Jeg åbner da gerne tråden idag med et par spil.
C-osaka sejer odds 1,95 de har vundet de sidste 6 ud af 8 kampe hjemme,, og ikke tabt hjemme i 8 kampe,, de er i toppen de andre er i bunden, Så jeg tror på dem..
Pohang over 1,5 mål odds 1,72 hjemme holdet har ikke vundet i deres sidste 10 hjemme kampe og har lukket 34 mål ind i 17 kamp det er 2 pr kamp,, Så tror på top holdet Pohang kan nette 2 gange idag.
cska moskva over 1,5 mål odds 1,74 moskva har score 2,75 mål i gennemsnit på udebane i år.. og så møder de et hold der ligger i bunden af 1 division. Så jeg tror moskva kan score over 1,5 mål selvom de skulle stille med lidt reservere..
Panthrakikos odds 1,72 de har godt nok tabt de 2 første å¨hjemmebane men er ellers normalt stærkt hold på hjemme banen. De andre har tabt de sidste 11 på udebane og ikke vundet i 17 kampe på udebane så ser god værdi i denne
Er hoppet med på appen idag.. Juventus vinder til 0 odds 1,7 De andre har score 1 mål indtil videre,, ingen af dem er på udebane.
Real madrid odds 1,7
live spil
cska moskva -1 asian til odds 2,2 cska moskva sejer odds 2,4 over 2,5 mål i cska moskva cska moskva kvalificerer sig odds 1,53 over 4,5 mål i panathinaikos odds 1,5 panathinaikos over 4,5 mål odds 2
Der kommer flere bets det var bare dem her til morgen.
Redigeret af AKL2 d. 23-09-2015 15:29
AKL2 skrev:Jeg åbner da gerne tråden idag med et par spil.
C-osaka sejer odds 1,95 de har vundet de sidste 6 ud af 8 kampe hjemme,, og ikke tabt hjemme i 8 kampe,, de er i toppen de andre er i bunden, Så jeg tror på dem..
Pohang over 1,5 mål odds 1,72 hjemme holdet har ikke vundet i deres sidste 10 hjemme kampe og har lukket 34 mål ind i 17 kamp det er 2 pr kamp,, Så tror på top holdet Pohang kan nette 2 gange idag.
Der kommer flere bets det var bare dem her til morgen.
Er med på c-moskva kampen har også spillet begge hold score i Verdy - Omiya Ardija til odds 2.10 begge hold score i Tokushima - Yokohama FC til odds 2.25 de er begge spillet for 250 kr
ryesgade skrev: Er med på c-moskva kampen har også spillet begge hold score i Verdy - Omiya Ardija til odds 2.10 begge hold score i Tokushima - Yokohama FC til odds 2.25 de er begge spillet for 250 kr
Moskva ligger ikke i Japan;)
Hvor har jeg da skrevet det?
ryesgade skrev:Hvor har jeg da skrevet det?
tror han hen tyder til du skrive du med på C- moskva kampen,, den jeg har spillet er C-osaka :D
Er klar til Chung kl. 9.30 til at vinde 6-0 og under 15,5 games osv osv... De første 2-3 games skal lige ses an men det kan blive meget interessant
*Er med på c-moskva kampen' Det Cerezo Osaka
Det har du nok helt ret i :-).. men jeg gik på russiske c-moskva
ryesgade skrev:Det har du nok helt ret i :-).. men jeg gik på russiske c-moskva
ja c-moskva burde vinde de andre er i 1 division,, men de har altså ikke tabt hjemme endnu og kun lukket 2 mål ind..
AKL2 skrev:ja c-moskva burde vinde de andre er i 1 division,, men de har altså ikke tabt hjemme endnu og kun lukket 2 mål ind..
Kun lukket 2 mål ind?
Dbl_smack skrev: Kun lukket 2 mål ind?
fuck mig bad kigger på det forkert hold haha :D nu skal jeg da kigge lidt på den kamp :D
AKL2 skrev: fuck mig bad kigger på det forkert hold haha :D nu skal jeg da kigge lidt på den kamp :D
Kunne være en god ide :) ;)
Dbl_smack skrev: Kunne være en god ide :) ;)
meget kan jeg da se,, sidder man her og ser dem de møder til en tophold i 1 division,, så de istedet et bund hold :D
ryesgade skrev:![](https://pokernet.s3.amazonaws.com/images/forum/u_1910741442994308.jpg)
Ingen taler om Bendtner i dag
Dbl_smack skrev:Det ændrer en del ja ;)
tak fordi du lige sagde det :D
Vi hjælper jo hinanden herinde.
Hejsa rødder :-D Første melding fra mig bliver FCK FCK og FCK. Spiller dem med 2-3-4 mål til odds 1.67-2.70-5.0 halvleg/fuldtid 2/2 1.76 Ekstra lir bet korrekt målscore 0-7 odds 101 :P Kun spillet fordi jeg ikke regner med FCV har skyggen af muligheder, hele klubben sejler
pakgarn skrev:Hejsa rødder :-D Første melding fra mig bliver FCK FCK og FCK. Spiller dem med 2-3-4 mål til odds 1.67-2.70-5.0 halvleg/fuldtid 2/2 1.76 Ekstra lir bet korrekt målscore 0-7 odds 101 :P Kun spillet fordi jeg ikke regner med FCV har skyggen af muligheder, hele klubben sejler
Jeg ville afvente startopstillingen....
FCK taber :)
"Bio Nutria Park Randers" Årets joke lol
Redigeret af AtillaWP d. 23-09-2015 10:06
rytsen skrev:Bencic (live) odds. 3.75
takker
rytsen skrev:Bencic (live) odds. 3.75
SHIP!
AKL2 skrev: takker
God start på dagen :D
Er hoppet med på C-Osaka
Chung i gang break i første game... Er tungt på -7,5 og 6-0 odds 7,50 kan bestemt godt ske så har fået et minimalt indskud
-KD- skrev:Chung i gang break i første game... Er tungt på -7,5 og 6-0 odds 7,50 kan bestemt godt ske så har fået et minimalt indskud
er hoppet med på 6-0 til odds 4
AKL2 skrev: er hoppet med på 6-0 til odds 4
øv hehe :D
Nogle der har info omkring hvorfor Errani-Kai Lin er suspenderet?
Dbl_smack skrev:Nogle der har info omkring hvorfor Errani-Kai Lin er suspenderet?
Det er den heller ikke?
Øv øv Chung - men go go -7,5 den tror vi på!
-KD- skrev: Det er den heller ikke?
den er igang igen :D
-KD- skrev: Det er den heller ikke?
Nu kører den igen.
Efter 2.sæt stod der bare Match suspended, men ikke noget med regn f.eks.
Lader til at det var grundet en skade.
Kan bare ikke se om det er Kai Lin eller Errani.
EDIT: Det er Kai Lin som tydeligvis har problemer med det ene lår.
Redigeret af Dbl_smack d. 23-09-2015 10:28
Dbl_smack skrev:Lader til at det var grundet en skade.
Kan bare ikke se om det er Kai Lin eller Errani.
ser ud til det Kai Lin
Lige nøjagtigt.
Errani bør køre den hjem, så virkelig ikke godt ud den måde hun stod ved stolen efter tab af 1.parti i 3.sæt.
men lad os nu se.
Dbl_smack skrev:Lige nøjagtigt.
Errani bør køre den hjem, så virkelig ikke godt ud den måde hun stod ved stolen efter tab af 1.parti i 3.sæt.
men lad os nu se.
man ved sku aldrig det er jo dame tennis :D men enig Errani burde vinde den,
det der australiens fodbold igår var lidt sjover og se på..
Nåh. Kai Lin prøver at forsætte..Så må vi se hvad der sker.
Jeg er dog 5/5 på Errani så håber virkelig hun tager den.
Dbl_smack skrev:Nåh. Kai Lin prøver at forsætte..Så må vi se hvad der sker.
Jeg er dog 5/5 på Errani så håber virkelig hun tager den.
Du burde overveje og sælge den vis hun bryder til 2-0
AKL2 skrev: Du burde overveje og sælge den vis hun bryder til 2-0 Nej beholder den skam. Hvis Kai Lin trækker sig, så vinder jeg alligevel på den.
Og tror nu ikke hun trækker sig på hjemmebane i Kina :)
Redigeret af Dbl_smack d. 23-09-2015 10:41
Dbl_smack skrev: Nej beholder den skam. Hvis Kai Lin trækker sig, så vinder jeg alligevel på den.
Og tror nu ikke hun trækker sig på hjemmebane i Kina :)
så kan jeg regne ud det ikke er på Bet365 den er spillet :D
AKL2 skrev:så kan jeg regne ud det ikke er på Bet365 den er spillet :D
Bingo! ;)
-KD- skrev: Jeg ville afvente startopstillingen....
FCK kan sende deres 3.valg til Slagelse og alligevel vil FCV blive savet midt over
pakgarn skrev: FCK kan sende deres 3.valg til Slagelse og alligevel vil FCV blive savet midt over
Uenig, det er netop dette FCV har at spille for, og FCK har flere spillere i periferien der skal have kamptræning. Det vil resultere i usammenhængende spil og dårlig intern forståelse. Jeg ville passe på med den kamp
ryesgade skrev: Er med på c-moskva kampen har også spillet begge hold score i Verdy - Omiya Ardija til odds 2.10 begge hold score i Tokushima - Yokohama FC til odds 2.25 de er begge spillet for 250 kr
der score ardija skal du bare lige have en hurtig til verdy.
Dbl_smack skrev: Bingo! ;)
noget lort hun blev breaket tilbage.
-KD- skrev: Uenig, det er netop dette FCV har at spille for, og FCK har flere spillere i periferien der skal have kamptræning. Det vil resultere i usammenhængende spil og dårlig intern forståelse. Jeg ville passe på med den kamp
FCV er mentalt helt væk , ingen vilje og gejst i den trup de er på vej mod 2. division med raket fart
Så blev Errani brudt :) rutchebane kamp = kvinde tennis :)
Dbl_smack skrev:Så blev Errani brudt :) rutchebane kamp = kvinde tennis :)
det typisk kvinde tennis..
Dbl_smack skrev:Så blev Errani brudt :) rutchebane kamp = kvinde tennis :)
kvinde tennis når det bedst hehe WIN!!
hvad tænker folk og barcelona og real madrid iaften??
nu må C-osaka meget gerne snart score :D
Nimacos skrev:1-0 Mito
noget pis.. så lugter den meget af tabt,, da de ikke score mange mål.
Ser også Kyoto Sanga-Fagiano Okayama. Sløvt tempo i begge.
Nimacos skrev:1-1
yes så lever den alligevel lidt :D
@ Nimacos Hvordan vurderer du den Sydkoreanske K-League Classic?? Jeg syntes at kampene i dag er sat lavere på over spillene end normalt, man kan fange fine priser på over 2,0/2,5 i samtlige kampe og ud fra stats ligger mange af dem til at gå over, men kender ikke meget til Ligaen og om det er en defensiv tilgang de har til spillet.
Jeg har kun set nogle få Koreanske kampe denne sæson, men set de fleste AFC kampe med Koreanske hold. I AFC er de ikke de store mål hold, hvorimodt mål gennemsnittet efter 93% af den Koreanske sæsonen spillet ligger på 2,41 så måske det er meget godt.
Redigeret af Nimacos d. 23-09-2015 11:43
ligner ikke lige frem et mål mere til C-osaka
så skal den holdes 2-1 til C-osaka
Hvis snittet ligger der omkring må det være nogle OK bets umiddelbart, tak for hurtig svar. Jeg prøver med følgende: Busan-Jeju over 2,0/2,5 @ 1,85 Gwanju-Jeonbuk over 2,0/2,5 @ 1,85
Redigeret af Big_Ass d. 23-09-2015 11:52
Nimacos skrev:2-2 i 94 ja det røv.. desværre tabt 20 sek før tid
Redigeret af AKL2 d. 23-09-2015 11:56
Gået på Chelsea hundene til at vinde første halvleg 2,02
næsten 70 indlæg inden kl 12 i en spille tråd. Det lugter af ludo dag ;-)
MrNoller skrev:næsten 70 indlæg inden kl 12 i en spille tråd. Det lugter af ludo dag ;-)
er det hverdag haha :D men må jo spille når der er noget af værdi :D
Nimacos skrev:Gået på Chelsea hundene til at vinde første halvleg 2,02
Som i walsall - chelski ? Units ?
Er lun på Barca -1 til 2.5
spiller sku live spil på cska moskva -1 asian til odds 2,2 de presser total
Redigeret af AKL2 d. 23-09-2015 12:43
moskva kampen er jo spil til et mål..
Holy moly, jeg er kommet ind på FCV - FCK kampen, langt bedre end forhåbet. Jeg har FCK -1,5 til odds 2,30 og kan se den ligger omkring 1,75 som maks.
Men FC København har også udtaget en meget seriøs trup til dagens kamp:
1. Stephan Andersen 2. Tom Høgli 3. Ludwig Augustinsson 6. William Kvist 7. Benjamin Verbic 9. Bashkim Kadrii 10. Nicolai Jørgensen 11. Andreas Cornelius 15. Mikael Antonsson 17. Kasper Kusk 18. Daniel Amartey 19. Federico Santander 20. Christoffer Remmer 22. Peter Ankersen 24. Youssef Toutouh 25. Mathias ”Zanka” Jørgensen 28. Thomas Kaminski 36. Brandur Hendriksson
Er gået på:
Jeonbuk o 1.5 mål Ehime o 1.5 mål
Begge til 1.90 på Unibet. God værdi.
SebberG skrev:Er gået på:
Jeonbuk o 1.5 mål Ehime o 1.5 mål
Begge til 1.90 på Unibet. God værdi.
er med :D
sker der for moskva lige kommer bagud..
Wallsall - Chelsea Chelsea vinder med rent mål @ 2,40 Betsafe
Jeg giver gerne omkring 45% chance for at det sker, for hvis der er noget Mourinho har fokus på. Så er det defensiven står godt, men pokal kampe kan være sværere at spå om, med opstillinger osv.
Men Unibet giver alene på rent mål til Chelsea kun 1,90 og det virker usandsynligt Chelsea ikke skulle scorer. Betsafe har 2,10 på rent mål af Chelsea, hvilket også kan bruges, men 0,30 ekstra for et Chelsea mål kan jeg godt lide.
over 2,5 mål i cska moskva odds 1,7
ryesgade skrev: Ingen taler om Bendtner i dag
Det er en af mine kammerater som har lavet det billede :D Det er gået viralt :D
Når boys, så det tid til at dele et spil fra Heavy Betting, der vil jeg naturligvis anbefale at kigge ind. Hvor de har meget kompetente forslag.
VM Individuel enkelstart - Tom Dumoulin kommer i top 3 @ 1,90-1,95 Betfair Børsen
Markedet har stort set justeret sig ind, pånær på hos Børsen, hvor der er en okay volume. Oddset er spilbart ned til 1,75. Så hvis man ikke når spillet i første omgang, er der sikkert folk der gerne vil tilbyde oddsene igen eller alternativt kan man købe lidt lavere odds derinde. Husk for guds skyld kommissionen, for selvom oddset står til 2,02 derinde, så det ikke det reelle odds.
Redigeret af MrNoller d. 23-09-2015 13:17
Hopper på Jeonbuk til næste mål, 2,87 Bet365
AC Horsens @ 2.88 Rennes @ 2.40 Braunschweig @ 1.95 Southampton @ 1.85 Chelsea ht/ft @ 2.38 Sevilla @ 2.38 Marseille @ 2.50 Villareal @ 2.60 Napoli ht/ft @ 2.25 Norwich @ 2.30 (live @ HT) Malaga flest hjørne @ 3.10 (5-6 live efter 1-0 målet villareal) Santos @ 2.30 Internacional @ 2.35
Sao Paulo HT/FT @ 2.48 Central FC @ 7.50 (live 1-0 til Central)
Rostov @ 4.50 Sao Paulo first half @ 2.60 (live) Seattle Sounders first half @ 2.75
Redigeret af J-Hantusch d. 24-09-2015 04:47
D.Brown - R. Ram.. Over 10.5 partier i første sæt her om 10-15 min....odds ca. 2.5
De spiller på indendørs hardcourt. Og oven i det er banerne i Metz kendt for at være nogle af de hurtigste på touren... To super servere overfor hinanden.. odds 2.5 er for højt og skal spilles
Redigeret af mrmalik d. 23-09-2015 13:33
Er ude på southampton sejr @ 1.70 De møder Milton Keynes, der er kommet dårligt igang i ligaen (nederlag i de sidste 4 kampe). De har en vigtig kamp i weekenden mod Derby, og deres træner har også udtalt, at de kommer til at rotere.
Big_Ass skrev:Hvis snittet ligger der omkring må det være nogle OK bets umiddelbart, tak for hurtig svar. Jeg prøver med følgende: Busan-Jeju over 2,0/2,5 @ 1,85 Gwanju-Jeonbuk over 2,0/2,5 @ 1,85
Træls at Busan-Jeju ikke gad lave en pind i den sidste halve time af kampen.
Guti14 skrev:Hopper på Jeonbuk til næste mål, 2,87 Bet365
Pheewww... god start på dagen, men lige sent nok de fik pumpet den ind :-)
@J-hantusch
Hvor har du fundet southampton til 1.85?
balsgård skrev:@J-hantusch
Hvor har du fundet southampton til 1.85?
Den er spillet for et par dage siden tror jeg, jeg har dem også til 1,85. Den blev meldt op i PN appen såvidt jeg husker :)
@MrNoller
Ah ok. Har kun tjekket betbrain, men der kan jeg højest finde, at den skulle være faldet fra 1.81 som det højeste.
Kan se jeg fik den til 1,85 hos Bet365 :) Og nu tilbyder de mig stadig at lukke den med underskud, selvom oddset er meget lavere hos Bet365.
Det er en scam knap, som mange folk frivilligt bruger ;)
Haha, jeps, men dejligt nok nogle gange når man er sikker på sidste kamp på en multikupon failer ;D Og ja, spillede Southampton i 1.85 i foregårs..
Synes ikke lige jeg kan blive klog på hvorfor Rennes giver 2.40 & Horsens giver 2.88?
Så spil imod hos en anden bookie/børs. Bet365 tager en uhørt "avance" for at gøre det samme.
Jigra det kræver vel også at man stanger et større beløb ud modsat så, gør det ikke? Er en klump til at sure-bette ;P
Jigra skrev:Så spil imod hos en anden bookie/børs. Bet365 tager en uhørt "avance" for at gøre det samme.
Dog ikke så meget som Unibet på deres livebetting del. Jeg casher aldrig ud, så hellere ind og sælge lidt på Betfair ;)
går på Real madrid til odds 1,72 Så stort et odds skal man ikke lade gå,,
har os et par tusinde ude på real i aften
1001nat1001 skrev:har os et par tusinde ude på real i aften
odds 1,7 eller over er bare forhøjet et odds på sådan et hold,,
ronaldo kan scorer alt fra 1 til 5 basser i den kamp
live bet
over 4,5 mål i panathinaikos odds 1,5 panathinaikos over 4,5 mål odds 2
Bilbao er altså gode hjemme :-) Men ja 1.73 er fristende! Synes altid rm klokker i det når bookies giver dem et bedre odds :D
jeg er gået imod Real, Bilbao sparede spillere i weekenden. Real har det svært hos Bilbao. Har spillet Bilbao +0,75
United -1,5 odds 2,025 Chelsea -1,5 odds 2,2
Sevilla -0,25 odds 1,9
Redigeret af chrismm d. 23-09-2015 16:22
Har spillet Chelsea og Liverpool til hhv 1.48 og 1.24
1/2 unit på corner scorer mindst 2 mål til odds
chmpen85 skrev:1/2 unit på corner scorer mindst 2 mål til odds
Har du en opstilling?
J-Hantusch skrev:Jigra det kræver vel også at man stanger et større beløb ud modsat så, gør det ikke? Er en klump til at sure-bette ;P
Jeg bruger udelukkende Betfair. Hvis jeg har et spil igang, kan jeg indtaste et spil imod mit originale bet og se hvad der sker kan også ændre odds osv.
Det samme kan du bruge en surebetting calculator til. Lav en googlesøgning og find en surebetting calculator. Indtast dit oprindelige væddemål og se hvordan forskellige indsatser ændrer dine evt gevinster.
½ unit smidt på der scores direkte på frispark i FCV - FCK......odds 10 hos DS
Redigeret af Hawkeye d. 23-09-2015 17:45
Stærk FCK opstilling alt andet end lige. Er dog ikke fan af venstre siden og Remmer som central midt er et udtryk for en der skal løbe en masse. Det er set før og uden succes. Håber det bedst, men med den slashede linje tror jeg værdien er død pre
![](https://pokernet.s3.amazonaws.com/images/forum/u_2742511443023218.jpg)
FCK hf/ft @ odds 1.70 synes jeg er pæn ved Unibet.
MuckMe skrev:FCK hf/ft @ odds 1.70 synes jeg er pæn ved Unibet.
1,675 FCK first synes jeg er bedre
Har et par seriøse spil, men synes næsten den her er sjovere at dele: 2/4 og 3/4 og lige på med lidt forskellig sats
Ronaldo på hovedstød @6.5 Messi scorer begge halvlege @8 Rennes -1.5 @5.3 Dortmund vinder begge halvlege @3
ONE TIME !!!
-KD- skrev: 1,675 FCK first synes jeg er bedre
Haha ja, der var jeg for hurtig ;)
Fede Rico ;-) Minder mig om et indlæg som dengang Ndoye var der, til bagerste stolpe.
Redigeret af MrNoller d. 23-09-2015 18:07
kom ud på fck over 2.5 odds 2,14
MrNoller skrev:Fede Rico ;-) Minder mig om et indlæg som dengang Ndoye var der, til bagerste stolpe.
Fætter Rico* Husk nu, at FCK er farligere uden ham ;)
Drejer89 skrev:Fætter Rico* Husk nu, at FCK er farligere uden ham ;)
I suppen har det set sådan ud, nu vi jo pokalen mod de store FCV ;-)
Hvad satan Corner, du er jo vild for tiden. Men nu har jeg jo også svinet dig siden du kom tilbage fra Cardiff. Nu skal du også have ros efter 4 mål i 4 forskellige kampe. Det er da til at kende ham igen med en god målnæse nu ;)
en mere til fck ville være dejligt men har svært ved og tro på det.
men håber sku corner fortsætter sin fremgang
Savner lidt mere vildskab fra FCK's side, synes tit deres kampe bliver for snævre (Små sejre)
1/5 unit på Augsburg scorer over 1,5 mål.....3,25 Bet365
MrNoller skrev:Savner lidt mere vildskab fra FCK's side, synes tit deres kampe bliver for snævre (Små sejre)
Min hukommelse driller lidt, nu hvor du snakker om små sejre. Hvad endten kampen mod Randers?
Kom nu med mål i kolding. Av Rennes
Forstår godt ideen i at fck bare spiller den rundt. men det har de jo mere eller mindre gjordt hele 2 halvleg. ville fandme føle mig skuffet som fck tilskuer hvis jeg havde taget til Slagelse og betalt penge for og se den kamp.
Ronnie Schwartz som første målscorer.
Starter på toppen, pukki på bænken.
Drejer89 skrev:Min hukommelse driller lidt, nu hvor du snakker om små sejre. Hvad endten kampen mod Randers?
Kampen mod Randers virkede slet ikke som vildskab. Lad mig understrege som Agesen sagde: Vi bare piv ringe i felterne. Men når FCK scorer på stort set alle chancerne i den kamp, så siger det jo en del om tingene ;) Men savner at de kommer frem til flere chancer, stort fra 30 min og lang frem i kampen gik de helt i stå FCK idag mod FCV:
Chelseas opstilling: Asmir Begović, Ivanovic, Gary Cahill, Terry (c), Baba Abdul-Rahman,Ramires, Mikel, Remy, Ruben Loftus-Cheek, Kenedy, Falcao.
Jeg giver Chelsea et skud til 1,62 @ Unibet
Markedet har steget på Chelsea, men markedet har næppe forventet de ville stille i stærkest alligevel. Men stadig et solidt forsvar, dog mindre kreativ midtbane. Så derfor tror jeg de holder nullet stadig som skrevet tidligere. Ville slet ikke undre mig de vinder 1-0, så tør ikke at tage et handicap spil.
Redigeret af MrNoller d. 23-09-2015 20:09
MrNoller skrev:Men savner at de kommer frem til flere chancer, stort fra 30 min og lang frem i kampen gik de helt i stå FCK idag mod FCV: Synes nu FCK kom frem til mange chancer i dag. Nu skal du huske, at FCK har en semi-vigtig kamp søndag, hvorfor man naturligvis ikke spiller med fuld gas i 90 min i pokaltuneringen mod et hold fra 1.div.
Redigeret af Drejer89 d. 23-09-2015 20:12
Drejer89 skrev:Synes nu FCK kom frem til mange chancer i dag. Nu skal du huske, at FCK har en semi-vigtig kamp søndag, hvorfor man naturligvis ikke spiller med fuld gas i 90 min i pokaltuneringen mod et hold fra 1.div.
Omvendt skal man sørger for at lukke kampen, så man ikke risikerer at skal spille i ekstra tid. Jeg er skam kritisk, fordi jeg ved de kan spille bedre og lukke kampen før. Havde de været foran 2-0 eller 3-0 efter første halvleg, hvor jeg synes de havde 3-4 gode chancer i de første 30 min, men kun 1 mål. Hvorfor så ikke bare lukke kampen?
MrNoller skrev:Omvendt skal man sørger for at lukke kampen, så man ikke risikerer at skal spille i ekstra tid. Jeg er skam kritisk, fordi jeg ved de kan spille bedre og lukke kampen før. Havde de været foran 2-0 eller 3-0 efter første halvleg, hvor jeg synes de havde 3-4 gode chancer i de første 30 min, men kun 1 mål. Hvorfor så ikke bare lukke kampen?
Skarpheden manglede, chancerne gjorde ikke. Dér er forskellen.
Nu må Rennes gerne komme i gang
Drejer89 skrev:Skarpheden manglede, chancerne gjorde ikke. Dér er forskellen.
Drejer alle chancerne var i de første 30 min, ihvertfald var der langt flest der. Jeg synes nu stadig at FCK kan gøre det bedre, men omvendt så manglede de måske også et par af de mere kreative spillere. Men jeg vandt på mit bet trods alt, men synes ellers FC København viste gode takter i de første 30 min. Men spørgsmålet er om Holbæk vinder over Brøndby snart? ;)
MrNoller skrev:Drejer alle chancerne var i de første 30 min, ihvertfald var der langt flest der.
Ja, netop. Chancerne var, skarpheden manglede, som jeg skrev. Derfor giver det heller ikke mening, når du får det til at lyde som om, at de ikke vil lukke kampen. Eftersom der kunne stå 0-3/4 efter 30 min, har man jo netop forsøgt at lukke kampen tidligt, men skarpheden og dygtigheden manglede.
Kan ii ikke ævle i fck tråden
vild nok start af celta, barca har svært ved at holde på bolden selv på egen bane.
Drejer89 skrev:Ja, netop. Chancerne var, skarpheden manglede, som jeg skrev. Derfor giver det heller ikke mening, når du får det til at lyde som om, at de ikke vil lukke kampen. Eftersom der kunne stå 0-3/4 efter 30 min, har man jo netop forsøgt at lukke kampen tidligt, men skarpheden og dygtigheden manglede.
Men det er så der jeg kritiserer dem for ikke at forsætte nok, når man har sådan et stort overtag og momentum som man havde. Så skal der bare presses på, men set over hele kampen var FCK klart bedre :)
@AtillaWP Vi kan også snakke om AB? Men ja, vi bliver nok aldrig færdige ;)
@Drejer89 Vi lukker diskussionen her, ihvertfald fra mit vedkommende. For vi har lidt forskellige synspunkter, selvom vi hen af vejen faktisk er enig ;)
ktothep skrev:Celta ♥
Måske Barcelona er helt mætte efter sidste sæson. Men de startede dog også skidt sidst sæson, hvis jeg altså husker korrekt :)
MartinAnd skrev:3. mål celta @ 4,0
Spiller de meget bedre da?
Er på Saints, Newcastle og Crystal Palace i en forhøjet odds hos Betfair Sportsbook til 5,50. Jeg tror dog de har lukket den ned allerede, men hvis man kan finde det inde på forsiden. Så den et forsøg værd.
de dominerer kampen, barca er i chok.
MrNoller skrev:Måske Barcelona er helt mætte efter sidste sæson. Men de startede dog også skidt sidst sæson, hvis jeg altså husker korrekt :)
Forhåbentlig er de mætte resten af sæsonen også, hvis de da får lov til at spille til ende :D
Kan ikke spille hos DS?? Alle odds er "døde"...??
Redigeret af gutshooter d. 23-09-2015 20:44
1-1 i rennes det er for sent :(
At stille en stor og langsom gut som Matthieu på venstre back giver slet ikk mening. Manden er jo center forsvarspiller. Celta er kommet igennem gang på gang fordi han bliver fanget i omstillinger.
Dortmund har lige skiftet ham fra Armenien ind, hader at stave hans navn. Men Hoffmann er gået ud, ergo vi skal forvente et mere offensivt hold fra Dortmund i 2 halvleg.
Dortmund -1 (Live) @ 2,05 Bet365 Ergo 1 mål for push, 2 mål for win.
Redigeret af MrNoller d. 23-09-2015 21:05
Barca blir rundbarberet...
supersafe skrev:Har et par seriøse spil, men synes næsten den her er sjovere at dele: 2/4 og 3/4 og lige på med lidt forskellig sats
Ronaldo på hovedstød @6.5 Messi scorer begge halvlege @8 Rennes -1.5 @5.3 Dortmund vinder begge halvlege @3
ONE TIME !!!
SOME OTHER TIME !!! :D
8x serie A kampe og 0-0 efter 30 min
Fik lige celta til odds 1.42 for 1.200 kr på Danske Spil da den stod 3-0.. Unibet havde odds 1.07 og Bet365 1.069... Tak for gaven Danske Spil :) gled lige igennem de 10 sek liveodds tjek.
prøver igen, celta 4. mål til odds 4,33
Dejlig Chelsea føring til pause;)
forholdsvis pinligt for Barca det der
wauw Kyrienka vinder enkeltstarten, ingen Martin, Dennis eller Dumoulin i top 3. Vildeste enkeltstart længe ;-)
flot kamp af celta og daniel wass. hans hurtige afleveringer og stikninger var konstant farlige.
Er det lovligt at brække sig i lår fede stråler over Roma?
Ikke nok med at de har ALT spillet og brænder utallige chancer, så laver de sådan et selvmål? Oh god...........
Ja det er tilladt, så sick
Også lige 17 hjørnespark oveni hatten.. Hold kæft hvor er det elendigt.. (og ja, selvfølgelig den sidste jeg mangler på min kupon....)
Ingen ende på JUves elendigheder...
Satme irriterende Roma, nu hvor Juventus har fået sådan en elendig start. Og så får man ikke ret mange point selv. Tvivler lidt på hverken Roma eller Juventus vinder mesterskabet.
Mit bud er Inter, ikke fordi de kun har fået en god start. Men på papiret har de også et godt hold, og så lukker de få mål ind. 1 mål pt. kun, det kan man sagtens blive mestre på hvis man lukker få mål ind.
fuck jer napoli, klamme hundehoveder, kan ikke engang vinde over en oprykker med 72% boldbesiddelse, og en modstander der bare står og venter foran feltet.
Hmm, nu troede jeg lige vi havde en super aften med sikker Juve sejr til 0.. Så skal de smide den i 90 :(
missede måljagten med 1 mål for meget til brøndby og napoli kostede en multi til odds 27 for en hund. Av altså
Liverpool med 44 skud i kampen hidtil. Jeg nægter at tror det kan blive ved med at gå godt for Carlisle. Så har booket Liverpool -1 og Over 1,25 mål i OT:
Ja og Carlisle med 1 inden for rammen, men det var nok til et mål ;)
Men har købt mig ud igen med marginalt tab. Nu der gået en halvleg uden mål, prisen er stort set uændret.
Havde dem med på en kupon til odds 14, så er slemt skuffet pt.
48 skud (18 af dem på mål)... Hvordan kan en PL-klub ikke formå at få flere bolde i nettet end en enkelt?!?! Ufatteligt.
Redigeret af ecnal d. 23-09-2015 23:10
De 48 skud er med ekstra tid, men ja lige meget hvad er det ikke ret godt. Uden og have set kampen, er der nok også en del held med i det fra Carlisles side.
Når over 5,5 hjørnespark i ekstratiden, Liverpool har haft 4 i 1.Halvleg. De sidder på det meste, så den prøves på 1,75.
Der kom det første, 1 mere på 13-14 min ca. Den burde være mulig nu så :)
Lille bet på Carlisle vinder efter straffe. Carlisle kommer ikke frem til noget selv, ifølge hvad jeg kan se på hvor spillet er på banen. Så må jeg håbe de kan klare 11-12 min mere, så der jo næsten fifty fifty på straffe.
Så kom det 6 hjørnespark. 57-4 i skud.
Der skal helt klart trænes noget andet ;)
Redigeret af MrNoller d. 23-09-2015 23:23
nok et par min. overtid med den skade til LFC. så grimt ud.
Så der sku straffesparks konkurrence :)
Liverpool til at vinde 5 - 3 eller 5 - 4 i straffe. odds 17 og 8,5
Fail
Redigeret af chrismm d. 23-09-2015 23:39
nåede at få oddset malaga flest hjørne til 3.10, bare pres på :P
iskoldt straffe der, lige op i krogen
Røv klamt at man ikke lige kan få taget straffesparket spillet hjem, når de ikke kan tage ens livebet i ordinær tid. Livercunts ;)
Så er der snart brasser bold, boooYaaa
Der er lige 2 copa kampe der starter nu før brasser;)
Nogen med nogle lækre tips?
Nimacos skrev:Der er lige 2 copa kampe der starter nu før brasser;)
Hvad skal vi spille på??????
Jeg har kun nogle ludo bets ude på Santos @ 2.30, Internacional @ 2.35 & Sao Paolo HT/FT @ 2.48 ;P
Heldigt at have 47 skud og score een pind. Liverpool :(
har lige skudt 10cent op i 1.87$ i HU sngs, så meget keder jeg mig... lol
Santos i front:)
Edit: lol... guess not, underkendt ;(
Redigeret af J-Hantusch d. 24-09-2015 00:55
Sådan... Alisson redder straffe for Internacional, phew:)
Hvor ser du at Santos er i front?
Nima, det var underkendt mål... både på Bet365 og resultat ;)
Kæmpe kasse af Internacional.
Yihaaa, så mangler vi lige Santos :)
Det der samba bold frem og tilbage bliver da lidt trættende at se på i længden
Central FC får da et skud @ 4.50, eftersom de er foran 1-0, og Galaxy starter uden stjernerne :)
haha nåede at få dem til odds 7.50 også, gav ingen mening, må være en fejl i Bet365's system ;)
Nåede at få Rostov til 4.50 også, 10min senere, nede i 3.50 ;) Pokal kamp i morgen... Russki....
Tosno har 8 point efter 12 kampe i 1. division, Rostov ligger 5'er i den russiske Premier league. Rostov har vundet de seneste 2 indbyrdes opgør i 2015:)
Troede jeg skulle blive kneppet af UD Chile igen på mit Over 2,5 bet... Havde allerede tabt på over 0,5 ved pausen. De scorede til 1-0 lige efter pausen, 2-0 i 90+2 og 2-1 i 90+5. Så kan de bookies lære det ;-)
1-0 ved halvleg til Montreal over Chicago. Chicago er så godt som ude af playoffs, absolut minimum for stadig at have en chance, er sejr. Om de så kommer til at satse alt i 2. halvleg, eller om de indser at spillet er ude, og giver op, ved jeg ikke. Men mon ikke det betyder flere mål under alle omstændigheder? Drogba ser sulten ud. Over 2,5 @2.10
Redigeret af Life=Rigged d. 24-09-2015 03:15
Jo, det var et hurtigt mål af Chicago til 1-1. Ja så skal de da gå efter det
Sao Paolo first half @ 2.60 booked
WOW en kasse! SAOOO PAAAAOLOOOO
Den er meget åben MTL-CHI, CHI skal frem, så der kan hurtigt blive plads i den anden ende. Drogba 2 el flere @4.60 og Drogba 3 el flere @36
Redigeret af Life=Rigged d. 24-09-2015 03:30
Life=Rigged skrev:Den er meget åben MTL-CHI, CHI skal frem, så der kan hurtigt blive plads i den anden ende. Drogba 2 el flere @4.60 og Drogba 3 el flere @36
hvor har du fået 4,60?
Seattle Sounders first half @ 2.75 booked
Lækkert nok 2-1 MTL, men det måtte godt have været Drogba. Han kan selvfølgelig nå en pind endnu, 15 min tilb
Life=Rigged skrev:Betfair sportsbook
Bet365 gav kun 3,25.
Nåede lige at booke Fire Dnb, og så scorer Impact. Må være er signal om senge tid
Tror der kommer et mål mere. Over 3,5 @2.18
Fuck en herlig nat, nu skal Central FC kampen fløjtes af snart :)
FFS, friløber til Drogba 30 sek før tid
2-0, endnu et lækkert bet i hus ;) de dominere den kamp jo.
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|