 1,6 5/5 ♣
Jeg er totalt rygklapper idag!
Redigeret af Bridgeking d. 06-03-2016 21:25
Haaber naturligvis meget paa en LFC sejr, men er LFC ikke meget korte lige nu ift hvor svingende praestationerne har vaeret?
Mainz for 3 gang i træk hjemme over Darmstadt 1,83 Barca -1,5 1,77 Konyaspor hjemme da Trabzon stadig struggler med spilllet og stadig har folk i karantæne.
Gået med på Nurmancia dnb og Rapid Wien -0,.5 forslag fra Raprasmus, venter med Leganes til live da Alabacete holdet har været på hyggetur i det spanske og biletter til dagens opgør er sat gevaldigt ned for at fylde stadium da Alabacete for første gang er under stregen, og normalt klare de sig ok hjemme, men vil se kampen og måske komme på dem live.
pokerheh skrev:Haaber naturligvis meget paa en LFC sejr, men er LFC ikke meget korte lige nu ift hvor svingende praestationerne har vaeret?
Har et forholdsvist stort corner bet ude på Liverpool kampen, som jeg lige kommer med senere
Jeg er gået i ryg på det meste af Rapramus' og Nimacos' opmelding (tak til begge for bidrag) samt tilføjet Suarez anytime @1,71 og en bette klat efter Suarez 2+ @4,0.. Barcelona mandskabet virker til at have et stort fokus på at sikre Suarez pichichi trofæet, og med Ronaldos 4 mål i går befinder gnaveren sig atter et par kasser bag den flødedrengen fra Madeira.. Deres iver efter pichichi trofæet er bedst eksemplificeret ved Messis straffespark, hvor han triller den på tværs til Suarez samt de seneste to straffespark, hvor Suarez har fået lov til at skyde (trods afbrændere)..
Redigeret af TightGirl d. 06-03-2016 10:38
Jørgensen51 skrev: Har et forholdsvist stort corner bet ude på Liverpool kampen, som jeg lige kommer med senere
Det har jeg ogsaa spillet, altsaa LFC > CP corners
pokerheh skrev: Det har jeg ogsaa spillet, altsaa LFC > CP corners
Jeg er på Liverpool over 5.5 hjørne til 1.8 for 3/5
Hvilke hjemmesider bruger I primært til at skaffe nyheder om spansk fodbold - på engelsk vel og mærke? Football-espana.net er mit bedste bud so far, men stadig lidt tam.. :)
Rigtig lækre spilforslag i er kommet med i dag. Er hoppet på en del af dem. Endvidere har jeg forsøgt mig med over 2.5 mål @2.12 i Mainz. GL til os all
888's odds boost er jo til grin!
Brøndby IF og fck til begge at vinde, er boostet til 4,5, hvorimod hvis du selv går ind og vælger dem, giver de to sejre 5,33
Edit: hvorfor bliver fck ved med at stige?
Redigeret af Duckie d. 06-03-2016 11:41
Barca -1,5 og Ath Bilbao -0,5 spillet igår
Mainz bookede jeg allerede i torsdags
Overvejer under-spillet i de 4 kampe i ishockeyen. Endte allesammen under fredags. Ku godt blive målfattigt igen
Evt kan Mainz ventes med at spilles til live da prisen er meget lav, faktisk den laveste åbnings linje på Mainz denne sæsson by far, så får vi pengene på vores side tror jeg ikke det er mange streger, og de streger den evt falder kan hurtig fås live efter lidt tid.
Redigeret af Nimacos d. 06-03-2016 11:56
Duckie skrev:888's odds boost er jo til grin!
Brøndby IF og fck til begge at vinde, er boostet til 4,5, hvorimod hvis du selv går ind og vælger dem, giver de to sejre 5,33
Edit: hvorfor bliver fck ved med at stige? Tro på AGF vel . AGF har 7 uafgjort 3 tabt. de sidste 10 indbyrdes kampe. Jeg tror at AGF kommer med en god form og de spiller mere direkte ind med den forrige træner. Vil mene at det bliver en tæt kamp (vejret er nok ikke med FCK) der ender med et x eller smal 1 måls sejre til FCK
Jeg har et spil som jeg ser god værdi i ,men ved ikke om jeg kan nå i kiosken. Jeg erkender der ikke er tjekket op på skader/karantæne men St Pauli ude mod Heidenheim til odds 3,05 . Som jeg ser det er Heiden inde i et lille form dyk (vandt godt nok sidste hjemme kamp mod Beilefeld (nr 13) Det modsatte opgør blev 1-0 til st pauli. St Pauli har en form der er på vej op (formen ligger de nr 2 for de sidste 5 kampe) så jeg ser god værdi i 3,05 DS . evt spil den x2 (kender ikke odds) St pauli er ok form på udebane v-v-u-v-t Fik den til 2,90 :(
Redigeret af Kartze d. 06-03-2016 13:47
Nogen det har et bud på en prolog vinder?
Duckie skrev:888's odds boost er jo til grin!
Edit: hvorfor bliver fck ved med at stige?
Og hvorfor bliver sønderjyske ved med at falde?? Helt vildt endda....
Vel nok primært pga. BIF's mange fravær i defensiven.
Ja Agger er selvfølgelig ude, men ellers kan det vel ikke overraske at bif er jævnt ringe defensive, for diverse udbydere, til at starte så højt på Se?
Bacce(Milan) @ 3.00 Uni/888
Helsingør-Skive 1 2,40 ?? Unibet
Nogle der ved om skive har forstærket sig ? ellers er det vel et fint odds. ?
Redigeret af Mikkmakk d. 06-03-2016 14:02
Willem II vs Ajax 1-0 2tal Ajax har scoret 13-5 i de sidste 5 kampe Willem hedder 2-2 de sidste 5 kampe. Deres sidste 10 kampe har Ajax vundet med 2+ på nær forige kamp der endte 1-1 Den er også lagt op på Hevy betting (slet hvis det ikke er tilladt)
Bridgeking skrev:Nogen det har et bud på en prolog vinder?
Jeg er på forhåndsfavoritten. Doumolin :) Synes ikke tiderne har været SÅ hurtige, og at folk, der ikke har været spået langt fremme, har sat bedre tider end de andre "favoritter", mener jeg taler for Doumolin :)
Nicolai Jørgensen scorer 3,75 SE-BIF over 2,0 1,78 AGF-FCK over 2,25 1,95 - og Begge hold scorer 1,95
Havde ikke regnet med at NJ skulle stige yderligere :/
Henze05 skrev: Jeg er på forhåndsfavoritten. Doumolin :) Synes ikke tiderne har været SÅ hurtige, og at folk, der ikke har været spået langt fremme, har sat bedre tider end de andre "favoritter", mener jeg taler for Doumolin :)
Crap - close one
Ja, den røg med 0.7 til en pæn overraskelse :(
Live-bets Bet365: FC Helsingør 1. Mål @1.83 og 1.90 FC Helsingør 2. Mål @ 2.05 FC Helsingør @ 2.4 Fnatic vinder @ 3.25 Fnatic 2. Map @ 2.25 Barcelona -3 @ 3.1
Suarez scorer hattrick @ 13
Micro Live-bets Bet365 Mikhail Kukushkin vinder 3-0 @ 21 Mikhail Kukushkin vinder 3-1 @ 15 Mikhail Kukushkin vinder 3-2 @ 13
Redigeret af Conscious d. 06-03-2016 18:04
Er på under i Skive-Helsingør. Godt det var et std ghost goal fra resultat :-)
Straffespark i West Brom - Man United.......6,5 Betfair
NJ any time 3,75 er godt nok et flot odds? Den er jeg på! :-)
Lidt lir målscorere til Bundesligaen: Kalou (Hertha) anytime @ 3.6 Sulu (Darmstadt) antyime @ 12.5 Samperio (Mainz) anytime @ 4.2
-KD- skrev:NJ any time 3,75 er godt nok et flot odds? Den er jeg på! :-)
Hvor har du fundet det odds?; P
MuckMe skrev: Hvor har du fundet det odds?; P
Bet365 har den til 3.75
MuckMe skrev: Hvor har du fundet det odds?; P
Bet365 her den
Mainz over 1,5 mål.....1.98 Unibet ( 3/5 )
Jørgensen51 skrev: Jeg er på Liverpool over 5.5 hjørne til 1.8 for 3/5
30 min til at få 1 mere :)
Kartze skrev:Willem II vs Ajax 1-0 2tal Ajax har scoret 13-5 i de sidste 5 kampe Willem hedder 2-2 de sidste 5 kampe. Deres sidste 10 kampe har Ajax vundet med 2+ på nær forige kamp der endte 1-1 Den er også lagt op på Hevy betting (slet hvis det ikke er tilladt)
Fedt man ikke nåede at spille den. De føre 3-0 Ajax :( Note to my self. Se nu at få en spil konto :o
pokerheh skrev:Med 10 mand.
Det var ikke lige planen
Der kom det 6. hjørne så endelig. Tak for den @jørgensen51
chrismm skrev:
Det var ikke lige planen
Heller ikke for mig, men er du sunshine en maalmandsfejl af Crystal Palace
pokerheh skrev: Heller ikke for mig, men er du sunshine en maalmandsfejl af Crystal Palace
Ja den var ikke god den der..
Og 1 - 0 Barcelona :)
Redigeret af chrismm d. 06-03-2016 16:10
Lagt op til slagte fest i Eibar;)
OMGosh Moreno med et hug paa stolpen
pokerheh skrev:OMGosh Moreno med et hug paa stolpen
Øv
OMGosh Benteke taet paa :(
Hahaha på resultat så mener de at i brøndby´s opstilling har de en i midterforsvaret som hedder Kristensen(tror det er julsgaard) og hvis man trykker på navnet er han 44 år efter deres info så er det sku da klart de ikke kan følge med :)
BENTEKEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pokerheh skrev:BENTEKEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Filmmmmmmmmmmmmmmm og tyveri ♥♥
Brøndby IF og Liverpool på samme tid! Der er lagt op til noget stort idag :D
flot indøvet detalje af Brøndby.
HomeMade skrev: Filmmmmmmmmmmmmmmm og tyveri ♥♥
Rammer ham jo paa den bagerste fod med knaeet?
Og med det hug paa stolpen + Bentekes skud som blev reddet... det havde vaeret i orden med 1-1 men 2-1 er ikke ligefrem tyveri.
pokerheh skrev: Rammer ham jo paa den bagerste fod med knaeet?
Og med det hug paa stolpen + Bentekes skud som blev reddet... det havde vaeret i orden med 1-1 men 2-1 er ikke ligefrem tyveri.
straffet er tyveri , men tløk med det ♥♥
HomeMade skrev: straffet er tyveri , men tløk med det ♥♥
Jeg takker og saa er det da altid rart at saette Man U under lidt pres ift 4-5. pladsen
pokerheh skrev: Jeg takker og saa er det da altid rart at saette Man U under lidt pres ift 4-5. pladsen
Arsenal kan falde ned på 6 pladsen i løbet af 1-2 kampe :-(
Duckie skrev:Brøndby IF og Liverpool på samme tid! Der er lagt op til noget stort idag :D
Det var en kort glæde;)
Haha brøndby
Men nu har de jo egentlig også været væk hele kampen så fuldt fortjent.
Redigeret af o0RP0o d. 06-03-2016 16:40
mberggreen skrev:er mainz helt væk
De skal nok få en tør 1-0 hjem;)
Barca 2-0 inden pause, se det kan man stole på;)
Nimacos skrev: De skal nok få en tør 1-0 hjem;)
Har ikke spillet på den. Så bare den stod 0-0 stadig
Sygt rødt til Mainz, endda da de var i angreb;(
Nimacos skrev: Det var en kort glæde;)
Tjaa! Hvad kan man forvente, det kommer ikke som noget chok efterhånden! Mere hjertet det gør ondt i.
Nicos bets går altid galt når jeg tar ryg. 8/
WB-United 1 eller x odds 1,97 på unibet.
De ene røde er fjernet, hvad sker der?!
Tror der er en medarbejder hos Bet365 der har haft ticks og trykket den røde knap 2 gange :)
Mainz fik rødt da de var i angreb, helt sygt move af både dommer og spiller. Mainz har stadig chance for at scoope den hjem.
Darmstadt keeper redder på stregen;(
De Blasis har godt nok haft mange chancer. Mon ikke han hamre den ind for Mainz.
spillet en lille smule på mainz til odds 4.45.
Kom Så De Hviie:
FCK lige på @ odds 2,10 Santander scorer any time @ odds 3,25
Det løb ud i sandet desværre;(
Gal, der bliver uddelt røde kort i dag. 80
gutshooter skrev:Gal, der bliver uddelt røde kort i dag. 80
Vil hellere se straffespark.
Jeg vil gerne se et mål i suppen hvis det ikke er for meget at spørge om.
Hawkeye skrev: Vil hellere se straffespark.
Værsego:
Monni in da bank. 8)
NJ starter ude i dag det er der nok mange der er kede af :/
gutshooter skrev: Værsego:
Monni in da bank. 8)
Jow jow....men synes nu 6,5 på der "bare" gives straffespark, er mere indbydende ( ved ikke om Betfair havde det tilbud på Liverpool-kampen )
o0RP0o skrev:NJ starter ude i dag det er der nok mange der er kede af :/
Endte også med at droppe ham. Han fik flere hårde skrubs i kampen imod FCM i torsdags, og så mener jeg egentlig også at Santander passer bedre til AGF's forsvar.
Hvor har du fundet Santander?
Pokermadsen skrev:Hvor har du fundet Santander?
Nordic/Betsafe
Kan du få noget ud der? Kunne få 80kr igennem.
Sociedad @ 1.55
Sociedad over 1.5 mål @ 1,69 Leganes @ 2,25 Leganes over 1.5 mål @ 2,35
oooooooooooog endnu et rødt.
Få nu bare lavet et straffespark i WBA - Man U.
Mikkmakk skrev:WB-United 1 eller x odds 1,97 på unibet.
Jeg tager sku hatten af for United, hvis de laver en Liverpool ;)
Kan nøjes med straffesparket 6 minutter ind i overtiden.
Sad for sjovt og tjekkede halvleg x Tysklands 3 bedste række..
Havde man blindt spillet på uafgjort havde man lavet 400 kroner hvis indsatsen var 100 kr til odds 2.00 på 5 runder.Tænker lidt på at der kan være + på at spille det
Redigeret af Kartze d. 06-03-2016 18:57
MLS starter op igen eller? Synes ikke at have set det i et stykke tid? Hvad har folk til det?
Er du aandsvag det har vaeret en syg betting dag
pokerheh skrev:Er du aandsvag det har vaeret en syg betting dag
Og det kan vi så tildels takke Bundby, Man U og højst sandsynligt FCK for.
Det ser ud som om x i gf-fck godt kunne blive aktuelt. Spillede den desværre ikke og der er jo en hel halvleg i nu. Håber da at FCK vinder da det virker til at pn har spillet på dem
Redigeret af Kartze d. 06-03-2016 19:12
Btw Er der nogen der har et godt bet her på min fødselsdag :)
At Madrid kan måske være en ide?
XSUPERBULLX skrev: Og det kan vi så tildels takke Bundby, Man U og højst sandsynligt FCK for.
Det er med modsat fortegn her for en gangs skyld. Sluttede med en basketball kamp der skulle over 164.5 og slutter 84-81
Det er jo fandme som at se indendørs fodbold i Sociedad.. Scor nu for satan!
ATM-kampen bliver et livebet fra min side.
Vi får odds 2,00'Ish pre og skal dermed bruge +50% chance-vurdering på ATM til at vinde.... Mehhh.
Hvad kan vi forvente af Valencia??? Tjaa, de har da haft en lille opblomstring på det seneste og har leveret gode resultater i store kampe på hjemmebane(Real+Barca) hvor de trods alt kun har tabt 2 ligakampe i sæsonen. Omvendt ved vi også at de kan falde fuldstændig sammen. Valencia må undvære Abdennour i forsvaret og ATM er uden Savic og Carrasco.
Et X pre eller et liveskud på ATM til et godt odds et stykke inde i kampen er de muligheder jeg ser... De kæmper jo ofte med målscoringen hvor de er lidt afhængige af Greizmann.
Rødt til Trab tilt drengene igen;)
sygt nogle afbrændere Real Soicidad har...
Nimocas Må man spørger hvad din chance vurdering af atl madrid vinder?
AtillaWP skrev:sygt nogle afbrændere Real Soicidad har...
Det er så latterligt ja
Har bettet hvad jeg måtte på 2-0 Watson over Flipkens på Tony Bet 2,65
de spiller nu meget godt, de Toronto drenge..
Haha sociedad.
Gal nogle afbrændere
-KD- skrev:Har bettet hvad jeg måtte på 2-0 Watson over Flipkens på Tony Bet 2,65
Hvorfor er hun så stor favorit ?
Eller sagt på en bedre måde - hvorfor tror du så meget på hende ?
manofire Ved ikke hvor meget man skal lægge i det men Valencia sidste 5 hjemme kampe T-V-T-U-U 3-5-2 de sidste 10 kampe. Så 5 points ud af 15 på hjemme bane de sidste 5 kampe virker ikke som en stærk hjemme bane PT. Men at give atl over 50% for winn kan jeg godt have svært ved. Spiller den nok af lige vel
Ty rasmus for Konyaspor
2-0 Leganes til dem som er på den.
Jeg har set kvartfinaler og frem og Watsons bundniveau har været vildt. Flipkens er selv en baglinjespiller der vinder på stabilitet, men når to så ens spillere mødes, så plejer den med højest niveau at vinde, og det har Watson i den grad haft so far. Synes 2,65 er godt og over markedet.
-KD- skrev:Jeg har set kvartfinaler og frem og Watsons bundniveau har været vildt. Flipkens er selv en baglinjespiller der vinder på stabilitet, men når to så ens spillere mødes, så plejer den med højest niveau at vinde, og det har Watson i den grad haft so far. Synes 2,65 er godt og over markedet.
Sociedad kan ikke score - så jeg ryger med på et semi tiltet bet på Betfair til 2,74
-KD- skrev:Jeg har set kvartfinaler og frem og Watsons bundniveau har været vildt. Flipkens er selv en baglinjespiller der vinder på stabilitet, men når to så ens spillere mødes, så plejer den med højest niveau at vinde, og det har Watson i den grad haft so far. Synes 2,65 er godt og over markedet.
Jeg har fået den til 2,82 på børsen...Goooo Watson!
Perfekt med Leganes! Så tegner søndag til at blive profitabel after all!
Lyon-Guingamp 0-1: 1 tal til 2,35 3/5 units Lyon har 14-4 i de sidste 5 kampe hjemme.
Valencia - Atl. Madrid : Rødt kort @ 3,50 Godin får kort @ 2,80 Gimenez for kort @ 2,50
Leganes 0-3 .. Så kan vi vist godt sætte flueben ud fra den uden at jinxe! :) Takker for tip Raprasmus..
Til de hurtige:
Perisic(Inter) @ 3.00 365
Pokermadsen skrev:Til de hurtige:
Hvorfor skal man være hurtig? ;)
Pokermadsen skrev:Til de hurtige:
Kan faaes til 3.8 paa bf exchange tror jeg
Dog kun for peanuts -- der ligger 100 pund og venter paa 3.55, men hvis i vil have et par 100'er ud paa odds over det burde det kunne lade sig goere
Jørgensen51 skrev: Hvorfor skal man være hurtig? ;)
Fordi den starter 20.45
Pokermadsen skrev: Fordi den starter 20.45
Du kan også spille live på 365
Jørgensen51 skrev: Du kan også spille live på 365
Korrekt, kan du også med alle andre væddemål, er en oplysning hvis man vil være med fra start.
Så skal de også bare vinde kampen.
Ja, og Inter og Leganes og portugal.
1-1 I Valencia nu
Kartze skrev: Tro på AGF vel . AGF har 7 uafgjort 3 tabt. de sidste 10 indbyrdes kampe. Jeg tror at AGF kommer med en god form og de spiller mere direkte ind med den forrige træner. Vil mene at det bliver en tæt kamp (vejret er nok ikke med FCK) der ender med et x eller smal 1 måls sejre til FCK
Jeg har et spil som jeg ser god værdi i ,men ved ikke om jeg kan nå i kiosken. Jeg erkender der ikke er tjekket op på skader/karantæne men St Pauli ude mod Heidenheim til odds 3,05 . Som jeg ser det er Heiden inde i et lille form dyk (vandt godt nok sidste hjemme kamp mod Beilefeld (nr 13) Det modsatte opgør blev 1-0 til st pauli. St Pauli har en form der er på vej op (formen ligger de nr 2 for de sidste 5 kampe) så jeg ser god værdi i 3,05 DS . evt spil den x2 (kender ikke odds) St pauli er ok form på udebane v-v-u-v-t Fik den til 2,90 :(
Kartze skrev:Willem II vs Ajax 1-0 2tal Ajax har scoret 13-5 i de sidste 5 kampe Willem hedder 2-2 de sidste 5 kampe. Deres sidste 10 kampe har Ajax vundet med 2+ på nær forige kamp der endte 1-1 Den er også lagt op på Hevy betting (slet hvis det ikke er tilladt)
Så spil det da for helvede. doooooooooo
Spillede self den der ikke gik hjem;(
Over/Under:
Valencia - Atl. Madrid O 3.25 @ 1.952 Pinnacle
kom lige med en kasse mere, Atletico
Lyon-Guingamp 0-1: 1 tal til 2,35 3/5 units Lyon har 14-4 i de sidste 5 kampe hjemme. 3-1 40 min spillet. lang vej i nu . no jinx
Redigeret af Kartze d. 06-03-2016 21:45
Prøver USA pigerne her i pausen -0,25 2,13 home mod Frankrig, står 0-0
Så må vi håbe de husker at få hænderne ned :)
Og så til det rigtige hold :)
Hold op hvor det lignede at Valencias keeper for alt i verden ikke ville redde det skud, haha
så skal vi lige have porto også
Tror sku lidt på Nordsjælland i morgen. MJ tror jeg ikke har det godt på kunstgræs ud fra indbyrdes opgør! I de sidste 5 kampe har de 0sejre på Farum Park og er nede i et formdyk t-u-t-v-v-u-u-u-u 1 tal( evt med dnb ) til odds 3.00 Danske Spil er vel OK Husk på de også har fået Hjulmand tilbage!!
2 midtbaner og 1 forsvar med gult for guing måske mulighed for et rødt kort? Ved ikke hvad den ligger på?
Nimacos skrev:Bum USA i 90;)
Du har sku styr på de Live bets :)
4 kampe skydes igang om 10 min, og her er et par forslag :
Abdelkader (Red Wings) Over 0,5p @ 2,40 Betfair Panarin (Blackhawks) Anytime @ 4,00 Unibet - 3,00 på NordicBet Ladd (Blackhawks) Anytime @ 4,60 Unibet - 3,00 på NordicBet
Smith-Pelly (Devils) Anytime @ 6,10 Unibet - 4,50 på NordicBet
JT Miller (Rangers) Over 0,5p @ 2,45 Betfair - Helt gak odds! Zuccarello (Rangers) Over 0,5p @ 1,95 Betfair - 1,75 på Unibet
Det var sygt heldigt denne gang, Frankrig kunne også have vundet med lidt skrub til dem, men de dummer sig på midten hvor de mister en bold og USA er hurtige til at straffe dem.
En der har nogen "sikre" til NHL kampene, har ingen viden om NHL overhovedet, kan bare godt lide at se nogen kampe :)
watson får tæsk :(
Redigeret af AtillaWP d. 06-03-2016 22:59
AtillaWP skrev:watson får tæsk :(
Håber limit var små.
det var de, but still den døde hurtigt :)
Rangers bliver pulet fra start. 0-3 på 4 min ;)
Nogle der ligger inde med nogle gode NBA bets? Argh, skal lige til at stange 1k ud på over 205.5p i pistons-trailblazers til 1.90, og så ændre oddset sig lige i det jeg trykker til 207.5
Har spillet en lille smule paa under 210.5 mellem Miami og 6ers til std juice.
pokerheh skrev:Har spillet en lille smule paa under 210.5 mellem Miami og 6ers til std juice.
Jeg hoppede også på Eriksen's freebeet :)
altså under 210.5? Er okafor stadig ude?
ShadeStar skrev: Jeg hoppede også på Eriksen's freebeet :)
Hvem er Eriksen?
Overvejer at tage nogle af de ~2k der ligger paa 2.18 og 2.2 paa u208.5 ogsaa.
Live GSW ML @ 4.4 -- det har de gjort foer
pokerheh skrev:Live GSW ML @ 4.4 -- det har de gjort foer
Håber jeg ikke har odds5 på lakers fra slutningen af 3q
LOL...7 mål i 1st periode mellem Rangers - Islanders! Dét kan man da kalde et rival-opgør :)
Vild Rangers kamp 7 mål 1st periode :D
Osito skrev:Vild Rangers kamp 7 mål 1st periode :D
Og alligevel har man ramt forbi Zuccarello og JT Miller...#sick ;)
ShadeStar skrev:Rangers bliver pulet fra start. 0-3 på 4 min ;)
LOL LOL LOL jeg havde spillet Islanders imorges til 2.25 ml fordi jeg ville se kampen ikke noget jeg ville melde op lige kommet hjem til hotellet og ser hvad der sker er du da sindssyg! Kan man spille over 20 mål nogensteder?
BjornDane skrev:
LOL LOL LOL jeg havde spillet Islanders imorges til 2.25 ml fordi jeg ville se kampen ikke noget jeg ville melde op lige kommet hjem til hotellet og ser hvad der sker er du da sindssyg! Kan man spille over 20 mål nogensteder?
Linien hedder O11,5 nu...helt crazy!
Og i Senators-Stars hvor linien pre lå O6,0 står den 0-0 #heldoglotto :)
ShadeStar skrev:Og i Senators-Stars hvor linien pre lå O6,0 står den 0-0 #heldoglotto :)
Der må være sket en fejl jeg så lige en redning i NY opgøret ??
Men ikke kun i NHL der sker random ting, som en bruger engang udtrykte det. GSW havde spread på -17ish inden kampstart. De er bagud med 18 point med 5min igen...
BjornDane skrev:
Der må være sket en fejl jeg så lige en redning i NY opgøret ??
Nej det var stolpen ;)
Edit : Rangers på stolpen...igen
Redigeret af ShadeStar d. 06-03-2016 23:46
Fik Watson til 3.5 Live, kom så :)
ShadeStar skrev: Nej det var stolpen ;) Edit : Rangers på stolpen...igen
De er fandme også altid i vejen!
Ok, spiller disse 5 NBA spil i nat:
DeRozan over 23.5p @ 1.85 Jackson over 19.5p @ 1.85 Drummond over 17.5p @ 1.85 Pistons-Blazers over 207.5p @ 1.90 Heat-76ers under 211.5p @ 1.90
gl gl :)
Redigeret af JanStar d. 07-03-2016 02:33
Hvad med Oraklet @MuckMe har han noget til i nat, tjente en fin skilling i nat på hans tips :)
Crazy 1.periode overall i de 4 NHL kampe. 2.periode må godt ramme et par playerbets...
Jeg har smidt lidt paa Will Barton i dag (altsaa over), men det er tiggerpenge saa jeg kan ikke engang huske hvad linien hed. Lowry kunne ogsaa vaere interessant i dag, synes alligevel o24 til 2.10 er i overkanten naar han er saa varm.
Fuck it, den er tilfoejet samt Harden u30 (helt uden begrundelse tbh)
pokerheh, tager hellere derozan over 23.5 @ 1.85 (scandic) han kommer fra 38p & 31p imod blazers & jazz :D
JanStar skrev:pokerheh, tager hellere derozan over 23.5 @ 1.85 (scandic) han kommer fra 38p & 31p imod blazers & jazz :D
Yeah, jeg synes bare linien er for hoej paa Lowry og en snert for lav paa DDR, men det er ikke for rigtige penge bare fordi jeg skal sidde og glo kampen
Portland live @3,6
Redigeret af Jones-DK d. 07-03-2016 00:51
Troede lige Panarin fik et mål, men Anisimov fik sin lortestav på og stadig op ad bakke på playerbets.
Derozan på 1 sølle point, er ikke helt tilfreds :) Ellers ser det fint ud... Skal have gang i Drummond
Glæder mig så meget til Play off!
Islanders vs Rangers første runde kunne blive vanvittig! Er dog en helt anden kamp når Henke er klar, det her var godt nok noget af en teaser!
Er skuffet over resultaterne idag. Mange mål i kampe, hvor man har playerbets, øger gevaldigt chancen for at ramme, men det var bogstaveligt talt stolpe ud denne gang. Der må strammes an til imorgen...
Man har Harris (Pistons) Over 15,5 og 16,5p og han er på 11p ved pausen. Siden da har han taget 1 skud...1 fucking skud...jamen altså...
ShadeStar skrev:Er skuffet over resultaterne idag. Mange mål i kampe, hvor man har playerbets, øger gevaldigt chancen for at ramme, men det var bogstaveligt talt stolpe ud denne gang. Der må strammes an til imorgen...
Ikke så fedt at blanke, men det fede ved NHL er jo de spiller en million kampe på en sæson så der er altid en ny dag at se frem til! Capitals - Ducks f.eks imorgen!
Må være karma der straffer én, fordi man pulede bookies på Bruins-Caps igår.
Har forresten lidt ude på friske Blues mod Wild som har spillet hele ugen. 2.45 er jeg helt tilfreds med på de vinder i ordinær.
BjornDane skrev:
Ikke så fedt at blanke, men det fede ved NHL er jo de spiller en million kampe på en sæson så der er altid en ny dag at se frem til! Capitals - Ducks f.eks imorgen! Overall på året er jeg skam også ok tilfreds, men er altid irriterende at misse, når man synes bets er rigtig fine.
Jeg har kun en lille sjat ude på kampen i form af Coyle Over 0,5p @ 1,95 Og ja, jeg glæder mig rigtig meget til Ducks-Caps imorgen :)
1 mere til Harris tak for lidt trøste at falde i søvn på ;)
ShadeStar skrev: Overall på året er jeg skam også ok tilfreds, men er altid irriterende at misse, når man synes bets er rigtig fine. Jeg har kun en lille sjat ude på kampen i form af Coyle Over 0,5p @ 1,95 Og ja, jeg glæder mig rigtig meget til Ducks-Caps imorgen :)
Held og lykke med det (fin pris!!) og til alle i andre!
æv, så blev Drummond skiftet ud på 14p, men 3/5 i hus, DeRozan lever endnu :)
håber på OT i raptors-rockets!
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|