Dagens tråd, sæt igang
Har kig på et underspil i Wallsall - Barnsley. Tror Barnsley går i def-mode og ska bare have forsvaret deres 3-0 føring fra 1 kamp.. 2.15 på Betfair er fint betalt.
Ska vel også stikkes ud på noget -2.5 el -3.5 i massakren senere over DK (ishockey) Hvad siger @Shadestar
Redigeret af drohse d. 19-05-2016 09:25
Danmark score ikke i powerplay til 2.25? Finland har lukket 6 ind i 7 kampe. Burde da indholde noget værdi i og med dk linjen er 1.5 med 1.3 flere steder til under :-)
drohse skrev:Dagens tråd, sæt igang
Har kig på et underspil i Wallsall - Barnsley. Tror Barnsley går i def-mode og ska bare have forsvaret deres 3-0 føring fra 1 kamp.. 2.15 på betfair er fint betalt.
Ska vel også stikkes ud på noget -2.5 el -3.5 i massakren senere over DK (ishockey) Hvad siger @Shadestar Måske ikke direkte svar på dit spørgsmål, men tjek hvad han skrev i post 229 i tråden i går: http://www.pokernet.dk/forum/betting-d-18-1.html#newest
Edit: Mine bets går mere Danmarks vej. (er dog måske spillet med hjertet...)
Redigeret af blunder d. 19-05-2016 09:32
Suubstanish skrev:
Danmark score ikke i powerplay til 2.25? Finland har lukket 6 ind i 7 kampe. Burde da indholde noget værdi i og med dk linjen er 1.5 med 1.3 flere steder til under :-)
Hvor? Edit: det da et vildt godt odds. 2 gange har de lukket mål ind i PP
Redigeret af drohse d. 19-05-2016 10:45
er der andre der har problemer med at kampene forsvinder inde på Bet365 her til morgen?
Giro idag:
Total Giro status bettet 142,5 units, vundet 144,31 units = + 2,81 intet ramt igår...
100 % en spurt idag. Let afslutning dog med et sving. Svært at finde værdi.
Unibet:
Arndt - porsev @arndt odds 2,30 (2/5) arndt har intet vist, men må få en del mere support nu hvor dumoulin er ude.
Trentin - ruffoni @ trentin odds 2,0 (2/5) samme gælder trentin med kittel ude
Nizzolo - modolo @modolo 2,10 (1/5) jeg har haft den hver gang og tror bare modolo nok gange slutter bedst
Danske spil:
Ingen
Lille promo på 52teb på ishockeykampen
Klaphat skrev:Lille promo på 52teb på ishockeykampen
Husk nu også at der stadig er 100 kr freebet på NordicBet også :)
drohse skrev: Hvor? Edit: det da et vildt godt odds. 2 gange har de lukket mål ind i PP
Vores alle sammens Danske Spil under speciel ved kampen - enig, de burde ikke give over 1,7.
3 små bets til idag. Oostende vs Gent Tip:1 DNB @2.4 Unibet 1.75/5
G.A Eagles vs Graafschap Tip: 2 DNB @2.05 Bet365 1/5 (Kan fås hos Pinny til 2.1)
England U21 vs Portugal U20 Tip: 1 -0.5 @2.1 Bet365 1.5/5 (Dog spillet tidligere)
Suubstanish skrev:
Vores alle sammens Danske Spil under speciel ved kampen - enig, de burde ikke give over 1,7.
Finno - ligger til 2.00 nu :-/
Willum skrev:Giro idag:
Total Giro status bettet 142,5 units, vundet 144,31 units = + 2,81 intet ramt igår...
100 % en spurt idag. Let afslutning dog med et sving. Svært at finde værdi.
Unibet:
Arndt - porsev @arndt odds 2,30 (2/5) arndt har intet vist, men må få en del mere support nu hvor dumoulin er ude.
Trentin - ruffoni @ trentin odds 2,0 (2/5) samme gælder trentin med kittel ude
Nizzolo - modolo @modolo 2,10 (1/5) jeg har haft den hver gang og tror bare modolo nok gange slutter bedst
Danske spil:
Ingen Modolo til flotte 2,45 hos Betsafe. Kan ikke selv spille den der, men spiller den til 2,30 hos PartyBets nu. Er tæt på 50/50 i den, Nizzolo favorit fordi han har et bedre hold i min optik til at placerer ham, men speeden er jo stort set identisk. Måske med lille overtag til Modolo faktisk.
Har spillet Nizzolo over Greipel @ 2,70 Der er mange sving(90 grader sving), tyder på en teknisk spurt, hvor det handler om at placerer sig korrekt. Det tyder ikke på et at blive en særlig lang sprint, hvilket er til fordel for Nizzolo, Modolo bl.a. i min optik.
Har også booket Nibali over Kruijswijk i de såkaldte placeringskampe @ 2,50 tror jeg det var (Spillet i nat). Har fået af vide at han har 43% chance af en som går meget op i cykelsport, hvordan lige præcis er 43% ved jeg ikke. Men mon ikke styrtet igår, er med til de store navne holder sig langt fremme alle sammen.
Caleb Ewan over Greipel @ 3,00 PartyBets Forventer ikke en stor fordel til Greipel idag, grundet en del 90 grader sving, bliver ikke en lang spurt på nogen måde. Hvis Greipel ikke er placeret rigitgt, så vinder han med stor sandsynlighed ikke. Ser Caleb Ewan som en bedre teknikker og til at placerer sig.
Redigeret af MrNoller d. 19-05-2016 12:54
Finland vinder 5-1 Canada vinder 4-2 Og så'en er det!
ShadeStar skrev:Finland vinder 5-1 Canada vinder 4-2 Og så'en er det!
Mest værdi i -3.5 til 2.55 eller laine til at score til ca det samme
Du er lidt gal på den: Canada vinder 5-1 og Danmark vinder 3-2 efter straffeslag ;)
hope so.. bare det ikke er I PP den dansker scoring..
blunder skrev: Husk nu også at der stadig er 100 kr freebet på NordicBet også :)
Hvordan benytter man sig af denne promo?
iamrockybalboa skrev: Hvordan benytter man sig af denne promo?
Log på med mobil eller tablet.
blunder skrev: Husk nu også at der stadig er 100 kr freebet på NordicBet også :)
er der en kode til de 100 kr. freebet?
1001nat1001 skrev: er der en kode til de 100 kr. freebet? Nej men man skal tilmelde sig promotionen, gik bare ud fra de fleste havde gjort det da promotionen har været der på alle Danmarks kampe under A-VM...
Edit: Bettet skal placeres på en mobil enhed for at freebettet kommer frem.
Redigeret af blunder d. 19-05-2016 14:06
Nogen der har guldkorn til Eintracht Frankfurt - Nürnberg?
Ska love for DS har gjort oddset på ingen PP mål til DK U-spilbart!! Nede i 1.62
Har booket en masse skrammel til hockey kampen. Alt spillet hos unibet.
Finland vinder til 0 til odds 3.00
Finland vinder 1. periode odds 1.55
Finland -2,5 odds 1.67
Over 5.5 mål ordinær odds 2.08
A. Barkov anytime odds 2.35
A. Barkov first odds 9.5
T. Kivistø anytime odds 6.3
T. Kivistø first odds 28
Resultatet 9-1 odds 161
Og selvfølgelig en milliard på resultatet 5-1 odds 12.5
God kamp.
Gøteborg-Norrkøping o 2,5 mål 1,81 Begge hold har scoret mange mål i sæsonenes første 9 kampe og ligger begge over 3,5 mål i snit pr kamp, men vender man stats så ligger Gøteborg på 2,20 mål i snit i deres hjemme kampe mod 4,00 ude. Norrkøping har flotte 4,20 i snit hjemme og ude 3,00 i snit, dog er disse tal lille sample, men syntes stadig o 2,5 mål odds er spilbar.
Heracles-Utrecht finale playoff kampe om EL plads Er også gået over 2,5 mål her til 1,833. Første opgørs kampe falder der dog generelt mindre mål end i retur kampene hvor det er knald eller fald, men begge hold har høje mål snit tal i sæsonen og med Hollandsk fodbold som et af de lande hvor der blir scoret flest mål i gennem sæsonen er det faktisk sjældent linjen er nede i o/u 2,5 mål.
Jeg postede igår Englands u 21 trup til Toulon turneringen, de to foregående år er england endt som nummer 4, men begge år har spillerne været 1-2 yngre end de er i år. Flere havde ikke 'voksen' bold erfaring i benene, hvorimod dette års trup er med flere spillere som har fået spille tid for første holdet i den klub de spiller, (de er også 1-2 år ældre end sidste års trup). De møder idag Portugal u 20 som lige er det 1-2 år yngre og ikke har samme 'voksen' bold erfaring i benene. Portugal er dog nok et af de lande i Europa hvor ungdoms niveauet kun er blevet højere og bedre med årene. Jeg har ikke noget bet her, men vælger lige at se kampen an hvordan de to hold står til hinanden.
Redigeret af Nimacos d. 19-05-2016 15:12
Gunslinger skrev:Har booket en masse skrammel til hockey kampen. Alt spillet hos unibet.
Finland vinder til 0 til odds 3.00
Finland vinder 1. periode odds 1.55
Finland -2,5 odds 1.67
Over 5.5 mål ordinær odds 2.08
A. Barkov anytime odds 2.35
A. Barkov first odds 9.5
T. Kivistø anytime odds 6.3
T. Kivistø first odds 28
Resultatet 9-1 odds 161
Og selvfølgelig en milliard på resultatet 5-1 odds 12.5
God kamp.
A. Barkov scorer 2 ;)
100 kr på ren DK sejr.
Jeg har nosserne, selvom det er risikofrit frit :-D
Derudover, 1,65 på Greipel ikke vinder live overvejer jeg kraftigt. Et rigtig lorte vejr Italien. Mener ikke det passer Greipel så godt, og så med stor risiko for styrt og uheld.
Kom så med et pp mål Danmark!
5 mod 3 så det nu! Øv var 4 mod 4 :( dumt.
Redigeret af blunder d. 19-05-2016 15:30
Forskellen på de bedste og mellem varen som vi vel højest er. Klamt, når vi havde været bedst med flere gode muligheder.
GG DK Flot i kom så langt og de fortjente at komme der til (prøver lige i jinxe finsk sejr så man kan ramme sit håbløse freebet x
Redigeret af Razzmussen d. 19-05-2016 15:38
Kom så 1-1 eller 2-0 for perioden..........
Klaphat skrev:Lille promo på 52teb på ishockeykampen
Nå, må være meget lille marked det ishockey...var ikke muligt at spille 100 til odds 1,65, og prøvede så blindt på odds til de påkrævede 1,35, men hver gang, indskud for højt.
Så fik det skodsite, sat blodcirkulationen igang, ved at jeg lige skulle teste om, der var ændringer der.
Gunslinger skrev:Lidt tynd tripping ?
Nej lol
AtillaWP skrev:
Nej lol
Mokai ! Jeg har sgu nok heller ikke alverden forstand på det hockey.
MrNoller skrev:Forskellen på de bedste og mellem varen som vi vel højest er. Klamt, når vi havde været bedst med flere gode muligheder.
Skal vidst være ret farvet hvis man mener dk har været bedst i 1 periode.
o0RP0o skrev:
Skal vidst være ret farvet hvis man mener dk har været bedst i 1 periode.
Vi havde de bedste chancer indtil de scorede. Det synes jeg uden tvivl passer. Men vi taber nok alligevel ;-)
Nimacos skrev:De blir da udspillet dk.
Ikke i starten, hopper på Giroen nu istedet.
Desværre viser klasse forskellen sig for alvor nu.
blunder skrev:Uheldigt mål til 2-0 :(
Mit stream døde. Hvem nettede ?
Nimacos skrev:En Koskiranta
Kan jeg ikke bruge, men tak :)
Nimacos skrev:De blir da udspillet dk.
Lol nej
Så kom Danmark også på tavlen
AtillaWP skrev: Lol nej
Jeg håber DK vinder, har ikke en bukket 25 øre ude.
Eller mål med Christensen + Ehlers assist den lunede godt :D
Håber på 3-3 så Laine lige kan score og jeg kan få lidt flere af mine dansker playerbets hjem. Vil også gerne have nogle mål af de rigtige tjekkere!
Redigeret af blunder d. 19-05-2016 16:25
Nimacos skrev: Jeg håber DK vinder, har ikke en bukket 25 øre ude.
De er også udgået fra markedet.
Lad os lige få et dansk pp mål mere :D
Der kom Laine så må Danmark lige score 2 mål mere så 3-3 gerne af Ehlers, Jensen eller Hansen.
Kom nu med den 5-1.... please
lassefunky skrev:Kom nu med den 5-1.... please
Har du også lagt milliarden på Shades anbefaling ?
Gunslinger skrev: Har du også lagt milliarden på Shades anbefaling ?
I mener vel 5 - 3 til Danmark Skide vær med Shades opmeldinger 😊
Gunslinger skrev: Har du også lagt milliarden på Shades anbefaling ?
Bare en 100 las ;)
lassefunky skrev: Bare en 100 las ;)
Har også selv lidt på 5-1, men har spillet mod mig selv nu med : Ehlers næste pind til odds 25. Så vil jeg sætte mig i bilen og heppe.
Nimacos skrev: Jeg håber DK vinder, har ikke en bukket 25 øre ude.
Har du nogen mening omkring örebro sejr til odds 2?
Unibet har vist 2,10 kan jeg se, kampen åbnede i 2,20 så det er jo altid godt at være på siden hvor pengene falder. Ørebro er jo startet ud meget godt og har de sidste par år haft overtaget i indbyrdes kampe mod dem.
Nimacos skrev: Jeg håber DK vinder, har ikke en bukket 25 øre ude. Har du nogen mening omkring örebro sejr til odds 2?
Nimacos skrev:Unibet har vist 2,10 kan jeg se, kampen åbnede i 2,20 så det er jo altid godt at være på siden hvor pengene falder. Ørebro er jo startet ud meget godt og har de sidste par år haft overtaget i indbyrdes kampe mod dem.
Også det jeg selv har læst mig frem til. er du ude på noget i den?
Kom nu i gang Tjekkiet og lad os så få den danske scoring så der er spænding til sidst!
Jeg gik lidt med dig her til nuværende priser, bare på kyllinge linjen -0,25 1,86 for lille sats.
Nimacos skrev:Jeg gik lidt med dig her til nuværende priser, bare på kyllinge linjen -0,25 1,86 for lille sats.
Så håber vi den går. er også med på din over i Göteborg så lad os få 2/2 :)
2 måls sejr til Finland er vel overall bookie resultat her?
Så var det godt de hev keeperen ud der;)
Møg der røg de danske chancer hold nu de 4-1 så evt. med en dansk mål.
Føj Greipel, den var ikke helt ren den der.
Jeg brækker mig hvis den bliver 6-1 nu.
5-1 koster mig men må godt nok havde gjort mange til mange milliardærer på PN.
Kan være jeg skal ud på 4-2 i Sverige-kampen sådan som Shade ramte den her i røven.
Nå drenge...er I tilfreds med opmeldingen? :)
Nu er jeg en gamle mand, men satme flot ramt af dig under hele det her VM.
Nimacos skrev:Nu er jeg en gamle mand, men satme flot ramt af dig under hele det her VM.
Tak Nimacos! ♥
ShadeStar skrev:Nå drenge...er I tilfreds med opmeldingen? :)
Det er så skarpt det der !! Bukker og takker.
ShadeStar skrev: Tak Nimacos! ♥
hvad bliver Rusland - Tyskland?
Rusland har ikke slået tyskland med 4 siden 09 og den hadicap +4 til Tyskland ligger pt i odds 2 værd og spille?
Nå må jo indrømme ShadeStar fik ret så smidt på 4-2 til Canada @17.
Alle spil på Giroen i sprinten tabt med 1 position. Fed abe er tildelt Greipel. Æddermame irriterende, at han skal kører lige ud og spære vejen når han har masser af plads centralt. I Romandiet rundt blev Zakarin frataget sejren på langt mindre. Det kostede mig penge der, det gør det også her.
Nibali ramte heldigvis, men har set sprinten igen, og der var plads til Ewan, men så spære han vejen hvor han skulle forbi. Tja, jeg synes den kunne have været dømt.
Men det forskellen på overskud og underskud, når man har en mand der helst ikke skal vinde. Havde Ewan vundet, så sad 2 spil mere og der var fint overskud.
Redigeret af MrNoller d. 19-05-2016 18:00
ShadeStar skrev:Nå drenge...er I tilfreds med opmeldingen? :)
Jeg er meget tilfreds. God melding med 5-1, den ramte du lige i røven.
Can-Sve booket 4-2 til odds 17 👍
Redigeret af Gunslinger d. 19-05-2016 17:47
Vild odds udvikling i Toulon turneringen, England gået fra 2,15 ned i 1,66.
Det er sgu' flot ramt Shade. Ville ønske jeg var nået at gå med. Hvad gav den i odds?
Hvis du rammer Canada kampen også så går jeg konsekvent i ryg på alt du spiller fra nu af :)
Nimacos skrev:Vild odds udvikling i Toulon turneringen, England gået fra 2,15 ned i 1,66.
betyder det vi skal spille imod dem nu så? :-)
Ved jeg ikke, irritere mig jeg ikke selv har spillet dem allerede igår da jeg postede holdet og syntes de så ret interessante ud;(
Nimacos skrev:Ved jeg ikke, irritere mig jeg ikke selv har spillet dem allerede igår da jeg postede holdet og syntes de så ret interessante ud;(
Sad og gloede på Sivas til odds 3. Den er nede i odds 2 næsten nu.
MrNoller skrev:Alle spil på Giroen i sprinten tabt med 1 position. Fed abe er tildelt Greipel. Æddermame irriterende, at han skal kører lige ud og spære vejen når han har masser af plads centralt. I Romandiet rundt blev Zakarin frataget sejren på langt mindre. Det kostede mig penge der, det gør det også her.
Nibali ramte heldigvis, men har set sprinten igen, og der var plads til Ewan, men så spære han vejen hvor han skulle forbi. Tja, jeg synes den kunne have været dømt.
Men det forskellen på overskud og underskud, når man har en mand der helst ikke skal vinde. Havde Ewan vundet, så sad 2 spil mere og der var fint overskud. Altså det er ikke engang i nærheden af at Greipel laver noget ulovligt i den spurt. Greipel holder sin linje og selvfølgelig lukker han af på indersiden det er der intet ulovligt i. Ewan prøver lidt optimistisk indenom da han ikke har kræfterne til at gå udenom, men trækker sig naturligvis da han bliver lukket af. Desuden var Ewan ikke gået forbi selvom han havde fået plads.
Desuden var det dybt uretfærdigt at Zakarin blev frataget sejren, men han fik den frataget fordi han lavede et svej med cyklen og det kan ikke rigtig sammenlignes med det her.
Redigeret af becks d. 19-05-2016 18:21
becks skrev: Altså det er ikke engang i nærheden af at Greipel laver noget ulovligt i den spurt. Greipel holder sin linje og selvfølgelig lukker han af på indersiden det er der intet ulovligt i. Ewan prøver lidt optimistisk indenom da han ikke har kræfterne til at gå udenom, men trækker sig naturligvis da han bliver lukket af. Desuden var Ewan ikke gået forbi selvom han havde fået plads.
Desuden var det dybt uretfærdigt at Zakarin blev frataget sejren, men han fik den frataget fordi han lavede et svej med cyklen og det kan ikke rigtig sammenlignes med det her. Du påstår at han ikke ville have kunne gået forbi, det vil faktisk kun blive opklaret hvis vi havde den hastighed de kørte med på det givende tidspunkt.
Jeg synes han trækker den meget meget langt ud. Det er faktisk Greipel som sidst skifter linjen, Ewan har lagt sig ud til højre, dermed ikke sagt Greipel gør det med vilje, altså får Ewan til at stoppe sin sprint. Men nok om det, jeg kan intet gøre alligevel. Måske han havde vundet, jeg synes bare det lignede en mulig sejr til Ewan bestemt. Og så bliver man lettere skuffet over det. God aften :-)
Men flot arbejde af Lotto holdet. Uden dem tror jeg satme ikke han havde haft chancen. Høj klasse fra 20 km til mål af holdet.
Redigeret af MrNoller d. 19-05-2016 18:40
Aaaaaargh så din opmelding for sent og nåede ikke med på 5-1. Godt ramt, igen igen. Men er nu hoppet med på 4-2, kom så!! Du har jo været for vild under det her VM, fedt at se. Håber ikke du ødelægger "Mitch Buchannon formen" med alle de is du efterhånden må ha spist;)
Redigeret af CraekZ d. 19-05-2016 18:31
Nimacos skrev:Vild odds udvikling i Toulon turneringen, England gået fra 2,15 ned i 1,66.
Ja,og Fernabache gået fra 1,60 til 3,10
Emmaluc skrev: Ja,og Fernabache gået fra 1,60 til 3,10
de har ingenting at spille for, andet hold spiller for at undgå nedrykning, så det giver vel menning
AtillaWP skrev: de har ingenting at spille for, andet hold spiller for at undgå nedrykning, så det giver vel menning
Det kan du have ret,spillede den bare i kiosken.Der var den gået fra odds 1,60 i programmet til nu 3,10. Aner intet om skader eller lign.
Emmaluc skrev: Det kan du have ret,spillede den bare i kiosken.Der var den gået fra odds 1,60 i programmet til nu 3,10. Aner intet om skader eller lign.
De stiller ret svækket
AtillaWP skrev: De stiller ret svækket
Ok,så må jeg håbe på en overraskelse 😉
Emmaluc skrev: Ok,så må jeg håbe på en overraskelse
Kan dog godt forstå du godt kan lide oddset :p
AtillaWP skrev: Kan dog godt forstå du godt kan lide oddset :p
Er spillede i en double sammen med Norrköping til odds 9,68 😊
Emmaluc skrev:Goal Fernabache
Lol det var Sivaspor
Gonginator skrev:Ingen mål
Text tv sejler stadig 0 - 0
Betfair må have fundet ud af det er en better der rammer ciffertips i ishockey. De udbyder ihverfald ikke ciffertips på e 2 hockeykampe om lidt.. :-/
Emmaluc skrev: Text tv sejler stadig 0 - 0
Hvem fanden bruger tekst tv i dagens Danmark :)
o0RP0o skrev:
Hvem fanden bruger tekst tv i dagens Danmark :)
Så kan man se tv samtidigt 😊
Emmaluc skrev: Så kan man se tv samtidigt
Kan man ikke se tv mens man får resultatet på sin resultat app ?
zybr skrev: Kan man ikke se tv mens man får resultatet på sin resultat app ?
Jeg er en gammel mand
Emmaluc skrev: Så kan man se tv samtidigt
Hvis du ikke har en smartphone kan du måske være undskyldt :D
Emmaluc skrev: Jeg er en gammel mand
ja når man spiller i kiosken så må man være det...
Emmaluc skrev:Har en Smartphone
En Doro er ikke smart ;)
AtillaWP skrev: ja når man spiller i kiosken så må man være det...
Født i 63 😊
ShadeStar skrev: En Doro er ikke smart ;)
Haha, hvis manden synes den er smart. Så er den vel smart ;-)
Emmaluc skrev: Født i 63
Men det fede er vel at du siger du bruger tekst tv men alligevel sidder og skriver på Pn 😂 :D
Så på fb igår en der havde lagt kuponer op for 8000 med 2 1taller i besiktas og i fenerbache til odds 8.5 han må sidde og hygge sig pt
o0RP0o skrev:Så på fb igår en der havde lagt kuponer op for 8000 med 2 1taller i besiktas og i fenerbache til odds 8.5 han må sidde og hygge sig pt
han må ærge sig over han ikke brugte en rigtig bookmaker så han kunne have fået 10k i stedet
AtillaWP skrev: han må ærge sig over han ikke brugte en rigtig bookmaker så han kunne have fået 10k i stedet
Arg han havde vel bare fået et højere odds højst sandsynligt? ;)
kom i gang med de mål i ifk kamp
Ikke sikkert Sivasspor bliver så glad for Gaziantepspor kom foran, så ser deres overlevelsesmuligheder ret umulige ud.
Slet ik´ nogen der er ude på Frankfurteren?
1/5 Unit smid på Fenerbache til at vinde 2.halvleg.....3,15 Unibet
Hawkeye skrev:1/5 Unit smid på Fenerbache til at vinde 2.halvleg.....3,15 Unibet det er fristende.
fortryder det sikkert, men tog DNB fener 7.5 og 2,halveg 3.15
Redigeret af AtillaWP d. 19-05-2016 20:06
Der er verdensklasse dart nu..
Michael van Gerwen flest 180 @ 1.57
1 måli Djurgården , 3 i gøteborg og 2 til Fenerbache. Slet ikke meget at forvente :D
@Nimacos
Hvad siger du til England kampen??
drohse skrev:Slet ik´ nogen der er ude på Frankfurteren?
Har lidt ude på Frankfurt.
De har uden tvivl det bedste hold, men de har svært ved at skabe kampe og ligge pres på modstanderne.
Filosoffen skrev: Har lidt ude på Frankfurt.
De har uden tvivl det bedste hold, men de har svært ved at skabe kampe og ligge pres på modstanderne.
Har også netop smidt mønter efter Frankfurt
PokerJyden skrev:@Nimacos
Hvad siger du til England kampen??
Ikke ude, syntes den ser død ud.
drohse skrev: Har også netop smidt mønter efter Frankfurt
Er på Nürnberg +0,5
Kender intet til Waregem - Brügge Men 3,40 og 1,80 på hhv. 1 og 1X ligger klart over Pinnys odds hos Tonybet.
Starter om 10 min
MrNoller skrev:
Er på Nürnberg +0,5
Kender intet til Waregem - Brügge Men 3,40 og 1,80 på hhv. 1 og 1X ligger klart over Pinnys odds hos Tonybet.
Starter om 10 min
imens man skriver røg de ned i 2,80. Så nevermind
Hold nu kæft et godt mål af russerne!
Er rimelig tilfreds med min Genk -0.25 @ 1.93
hold da op syg kasse fenerbahce
Redigeret af wack3d d. 19-05-2016 20:27
Prøver denne hyggekupon...
Efter denne gik hjem 🙈💰
Styr lige dine screenshot størrelser, værste gang spam
AtillaWP skrev: ja når man spiller i kiosken så må man være det...
1 mere Fernabache
Emmaluc skrev:
1 mere Fernabache
Ja, dak :)
Nimacos skrev: Ikke ude, syntes den ser død ud.
Var meget godt med örebro heldigvis
Kom så Fenebache 😊 Sivaspor ryger ned
Emmaluc skrev:Kom så Fenebache
Ja kom så... Synes dog ikke de rigtigt ser ud til at gide
o0RP0o skrev:
Var meget godt med örebro heldigvis
Ja fine dnb priser på dem hele vejen;)
AtillaWP skrev:Styr lige dine screenshot størrelser, værste gang spam
Sry er på tlf der ser det meget normalt ud
Razzmussen skrev: Sry er på tlf der ser det meget normalt ud
Så det godkendt :D
Bruger en onetime på Fener
Redigeret af AtillaWP d. 19-05-2016 20:47
Hvaaa Gøteborg, i stinker sgu da. Mål for Helvete!
Hvor er du vild Michael V Gerwen..! De 180ere sad jo bare lige i skabet. over 10,5 180ere @ 1.9 i Phil Taylor-Gary Anderson
Redigeret af drohse d. 19-05-2016 20:50
1-1 i gøteborg, så skal vi lige have 1 mål mere
Lille håb i det svenske, 1-1
1 mere i Sverige .. helst til Norrkøping ;)
Giv nu det mål væk Siva og ryk ned med maner
@blunder
Kom du med ud på Laine som VM-topscorer? Laine fik en pind idag, så han er nu delt top med 7 mål.
Efter, i nogen tid, at have spillet mange multikuponer på alt fra 3 - 10 kampe, med en stor overvægt på 4 kampe, har jeg lagt mærke til, at der er en stærk gentagen tendens til, at det ALTID er den mest sikre kamp, den kamp med det mindste odds, der misser, når resten går hjem. Jeg skifter derfor nu taktik og når jeg har fundet en multikombi sletter jeg nu ganske enkelt bare den kamp med det mindste odds og forventer at rense maks. af :D
XSUPERBULLX skrev:Efter, i nogen tid, at have spillet mange multikuponer på alt fra 3 - 10 kampe, med en stor overvægt på 4 kampe, har jeg lagt mærke til, at der er en stærk gentagen tendens til, at det ALTID er den mest sikre kamp, den kamp med det mindste odds, der misser, når resten går hjem. Jeg skifter derfor nu taktik og når jeg har fundet en multikombi sletter jeg nu ganske enkelt bare den kamp med det mindste odds og forventer at rense maks. af :D
Spil nu bare singler :-)
MrNoller skrev: Spil nu bare singler :-)
Først når jeg har vundet det tabte på multikuponer tilbage :P
Multi = Tab.....
Singler for the win.
Lækkert at canda spiller 3 vs 5 når jeg har Canada to score next.
Gunslinger skrev:Lækkert at canda spiller 3 vs 5 når jeg har Canada to score next.
De har helt styr på svenskerne :)
Kom så med 2 svenske trøstere :D
lassefunky skrev:Kom så med 2 svenske trøstere :D
Det ville næsten være for meget at ramme den melding også :)
ShadeStar skrev: De har helt styr på svenskerne :)
De har da i den grad styr på det. Er bange for 4-2 er væk. Tror ikke svensken får mål.
Beklager meget at melde 4-2 op...sgu ikke godt nok. Skal nok stramme op! :)
LOL Frankfurt så fortjener i jo at rykke ned
Ja du sejler lidt der Shade.
Jeg er på Canada Next igen til odds 2.85 unibet.
ShadeStar skrev:Beklager meget at melde 4-2 op...sgu ikke godt nok. Skal nok stramme op! :)
Du mente ikke 4+2 = 6-0?
MrNoller skrev:
Du mente ikke 4+2 = 6-0?
Jo lige præcis! ;)
Razzmussen skrev:LOL Frankfurt så fortjener i jo at rykke ned
Ja, det kan man hvis godt kalde en foræring. Lidt synd at det lige netop skete for Russ
Gunslinger skrev:Ja du sejler lidt der Shade.
Jeg er på Canada Next igen til odds 2.85 unibet. Ja tak. Tager en mere Canada next odds 3.75
Redigeret af Gunslinger d. 19-05-2016 21:24
Vilde semifinaler vi får!
Canada-USA Finland-Rusland
Dvs Finland - Canada i finalen, hvor Finland vinder på straffeslag ;)
ShadeStar skrev:Vilde semifinaler vi får!
Lav en special i dag på den spådom, spil milliarden, og så kan du tage en slapper resten af livet.
Gunslinger skrev: Lav en special i dag på den spådom, spil milliarden, og så kan du tage en slapper resten af livet.
Hvad kan odds blive på dette udfald og er det overhovedet muligt at finde nogle steder?
Alt for lækker hockey dag! Håber mange af jer nåede med på opmeldingerne. Canadisk sejr og DK under 1,5 mål var jo aldrig i fare ;)
Hviledag imorgen som skal nydes på en café i solen med et par øl og damer. Semifinalerne bliver noget sværere, men mon ikke man kan finde et eller andet?
Go' dag derude!
Nogen der har fulgt Frankfurt kampen ? Tør man tro på de vinder anden halvleg, eller har de været helt væk ?
Redigeret af Gunslinger d. 19-05-2016 21:40
drohse skrev:Hvor er du vild Michael V Gerwen..! De 180ere sad jo bare lige i skabet. over 10,5 180ere @ 1.9 i Phil Taylor-Gary Anderson
der er sgu penge i lortet
er ude på Frankfurt win dnb odds 6.0 spillet inden Frankfurt scoring + Frankfurt Win second odds 2.04 ligeledes spillet inde 1-1 scoring + Frankfurt score next odds 2.67 spillet ved 1-1.
sjovt du ikke postede den også før 1-1 rofl
Kom så med det Frankfurt mål
16-1 i skud i Frankfurt 😳
Fedt Nürnberg. Men de spillede ikke helt så godt som ventet.
Jaja, Karlsruhe fik også 1-1 i samme spot sidste år i Hamburg :)
fryden skrev:Jaja, Karlsruhe fik også 1-1 i samme spot sidste år i Hamburg :)
Men der havde Hamburg rutinen i play off. Ej de spillede skidt Hamburg sidste år. Der er mere fremgang i år gudskelov
ShadeStar skrev:@blunder
Kom du med ud på Laine som VM-topscorer? Laine fik en pind idag, så han er nu delt top med 7 mål.
Desværre ikke men havde ham som målscorer i kampen :)
ShadeStar skrev:Vilde semifinaler vi får!
Håber Canada-Rusland så får jeg i det mindste som minimum mit Canada bet tilbage :)
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|