Så det onsdag, det betyder onsdags snegle og naturligvis en Champions League semifinale mere.
Ud over mit spil igår på over 5,5 kort i kampen, så stikker jeg ud på Rafinha får gult og Bayern taber til odds 7. Den findes hos Unibet under Barcelona - Bayern München og vælg fanen spillerspecials :-)
I den anden semifinale for 2 år siden mellem Barcelona og Bayern, der lukkede oddsene i snit på 2,07 på Barcelona sejr. Lige nu kan man hente 1,75 på Barcelona. Siden dengang har Barcelona fået opgraderet deres hold massivt i mine øjne, især offensivt. Ribery, Robben og måske ikke en helt frisk Lewandowski. Den kamp for 2 år siden, havde Bayern Ribery og Robben klar såvidt jeg husker. 0,32 i odds forskel kun, når man se hvor meget offensiv forskel der kan være på de 2 hold i aften, plus Bayern har set skidt kørende ud på udebane i playoff kampene. Kan vi finde værdi i Barcelona som kører som smurt for tiden?
Torino kæmper for at få europæriske pladser, samtidig med Empoli er inde i en rigtig god stime. Empoli har ikke så meget at kæmpe for, så de stiller sig nok bare ikke ned og forsvarer, men Torino vil nok frem over stepperne, det vil give muligheder den anden vej.
Bayern vil få det svært hvis de går fra Spanien uden et udebanemål, det ved Guardiola også godt, og med Lewandowski med igen mener jeg godt de kan scorer en pind. Barcelona dominerer for tiden, senest 8-0 over Cordoba og Suarez bomber derud af, Bayern har en god defensiv, men jeg mener ikke de kan holde Barcelona fra fadet.
Jørgensen51 skrev:(Ny her) 15:00 Torino-Empoli 1.80 Begge hold scorer 20:45 Barcelona-Bayern 1.72 Begge hold score
Torino kæmper for at få europæriske pladser, samtidig med Empoli er inde i en rigtig god stime. Empoli har ikke så meget at kæmpe for, så de stiller sig nok bare ikke ned og forsvarer, men Torino vil nok frem over stepperne, det vil give muligheder den anden vej.
Bayern vil få det svært hvis de går fra Spanien uden et udebanemål, det ved Guardiola også godt, og med Lewandowski med igen mener jeg godt de kan scorer en pind. Barcelona dominerer for tiden, senest 8-0 over Cordoba og Suarez bomber derud af, Bayern har en god defensiv, men jeg mener ikke de kan holde Barcelona fra fadet.
Held og Lykke
Velkommen til!
Jeg er også gået ryg på Steffen Dam med BTS i Torino @1,81
haha. hvem sagde matchfixing? Torinos målmand sparker selv bolden i eget mål. så har man set det med. Til dem som ikke så det, så bliver der lagt en aflevering tilbage til målmanden som står i den ene side af målet ved stolpen. Han vælger så at svinge benet i hvad der skal ligne et udspark, men drejer ben og fod rundt så den ryger ind i eget mål.
Torinos hold og især målmand har været helt væk. Rystende usikre og afslutninger der ryger 15 meter over eller ved siden af målet :) kan man spille på endnu et selvmål fra Torinos målmand så er jeg på :)
ShadeStar skrev:Rusland har smidt deres 3 farligste målscorere i turneringen sammen i 1.kæden. Den kan virkelig gøre ondt på DK. Tarasenko straffet for en dårlig indsats imod USA, og er smidt ned i 3.kæden.
Lækkert at Danmark ikke kan holde +3
Og for lige at toppen den så skulle jeg bruge over 1.5 i werden bremen ll. 2 mand i overtal i 20 min og 2 brændte straffespark GG:(
Vi spiller næsten lige op ,med et stærkt besat russisk hold over 2 perioder
Rusland med masser af profiler,Danmark mangler alle deres profiler.
Med det talent der er i dansk ishockey,lover det godt for fremtiden.
Vi vil altid været lysår efter dem anyway. Men ja lad os nu få VM til USA/Canada - så bliver det sjovt at se hvad vi kan når vi er i stærkest opstilling.
Donkeyboy, de fleste vil nok sige de tæller. Ret sikker på i hockey var der engang mål ikke talte som skud på mål. Om det stadig er sådan ved jeg faktisk ikke.
bohn skrev:Donkeyboy, de fleste vil nok sige de tæller. Ret sikker på i hockey var der engang mål ikke talte som skud på mål. Om det stadig er sådan ved jeg faktisk ikke.
Det var mest med fodbold jeg tænkte. Men er 95% sikker på de tæller med - har aldrig set en statistik hvor der har været færre skud på mål end selve mål ;)
Vi vil altid været lysår efter dem anyway. Men ja lad os nu få VM til USA/Canada - så bliver det sjovt at se hvad vi kan når vi er i stærkest opstilling.
I Danmark er der færre ishockeyspillere,end der er ishockey dommere i Vancouver.Så selvfølgelig vil vi være lysår fra stormagterne,immervæk er det imponerende at vi klare os så godt.Jeg håber at Danmark er med ved næste OL i stærkeste opstilling,og så er der ikke så længe til vi afholder VM 😊
AtillaWP skrev:Hvad mener i om i aftens prebet på barca?
Jeg er sgu lidt i tvivl om man skal "play it safe" eller køre den lidt mere satset version. Jeg overvejer pt Barca -1 til odds 2,30 som mit prebet og så evt. noget Suarez målscorer eller Barca -2.
Stiller op med deres (internationalt set) relativt ringe defensiv (har man også set seneste kampe) og med en skadesplaget front og defensiv opstilling... Jeg tror du køres over af de tre på toppen i Barca...
Stødte på et spil på vej hjem fra arbejde. Livebet i den Islandske pokal Armann - Berserkir Armann fører 2-0 og en sejr til dem giver lige nu 3.50 igen.
Jeg spillede den lige efter de var kommet foran 2-0 til 7.50
Ingen tvivl om at Berserkir er et meget bedre hold, ville dog lige dele den med jer! Synes oddset var helt vildt højt.
Har en lille fidus til imorgen. Jeg ser rigtig stor værdi i tennis kampen mellem Caroline vs Sharapova. Caroline har lige fået ny træner. Kilde taget ud fra tv2. "Caroline Wozniacki har fået en ny træner, og valget er faldet på den tidligere tennisstjerne Arantxa Sanchez-Vicario". Lige efter hun har fået Arantxa er hendes niveau steget markant, og det er en helt ny Caroline vi ser spille. Caroline tabte den. 26-4 finalen mod Kerber på hendes hjemmebane i en negle bidende kamp hvor Caroline kunne serve kampen hjem. I denne turnering har Caroline været overbevisende i hendes kampe, "har vundet alle kampe 2-0"
Jeg synes at odds 2.55 hos Betfair er et alt for højt odds på Caroline. 5/10 units.
iamrockybalboa skrev:Kan det passe at man ikke kan se Chi-Cle nu her??
Det er simpelthen en skandale hvis de vælger at sende en genudsendelse!!!! af en fuldstændig ligegyldig ishockey kamp mellem Norge og Slovakiet nu her!!!
MuckMe skrev: Tror sgu bare jeg går i seng. De har allerede lavet flere turnovers i 1. Quarter end Spurs lavede i game 6 og 7 tilsammen...
Præcis min tanke her, jeg hopper også i seng. Har Bulls sejr og +6. Ser meget svært ud desværre. Har Thompson til over 18,5 pts + rebounds og over 9,5 rebounds. Så det kan være de går hjem, burde være muligt med det elendige spil Bulls præsterer :)
Fantastisk 1. halvleg i Bulls - Cavs... Det skal vist gå helt galt før O 194.5 ikke går hjem, og så kommer der utroligt nok igen plus for dagen selvom det så sort ud for ikke så mange timer siden... Så er det bare op til Rockets hvor stort plusset skal være :-)
iamrockybalboa skrev:Lir odds på resten af kampen, evt også i den sene kamp? Er totalt NBA donk :)
Jeg er på denne i den sene der blev meldt op i min 1. post i denne tråd:
LA Clippers @ HOU Rockets: HOU Rockets -7.0 @ 1.90
Skal ikke selv ud på mere i Cavs - Bulls, men skulle jeg spille noget bare for liren ville det blive Bulls-1.5 til at vinde 3. quarter til odds 1.86
Edit: Og hvis du vil have lir på resten af kampen, evt Bulls-2.5 i 2 halvleg til odds 1.86, selvom jeg ikke er lige så varm på den som på Bulls-1.5 i 3. quarter.