Betting 22/05

#1| 0

Ville lige dele mine tanker omkring dagens resterende fodboldkampe med jer

Bologna-Bari Under 2,5 mål 2,30
Stoke-Wigan Begge hold scorer 1,70
Aston Villa-Liverpool 2 2,05
Fulham-Arsenal 2 2,00

Lige lidt tanker omkring kampene;
Bologna-Bari er fuldstændig ligegyldig og bliver næppe nogen målfest. Jeg vil mene det er 50-50 så 2,30 er for meget.

Liverpool og Arsenal kæmper begge for Europa og kun en sejr tæller. Begge deres modstandere kan ikke rigtig drage fordel af 3 point, så selvom de nok gerne vil slutte sæsonen godt af vil jeg mene at odds 2,05 og 2,00 er for meget.

Kom gerne med input eller forslag til andre spil

22-05-2011 17:11 #2| 0
ROI: 84.58% (1613)

Det er rigtigt at Arsenal og Liverpool har noget at spille for på papiret.

MEN faren ved disse spil er.....

Kommer Manchester C. foran i deres kamp, kan motivationen forsvinde hos Arsenal.

Samme med Liverpool, hvis Tottenham kommer foran i deres kamp...
ydermere har der været rygter om hvorvidt Liverpool overhovedet er interesseret i at spille EL, og i stedet hellere vil satse fuldt ud på PL og FA-cup.(men det er som sagt kun rygter)

22-05-2011 17:43 #3| 0
ROI: 0% (14)

Man U - Blackpool 1-tal @ 1,57

Det formodes at United stiller med et B hold grundet CHL finalen lørdag aften. Uniteds B hold behøver dog slet ikke at være dårligt og jeg vurderer det til at være bedre end Blackpool. Samtidig spiller Van der Saar sin sidste hjemmekamp for klubben og han vil sikkert være glad for at slutte af med sejr og cleansheet. Finder klart motivation hos hjemmeholdet selvom kampen reelt er betydningsløs.
Blackpool er placeret under stregen og skal helst have point i dagens kamp. Omvendt vil holdet få et fornyet Premier League ophold, hvis man taber begrænset og Birmingham samtidig taber med et mål mere mod Tottenham. Derfor kan man forestille sig at Blackpool vil forsøge at forsvare sig gennem kampen og begrænse et evt. nederlag for dermed at sætte sin lid til Tottenham. Fin værdi i United her - Oddset er dog nok faldet siden jeg spillede det.

Tottenham - Birmingham 1-tal @ 1,55

Endnu en af få kampe i dagens program, hvor begge hold har en masse at spille for. Tottenham er garanteret europæisk deltagelse næste år med en sejr og selvom det ikke er på samme klasse som i år, så vil man garanteret gerne snuppe pladsen for næsen af Liverpool.
Birmingham kan formentlig nappe en ny sæson i Premier League, hvis holdet tager point i dag (Formodet at Blackpool taber). Jeg tror dog ikke at det er sandsynligt mod et motiveret Tottenham mandskab.

22-05-2011 18:02 #4| 0

Jeg endte med en Machester double lige på, United og City vinder.
Derudover tog jeg Tottenham som single, og jeg endte med at droppe de to andre for i stedet at tage CSKA-Alania (0-1) 1 til 1.90 i stedet. Arsenal har sgu ødelagt tilpas mange kuponer for mig til at jeg ville smide flere penge på dem i denne omgang.

Pokalfinalen holder jeg mig langt væk fra, den synes jeg er helt åben.

22-05-2011 18:14 #5| 0

Nu lægger jeg hovedet på blokken og kaster mig ud i et longshot af dimensioner:

TSV Burgdorf-Hannover - THW Kiel 1 til odds 15 hos Bet365.

TSV Burgdorf-Hannover har fundet takterne i den tyske bundesliga, og det på et meget vigtigt tidspunkt. De er på vej væk fra bunden og nedrykningsstregen, og har hentet 7 point i de seneste 4 hjemmekampe. Derudover har de slået Göppingen på udebane. Et stort resultat for klubben. På den modsatte side står et Kiel-hold, som er i gang med den dårligste sæson i mands minde. Man er ude af CHL før semifinalerne begynder, man kan ikke nå Hamburg i ligaen, og så vidt jeg husker tabte man også pokalfinalen til Rhein-Neckar-Löwen (correct me if im wrong). Under alle omstændigheder er det en sæson langt under standard for klubben. Således tabte man til et middelmådigt - set i forhold til tyske standarder - hold i Magdeburg med 30-24 i sidste runde. At give Hannover under 7% chance for at vinde kampen er under disse omstændigheder til grin.

CV 1X2: 13-9-78. Betvalue på 195%.

Herudover har jeg fundet et spil som jeg finder yderst interessant til denne kamp. Bet24 tilbyder odds 1,7 for under 60,5 mål. Dette er efter min overbevisning et fantastisk spil, og jeg forstår slet ikke linjen. Havde forestillet mig en linje der hed over/under 57,5 e.l. Hannover har sidst spillet en hjemmekamp over 60,5 mål da man mødte Rhein-Neckar-Löwen og kampen endte 25-36 efter en vanvittig 2. halvleg (19-19). Kiel har endvidere kun spillet over 60,5 mål på udebane 2 gange i sæsonen. Sidst mod Friesenheim (29-39). Ydermere endte den seneste og eneste kamp de to klubber har spillet i Hannover med under 60,5 mål (25-32).

Under 60,5 mål til odds 1,7Bet24

CV over/under: 28-72. Betvalue på 122,4%

Så med fare for at blive totalt til grin med et longshot, så lykke til jer der følger :)

22-05-2011 19:08 #6| 0

Longshottet lever endnu!

Efter 1. halvleg: TSV Burgdorf-Hannover - THW Kiel 11-11.

22-05-2011 20:08 #7| 0

Pavluychenko sikrede i 3 minutters overtid at jeg kom ud med et lille overskud.

Havde jeg spillet et andet sted end i den lokale kiosk havde overskuddet givetvis været større, men det var lidt en sidste udvej.

Bolton-Man C. 2, 1.58 (0-2)
Man U-Blackpool 1, 1.45 (4-2)
2.29 VUNDET

Tottenham-Birmingham 1, 1.50 (2-1)
1.50 VUNDET

CSKA-Alania 0-1 1, 1.85 (2-1)
1.85 TABT

Samlet indsats: 3 units
Gevinst: 3.79 units

Det var lidt meh, men holdt mig heldigvis fra Arsenal og Pool, ellers havde det gået helt galt. Serie A-kampen kunne i øvrigt ikke engang spilles hos Danske Spil, den ser ellers ud til at holde, til gengæld scorede Stoke ikke, så jeg er da ked af hvis nogle af jer fulgte OP lol

22-05-2011 20:55 #8| 0
ROI: 84.58% (1613)

@ JesperA

Ja ret imponerende, når man ser dine tips, at komme ud af det med overskud.

Tyder ikke på du har den store tillid til egne evner, men er det virkelig nødvendig at slutte af med et "lol" i ovenstående indlæg ?

så jeg er da ked af hvis nogle af jer fulgte OP lol

22-05-2011 22:28 #9| 0

Ja for jeg synes det er rimelig el oh el at jeg ramte så meget ved siden af og alle kampe var forkerte

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar