En miserabel start igår, men en perfekt slut spurt i løbet af natten gav profit for undertegnet. Jeg prøver at fylde mine spil her i den øverste post, og der kan komme alt imellem himmel og jord, men primært fodbold.
PS: Når jeg skriver mine spil, er det langt fra dem alle som jeg selv har fundet, men andre jeg følger. Så naturligvis har jeg ikke gjort det hårde arbejde selv, det vil være meget svært at dække alle lande.
MrNoller skrev:En miserabel start igår, men en perfekt slut spurt i løbet af natten gav profit for undertegnet. Jeg prøver at fylde mine spil her i den øverste post, og der kan komme alt imellem himmel og jord, men primært fodbold.
PS: Når jeg skriver mine spil, er det langt fra dem alle som jeg selv har fundet, men andre jeg følger. Så naturligvis har jeg ikke gjort det hårde arbejde selv, det vil være meget svært at dække alle lande.
Good luck.. Jeg er selv på Mike anytime til 3.1 (så vidt jeg husker) samt X i samme kamp, og så er planen at finde lidt på Madrid senere og ellers supplere med live..
CraekZ skrev:Har desværre kun 50kr stående derinde. De skal bruges på at jeg kan se kampene :)
Derimod har jeg et spørgsmål ang. frispilning af ens bonus, som jeg håber i kan hjælpe med. Har oprettet mig på Tipico og indsat 1.000kr. Det vil sige jeg skal omsætte 6.000kr til min. odds 2. Har i noogle fifs til hvordan man gør det bedst? For som jeg ser det, så er det jo åndssvagt kun at gå efter odds over 2 hele tiden. Er det så bedst at lave doubler af bets der ligger omkring 1.5-1.8 ca, eller hvordan har i gjort?
Gjorde dette og gør det stadig når de giver en bonus.
"Åndssvagt" at gøre det anderledes imo.
Der er mange gode forslag ude på det der store internet fra gode bettere. Og når de så er over odds 2 så kan man engang imellem finde dem på Tipico (feks Muckme med playerbets, Nimacos herinde osv osv).
Der er en kæmpe fordel ved netop den fremgangsmåde og så netop sitet Tipico, men det har du uden tvivl sat dig ind i allerede, så det behøves ikke nævnes.
Good luck.. Jeg er selv på Mike anytime til 3.1 (så vidt jeg husker) samt X i samme kamp, og så er planen at finde lidt på Madrid senere og ellers supplere med live..
Miku :) Var ved at få ham til 3,40 på Børsen, men gik kampen igang. De sejler Rayos defensiv.
supersafe skrev: Gjorde dette og gør det stadig når de giver en bonus. "Åndssvagt" at gøre det anderledes imo. Der er mange gode forslag ude på det der store internet fra gode bettere. Og når de så er over odds 2 så kan man engang imellem finde dem på Tipico (feks Muckme med playerbets, Nimacos herinde osv osv). Der er en kæmpe fordel ved netop den fremgangsmåde og så netop sitet Tipico, men det har du uden tvivl sat dig ind i allerede, så det behøves ikke nævnes.
CraekZ skrev:Har desværre kun 50kr stående derinde. De skal bruges på at jeg kan se kampene :)
Derimod har jeg et spørgsmål ang. frispilning af ens bonus, som jeg håber i kan hjælpe med. Har oprettet mig på Tipico og indsat 1.000kr. Det vil sige jeg skal omsætte 6.000kr til min. odds 2. Har i noogle fifs til hvordan man gør det bedst? For som jeg ser det, så er det jo åndssvagt kun at gå efter odds over 2 hele tiden. Er det så bedst at lave doubler af bets der ligger omkring 1.5-1.8 ca, eller hvordan har i gjort?
Kommer an på hvad dine indskud er, hvis dine indskud pr. kamp er 100-500 kr, alt efter sandsynligheden self. så klare du bonussen uden probs. For det er jo stadig høj sæson med mange ting, basket, ishockey, fodbold, håndbold osv.
CraekZ skrev: Så det du siger er: Gå kun efter odds over 2?
Hvis det udelukkende drejer sig om at spille bonussen fri, så ja.
Hvis det også drejer sig om at du vil sprede dine spil ud over feks 8-10 sites for at finde bedste odds (jeg tvivler når du siger du har 50 kr på Bet365) så nej. Så skal du selvf undersøge alle spil som du laver for højeste odds på alle sites
supersafe skrev:Absolut største spil i dag for mig Real flest hjørne @1.91
Malaga har det også med at få en del hjørnespark, især på hjemmebane og når de er bagud, bare lige en note efter jeg har set dem spille og fulgt deres corner tendens nogle gange.
MrNoller skrev: Kommer an på hvad dine indskud er, hvis dine indskud pr. kamp er 100-500 kr, alt efter sandsynligheden self. så klare du bonussen uden probs. For det er jo stadig høj sæson med mange ting, basket, ishockey, fodbold, håndbold osv.
Noller... det her er Tipico. Han skal ikke bekymre sig om højsæsoner osv
supersafe skrev: Noller... det her er Tipico. Han skal ikke bekymre sig om højsæsoner osv
Faktum er bare, at han cleare bonussen uden problemer hvis han spiller jævnligt og med et par 100 kr. pr spil. HAvde vi snakket efter EM og så frem til de store ligaer starter, så havde det ikke været sjovt med en bonus til tider.
JanStar skrev:Malaga har det også med at få en del hjørnespark, især på hjemmebane og når de er bagud, bare lige en note efter jeg har set dem spille og fulgt deres corner tendens nogle gange.
Nu er det forholdsvis sjældent de møder et hold af den kaliber som Real trods alt er. Jeg er med på hvad du siger, men mener stadig odds 1.91 er ALT for højt. Og jeg kan så også se efter et hurtigt tjek at markedet som sådan er enig med mig. Den er faldet kraftigt.
JanStar skrev:Malaga har det også med at få en del hjørnespark, især på hjemmebane og når de er bagud, bare lige en note efter jeg har set dem spille og fulgt deres corner tendens nogle gange.
Tror Real får problemer idag med at scorer, kan give en del corners :)
MrNoller skrev: Miku :) Var ved at få ham til 3,40 på Børsen, men gik kampen igang. De sejler Rayos defensiv.
Jeg fik ham til 3,3 på Unibet kan jeg se.. Jep, Rayos defensiv sejler (som sædvanligt).. Sevilla har dog ikke vundet på udebane de sidste 10 kampe i La Liga, men det ser ud til at de bryder den stime i dag..
Ja, jeg kan også godt lide supersafes spil, ville bare lige pointere det, det var ikke for at tale hans spil ned. Overvejer selv at tage RM sejr til 1.90
MrNoller skrev: Faktum er bare, at han cleare bonussen uden problemer hvis han spiller jævnligt og med et par 100 kr. pr spil. HAvde vi snakket efter EM og så frem til de store ligaer starter, så havde det ikke været sjovt med en bonus til tider.
Tror du misforstår mig. HVIS det her er et spørgsmål om at cleare bonus på Tipico, så er det fuldstændig ligegyldigt hvornår på sæsonen du starter.
Hvis der ikke er bets der er værd at sætte, så venter man bare. Der er ikke tidsbegrænsning på det givne site, hvilket er vigtigt i denne kontekst.
Paco Jemez er kold! Hiver en spiller ud efter 20 min, da han er utilfreds med spillet! Efter 35 min hiver han endnu en spiller ud, uden at der er skader involveret! :D
Har trukket mit indestående ud fra 888, var træt af konstant at blive logget af og bruge X antal nem-id koder hver dag, og BetStars er alt også røget ud fra, da de bare er lort.
Så ja, jeg holder mig udelukkende til Tipico.
Jeg har bare svært ved at vurdere chanceforholdene, om jeg skal smide 100kr eller mere efter et odds.
Derfor har jeg sat mig for, her i indlæringsfasen (og efter at have fundet ud af at jeg endnu er for dårlig til selv at finde bets med værdi i) KUN at følge i ryg på jer andre/diverse eksperter fra andre sites. I know, det er ikke ligefrem quid pro quo, men jeg håber på at kunne give tilbage på et tidspunkt.
TightGirl skrev: Jeg fik ham til 3,3 på Unibet kan jeg se.. Jep, Rayos defensiv sejler (som sædvanligt).. Sevilla har dog ikke vundet på udebane de sidste 10 kampe i La Liga, men det ser ud til at de bryder den stime i dag..
De har ikke vundet på udebane i La Liga i sæsonen.
supersafe skrev: Tror du misforstår mig. HVIS det her er et spørgsmål om at cleare bonus på Tipico, så er det fuldstændig ligegyldigt hvornår på sæsonen du starter.
Hvis der ikke er bets der er værd at sætte, så venter man bare. Der er ikke tidsbegrænsning på det givne site, hvilket er vigtigt i denne kontekst.
CraekZ skrev:Har trukket mit indestående ud fra 888, var træt af konstant at blive logget af og bruge X antal nem-id koder hver dag, og BetStars er alt også røget ud fra, da de bare er lort. Så ja, jeg holder mig udelukkende til Tipico. Jeg har bare svært ved at vurdere chanceforholdene, om jeg skal smide 100kr eller mere efter et odds. Derfor har jeg sat mig for, her i indlæringsfasen (og efter at have fundet ud af at jeg endnu er for dårlig til selv at finde bets med værdi i) KUN at følge i ryg på jer andre/diverse eksperter fra andre sites. I know, det er ikke ligefrem quid pro quo, men jeg håber på at kunne give tilbage på et tidspunkt.
Imo (og bortset fra på min matrikel og overfor mine lærlinge på jobbet så er den ikke lov) så er det en fin ide at kende sine begrænsninger og som dig følge andres tips. Men at skrotte sites fordi man er pigesur og dermed smide value er desværre tilsvarende dumt ;)
Alle andre steder jeg lige kan huske er der enten 30-60 eller 90 dage. Men tipico udemærker sig ved ubegrænset tid. Til gengæld skal man jo så også op på odds 2
supersafe skrev: Imo (og bortset fra på min matrikel og overfor mine lærlinge på jobbet så er den ikke lov) så er det en fin ide at kende sine begrænsninger og som dig følge andres tips. Men at skrotte sites fordi man er pigesur og dermed smide value er desværre tilsvarende dumt ;)
Hehe pigesur, sku lang tid siden jeg har fået sådan en smidt i ansigtet:)
Fandt bare ud af at BetStars oftest lå under markedet og oplevede flere gange at jeg ville sætte et spil live på 888, hvor jeg så var blevet logget ud og ikke nåede med ;(
CraekZ skrev:Har trukket mit indestående ud fra 888, var træt af konstant at blive logget af og bruge X antal nem-id koder hver dag, og BetStars er alt også røget ud fra, da de bare er lort. Så ja, jeg holder mig udelukkende til Tipico. Jeg har bare svært ved at vurdere chanceforholdene, om jeg skal smide 100kr eller mere efter et odds. Derfor har jeg sat mig for, her i indlæringsfasen (og efter at have fundet ud af at jeg endnu er for dårlig til selv at finde bets med værdi i) KUN at følge i ryg på jer andre/diverse eksperter fra andre sites. I know, det er ikke ligefrem quid pro quo, men jeg håber på at kunne give tilbage på et tidspunkt.
Du misser gigantisk value ved kun at spille på Tipico.. Tæt på umuligt at lave overskud i længden, hvis du konstant misser et par procenter eller mere i value.. :-/
supersafe skrev: Så lærte du også noget i dag m8 :) Alle andre steder jeg lige kan huske er der enten 30-60 eller 90 dage. Men tipico udemærker sig ved ubegrænset tid. Til gengæld skal man jo så også op på odds 2
TightGirl skrev: Du misser gigantisk value ved kun at spille på Tipico.. Tæt på umuligt at lave overskud i længden, hvis du konstant misser et par procenter eller mere i value.. :-/
Enig, jeg har alle danske bookies i stalden + Pinny. Vi snakker mange tusinde af kroner om året.
Men jeg synes en mindre line up kunne se sådan her ud: Unibet, Betsafe, Danske Spil, SportingBet, Bet365, Tipico og TonyBet kan også bruges, dog får man hurtige limits, men ofte høje odds f.eks. på Premier League og NBA hvor de er langsomme til at slashe.
TightGirl skrev: Du misser gigantisk value ved kun at spille på Tipico.. Tæt på umuligt at lave overskud i længden, hvis du konstant misser et par procenter eller mere i value.. :-/
I know.
Men jeg skal/vil først lige have opbygget en rulle inden jeg begiver mig ud i valuehunting:)
Og det har desværre været dyre lærepenge at finde ud af at jeg endnu ikke er super god til at finde odds selv. Har stadig fint overskud (har kun været i gang med "seriøs betting" i 2 uger). Meeeeeen overskudet har fisme været større end det er nu.
CraekZ skrev: I know. Men jeg skal/vil først lige have opbygget en rulle inden jeg begiver mig ud i valuehunting:) Og det har desværre været dyre lærepenge at finde ud af at jeg endnu ikke er super god til at finde odds selv. Har stadig fint overskud (har kun været i gang med "seriøs betting" i 2 uger). Meeeeeen overskudet har fisme været større end det er nu.
Det er også fair nok - det kan dog være ret svært at opbygge en rulle, hvis du netop kun spiller et sted! :) Du skal dog have et good luck med på vejen..
TightGirl skrev:Real Madrid er uden Benza, Bale, Pepe og Varane i dag.. Jeg tror, at de kan gå hen og få det ret svært mod et vel-organiseret Malaga hold..
TightGirl skrev: Det er også fair nok - det kan dog være ret svært at opbygge en rulle, hvis du netop kun spiller et sted! :) Du skal dog have et good luck med på vejen..
Jeg takker mange gange.
Ville være mere end tilfreds med at kunne trække 1-2K ud om måneden. Mere går jeg egentlig ikke efter.
TightGirl skrev: Som kæmpe madridista er jeg villig til at misse et par procenter i value, hvis det er spil som går direkte mod hjertet ;)
Du kan jo kun være glad, hvis han scorer så. Jeg spiller da også imod Roma, Chelsea og Randers, når værdien er der ;) Men Real kan jo stadig vinde, uden at han scorer :D
Jeg tillader mig at gå ud fra du ikke er den nye Nima. Hvis det er tilfældet, og det drejer sig om :
1: Bygge rulle op
&
2: Lave lidt overskud
Så vil jeg MEGET anbefale dig at lave kontoer hos alle danske bookies og gøre brug af alle de promoer du overhovedet kan finde. Der er rigtig mange penge potentielt at hente.
Og som tightgirl siger. Hvis du begrænser dig til Tipico så bliver det tæt på umuligt at lave overskud på spillene alene. Også "bare" 1-2000 pr mdr. Hvis det var så nemt så gjorde alle det jo "bare"
Hvis Benzema ikke er med for RM, synes jeg spillet er noget dårligere. Så skal målene kommer igennem RONALDO, og eftersom han lavede en konge kasse ude imod Roma, fejler selvtilliden nok intet på den front. Derfor jeg ikke har balls til at spille den:) Går med corner bettet istedet
MrNoller skrev: Du kan jo kun være glad, hvis han scorer så. Jeg spiller da også imod Roma, Chelsea og Randers, når værdien er der ;) Men Real kan jo stadig vinde, uden at han scorer :D
Det er selvfølgelig hedging af ens glæde at spille mod sit hold, men da jeg kun ser marginal værdi i spillet, så er jeg mere end villig til at takke nej lige netop i disse opgør .. ;) Jeg har trods alt spillet "Real Madrid to win + BTS" de sidste to kampe mod henholdsvis Granada og Bilbao, så når der er solid value, så får det også et skud ..
supersafe skrev:@CraekZ Jeg tillader mig at gå ud fra du ikke er den nye Nima. Hvis det er tilfældet, og det drejer sig om : 1: Bygge rulle op & 2: Lave lidt overskud
Så vil jeg MEGET anbefale dig at lave kontoer hos alle danske bookies og gøre brug af alle de promoer du overhovedet kan finde. Der er rigtig mange penge potentielt at hente. Og som tightgirl siger. Hvis du begrænser dig til Tipico så bliver det tæt på umuligt at lave overskud på spillene alene. Også "bare" 1-2000 pr mdr. Hvis det var så nemt så gjorde alle det jo "bare"
Problemet er bare at da jeg spillede meget poker, for et par år siden, der havde jeg næsten konto alle de steder.
Så der er ikke så mange promoer tilbage at jagte, desværre.
Ja og så er der også problemet med at have kone og fællesøkonomi/konti. Hun er sku ikke så begejstret over at jeg har så mange penge "ude at flyve".
Og misforstå mig ikke, med "bare" mente jeg skam kun at 1-2K jo nok er hvad mange af jer smider på et enkelt bet. Så i nok ikke så det som det store profit beløb. Uden at jeg ved noget om hvad i smider afsted på bets, det var bare hvad jeg tror.
JanStar skrev:Hvis Benzema ikke er med for RM, synes jeg spillet er noget dårligere. Så skal målene kommer igennem RONALDO, og eftersom han lavede en konge kasse ude imod Roma, fejler selvtilliden nok intet på den front. Derfor jeg ikke har balls til at spille den:) Går med corner bettet istedet
Jeg synes netop det gør det bedre, fordi alle ved hvor tingene komme fra. Kompakt Malaga hold, 2 mand på Ronaldo og der skal nok et straffe til før han scorer :)
CraekZ skrev: Problemet er bare at da jeg spillede meget poker, for et par år siden, der havde jeg næsten konto alle de steder. Så der er ikke så mange promoer tilbage at jagte, desværre. Ja og så er der også problemet med at have kone og fællesøkonomi/konti. Hun er sku ikke så begejstret over at jeg har så mange penge "ude at flyve". Og misforstå mig ikke, med "bare" mente jeg skam kun at 1-2K jo nok er hvad mange af jer smider på et enkelt bet. Så i nok ikke så det som det store profit beløb. Uden at jeg ved noget om hvad i smider afsted på bets, det var bare hvad jeg tror.
Der er skam mange promoer derude (også en reload i ny og næ) selv om man har konti.
Og mht konen er det vel et spørgsmål om lidt opdragelse. Sagde jeg og kiggede mig forsigtigt omkring på kontoret.
supersafe skrev: Der er skam mange promoer derude (også en reload i ny og næ) selv om man har konti. Og mht konen er det vel et spørgsmål om lidt opdragelse. Sagde jeg og kiggede mig forsigtigt omkring på kontoret. Men anyways gl med det
Haha. En gravid kone kan IKKE opdrages:)
Det er bare med at klappe hælene sammen og sige JAVEL :)
MrNoller skrev:@TightGirl Boooom Miku Så mangoler vi bare Jozabed også.
Jo tak - den lunede den scoring :) Jeg krydser fingre for Jozabed, så længe Sevilla så også bare sørger for at score en enkelt gang også.. Har jo X i opgøret.. ;)
MrNoller skrev:En miserabel start igår, men en perfekt slut spurt i løbet af natten gav profit for undertegnet. Jeg prøver at fylde mine spil her i den øverste post, og der kan komme alt imellem himmel og jord, men primært fodbold.
Rayo Vallecano - Sevilla Pick: Jozabed anytime @ 4,75 Bet365 / Cashpoint Pick: Over 4,5 mål @ 1,92 Pinny Pick: Over 2,5 mål i 1.H(Live) @ 1,89 Pinny
Malaga - Real Madrid Pick: Ronaldo scorer ikke @ 2,10 Tipico
CraekZ skrev:Anede mig. En af de få gange i løbet af Bundesliga sæsonen at BVB giver godt for en sejr. Selv syntes jeg faktisk at 2,3 som Tipico giver, er ret højt sat. Men jeg venter nu med at sætte mine penge, indtil jeg har set opstillingen. Vi savnede i den grad Gündogan imod Porto, til at sætte angrebene ordentlig op.
Tror der bliver rig mulighed for kontra til Dortmund.
BVB angribere kan score mod hvem som helst, men Leverkusen var i stand til at spille lige op med Bayern for et par uger siden. Fik fortjent 0-0 der, og deres forsvar så også godt ud mod Sporting i torsdags.
Bare dårlig varians ift. udnyttelse. Andre kampe, havde der stået 4-4. Sådan er gamet, chancerne har været der. Men tag jer nu lige sammen og scor et mål :)
Filosoffen skrev:Må indrømme jeg så kun efter 2-2 målet, og fik så hurtig en fornemmelse af at der ikke ville komme flere mål og spillede den til 1,52
Jeg mindes der var optræk lige i starten ved 2-2, derfor jeg spillede videre. Men mål var der nok af, bare ikke ham jeg skulle bruge som scorede heller. Fik jo ikke Miku booket, da børsen lukkede.
Good luck.. Jeg er selv på Miku anytime til 3.1 (så vidt jeg husker) samt X i samme kamp, og så er planen at finde lidt på Madrid senere og ellers supplere med live..
Det var jo en fin start på dagen med en odds 3,3 (Miku) samt 3,77 (X) i hus.. :)
MrNoller skrev: Jeg mindes der var optræk lige i starten ved 2-2, derfor jeg spillede videre. Men mål var der nok af, bare ikke ham jeg skulle bruge som scorede heller. Fik jo ikke Miku booket, da børsen lukkede.
CraekZ skrev:@MrNoller Har du noget yderligere info på Frossione kampen?
Den er lidt baseret på motivation, ift. at de har en kamp i næste uge Lazio og en kamp i torsdags. Derudover har de haft det svært ude med kun 3 sejre.
Ang. dit Real Madrid bet, hvor finder du så valuen i det bet? Det er ingen kritik, men jeg er altid interesseret i at høre om de perspektiver, der går mod mine egne? :)
Bare som en advarsel kommunikations problemer med Neteller og Betfair idag hvis nogen skal lave overførsler derigennem mistede lige nogle håndfulde ved det stunt og ser ikke ud til det bliver fixet asap.
manonfire skrev:Vi fangede Salzburg igår live til 1,9. I dag er der muligheder i Basel hvor 1. halveg har været spil til et mål efter den tidligere 1-0 scoring fra Vaduz.
Basel +0,5 er dog pt. i 1,54 her under halvegen...
Real Madrid gæster i dag det intime La Rosaleda, hvor Malaga skal forsøge at aflive Los Blancos gulddrømme definitivt. Real Madrid tjekker ind til kampen med massiv momentum efter deres dugfriske og imponerende 2-0 sejr ude over Roma. De flotte resultater er ikke gået bookmakernes næse forbi, som igen i dag har tildelt Real Madrid favoritrollen. Jeg forventer dog en meget kompleks og svær kamp for de hvidklædte. Indbyggerne i Andalusien er fodboldgale, og selvom Malaga befinder sig lunt i tabellen uden de store chancer eller den store risiko for henholdsvis Europa eller nedrykning, så er der ingen tvivl om, at de blåstribede fra Malaga vil gøre alt for at tilfredsstille det fremmødte publikum på denne lune og vindstille forårsdag. Real Madrid må til dagens opgør se bort fra Pepe, Varane, Bale og Benzema. Det er fire markante tab, og det forventes at henholdsvis Jese og Nacho skal udfylde hullet, som de to franskmænd Benzema og Varane efterlader. Fra et professionelt synpunkt, hvor mit tilhørsforhold skubbes i baggrunden, ligger værdien i det nuværende odds marginalt på Malaga. Jeg har dog valgt at kaste blikket mod et specialspil i stedet:
Nacho to be booked @3,2 – Unibet
Hvor findes værdien så i ovenstående spil? – Det er den meget kortglade dommer Ignacio Iglesias Villanueva, som skal styre fløjten i dagens opgør. – Real Madrid er uden en del profiler, hvorfor jeg forventer mig et tæt opgør. Dette bør intuitivt set sikre intensitet gennem det meste af de 90 minutter. – Malaga har efter en forfærdelig start virkelig genfundet formen, og de bør kunne presse Real Madrids defensiv – Real Madrid har vist, at de er markant svagere ude end hjemme, hvor de tillader alt for meget initiativ til modstanderne – Nacho har modtaget 3 gule kort fordelt over godt 600 spilleminutter denne sæson, men bemærk at han er rotationsspiller. Det vil med andre ord sige, at han primært er blevet brugt i lette opgør, hvor Real Madrid dominerer klart. – Hans spillestil er til tider hasarderet, omend han er blevet mere moden i sit spil de senere år
Held og lykke – inputs modtages gerne.
Tilføjet: Kovacic to be booked @4,25 - Danske Spil(Lille skud)
supersafe skrev:Kan du overtales til at ligge et billede ind af det ? :)
Kan jeg godt hvis jeg vidste hvordan man gør det;)
Jeg er IT mongol og fra tiden hvor jeg i 5 år var tvunget til at sende fax til 100 kr stykket og modtage fax til 100 kr stykket dengang jeg boede i Kina, så har jeg de mindste problemer med set up er jeg på den, og er pas på ting som facebook og smart phones, jeg gider ikke være online når jeg har fri og blir nød til at være tilstede når jeg er med familie og venner;)
Men er du i Kbh er du altid velkommen til en kop kaffe hvis det er.
manonfire skrev:Vi fangede Salzburg igår live til 1,9. I dag er der muligheder i Basel hvor 1. halveg har været spil til et mål efter den tidligere 1-0 scoring fra Vaduz.
Basel +0,5 er dog pt. i 1,54 her under halvegen...
Tak ... den kamp har jo været en mindre guldgrube :)
Ja dejligt når forummets brugere gider skrive ting de opdager, vi mangler bare alle railerne også kommer lidt på banen og bidrager istedet for kun at sidde på hug;)
Nimacos skrev:Ja dejligt når forummets brugere gider skrive ting de opdager, vi mangler bare alle railerne også kommer lidt på banen og bidrager istedet for kun at sidde på hug;)
Jeg har da bidraget med at i ku komme af med en masse gryn igen :)
der står 3-2 efter første halvleg og Gent kan ikke bruge et nederlag til noget som helst hvis de vil holde fast i Club Brugge. Har dog kun nået at se 5 minutter af kampen
supersafe skrev:Oostende - Gent spiller o6.5 mål @1.96 der står 3-2 efter første halvleg og Gent kan ikke bruge et nederlag til noget som helst hvis de vil holde fast i Club Brugge. Har dog kun nået at se 5 minutter af kampen
Skal de i første omgang ikke kun koncentere sig om at komme i playoff de 6 bedste?
CraekZ skrev: Øv jeg ikk kom med på den. Men kunne kun vælge Hammers til at score 0, 1-2 eller 3+ mål. Den bonus skal da vidst bare spilles fri i en fart, så jeg kan få mønt ind andre steder igen.
Tror du bus'er for meget på med at opbygge den rulle, når du siger sådan noget.......eller snarere at du ikke har kapitalen endnu til at sætte ind andre steder.
Som supersafe siger, kig efter de promos der ligger rundt omkring.
Hawkeye skrev: Tror du bus'er for meget på med at opbygge den rulle, når du siger sådan noget.......eller snarere at du ikke har kapitalen endnu til at sætte ind andre steder.
Som supersafe siger, kig efter de promos der ligger rundt omkring.
True true.
Men som sagt før, så har jeg allerede bruger de fleste andre steder pga. poker for mange år siden. Har i hvert fald fundet ud af at jeg havde hos Betsafe og Betfair, uden at jeg kunne huske det.
Om jeg så også har gjort brug af velkomstbonussen ved jeg faktisk ikke. Det må undersøges
supersafe skrev:Sidder og ser Leverkusen - Dortmund. Lever dnb 1h @2.025 Dortmund har stillet sig ned og kan ikke komme igennem. Leverkusen sidder ret godt på det lige pt
Ja ikke den vildeste kamp lige pt.
Vi stiller heller ikke i stærkeste. Så et bet på Leverkusen er egentlig ikke tosset.
CraekZ skrev: True true. Men som sagt før, så har jeg allerede bruger de fleste andre steder pga. poker for mange år siden. Har i hvert fald fundet ud af at jeg havde hos Betsafe og Betfair, uden at jeg kunne huske det. Om jeg så også har gjort brug af velkomstbonussen ved jeg faktisk ikke. Det må undersøges
Tror ikke du er helt med på det, når vi siger promos.
Betsafe, Nordicbet, Unibet og 888 kører jævnligt med promos/tilbud.
Betsafe tilbyder f.eks i dag 200 kr risikofrit spil på 1-X-2 markedet på kampen Chelsea - Manchester City.
Indbetal 200, klik på kampen, vælg enten 1, X eller 2 i den kamp, HUSK sæt flueben i den blå boks.
Vinder du, skal overskudet gennemspilles 1X til odds 1,5 +.......hvis du ikke rammer, tilbagebetales de 200.
Hvis man indbetaler med Visa, koster det en femmer for det tilbud.
MrNoller skrev: Fordi City stiller op med rene reserver.
Ja okay, æv. Havde luret på at spille Chelsea til odds 2 for et par dage siden da jeg også tænkte City ville prioritere Premier Leauge + Champions League højere, men kom desværre fra det.
Ang. dit Real Madrid bet, hvor finder du så valuen i det bet? Det er ingen kritik, men jeg er altid interesseret i at høre om de perspektiver, der går mod mine egne? :)
tja ved godt Malaga er gode defensive og Real ikke er de vildeste på udebane... men på en god Real dag, ja så kan de godt score i begge halvlege... ser dog ikke ud til det sker idag... men samlet set skal det bare gerne give overskud på mine singler.. det må tiden så vise...
MuckMe skrev: Ja okay, æv. Havde luret på at spille Chelsea til odds 2 for et par dage siden da jeg også tænkte City ville prioritere Premier Leauge + Champions League højere, men kom desværre fra det.
Ren reserver er måske meget sagt, men der 5 debutanter på holdet ihvertfald.
Kan man så forvente en City bus parkeret ned foran målet? Ser ud til at forsvaret stadig er tæt på stærkeste med Kolorov, Demichelis og Zabaleta, så måske en lavtscorende affære? City kommer nok ikke til at bidrage til scoringerne. 2-0 Chelski, eller mere?
Life=Rigged skrev:Kan man så forvente en City bus parkeret ned foran målet? Ser ud til at forsvaret stadig er tæt på stærkeste med Kolorov, Demichelis og Zabaleta, så måske en lavtscorende affære? City kommer nok ikke til at bidrage til scoringerne. 2-0 Chelski, eller mere?
Jeg mener de alle 3 er relative langsommere spillere, så med lidt hurtig spil og pace. Så er der muligheder. Jeg har Chelsea til 1,9 og -1,5 til 3,50. Har dog glemt og skrive dem ind i OP, men da jeg er ved at skrive en ansøgning, så opdaterer jeg lige den senere. Har også Costa som sagt.
Razzmussen skrev: tja ved godt Malaga er gode defensive og Real ikke er de vildeste på udebane... men på en god Real dag, ja så kan de godt score i begge halvlege... ser dog ikke ud til det sker idag... men samlet set skal det bare gerne give overskud på mine singler.. det må tiden så vise...
Dit bet ser da ikke dumt ud nu ;) Lad os håbe på en scoring i 2. halvleg også!
Skulle dommerne lige ødelægge den motorvej der var banet for at alle 3 spil gik hjem eller den næsten garanterede profit ender med void over hele linjen.
Leverkusen spillerne protestere over at de ikke får et frispark i den ene ende af banen. Dortmund går op og scorer, hvorefter Kiessling går ud til deres træner og siger de skal forlade banen.
Det er nok den største gang tud jeg nogensinde har set i fodbold.
Det værste er faktisk, at de ikke skulle have frispark LOL
Dbl_smack skrev:Leverkusen spillerne protestere over at de ikke får et frispark i den ene ende af banen. Dortmund går op og scorer, hvorefter Kiessling går ud til deres træner og siger de skal forlade banen.
Det er nok den største gang tud jeg nogensinde har set i fodbold.
Det værste er faktisk, at de ikke skulle have frispark LOL
Det drejer sig om at Bilbao får flere kort end Sociedad, jeg synes at oddset er helt væk. Derfor vurderer jeg at det er værd at stikke ud på disse spil. Kunne nok have valgt en mere forsigtig spil, men det er alligevel kun små beløb..
ShadeStar skrev: Jeg er ude på Penguins uden OT @ 2,30 for 2,5/5 hos Bet365
Godt nok er de noget svingende på udebane, men Sabres mangler topscorer O'Reilly og backen Franson. Og med en trup uden den store bredde, tror jeg ikke Sabres kan få point...
Oplever du aldrig at være en 30-90 sekunder efter, når du streamer sporten online? Og risikerer du ikke at misse value ved dette? Jeg oplever i hvert fald at mit webtv er ca et minut efter det stream, som Unibet/Bet365 kører med..
Oplever du aldrig at være en 30-90 sekunder efter, når du streamer sporten online? Og risikerer du ikke at misse value ved dette? Jeg oplever i hvert fald at mit webtv er ca et minut efter det stream, som Unibet/Bet365 kører med..
Der er altid forsinkelse, bedste stream er vel nok Bet365 (hvis du kan finde ud af at gøre billedet størrere), de er som regel kun få sek efter på de fleste kampe, og specielt når man tænker på det er gratis at se, er det klart dem jeg vil forslå og se hos.
MrNoller skrev: Har jo 2 bets ude, og hvis de burde have været foran 2-0, så stod jeg til plus stort set allered så. Men desværre ser det ikke sådan ud :)
Jørgensen51 skrev:Lille DNB @1.92 Unibet 2/5 Oddser er imo for højt på et godt hjemmehold. Unibet ligger også over stort set alle andre. Sjak siges at Lille har et par skader, men hjemmebane hvor de lige har fået 0-0 mod Psg.
Nitrrrrrram skrev: Umiddelbart nej tænker jeg. Det har været lille overtag til Valencia, men som kun bliver rigtig farligt når Granada laver opspilsfejl.
Ok.. Jeg holder mig fra den.. Hvem har overall været bedst i 1. halvleg? Regner med at hoppe på noget live-bet på den i 2. halvleg nemlig
Stuttgart @ 7,20 Betsafe Har ikke set kampen, men oddset er bare så langt over alle andre bookies. Pinnacle med under odds 6. Og stats ser gode ud til Stuttgart som har spillet godt i foråret.
Det ligner et godt tryk de har fået på plads med en mand i overtal, og de scorede også for lidt siden. FFS så gik den ikke igennem, og så fik Trabzonspor det andet røde kort :(
TightGirl skrev:Dit over 2,25 bet i Granada var aldrig i fare MrNoller ;)
Har sagt jeg er brandvarm idag, det startede hele da jeg ikke sov ret meget, vågnede op til Melbourne kampen. Kan se Mariners er elendige i forsvaret. Så der blev lige kørt 5 eller var det 6 live bets hjem, og det sidste går hjem i 10 mins tillægstid ;o)
MrNoller skrev: Har sagt jeg er brandvarm idag, det startede hele da jeg ikke sov ret meget, vågnede op til Melbourne kampen. Kan se Mariners er elendige i forsvaret. Så der blev lige kørt 5 eller var det 6 live bets hjem, og det sidste går hjem i 10 mins tillægstid ;o)
Nice! :D Hvor mange units oppe i disse 20 timers renseperiode?
TightGirl skrev: Nice! :D Hvor mange units oppe i disse 20 timers renseperiode?
Ja, jeg har sku ikke lige opdateret regnskabet. Men jeg ved jeg var nede med 25% af rullen, efter et kæmpe fuck up på Hawks den anden dag og eftermiddagen igår. Rammer så bare alt på aftenen næsten jeg fulgte og var jeg tilbage på kun omrking 10% tab. Så jeg tror jeg er tilbage hvor jeg fuckede up den anden dag i det mindste. Men nu laver jeg en hurtig gennemgang af rullerne rundt omkring, og får tastet de mange bets ind i regnskabet :)
MrNoller skrev: Ja, jeg har sku ikke lige opdateret regnskabet. Men jeg ved jeg var nede med 25% af rullen, efter et kæmpe fuck up på Hawks den anden dag og eftermiddagen igår. Rammer så bare alt på aftenen næsten jeg fulgte og var jeg tilbage på kun omrking 10% tab. Så jeg tror jeg er tilbage hvor jeg fuckede up den anden dag i det mindste. Men nu laver jeg en hurtig gennemgang af rullerne rundt omkring, og får tastet de mange bets ind i regnskabet :)
Not bad - fint comeback! Hvad bruger du til at holde regnskab?
blunder skrev:Hvad endte det med kort i bilbao kampen? Jeg mener der var 7 til bilbao og 6 til sociadad men resultat.dk siger kun der var 6 til Bilbao...
MrNoller skrev: Bookede den 10:43 PM (med 9 timer bagud til DK tid) Så bookede den vel kl 7:43 imorges :D
Var bare en forleden der spurgte om vi skulle på de bolsjestribede i tråden, og jeg skrev at jeg syntes atl m var for store fav og ville hellere kigge u 2,25.
Nimacos skrev: Var bare en forleden der spurgte om vi skulle på de bolsjestribede i tråden, og jeg skrev at jeg syntes atl m var for store fav og ville hellere kigge u 2,25.
Nåårh, jeg bookede dem fordi jeg havde svært ved at se en kæmpe sejr til Atl. Madrid, og tog den store tøse udgave :)
Spillet kan fås hos Pinnacle til @1.88 men da jeg ligesom andre ikke har Pinnacle, så vælger jeg at spille den hos Unibet til 1.87 ;)
Ser Tottenham som potentielle vindere af Europa League, de har spillet klasse fodbold over en længere periode. I dag spillede de FA Cup mod Crystal Palace, de valgte at nedprioritere cuppen for at sparer spillere, jeg tror at de tager Euro rigtigt seriøst.
Fiorentina har også spillet godt, de har været gode dette år, og ligner også en kandidat til en CHL plads i ligaen. De italienske hold plejer dog ikke, ikke at tage Europa League alt for seriøst, selvom de dog spillede godt mod Tottenham sidst. Jeg ser dog bare ikke disse to hold som værende på det samme niveau, hvis Tottenham spiller deres bedste, så mener jeg ikke at Fiorentina kan stoppe dem.
Tottenham vs Fiorentina Over 2.5 @1.95 3/5 25/02
Spillet kan igen fås hos Pinnacle til 2.04
Jeg syntes at denne pris er i overkanten, og forventer at den falder til omkring de 1.85 i løbet af ugen. Tottenham spillede 1-1 i første udekamp i Fiorentina. Nok tror jeg at Tottenham vinder, jeg tror dog ikke at de vil gøre det uden scoring fra Fiorentina. Fiorentina har scoret mod hold som Juventus, Milan, Napoli, Roma dette år hvor de dog også har tabt. De er et hold med en god offensiv, men ikke en god nok defensiv, i dette tilfælde ihvertfald ikke god nok til Tottenham. Hvis Fiorentina scorer så skal Tottenham hen og lave en eller flere kasser, og jeg tror hverken hjemme eller udeholdet har lyst til at gå i ekstra tid, med et meget stramt program i deres hjemligaer. Mit bud på kampen er at Tottenham vil vinde med 1 eller 2, og sandsynligvis med en scoring fra Fiorentina.
Spillet kan fås hos Pinnacle til @1.88 men da jeg ligesom andre ikke har Pinnacle, så vælger jeg at spille den hos Unibet til 1.87 ;)
Ser Tottenham som potentielle vindere af Europa League, de har spillet klasse fodbold over en længere periode. I dag spillede de FA Cup mod Crystal Palace, de valgte at nedprioritere cuppen for at sparer spillere, jeg tror at de tager Euro rigtigt seriøst.
Fiorentina har også spillet godt, de har været gode dette år, og ligner også en kandidat til en CHL plads i ligaen. De italienske hold plejer dog ikke, ikke at tage Europa League alt for seriøst, selvom de dog spillede godt mod Tottenham sidst. Jeg ser dog bare ikke disse to hold som værende på det samme niveau, hvis Tottenham spiller deres bedste, så mener jeg ikke at Fiorentina kan stoppe dem.
Tottenham vs Fiorentina Over 2.5 @1.95 3/5 25/02
Spillet kan igen fås hos Pinnacle til 2.04
Jeg syntes at denne pris er i overkanten, og forventer at den falder til omkring de 1.85 i løbet af ugen. Tottenham spillede 1-1 i første udekamp i Fiorentina. Nok tror jeg at Tottenham vinder, jeg tror dog ikke at de vil gøre det uden scoring fra Fiorentina. Fiorentina har scoret mod hold som Juventus, Milan, Napoli, Roma dette år hvor de dog også har tabt. De er et hold med en god offensiv, men ikke en god nok defensiv, i dette tilfælde ihvertfald ikke god nok til Tottenham. Hvis Fiorentina scorer så skal Tottenham hen og lave en eller flere kasser, og jeg tror hverken hjemme eller udeholdet har lyst til at gå i ekstra tid, med et meget stramt program i deres hjemligaer. Mit bud på kampen er at Tottenham vil vinde med 1 eller 2, og sandsynligvis med en scoring fra Fiorentina.
Er helt enig i at Spurs kører den hjem på White hart Lane! Skal have spillet den i lidt flere udgaver.
Nå er jo gået fint idag med pre bets, live bets, og ryg på div PN opmeldinger, så fedter op og køber pay safe og spiller Millionen, 10% af evt overskud til en fælles PN betting rulle, dog kun for dem som har bidraget med spil indtil denne post;)
Nimacos skrev:Nå er jo gået fint idag med pre bets, live bets, og ryg på div PN opmeldinger, så fedter op og køber pay safe og spiller Millionen, 10% af evt overskud til en fælles PN betting rulle, dog kun for dem som har bidraget med spil indtil denne post;)
Nej hvor dejligt endelig og sidde ved computeren, har været på fra en telefon hele dagen. Det er godt nok besværligt... Er der nogle spændende spil jeg er gået glip af?
JanStar skrev:Nej hvor dejligt endelig og sidde ved computeren, har været på fra en telefon hele dagen. Det er godt nok besværligt... Er der nogle spændende spil jeg er gået glip af?
JanStar skrev:Nej hvor dejligt endelig og sidde ved computeren, har været på fra en telefon hele dagen. Det er godt nok besværligt... Er der nogle spændende spil jeg er gået glip af?
manonfire skrev:Der kom den 5. i zulte-Mechelen til dem der var over 4
Jeg prøver og smede når man rammer stimen, så endte på over 4,5 også. Men andre gang dør man på det, men der har jo været lidt gang i den. De er mere effektive end dem fra Rayo - Sevilla ;)
JanStar skrev:@MrNoller Hvilken side er igrunden til live NBA stats? Jeg plejer at bruge nba.com - Men er der andre der fungere bedre/mere overskueligt?
Kommer an paa hvad du gerne vil have af info. Sofascore er fint nok hvis du bare vil have stillingen, men nba.com er generelt den mest akkurate naar det kommer til opdateringer paa players (de opdaterer ved possession shifts, f.eks turnovers/rebounds, scoringer). Derfor den indimellem kan virke sloev med opdateringerne (reklamepauser). Koeb dog League Pass og se fire kampe ad gangen i HD. Uundvaerligt IMO.
Filosoffen skrev:Odds på Villareal dnb nærmer sig 8, men må godt nok også at det er sSvært at se hvordan de har tænkt sig at score med den taktik de spiller efter.
pokerheh skrev: Kommer an paa hvad du gerne vil have af info. Sofascore er fint nok hvis du bare vil have stillingen, men nba.com er generelt den mest akkurate naar det kommer til opdateringer paa players (de opdaterer ved possession shifts, f.eks turnovers/rebounds, scoringer). Derfor den indimellem kan virke sloev med opdateringerne (reklamepauser). Koeb dog League Pass og se fire kampe ad gangen i HD. Uundvaerligt IMO.
Hvad skal jeg se efter på nba.com's stats-side når jeg skal holde øje med rebounds? (Plejer kun at røre point spil) Poster lige et screenshot, gælder det alle de tal i de forskellige bokse under "rebounds"?
JanStar skrev:Hvad skal jeg se efter på nba.com's stats-side når jeg skal holde øje med rebounds? (Plejer kun at røre point spil) Poster lige et screenshot, gælder det alle de tal i de forskellige bokse under "rebounds"?
Under Rebounds kan du se: Off / Def / Tot -- det er offensive rebounds, defensive rebounds og total rebounds. Det er obv Totals der giver til dit bet. (saa ja, 3 indtil videre)
JanStar skrev:Ahh, sådan. Tak for det... Bliver nødt til at spørge for at blive klogere. :) Nogle af de guruer på twitter rammer virkelig, virkelig godt....
Har du lyst til at smide et link så man kan følge dem?
Der var engang jeg var god til NBA bets :) Men jeg fik da mere end almindeligt godt udbytte af en helt skaev linie i eurobasket i dag og fik fedtet en ordentlig een igennem hos Pinny. Men hold kaeft hvor har det vaeret en pauver maaned. Saadan er det vel naar man flytter fra eet kontinent til et andet og tror man kan koere det hele paa gefuhl uden at laegge timerne.
JanStar skrev:Ahh, sådan. Tak for det... Bliver nødt til at spørge for at blive klogere. :) Nogle af de guruer på twitter rammer virkelig, virkelig godt....
Ingen tvivl om at der findes nogle derude, der gør det rigtig godt, også på NBA'en.
Bare husk at være kildekritisk...
Én af de 'guruer' jeg ved nogle herinde følger, har de sidste par dage, hvor jeg har kigget med, ramt alle sine hemmelige købebets, men røget af på de offentlige freebets.
Siger ikke at det altid forholder sig således, bare man husker, at de kan have en grund til at pynte på resultaterne, for at få flere til at signe op.
ShadeStar skrev: Ingen tvivl om at der findes nogle derude, der gør det rigtig godt, også på NBA'en. Bare husk at være kildekritisk... Én af de 'guruer' jeg ved nogle herinde følger, har de sidste par dage, hvor jeg har kigget med, ramt alle sine hemmelige købebets, men røget af på de offentlige freebets. Siger ikke at det altid forholder sig således, bare man husker, at de kan have en grund til at pynte på resultaterne, for at få flere til at signe op.
Jeg ved hvad du mener, men udfra min TB på hans bets, tror jeg den er god nok. Jeg har fulgt hans spil 12 gange når han kører 7-10 units, og den er gået hjem 11 ud af 12 gange.
Har Betfair bare en gut der altid er syg som fikser odds til NHL idag er der hele 2 forskellige spil på Ducks?? Hvor spiller i NHL? Var nogle player bets på Unibet, men kan være man skal se på andre sider.
BjornDane skrev:Har Betfair bare en gut der altid er syg som fikser odds til NHL idag er der hele 2 forskellige spil på Ducks?? Hvor spiller i NHL? Var nogle player bets på Unibet, men kan være man skal se på andre sider.
Med sådan en glidende tackling i feltet i overtiden, så får man lige sådan en ubehagelig klump i halsen, indtil man ser at det er målspark og ikke straffespark dommeren peger på. Nå, men fin 0-0 kamp:-)
Men Betfair har lidt udfordringer mht playerbets pt, så måske derfor de har valgt at lukke for det marked.
Husk at playerbets på Unibet er uden OT, hvorimod på NordicBet er alle playerbets inkl. OT, så det skal regnes med i sin analyse.
Tak! Havde jeg ikke lige set det med uden OT fint jeg lige afventede før jeg kastede om mig med pengene. Er det vatanen til odds 2 som gælder igen idag?
ShadeStar skrev: Jeg bruger NordicBet, Unibet og Betfair. Men Betfair har lidt udfordringer mht playerbets pt, så måske derfor de har valgt at lukke for det marked. Husk at playerbets på Unibet er uden OT, hvorimod på NordicBet er alle playerbets inkl. OT, så det skal regnes med i sin analyse.
Jeg synes stadig at det er uklart ud fra deres regler på unibet om ot på spillerbets er med eller ej. De bliver dog afgjort af dem uden ot. Brokkede mig til support på 888 da jeg tabte et bet hvor personen havde en assist i ot. Fik gevinsten efter lidt tovtrækkeri og så sagde hun at hun nok skulle få sendt det videre så de kunne se på om reglerne ikke skulle skrives lidt bedre. Men indtil videre ser de stadig sådan her ud:
Ishockey
a.
Afgørelse af spillerrelaterede væddemål for en event/turneringskamp, vil være baseret på resultatet efter eventuel overtid (ekstra tid), men ikke straffeslagskonkurrence, med mindre andet er nævnt.
b.
"Head to Head" og “Over/Under” væddemål involverende en eller flere spilleres præstation i kampen/eventen/turneringen anses for at være gyldige, under forudsætning af at alle nævnte spillere på et tidspunkt tager del i kampen/eventen/turneringen. c.
Alle væddemål, der refererer til sammenlagte turneringstotaler (såsom mål, assists, point, udvisningsminutter osv.), vil blive afgjort på baggrund af officielle statistikker fra den ledende association. Med mindre andet er nævnt, vil samlede beløb for sådanne væddemål inkludere eventuelle forlængelser (f.eks. overtid) men ikke straffeslagskonkurrence. d.
Afgørelse af spillerrelaterede væddemål for en specifik kamp vil være baseret på resultatet efter afslutningen på 3. periode (ordinær tid), med mindre andet er nævnt.
Pga de fejl de har lavet de sidste par dage omkring afgørelse af nhl playerbets, hvor jeg har haft ringet til dem hver dag, så fik jeg, som nævnt i gårsdagens tråd, et freebet på 150kr for mit besvær. Ikke alverden, men freemoney er freemoney right? :)
Så afsted på Fabregas som Man of The Match til odds 13...
Efter Chelsea's sejr ledte jeg efter MOTM afgørelse, men kunne ingen steder finde det, så slog det hen og regnede med Hazard eller Costa ville løbe med den...men næh nej, de har lige krediteret min konto :
JanStar skrev:Jeg ved hvad du mener, men udfra min TB på hans bets, tror jeg den er god nok. Jeg har fulgt hans spil 12 gange når han kører 7-10 units, og den er gået hjem 11 ud af 12 gange.
blunder skrev: Jeg synes stadig at det er uklart ud fra deres regler på unibet om ot på spillerbets er med eller ej. De bliver dog afgjort af dem uden ot. Brokkede mig til support på 888 da jeg tabte et bet hvor personen havde en assist i ot. Fik gevinsten efter lidt tovtrækkeri og så sagde hun at hun nok skulle få sendt det videre så de kunne se på om reglerne ikke skulle skrives lidt bedre. Men indtil videre ser de stadig sådan her ud:
Ishockey a. Afgørelse af spillerrelaterede væddemål for en event/turneringskamp, vil være baseret på resultatet efter eventuel overtid (ekstra tid), men ikke straffeslagskonkurrence, med mindre andet er nævnt. b. "Head to Head" og “Over/Under” væddemål involverende en eller flere spilleres præstation i kampen/eventen/turneringen anses for at være gyldige, under forudsætning af at alle nævnte spillere på et tidspunkt tager del i kampen/eventen/turneringen. c. Alle væddemål, der refererer til sammenlagte turneringstotaler (såsom mål, assists, point, udvisningsminutter osv.), vil blive afgjort på baggrund af officielle statistikker fra den ledende association. Med mindre andet er nævnt, vil samlede beløb for sådanne væddemål inkludere eventuelle forlængelser (f.eks. overtid) men ikke straffeslagskonkurrence. d. Afgørelse af spillerrelaterede væddemål for en specifik kamp vil være baseret på resultatet efter afslutningen på 3. periode (ordinær tid), med mindre andet er nævnt.
Jeg har snakket med dem telefonisk idag, nu hvor jeg alligevel var igang hos Betfair også.
Og alle playerbets ER uden OT...
At det så stadig er pivringe formuleret af dem, og at de burde : 1. Ændre det så OT tæller med
2. Hæve deres odds så de er markedssvarende
Det fortalte jeg dem meget udtrykkeligt, og anbefalede kigge nærmere på det.
Men måtte også fortælle, at jeg pga omstændighederne var nødt til at ligge min volumen på dette marked andetsteds.
Det ændrer nok ikke det store, men nu har jeg ihvertfald gjort hvad jeg kunne...
Maerkelig formulering af punkt a) naar man taenker paa den utvetydige formulering i punkt d)
Jeg ved ikke hvad forskellen skulle vaere paa en turneringskamp og en specifik kamp. Sloejt arbejde af deres juridiske afdeling. Havde jeg drafted noget lignende ville jeg faa oererne gevaldigt i maskinen (arbejder ikke i gaming, skal siges)
ShadeStar skrev: Jeg har snakket med dem telefonisk idag, nu hvor jeg alligevel var igang hos Betfair også. Og alle playerbets ER uden OT...
At det så stadig er pivringe formuleret af dem, og at de burde : 1. Ændre det så OT tæller med 2. Hæve deres odds så de er markedssvarende
Det fortalte jeg dem meget udtrykkeligt, og anbefalede kigge nærmere på det. Men måtte også fortælle, at jeg pga omstændighederne var nødt til at ligge min volumen på dette marked andetsteds.
Det ændrer nok ikke det store, men nu har jeg ihvertfald gjort hvad jeg kunne...
Min holdning er lidt at de kan sige nok så mange gange at deres playerbets er uden ot, men så længe deres regler står skrevet som de gør får de svært ved at vinde enhver sag hvor folk er uenige.
pokerheh skrev:Maerkelig formulering af punkt a) naar man taenker paa den utvetydige formulering i punkt d)
Jeg ved ikke hvad forskellen skulle vaere paa en turneringskamp og en specifik kamp. Sloejt arbejde af deres juridiske afdeling. Havde jeg drafted noget lignende ville jeg faa oererne gevaldigt i maskinen (arbejder ikke i gaming, skal siges)
Helt enig! Meget tvetydig og sagde til dem, at "havde det nu ikke være Unibet, men en shady bookie, kunne man få tanken om, at det var for at dække sig ind".
Hvilket den iøvrigt flinke supporter gav mig ret i...
Og netop også derfor at jeg på det kraftigste opfordrede dem til at få det ændret.
Når man better på 'målscorer' hos Unibet, så står der under sit bet, at kun ordinær spilletid er gældende.
Men hvis det i forvejen ALTID er gældende for alle spillerbets, så er der jo ingen grund til at skrive det.
pokerheh skrev:Maerkelig formulering af punkt a) naar man taenker paa den utvetydige formulering i punkt d)
blunder skrev: Min holdning er lidt at de kan sige nok så mange gange at deres playerbets er uden ot, men så længe deres regler står skrevet som de gør får de svært ved at vinde enhver sag hvor folk er uenige.
Du ved hvordan bookies er.
"Det står i vores T&C's og vores fortolkning er den rigtige. EOD."
ShadeStar skrev: Helt enig! Meget tvetydig og sagde til dem, at "havde det nu ikke være Unibet, men en shady bookie, kunne man få tanken om, at det var for at dække sig ind". Hvilket den iøvrigt flinke supporter gav mig ret i... Og netop også derfor at jeg på det kraftigste opfordrede dem til at få det ændret.
Når man better på 'målscorer' hos Unibet, så står der under sit bet, at kun ordinær spilletid er gældende. Men hvis det i forvejen ALTID er gældende for alle spillerbets, så er der jo ingen grund til at skrive det. Og det forstærker desværre ens mistanke...
Ja der kan de måske forsvare sig, men under point af spiller står der ikke om det er med eller uden ot så der har de i hvert fald problemer.
ShadeStar skrev: Øh nej, det kan man ikke. Spillemyndigheden henviser til Forbrugerombudsmanden ;)
Ja ok så må det blive forbrugerombudsmanden :P Ja spillemyndigheden har godt nok ikke vist at de er til for at beskytte spillerne. Kun en ren pengemaskine til staten.
c) referer udelukkende til turneringsresultater (dvs ikke for single events), saadan som det er skrevet. Topscorer ved VM eller whatever. Hvis ikke det er tilfaeldet saa skal den 3.g. studerende med interesse for maaske at blive en advokat paa et tidspunkt, altsaa kun maaske eller maaske en ha.jur altsaa have faerre befoejelser til at skrive T&C's.
BjornDane skrev: Tak! Havde jeg ikke lige set det med uden OT fint jeg lige afventede før jeg kastede om mig med pengene. Er det vatanen til odds 2 som gælder igen idag?
Betfair ville normalt nok ligge på 2,15 men det ser ikke ud til, at de vil af med odds idag.
NordicBet ligger også på 2,0 så dér ville jeg spille den.
Den er dog liiiiige på kanten, 2,10 havde været snap ;)
pokerheh skrev: c) referer udelukkende til turneringsresultater (dvs ikke for single events), saadan som det er skrevet. Topscorer ved VM eller whatever. Hvis ikke det er tilfaeldet saa skal den 3.g. studerende med interesse for maaske at blive en advokat paa et tidspunkt, altsaa kun maaske eller maaske en ha.jur altsaa have faerre befoejelser til at skrive T&C's.
Håber snart der kommer noget o/u på Ænderne ellers sidder og glor Wild vs Blackhawks. Chicago har godt nok fået smæk til nu, men tænker lidt på at smide en unit på de scorer 2 i 3. periode de har det med at vågne der.
Stadium series er dog rimeligt meget et kast med en mønt især med lidt sne og ujævn is plus vind til at gøre det endnu mere svært for Goalies. Ser godt ud for min over 5.5 lige pt.
Spiller de i samme liga? Kan umiddelbart ikke finde hjemmeholdet i samme liga som Corinthians. Google siger de spiller i Seria A2. Men den kender resultat.dk ikke
Dette er ikke om mesterskabet endnu, de spiller i nogle grupper tættere på hinanden, det er noget forvirret noget ligesom den argentinske liga er en labyrint for at finde ud af den.
Godt nok en ærgerlig udvikling de her betting-tråde har oplevet den seneste periode. I dag snakker vi i skrivende stund 600 indlæg, og det er næsten umuligt at spotte et indlæg, hvor et tip bliver præsenteret og argumenteret for.
Til gengæld er der tonsvis af selvpromoverende "se, der ramte jeg lige et odds" og "jeg citerer lige mit tidligere indlæg og skriver BUM, for så ved folk, at det gik hjem". Det er de samme 7-8, der leverer 20-30 af ovenstående posts hver i sådan en tråd som i dag, og personligt er det det, der faktisk fraholder mig fra at deltage i tråden.
Det er de brasilianske statsmesterskaber, som er i gang nu. Dvs. holdene fra Rio-egnen møder hinanden osv. De møder hinanden på kryds og tværs, hvilket vil sige at et serie c hold sagtens kan møde et serie a hold. Det er vidt forskelligt, hvor seriøst det tages, men som regel bliver der gået til den i slutningen af turneringen og når de største lokalrivaler tørner sammen. I de tidlige stadier kan der sagtens forekomme pæne overraskelser...
SebberG skrev:Godt nok en ærgerlig udvikling de her betting-tråde har oplevet den seneste periode. I dag snakker vi i skrivende stund 600 indlæg, og det er næsten umuligt at spotte et indlæg, hvor et tip bliver præsenteret og argumenteret for.
Til gengæld er der tonsvis af selvpromoverende "se, der ramte jeg lige et odds" og "jeg citerer lige mit tidligere indlæg og skriver BUM, for så ved folk, at det gik hjem". Det er de samme 7-8, der leverer 20-30 af ovenstående posts hver i sådan en tråd som i dag, og personligt er det det, der faktisk fraholder mig fra at deltage i tråden.
må sige jeg er pænt uenig.
Jo jo der har været en del af det du nævner, men hvis man har fulgt tråden løbende, så har der dælme også været mange gode spil indover som vi kunne juble over. Basel kampen er feks et rigtig godt eksempel på hvordan rail var en kæmpe gevinst imo. ( bare et af flere)
Det er før blevet stemt ned med rail og bet tråd hver for sig, og jeg tror egentlig også det vil ødelægge mere end det vil gavne. Men vi er heldigvis alle forskellige og min mening er ikke mere rigtig herinde din. Ville bare skrive den. For tastaturet trængte til at blive slidt :)
Men godnat alle sammen. Rensedagen er ovre for mit vedkommende og nattens bets må passe sig selv. Den har været glimrende, som jeg kan høre den har været for flere. Dejligt :)
SebberG skrev:Godt nok en ærgerlig udvikling de her betting-tråde har oplevet den seneste periode. I dag snakker vi i skrivende stund 600 indlæg, og det er næsten umuligt at spotte et indlæg, hvor et tip bliver præsenteret og argumenteret for.
Det er da dejligt med så livlig en tråd, og der er masser af fine forslag og opmeldinger iblandt.
Men nu hvor du er utilfreds med antallet af brugere der poster, så kunne du jo starte med selv at bidrage?
Jeg kan kun ægre mig over LeBron ikke har fået skrabet til FT's til sig. 1 sølle FT's er ikke meget fra ham, og man kan da håbe han komme ind til sidst, men ser tyndt ud. Vil være lidt øv hvis OKC beholder Westbrook bare for at give ham en triple double i en stort set afgjort kamp.
MrNoller skrev:Jeg kan kun ægre mig over LeBron ikke har fået skrabet til FT's til sig. 1 sølle FT's er ikke meget fra ham, og man kan da håbe han komme ind til sidst, men ser tyndt ud. Vil være lidt øv hvis OKC beholder Westbrook bare for at give ham en triple double i en stort set afgjort kamp.
MrNoller skrev:Jeg kan kun ægre mig over LeBron ikke har fået skrabet til FT's til sig. 1 sølle FT's er ikke meget fra ham, og man kan da håbe han komme ind til sidst, men ser tyndt ud. Vil være lidt øv hvis OKC beholder Westbrook bare for at give ham en triple double i en stort set afgjort kamp.
ShadeStar skrev: Jeg mangler 3 point fra LeBron :/
LeBron ind igen, så er chancen der nu. 5 min bør være nok. Westbrook er gået ud. Kunne være vild skrub, hvor det lige så godt kunne have gået begge imod og så ramme den rigtige vej.
MrNoller skrev: LeBron ind igen, så er chancen der nu. 5 min bør være nok. Westbrook er gået ud. Kunne være vild skrub, hvor det lige så godt kunne have gået begge imod og så ramme den rigtige vej.
ShadeStar skrev: Nope...1 point fra. Så SebberG må undvære et stort BUM! ;)
Det var så ærgeligt han stepper ind fremfor ud, og så havde han endda gratis muligheder for at skyde odds, men han ville hele tiden spille til sine medspiller, selovm han fik open spots selv.
ShadeStar har du noget godt til NHL? Sidder og kigger på: Lindholm anytime til 8.00 J. Staal anytime til 4.25 D. Brassard anytime til 3.45 D. Stephan anytime til 4.20
Fortryder jeg tog over 5.5 i ducks også, når jeg valgte ducks over 3.0 mål, ret dumt :P Men er på overen i hurricanes-tampa også, meldte jeg også op tidligere. Og Rangers uden OT. Altid en ting der står 2-0 til Ducks når man tog dem -1.5 også
Da jeg har overen græder jeg ikke over der er skudt hul på Gibson han har satme været stærk til nu! Og klasse 2-2 det hjælper åbenbart at tude i bettingtråden!
hmm, er det bare mig, eller virker AC Milan +1.0 til 1.85 ikke som et ret godt bet i morgen? Det er jo et helt andet Milan hold nu, end sidste de to mødtes, hvor spillerne slet ikke var sammenspillet.
Snupper Portland Trailblazers -3.5 @ 2.02 1.5/5units også Kommer med sejr over GSW på 137-105 i bagagen, og Rockets før det, så selvtilliden fejler nok intet. :) Lilliard går bazerk!
Spiller aldrig på en Canucks kamp de to klamme svenske tvillinger har kostet mig en milliard plus de vandt over Danmark i globen da vi havde vores bedste chance for at slå Sverige. Kom så med den sidste Ducks og Ligthning/Hurricanes vågn op
Ser ikke Rangers kampen følger den bare på NHL.com ville umiddelbart tro at der skal et lucky punch til at vinde kampen. Hvis den ender 0-0 er det jo sindssygt
Carlos Bacca anytime får også lige et skud til odds 4.00 for 1 unit hos Unibet i morgen... Konge angriber, bliver en svær opgave for AC Milan, men hvis nogle kan prikke bolden i nettet for Milan er det uden tvivl Bacca. Godnat
ShadeStar skrev: Det er da dejligt med så livlig en tråd, og der er masser af fine forslag og opmeldinger iblandt. Men nu hvor du er utilfreds med antallet af brugere der poster, så kunne du jo starte med selv at bidrage?
Være med til at ændre udviklingen...
Men det er selvfølgelig lettere at brokke sig ;)
Nu deltager jeg selv, når jeg har noget spilbart. Når det sker, prøver jeg enten at skrive en analyse eller også indikerer jeg, at det kun er til inspiration. Jeg tror måske heller ikke, at det var de manglende analyser, der er problemet. Det er klart mere tendensen til, at alle hele tiden på den ene eller anden måde skal gøre klart, at de vinder.
Det bedste eksempel var jo med United i midterugen, hvor gud og hver man havde udråbt United som århundredets odds ovre i det midtjyske. Det gik, som vi ved, ikke så godt, men pludselig havde alle jo spillet det ind med Midtjylland i pausen. Det er som udgangspunkt fint, men i stedet for at blive ved det, så skulle det jo nævnes fra alles side efter kampen.. ”Nå, øv med United, men dejligt jeg fik spillet det ind i pausen, så det gik i nul bla bla bla” i stedet for bare at blive ved det og konstatere, at de havde læst kampen forkert. Sådan er det hele tiden. Prøv at læs denne tråd igennem: der er konstant referencer til sejre. Hvorfor er det, at man skal quote sit eget indlæg og markere, at man har vundet? Hvad kan folk bruge det til? Jeg lagde et målscorertip op (Jozabed) sidste fredag til et flot odds; det gik hjem, og der sørgede folk for at quote og sige tak. Hvis du har leveret et flot odds, så skal folk jo nok bide mærke i det.
Og hver eneste gang folk så er ’nødsaget’ til at erkende et nederlag, så skal det lige neddæmpes: ”skidt med de hjørne her, MEN hovedstød fra Ronaldo redder dagen hjem”. Jeg forstår jo som sådan godt, at folk gerne vil udvise overskud, men personligt trætter det mig helt vildt, at jeg i hvert andet indlæg skal føle, at folk lige selvpromoverer sig selv, selvom jeg godt ved at 9/10 af dem er dårligt løbende i længden.
Jeg prøver heller ikke bare at brokke mig for at brokke mig, men jeg yndede selv at deltage mere i trådene engang, hvor jeg også synes, at ovenstående optrådte i langt mindre grad. God dag til dig :)
Arrhh. Hvis du endelig skal citere og svine til så sørg for at du har styr på det du skriver. Jeg sagde aldrig at CR7 header reddede dagen, men at det fik netop den kamp til at gå op. Jeg er klar over at det andet lød bedre for dig, men det var nu engang ikke sandheden.
Min dag var sådan set endt i et stort rundt nul hvis ikke en venlig bruger havde henledt vores opmærksomhed på Basel kampen. Det var vi i øvrigt mange der sagde tak for.
Jeg kan i øvrigt godt lide at du snakker selvpromovere og så lige minder os om dit bet der gik hjem i sidste uge. Humor af høj klasse der.
Jeg er ked af, hvis jeg har misfortolket dit indlæg, men jeg synes bare, at det var et godt eksempel på, at folk sjældent lader et nederlag stå. Det kunne sku være forfriskende med: ’Dejligt med lidt oprejsning i dag, nu når jeg har kastet penge væk de sidste to dage’. Det er unaturligt, omend nogle brugere herinde faktisk godt ville kunne finde på det, og det har jeg respekt for.
Åh, hold nu op. Nu nævnte jeg bare det eksempel, fordi det lå i hukommelsen. Hvis jeg virkelig ville selvpromovere mig, så kan du jo træde tilbage til den tråd og se, om jeg skrev et ’haps’ eller andet. Og igen, jeg synes altså, at det er super fint med Basel-kampen og andre flotte livespil.
SebberG skrev:Nu deltager jeg selv, når jeg har noget spilbart. Når det sker, prøver jeg enten at skrive en analyse eller også indikerer jeg, at det kun er til inspiration. Jeg tror måske heller ikke, at det var de manglende analyser, der er problemet. Det er klart mere tendensen til, at alle hele tiden på den ene eller anden måde skal gøre klart, at de vinder.
Det bedste eksempel var jo med United i midterugen, hvor gud og hver man havde udråbt United som århundredets odds ovre i det midtjyske. Det gik, som vi ved, ikke så godt, men pludselig havde alle jo spillet det ind med Midtjylland i pausen. Det er som udgangspunkt fint, men i stedet for at blive ved det, så skulle det jo nævnes fra alles side efter kampen.. ”Nå, øv med United, men dejligt jeg fik spillet det ind i pausen, så det gik i nul bla bla bla” i stedet for bare at blive ved det og konstatere, at de havde læst kampen forkert. Sådan er det hele tiden. Prøv at læs denne tråd igennem: der er konstant referencer til sejre. Hvorfor er det, at man skal quote sit eget indlæg og markere, at man har vundet? Hvad kan folk bruge det til? Jeg lagde et målscorertip op (Jozabed) sidste fredag til et flot odds; det gik hjem, og der sørgede folk for at quote og sige tak. Hvis du har leveret et flot odds, så skal folk jo nok bide mærke i det.
Og hver eneste gang folk så er ’nødsaget’ til at erkende et nederlag, så skal det lige neddæmpes: ”skidt med de hjørne her, MEN hovedstød fra Ronaldo redder dagen hjem”. Jeg forstår jo som sådan godt, at folk gerne vil udvise overskud, men personligt trætter det mig helt vildt, at jeg i hvert andet indlæg skal føle, at folk lige selvpromoverer sig selv, selvom jeg godt ved at 9/10 af dem er dårligt løbende i længden.
Jeg prøver heller ikke bare at brokke mig for at brokke mig, men jeg yndede selv at deltage mere i trådene engang, hvor jeg også synes, at ovenstående optrådte i langt mindre grad. God dag til dig :)
Jeg røg i hullet på United- Midtjylland.
Hev intet hjem på halvlegsbettet
Men er stadig i godt humør og grønne tal for 2016 =)
/Bentz
Ps. der er vel intet nyt ved den menneskelige psyke. Samme ting i Poker hvor alle huske deres store turneringssejr i 2004, men nævner intet om at være i hullet fra 2005-2016.
SebberG skrev:Nu deltager jeg selv, når jeg har noget spilbart. Når det sker, prøver jeg enten at skrive en analyse eller også indikerer jeg, at det kun er til inspiration. Jeg tror måske heller ikke, at det var de manglende analyser, der er problemet. Det er klart mere tendensen til, at alle hele tiden på den ene eller anden måde skal gøre klart, at de vinder.
Jamen SebberG, at hvis man fik 1,82 på United og det lukkede i omkring 1,50. Så det jo nok næppe helt skidt vurderet :) Der var så mig og Nimacos husker bl.a. som skrev vi spillede på Midtjylland i pausen.
Tror mig, jeg erkender mange nederlag herinde, for jeg tror fordelingen af vindene dage og tabende dage for mig er noget nær 60/40. Ihverfald ikke i nærheden af 100%.
Ang. tråden her, så var der altså live lir ind blandet, og folk opdaterer med kampforløb til at give gode bets. De der med at skrive om sine spil og citerer dem, det gør mig ikke det store.
Jeg elsker følelserne folk kommer med, både op og nedture. Jeg ønsker ikke en tråd, som hvor det bliver kedelig regnskab kun. Du har nok ret i der kan komme mere kvaliteter ind med analyser, omvendt så tager det meget tid hvis man har 3-4 gode spil og hele tiden skal skrive dem, samtidig med at man også gerne vil have livebets med :)
MrNoller: Lidt det samme, der bliver diskuteret, men jo, selvom du er en af dem, der er herinde meget, så ved jeg også, at du sagtens kan vedkende et nederlag eller en dårlig aften som Hawks forleden.
SebberG skrev:MrNoller: Lidt det samme, der bliver diskuteret, men jo, selvom du er en af dem, der er herinde meget, så ved jeg også, at du sagtens kan vedkende et nederlag eller en dårlig aften som Hawks forleden.
Jeg er så bare typen der hænger mig for meget på de dårlige dage til tider ;) Men jeg håber du vil forsætte dine spil herinde, de 2 tråde i weekenden har været outstanding vilde ift. hvad de plejer. Men der var en del live lir igår søndags, især Basel som blev nævnt. Og der var også meget debat omkring, hvem skulle man ud på synes jeg. Og så kombinerer det med lidt citering, så bliver det en lang tråd.
Personligt synes jeg tråden var hyggelig igår, men kan være træls at komme ind i for nogle, hvis man ikke har været med fra starten :)
Der er jo mange andre betting sider du kan bruge SebberG, hvor du kan skrive en dybdegående analyse hver gang du poster, hvis du har tid og overskud. Kan godt følge nogle af dine pointer, men det der gør en betting tråd hyggelig at deltage i, er for mig når der er god stemning.
Ingen mennesker gider negative mennesker, hverken i virkeligheden eller i betting trådene. 😄
Du kan da bare starte din egen selvpromoverende any time målscore tråd op igen´;)