Jeg åbner da gerne tråden idag med et par spil.
er på AGF sejer idag odds 2, da silkeborg totalt sejler i år,,
Melbourne Victory over 1,5 mål odds 1,85 de score mange mål på hjemme banen og tror også de score over 1,5 mål idag,,
Hume City over 1,5 mål odds 1,8 de har score over 1,5 mål de sidste 6 kampe på hjemmebane så vi tror på det kommer idag også,
olympiakos over 1,5 mål odds 1,64 olympiakos har score over 1,5 mål i alle der liga kampe indtil nu
Rangers over 1,5 mål odds 1,86 i de sidste 4 kampe hjemme har Rangers score over 2,5 mål,, jeg tror derfor de går over 1,5 mål idag,,
live bet
over 3,5 mål i melbourne odds 2,25 Matthew Ebden til odds 3
CFR Cluj vinder odds 2,05
God betting dag til jer!!
Redigeret af AKL2 d. 22-09-2015 22:06
OB sparer en del spillere i aften, og Fredericia er næppe en ønskemodstander.
AKL2 skrev:Jeg åbner da gerne tråden idag med et par spil.
er på AGF sejer idag odds 2, da silkeborg totalt sejler i år,,
Melbourne Victory over 1,5 mål odds 1,85 de score mange mål på hjemme banen og tror også de score over 1,5 mål idag,,
olympiakos over 1,5 mål odds 1,64 olympiakos har score over 1,5 mål i alle der liga kampe indtil nu
Rangers over 1,5 mål odds 1,86 i de sidste 4 kampe hjemme har Rangers score over 2,5 mål,, jeg tror derfor de går over 1,5 mål idag,,
God betting dag til jer!!
Kan god li dit spil på Melbourne, har den selv, samme med Hume city over 1.5 mål til odds 1.75
ryesgade skrev: Kan god li dit spil på Melbourne, har den selv, samme med Hume city over 1.5 mål til odds 1.75
den hopper jeg sku også med på,,
AKL2 skrev: den hopper jeg sku også med på,,
Så skal den bare ha gas, fra de 2 hjemmehold :-)
Melbourne kampen er fin tror jeg selvom de ikke er startet op i deres liga endnu, tror jeg den får fuld pedal . Melbourne har deres giftige topscore på toppen Besart Berisha så kan det ikke gå helt galt. Jeg har spillet melbourne over 1.5 og over 2.5 mål i kampen ;)
Ved godt det sløjt meldt op, men Bencic til handicap og live 2 x 6-0 var en ren gave! Jeg og andre der følger tennis må sku lige være mere obs og få delt de tidlige kampe med PN.
ryesgade skrev: Kan god li dit spil på Melbourne, har den selv, samme med Hume city over 1.5 mål til odds 1.75 AKL2 skrev: den hopper jeg sku også med på,,
Ja hvorfor ik!!
utrolig adelaide united ikke får rødt der,
Bum.. så mangler vi bare 3 mål :-)
ryesgade skrev:Bum.. så mangler vi bare 3 mål :-)
Så gerne lige en Hume scoring inden pausen
ryesgade skrev: Så gerne lige en Hume scoring inden pausen
den skulle have været der hehe
ryesgade skrev: Så gerne lige en Hume scoring inden pausen
der kom den
Perfekt :-).. mangler vi bare 2 kasser
Live spil på Hume -0,5 @ 1.925
Festlig kamp, Oakleigh spiller frisk og er foran 2-1
Der nok med hjørnespark i de 2 kampe. men lad os lige få mål til hver hjemmehold :-)
Du får forhåbentlig højere odds end 2,00? Står til 2,28 her som højeste.
Så mangler vi bare Hume :-)
Godt fif :) Mangler lige et mål mere i over 2.5 total i kampen men mon ikke det nok skal komme også :)
Nimacos skrev:Du får forhåbentlig højere odds end 2,00? Står til 2,28 her som højeste.
Yes, men nu mest pointen om I tror de forsætter. Jeg ser stats taler for det, men en 2-0 førring og momentum skifte efter pausen gør ikke?
Ville undre mig, hvis der ikke kom et enkelt mål mere! Der skal nok ske lidt i 2. halvleg, til trods for at tempo formentligt falder.
Adelaide har været over matchet første 45 min. De laver jo helt sikkert et par sub her i pausen, du får nok mere ud af og se hvordan de kommer ud og starter second.
Nå Hume, så er tiden hvis inden til en kasse.. kom nuuuu
ryesgade skrev:Nå Hume, så er tiden hvis inden til en kasse.. kom nuuuu
har lidt svært og se hvor den skulle komme fra,,
Straffe adelaide, godt nok små tyndt straffe.
over 3,5 mål i melbourne odds 2,25
Redigeret af AKL2 d. 22-09-2015 13:10
ryesgade skrev:tæt på, de scorede
ja tak
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Perfekt start på dagen :) Tak for fif
AKL2 skrev:over 3,5 mål i melbourne odds 2,25
så er den også hjemme,
har vi andet godt der igang nu,, kan se der er en masser tennis kamp,, nogle der følger med der??
Fantastisk!! Gode fif - tak for det!
Er selv ude på Dijon senere i dag. Synes odds 2.65 er alt for højt mod et svagt spillende Sochaux. Dijon har derimod 5 sejre i rap med i bagagen - den ene endda mod ligaens førende hold, Metz. Synes det er værd at forsøge. En mere sikker stil kunne være X2 til @1.4
Pas på med Dijon ... De har vundet 5 kampe ja ..men de 4 er dem er på hjemmebane ( og her er de også stærke ) men udebane er noget helt andet også selvom holdet hedder Sochaux ;)
Oakleigh ser trætte ud her i ET.
har en tennis spil jeg synes er okay til odds 3,,
Er på Matthew Ebden til odds 3 dog kun 2/5
Redigeret af AKL2 d. 22-09-2015 13:24
er gået på begge hold score i Tepecik- Samsunspor til odds 1.70
Atl. Madrid - Getafe Atl. Madrid -1,5 @ 2,025 Bet365
Prisen er gået på Atl. Madrid. Tror den vil falde efterfølgende, som oddsene plejer på de store favoritter.
Atl. Madrid har et godt hold, de holder sikkert målet rent, men de vinder 2 eller 3-0 :-)
Nimacos skrev:Oakleigh ser trætte ud her i ET.
Hehe ja, 4-5 stykker der ikke kan løbe med hjem...
Ja den gik fra 1,92 til 2,04 nu.
faldo skrev: Hehe ja, 4-5 stykker der ikke kan løbe med hjem...
Men ligner noget rigtig indianer bold;)
hehe ja - tror Oak går efter straffe
Efter Davis Cup i Odense fik jeg kigget lidt på ugens tennis. Verdasco så ret skidt spillende ud, kun holdt oppe af Nadal. Robredo var ikke med den spanske trup i DK, så har ikke kendskab til hans form, men vil ikke give ham meget mere end 50% på russisk udebane.
Forsigtigt udstik på 2 spanske nederlag :
Zverev over Verdasco @ 2,25 Youzhny over Robredo @ 2,37
Redigeret af ShadeStar d. 23-09-2015 00:40
Nimacos skrev:1-0 Hume.
dejligt den lige kunne holde mit dårlig tennis bet hjemme :D
-KD- skrev:Petkovic 2,50 live
skal hun bare lige holde serv i 2 sæt og smadre hende i 3 tak :D
ryesgade skrev:er gået på begge hold score i Tepecik- Samsunspor til odds 1.70
ser gerne lige en scoring fra hjemmeholdet snart
ryesgade skrev: ser gerne lige en scoring fra hjemmeholdet snart
bummmmm, det gik stærkt
Live bet Puskas ved pausen til odds 2.35
Atletico Madrid -1.5 @ 2.10 Bochum dnb @ 1.85 Werder Bremen dnb @ 1.85 Braunshweig @ 1.95 Vallecano-Gijon: over 2.5 @ 1.98 Southampton @ 1.85
;-) $$
Redigeret af J-Hantusch d. 22-09-2015 23:20
live bet
CFR Cluj vinder odds 2,05 over 7,5 mål i sønderjyske odds 4,33 Sønderjyske over 4,5 mål odds 2,1
Redigeret af AKL2 d. 22-09-2015 17:02
Et lille tennisbet mere : Fratangelo @ 1,67 (Columbus Challenger)
Redigeret af ShadeStar d. 23-09-2015 00:39
Ingen fif til Capital one idag ?
Har et fif fra en anden side ... Vi skal i engelske National League,her tørner Lincoln City – Altrincham sammen, begge hold er den bløde mellemvarer men Lincoln skulle efter sigende være en tand bedre. Den største grund til at jeg finder værdi her er Altrincham´s håbløse udebaneform. hvis man tager de 10 sidste ligakampe har de tabt de 9 af dem og været bagud i alle 9 kampe. (heraf har man været bagud i hele 7 af kampene indenpausen.) Så dette Fif går ud på at spille Lincoln som vinder 1. halvleg eller også både halvleg/fuldtid . Vinder af 1.halvleg kan lincoln spilles til odds 2.30 og halvleg/fuldtid 1/1 kan spilles til odds 2.70 netop nu hos unibet Lincoln er ubesejret og har en målscore på 11-7
PokerFjaes skrev:Ingen fif til Capital one idag ?
er på Everton Swansea Bournemouth og stort ude på City..
alle som singler
Havde selv kigget på Bournemouth. Kender intet til Preston, men Bournemouth gør det jo rigtig. Spørgsmålet from devil satse på C.O eller holde fokus i P.L
Desuden tror jeg på Milan ude over Udinese og Alt. Madrid hjemme med 2!
syns Southampton er godt værdig i morgen.. samt barca og real i en double men det er os første i morgen
Wolfsburg o3 hjørne asian @1.9 Forrest green - Cheltenham o10 asian @1.85
lir bet : Lincoln -1 1h euro @6
Har ikke kunne lade være med at spille OB i dag.
Synes oddset er ganske tiltallende når man tænker på hvem de stiller op med i dag.
Redigeret af Dbl_smack d. 22-09-2015 18:25
har os OB og AGF idag som singler
AtillaWP skrev:lade hver ? O.o
Men forstår du hvad jeg mener?
OB dominerer klart, de bør vinde.
Det skal i ik fuinde jer i, OB!! >8/
Zverev tager 1.sæt. Youzhny ser desværre ud til at ha' tabt momentum :/
Fredericia - OB OB @ 2,36
Ikke fordi det er meget siden kampen startede. OB tager kampen meget seriøs og dominerer på bolden og chancer. De bør gøre Fredericia trætte i 2 halvleg.
Redigeret af MrNoller d. 22-09-2015 19:07
Bayern Line up: Neuer - Thiago, Costa, Alonso, Boateng, Bernat, Götze, Lahm (K), Vidal, Müller, Alaba
Wolfsburg Benaglio - Träsch, Dante, Naldo, Rodriguez - Gustavo, Guilavogui, Caligiuri, Draxler, Kruse - Dost
fuck det bliver en god kamp.!
O3,5 kort i kampen til odds 2,10 Over 9 corner i kampen til odds 1,83 Begge hold scorer. Ja til odds 2
alle odds fra Bet365
Må gerne komme et mål i OB kamp
Begge hold scorer Hertha Berlin - FC Køln
Hertha Berlin er uden første keeper, ud over det så stiller de med begge angribere Ibisevic og Kalou i en 4-4-2, så de blæser til offensive, så mon ikke der bliver scoret i begge ender..
rishøj. ob og Gf så er der fest :)
Er der nogen der tror der kommer mål i ob kamp?
Lækkert Griezmann din troldmand ;-) Getafe bliver kørt over. Er vild med den trup Atletico har i denne sæson. Klasse indkøb... Meget bredre trup end i sidste sæson.
Gad vide om den meget dyre skandale der har ramt Volkswagen, om det får nogen konsekvenser for Wolfsburg...
Syntes ikke deres trup er 'meget' bedre end sidste år, men meget bedre bænke folk denne sæson;)
Redigeret af Nimacos d. 22-09-2015 20:10
Dejligt 1-0 til olympiakos
begge hold er startet noget roligt ud i bayern så prøver Korrekt score 1st half 0-0 til odds 2,62
Nimacos skrev:Syntes ikke deres trup er 'meget' bedre end sidste år, men meget bedre bænke folk denne sæson;) Nej ok, men ja, meget bedre kvalitet kan vi godt blive enige om. ;-) Ihvertfald nogle spændende indkøb de har lavet i form af Carrasco, Martinez og Vietto. Er ham Oliver Torres ny? Og Correra var udlejet i sidste sæson var han ikke? Er lige på fra mobilos. Så kan ikke lige tjekke op pt. :-)
Redigeret af J-Hantusch d. 22-09-2015 20:19
Hov mente ham Oliver Torres selvfølgelig
Og Bremen i front, en skam Bochum ikke holdte hjem. :-)
Kan vi lige bestille et mål mere i de 2 andre bundes liga kampe
milan 1-0 godt mål af balo,,
Klasse frispark lige i krogen.
så er olympiakos også hjemme
man må sige milan score kasser med det nye hold,,
så skal vi have gang i bournemouth
typisk bayern i første halvleg. Masser af boldbesiddelse, men manglende kvalitet foran mål. Men Wolfsburg står godt defensivt.
De piller forhåbelig Gôtze ud i pausen og ind med Lewandowski.
jeg tror wolfsburg holder den hjem
Jinx 1-1 burde jeg ha vist
bayern skal nok score, men deres defensiv så totalt dårlig ud ved wolfsburg målet, man bakker da ikk i eget felt, og giver manden chancen for at afslutte.
de jo for sindsyge bayern
lol ... okay Bayern M så slår vi lige håndbremsen i nu .... plz..
Hurtigste hattrick jeg har set lol..
3-1.. vild vending på kampen..
3x. Robert L på få min :-)
9 min var alt hvad Lewandowski skulle have for et hatrick,,
4-1 Lewandowski
Redigeret af AKL2 d. 22-09-2015 21:15
4 mål på 5 min.. ALT for sygt.. :D
wtf lol, Wolfsburg sejler jo fuldstændigt
AtillaWP skrev:jeg tror wolfsburg holder den hjem
Stærkt set;)
nej nej nej .... det var det drømmehold...
sick sick sick - 4 basser på 6 min
Jeg gik ogsaa i ryggen paa City og har i oevrigt smidt lidt paa Bournemouth, Leicester og Everton.
Amen for helved... det er jo ikke realistisk... fuck jer wolfs
Nimacos skrev: Stærkt set;)
Ja den har jeg styr på :)
Eneste der kan vende den kamp, er vidst hvis de smider lord på banen! :).
5 mål på så kort tid af den samme spiller må da være en ny rekord i bundesligaen?
Eller bare i verdenshistorien?
@MrCharming
Jeg er ikke sikker paa om det er rekord -- men det maa vaere taet paa. Kan kunne komme i tanke om Petrov ellers og det var kun 4 maal.
bournemouth må gerne sikre sejren
Atl M må meget gerne score en kasse mere.
MartinAnd skrev:Atl M må meget gerne score en kasse mere.
er enig,,
odds 6 på Lewandowski som næste målscorer hos Bet365. De søger ham for at han scorer flere :-)
Nå Ibisevic så må du også gerne lige lave 4 her til sidst for Hertha :/
Rangers 1-3 en mere tak Rangers
AGF stinker da max idag,,
det hjalp at du lige gav dem en sviner :)
kæft er alt madrid er ringe når de kommer over egen banen halvdel,
1 kort mere i bayern kampen please ! 1 mål mere i atletico !
Everton med staerk opstilling paa papiret, men stadig med AIDS.
er der andre jeg skal svine til det virker åbenbart,
nu må rangers meget gerne snart tag sig samme og score til 2-3
så kom valencia første nederlag i denne sæson,,
Tak til PN appen for at bringe AM+u. 2,5 mål sikkert i hus. 8D
så lykkedes det mig da at ramme noget, sagde de ville vinde 2 eller 3-0 ;-)
Respekt til Lewandowski
Nogen der fik spillet "Lewandowski til at score 5 mål på 9 min"?
Så startede Udine sit comeback! ;)
@SimonSays Jeg overvejede det kraftigt... "hmm, det skal jo ske paa et eller andet tidspunkt"
Bourne må satme gerne holdeden hjem
4 ud af 5 pre bets idag er til og leve med,,
Godnat folkens snakkes imorgen :D
gutshooter skrev:Tak til PN appen for at bringe AM+u. 2,5 mål sikkert i hus. 8D
Det var så lidt, skulle det være en anden gang ;)
over 5,5 mål i udinese til odds 1,66 burde være ret sikker. begge hold spiller ret offensivt med masser af kontra muligheder
kom nu Bourne få nu den 2-0 ind så man man slappe af
Den er lige lidt for spændend
Redigeret af AtillaWP d. 22-09-2015 22:25
great der skete det 1-1 /puk
Odds 14 bye bye
Redigeret af AtillaWP d. 22-09-2015 22:28
Meget. Odds 10 i lokummet!
.... Fredericia, city -2.5 og Bourne :(
3. mål real sociedad @ 2,75
og så scorer de hurtigt i ot
Nogle der ligger inde med noget spændende til i nat? Evt. NHL?
Nogen der ser Granada - Sociedad? Der var corner nr 3 for få min siden, jeg var lettere uopmærksom ved det. Jeg så derfor ikke om det faktisk var der og blev taget. Og hvorfor spørg jeg? Jo det gik så hurtigt at jeg tvivler på det corner var der. Bolden var nede hos Granada hurtigere end Spanien kunne med corners under VM 2010. Resultat.dk har ej registreret det....
Laekkert med Everton og Leicester :D
pokerheh skrev:Laekkert med Everton og Leicester :D
Havde du Leicester til at vinde i forlænget?
Hov, havde ikke set at den gik i forlaenget :( jeg saa bare hurtigt 2-1
Knap saa nice med Leicester saa! men ♥♥
Hvis I ikke allerede har stukket ud på Blackhawks over Red Wings, så er det om at få et par units afsted inden al værdi er gone.
Blackhawks uden OT @ 2,10 (Tipico)
Redigeret af ShadeStar d. 23-09-2015 05:05
Red Wings har Howard i buret som stort set eneste rutinerede spiller. Næsten alle andre på isen vil være unge rookies...
Blackhawks stiller med alle stjernerne, bla de 2 livsfarlige kæder : Dano-Toews-Hossa, Teravainen-Anisimov-Kane.
Hvad med Kings over Coyotes? Måske som en doubler?
Var overrasket over Kings igår, at de spillede SÅ godt stort set uden nogle af stjernerne på isen. Og var lige så overrasket over, hvor lidt Coyotes havde at byde på.
Til nattens kamp har Kings en del superstars med fra start, og bør tage en sikker sejr igen. Kings uden OT @ 1,95
Har Stars fået styr på forsvaret?? Eller er det en sikker over kamp som i sidste sæson :)
Svært at sige om de har fået styr på forsvaret, da det er deres første pre-season kamp ;)
Hehe ja, men kunne jo være du havde fulgt med i transfer halløj, er total nøb hvad ishockey angår
Stars har ikke rigtig forstærket sig defensivt. Til gengæld har de fået Patrick Sharp fra Blackhawks, så deres offense er endnu vildere end i sidste sæson.
Hvad med Tampa-Nasville??? sidder og strikker noget lir sammen ;)
Stars kommer ikke med fuldt blus :
Stars projected lineup Antoine Roussel – Tyler Seguin – Valeri Nichushkin Brendan Ranford – Mattias Janmark – Colton Sceviour Curtis McKenzie – Radek Faksa – Remi Elie Jason Dickinson – Devin Shore – Gemel Smith Defensemen: Jyrki Jokipakka, John Klingberg, Jason Demers, Jamie Oleksiak, Julius Honka,Esa Lindell Goaltenders: Jack Campbell, Philippe Desrosiers
Dem med fed er vel de eneste normale startere på holdet, så der bliver afprøvet en del nye i nat.
J-Hantusch skrev:Hvad med Tampa-Nasville??? sidder og strikker noget lir sammen ;) Har selv spilletLightning ML @ 1,80
Redigeret af ShadeStar d. 23-09-2015 04:10
Dejligt at se Olli Maatta tilbage for Penguins.
Fordi jeg keder mig.... :D
..........................
Haha ville have smidt på 100 på Blackhawks, Kings, Canadians & Lightning, klokken var dog 1:31, så kunne ikke place bets på tipico... Så det blev 2 x random hockey & bold :P
10 min spillet og Blackhawks på 2-0. Fortsæt endelig...
Prøver sgu kings -1,5 til 2,4
Blackhawks på 3-0 midt i 2.periode....Go Go Go!
Yay :) Så skal den bare holdes hjem, og så skal Kings også gå amok, så er der spænding til i morgen ;P
fra 4-1 til 4-3... ej men altså, lol
Nice Kings, 0-1 til 2-1, det gik stærkt
og 4-4 - kæft det er sygt:-((((
Fucking venskabskampe, det er så latterligt, random lort
Nu kan jeg huske hvorfor jeg ikke savner NHL :P
Addr en skidt 3. periode af Blackhawks. De sad solidt på kampen hele vejen igennem, og burde ha' vundet easy. Er nu stadig tilfreds med spillet til odds 2,10 da de vil vinde dette spot i mindst 50% af gangene.
Yes yes, sidste nhl bet fra min side, har heldigvis fundet nogle gode spots i fodbolden i morgen. Knap så random sport, når der er græs under fødderne!
Rennes @ 2.40 ... Møder Ajaccio der ligger sidst i ligaen (1-8)... Odds skal nok falde:)
Haha...gør da ikke en sport mere random, fordi underlaget er andet end græs!? Du har bettet på én kamp, som desværre ikke ramte. Måske en lidt for lille sample til at konkludere noget som helst?
At man vender 4-1 til 4-4 i 4. periode er da for random, især efter denne info: ShadeStar skrev:Red Wings har Howard i buret som stort set eneste rutinerede spiller. Næsten alle andre på isen vil være unge rookies...
Blackhawks stiller med alle stjernerne, bla de 2 livsfarlige kæder : Dano-Toews-Hossa, Teravainen-Anisimov-Kane.
Holder mig til sport jeg ved noget om:)
J-Hantusch skrev:At man vender 4-1 til 4-4 i 4. periode er da for random, især efter denne info: Holder mig til sport jeg ved noget om:)
Du burde gå i seng...Du vrøvler...
Okay :) Er bare glad for jeg ikke fik stukket stort ud, det lød som et kæmpe value bet, inden odds faldt.
Kan godt lide Horsens giver odds 2.80 i morgen, taget i betragtning af at de har en målscorer på 18-0 over de sidste 7 kampe, og tævede Køge 3-0 for 10 dage siden. Hmm?
Anyways, du har ret, godnat ;)
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|