Starter dagens betting-tråd med noget så sexet som tysk 3.liga bold..
Würzburger Kickers - Preussen Münster 1 1.97 på DS
Begge hold ligger i den bedre halvdel af ligaen. Würzburger Kickers dog kun på 10 pladsen, Preussen Münster på 6 pladsen. Begge har stadig fine muligheder for at komme op på 3 pladsen hvor man sikrer sig opryknings-playoff.
Grunden til jeg syntes 1-tallet virker interessant er Preussen Münsters statistik. De har tabt 5 af de sidste 7 kampe. Senest et nederlag på hjemmebane på 0-1 til en modstander under dem i tabellen. Yderligere døjer Preussen Münster med et par skader og træneren har udtalt at han kommer til at stille op i en lidt alternativ opstilling med spillere på lidt uvante pladser.
Würzburger er ubesejret i de sidste 4 kampe og har alle mand fit for fight.
Bonus-info:
Hvis man, ligesom mig, har set rigtig RIGTIG meget tysk fodbold - især i mine "unge" dage.. ;-) Så vil træneren for Würzburger vække bekendtskab. Det er gode gamle Bernd Hollerbach som havde hans storhedstid i HSV fra 1996-2004. Han var én af bundesligaens hårdeste hunde, kun Stefan Effenberg tilragede sig flere kort end Hollerbach, dog med væsentlig flere kampe :-) ligeledes "turde" den hårde hund Hollerbach, som én af ganske få, at skifte fra FC St. Pauli til HSV. Ikke lige det skifte man blir' allermest populær på..