Bradford - Arsenal (HT) (Arsenal -0.5) Odds 1.825 units: 2/5
Bradford - Arsenal (HT) (resultat 0-1) Odds 3.85 units: 1/5
Bradford - Arsenal (Arsenal -1.25) Odds 1.95 units: 3.5/5
Bradford - Arsenal (Arsenal -2.5 corner) odds 1.80 units: 2.5/5
Bradford og Arsenal mødes i Capital One Cup, og normalt skal man passe meget på i disse kampe, da topholdene har for vane at stille med 90% reserver.
Det forventes dog ikke at komme til at ske i aften.
Wenger har udtalt:
We will have an experienced squad at Bradford. We have a good recovery time ahead of the game at Reading on Monday. So we can use the players we want to use.
Med det sagt, så er Giroud, Walcott, Diaby, Sagna & Kocielny ude med skader.. det kommer dog højest sandsynligt til at efterlade plads til folk som Arshavin, Rosicky, Chamakh, Ramsey & Meade.. Som sikkert gerne vil vise at de bør være i start 11'eren.
Jeg tror holdet kommer til at bestå af en del stamspillere, blandet med rotations spillere og et par nye kræfter.
Jeg har ikke fundet nogle teamnews fra Bradford, men selvom de stiller i stærkeste, bør et mandskab som Arsenal slå et League Two hold. Specielt når det er Arsenals største chance for at få et trofæ i 7år!
Mht. hjørnespillet, så producere Arsenal normalt 2-3 hjørnespark mere end deres modstandere, og mod et Bradford hold, som formentligt kommer til at stå mest på egen banehalvdel, kan jeg se god værdi i dette spil. Det som kan tale i mod, er hvis Arsenal hurtigt kommer foran med 2-3 mål..
Bradfords vej til Kvartfinalen:
2012-10-30 Wigan - Bradford 2-4 pen
2012-09-25 Bradford - Burton Albion 3-2 AET
2012-08-28 Watford - Bradford 1-2
2012-08-11 Notts County - Bradford 0-1 AET
Arsenals vej til Kvartfinalen:
2012-10-30 Reading - Arsenal 5-7 AET
2012-09-26 Arsenal - Coventry 6-1
Bradfort har vundet 10/11 hjemmekampe i corners
De snitter 6.2 corners og gir 3.8 væk (hjemmebane)
Arsenal har vundet 3/8 udekampe i corners (PL)
De snitter 7 og gir 5.5 væk (udebane)
Som nævnt blir det nok en kamp med Arsenal mest på bolden, og Bradfort vil nok forsøge at gøre kampen fysisk.
Corner bettet ser fint ud hvis kampen forløber rimeligt lige i et stykke tid. Det der bekymrer mig er at Arsenal faktisk giver en del corners væk. Dog ser det ok ud mod fysiske modstandere. Så alt i alt er bettet vel ok...
Jeg kan godt lide O 5 ht og O 11 i Sunderland - Reading. Begge hold giver mange corners væk og kan godt lide at komme over fløjene... Odds omkring 1.88 på begge SBO i morges og begge 2/5
Enig i at de giver mange corners væk, men på udebane har det primært været mod de bedste hold i PRL, som også er dem de har tabt hørneduellerne mod, der har de givet 10 til liverpool, 9 til City, 6 til United, 6 til Everton og 7 til Villa, hvor i mod de kun har givet 4 til Westham, 2 til Norwich, og 0 til Stoke.. Og man må trodsalt mene at Bradford er niveauer under deres niveau.
Tanker om Gent-Anderlecht?
Synes det ligner et klokkeklart 2-tal når over odds 1.5, grundet Anderlecht har vundet 4 indbyrdes opgør i år 2012. Dog havde Anderlecht hjemmebane i de tre af kampene.
Valenciennes v PSG
Over 2,5 mål Betfair odds 1,92 bliver mit
spil i dag
Valenciennes er stærke hjemme og
PSG er blevet mere offensive og vil
gå hårdt efter sejr for ikke at blive
hægtet af af Lyon.
Sidst de mødtes sluttede det 4-3
til PSG
I aften spiller verdens bedste hold igen med King Totti i sin anden ungdom, de spiller mod Atlanta i liga cuppen, altid svært at vide hvordan de stiller op til disse, men her er hvem der er udtaget, og det ligner at de stiller stærkt op i aften, så har spillet følgende
Det skal også med at Roma bestemt ikke stiller i stærkeste. Offensivmand og delt topscorer Lamela mangler fortsat (det har han dog gjort siden 19/11, og siden har Roma vundet 3 i træk), og desuden ventes idealstarterne Castan, Balzaretti og Marquinhos i forsvaret samt den gamle målræv Totti i angrebet at blive sparet fra start.
Det gør dog ikke Atalanta til et oplagt spilobjekt. Klubben mangler to stamspillere i midterforsvarer Stendardo og midtbanemand Bonaventura (næsttopscorer). Desuden ventes træner at tage hensyn til at følgende stamspillere trænger til hvile: forsvarerne Peluso, Manfredini og Bellini samt angriber (og topscorer) Denis.
Forventet opstilling (superscomesse.it og calciomercato.it):
Ishusen skrev:
I aften spiller verdens bedste hold igen med King Totti i sin anden ungdom, de spiller mod Atlanta i liga cuppen, altid svært at vide hvordan de stiller op til disse, men her er hvem der er udtaget, og det ligner at de stiller stærkt op i aften, så har spillet følgende
Roma, 11 December 2012
ROMA v ATALANTA
AS Roma squad list:
BALZARETTI
BRADLEY
BURDISSO
CASTAN
DE ROSSI
DESTRO
DODÒ
FLORENZI
GOICOECHEA
LOBONT
LOPEZ
MARQUINHO
MARQUINHOS
OSVALDO
PERROTTA
PIRIS
PJANIC
ROMAGNOLI
STEKELENBURG
TACHTSIDIS
TADDEI
TOTTI
Oplever man ikke ofte at de udtager en stærk trup, men stiller med svag opstilling? De store spillere vil så derefter blive skiftet ind eller ud alt efter hvordan kampen forløber.
Enig med @lassefunky i at oddset på Ungarn mod Rumænien virker for højt. Ingen af holdene har imponeret synderligt i turneringen, men at Rumænien er gjort til så store favoritter, virker for mig helt skævt.
Det skal også med at Roma bestemt ikke stiller i stærkeste. Offensivmand og delt topscorer Lamela mangler fortsat (det har han dog gjort siden 19/11, og siden har Roma vundet 3 i træk), og desuden ventes idealstarterne Castan, Balzaretti og Marquinhos i forsvaret samt den gamle målræv Totti i angrebet at blive sparet fra start.
Det gør dog ikke Atalanta til et oplagt spilobjekt. Klubben mangler to stamspillere i midterforsvarer Stendardo og midtbanemand Bonaventura (næsttopscorer). Desuden ventes træner at tage hensyn til at følgende stamspillere trænger til hvile: forsvarerne Peluso, Manfredini og Bellini samt angriber (og topscorer) Denis.
Forventet opstilling (superscomesse.it og calciomercato.it):
Og hvis det bliver opstillingen og med de folk Atlanta ikke har med, så syntes jeg oddset er rigtig godt på Roma
Stekelenburg har været fast målmand, men efter hans skade har Goicoechea overtaget og stod også i weekend på trods af at Stekelenburg var klar, udover dette er det et rigtig godt hold de starter med, og tror en fyr som De Rossi, som er Prinsen af Roma virkelig vil ind og spille en god kamp, han har været fast mand i mange år på midtbanen men i år flere gange startet ude hvor Brandley har overtaget hans plads, så han har bestemt noget at bevise, og et par super farlige herre i Osvaldo og Destro i front skal nok skabe ballade i front
Valenciennes - PSG: Over 2,5 mål. De sidste 5 kampe indbyrdes er gået over.
Odds: 1,90 (tipico)
Sunderland - Reading: Over 11,5 hjørnespark. In Faldo we trust!
Odds: 1,95 (tipico)
Bradford - Arsenal: Arsenal -1,5. Som skrevet tidligere, er det Arsenals største chance for trofæ i lang tid, og den vil de ikke glippe. De kommer med stærk opstilling, og som Arsenal fan skal den have et skud!
Odds: 1,95 (tipico)
Korte, næsten ligegyldige, analyser. Har desværre ikke tid til mere.
Dagens program gør at jeg igen skal ud at rode i en liga, hvor systemet er 66,05% over 20 spil, nemlig den franske underliga, hvor jeg igen er på over spillene :/
Valenciennes - Paris SG / Over 2.5 mål @ 1,96
53,95% chance for at der bliver scoret over 2,5 mål - value starter ved 1,85
Valenciennes har spillet 2/6 over i seneste kampe
Paris SG har spillet 5/6 over i seneste kampe
Valenciennes har spillet 3/6 over i seneste hjemmekampe
Paris SG har spillet 4/6 over i seneste udekampe
Indbyrdes har de spillet 8/8 over de seneste 3 år
Nice - Rennes / Over 2.5 mål @ 2,34 - Solgt til 6,8
45,11% chance for at der bliver scoret over 2,5 mål - value starter ved 2,22
Nice har spillet 3/6 over i seneste kampe
Rennes har spillet 4/6 over i seneste kampe
Nice har spillet 4/6 over i seneste hjemmekampe
Rennes har spillet 4/6 over i seneste udekampe
Indbyrdes har de spillet 3/8 over de seneste 3 år
hvor giver du fadøl henne i morgen når dine X`er går hjem idag??? :)
Hawaii ;)
Ærgeligt Tjekkiet ikke også gik hjem - de havde ellers chancen!
Jeg har btw os kuponen 2/5 og 3/5 og det samme med Sverige i stedet for X i Sverige-Norge.
Det ser okay ud lige nu :)
Åh Arsenal, tag jer nu sammen. Jeg tror stadig på at de kan vinde med mere end 1, men de skal være skarpere i begge ender. Og sindssyg opbakning til Bradford fra tislkuerne.
Underlig 1. h i Sunderland. 3 corners efter 6 min og så corner pause til 37. min.
1. bet hjemme, nu må vi se med O 11 - jeg tænker 2. h kan ikke være mere røvsyg end 1. så mon ikke vi rammer de 11
HEADEKBAT skrev:
Af ren nysgerrighed Evas Far, hvorfor laver du så hjerter ved alle dine posts? :)
Spread love.
Livet er for kort til at være negativ.
Vær mod andre som du vil have at de skal være mod dig. ♥
Uanset hvor enig man nu i dit udsagn, så vil der på et forum som dette, altid blive postet denne video før eller siden til en kommentar som ovenstående ;)
Disclaimer: No hate, men var nødt til at gøre det ;) ♥