Kiev har vundet 8 af deres seneste 9 kampe og har en målscore på 6-1 i deres seneste to Europa League-kampe. AAB har på samme tid været ret dårlige i Superligaen, senest med uafgjort hjemme imod Hobro, nederlag i Brøndby og 0-0 hjemme imod Sønderjyske. I Europa-league-sammenhæng har AAB en målscore på 1-6 efter to kampe.
Umiddelbart er Kiev et meget bedre hold; Synes det er et odds med meget høj value!
Jeg er ude på noget basket Næstved - Copenhagen - et 2 tal til odds 2.03.
Grundlaget for det er at jeg ser Copenhagen i super god form, de har lige slået Randers som på papiret er det stærkeste hold ligaen i år. Så sent som i aftes slog Randers Bakken Bears som er forsvarende mestre med omkring 30 points.
Copenhagen har vundet de seneste 3 opgør, hvor af de 2 seneste er på udebane.. Så odds 2 ser jeg som god værdi.
Sidst dinamo kiev var i Aalborg så jeg kampen oppe i loungen med fodboldholdet, det bliver det nok ikke til den her gang.
Men jeg er ret sikker på at begge hold scorer og oddset 1,9 på bet365 er fin værdi efter min mening. Bhs & over 2,5 mål til odds 2,5 er også okay syntes jeg
chrismm skrev:
Sidst dinamo kiev var i Aalborg så jeg kampen oppe i loungen med fodboldholdet, det bliver det nok ikke til den her gang.
Men jeg er ret sikker på at begge hold scorer og oddset 1,9 på bet365 er fin værdi efter min mening. Bhs & over 2,5 mål til odds 2,5 er også okay syntes jeg
Håber du får ret.. Skal selv ud og se den..
Er dog meget bange for at det går modsat.. AaB har ikke været særligt skarpe.. AK virker brugt, Helenius decideret ringe.. Kan ikke se hvor det skal komme fra..
Har tilgengæld tiltro til Steaua slår Rio Ave hjemme.. -1 til 2.08
TBP: 117% Hitrate: 58.5% Bets: 44 Avg. Odds: 2.04 Risk: 142 Units Profit: +24.65 Units - Stats siden 22-09-2014
Trabzonspor - KSC Lokeren: Trabzonspor -0.75 @ 1.95 - 4/5 Bet365 Hjemmeholdet er kommet lidt forkølet igang med deres sæson i den tyrkiske Süper Lig, men har vist fine takter på deres hjemmebane Hüseyin Avni Aker Stadium i Süper Lig og i Europa League, selvom de tabte 0-1 til Legia tidligere, så var det en kamp de dominerende fuldstændig, om det var hjemmeholdets ineffektivitet eller Allahs vilje vides endnu ikke, men tabte gjorde de altså. Det må og sker ikke denne gang mod Lokeren siger Vahid Halilhodžić (Manden der bragte Algeriet videre til 16dels finalerne mod Tyskland), et hold de burde være et niveau bedre end og med spillere som den gamle målræv Cardozo, Medjani, Waris, Yatabare og manden med de evige mono-bryn Bosingwa, som de fleste kender fra Chelsea tiden i topform, så tror jeg på at de tager alle 3 point her og dominere kampen som mod Legia.
Et alternativt bet til denne kamp kunne væreOscar Cardozo Anytime @ 2.50 hos Bet365.
Celtic FC - FC Astra Giurgiu: Celtic FC @ 1.70 - 5/5 Bet365 Celtic FC - FC Astra Giurgiu: Celtic FC -1.5 @ 2.85 - 2/5 Bet365 Kan ikke forestille mig andet end en sejr til The Bhoys her, romanske Astra Giugiu som er blevet prygleknappen i puljen med to nederlag og en målscore på 2-7 har ikke nok kvalitet til at få noget som helst med hjem fra Celtic Park, det er iøvrigt her den falske "You'll Never Walk Alone" bliver sunget. Astra Giurgiu kommer til Glasgow med en forfærdelig form i rygsækken, de har ikke vundet i de sidste 5 kampe, 3 tabte og 2 afgjorte siger formen og meget tyder på formkurven ikke bliver bedre efter aftenens kamp. Celtic har haft en lidt svære start end normalt i den triste og kedelige skotske Premier League, men de har genfundet formen og senest klaskede man Ross County (Bundproppen) med 5-0 og kommer med en masse selvtillid, det var på trods af at der blev sparet på kræfterne til de vigtigste spillere på holdet, så Celtic har haft en perfekt optakt til dette vigtige opgør og jeg tror de vinder 2-0 eller 3-0 over romanerne og sender dem hjem til Transsylvanien og landet med østeuropæiske luksusbiler fra Dacia.
Torino F.C. - HJK Helsinki: Torino F.C. Win To Nil @ 2.10 - 3/5 Bet365 Vi skal til den rige del af Italien og over i de "unævneliges pulje" hvor Torino på Stadio Olimpico di Torino tager imod finske Helsinki, som for nyligt har vundet den finske liga med overbevisende 13 point ned til nummer 2. Men når man sætter det op mod deres præstationer i Europa League, så giver det vidst et meget godt fingerpeg hvor svag den finske liga er. Helsinki har dog også allerede spillet sig ud af Europa League og det eneste de spiller for de næste par kampe er at begrænse sine nederlag og redde sin finske stolthed, hvis sådan en eksistere. Torinos gode form på det sidste skyldes, at der ikke er blevet scoret ret mange mål i mod dem og grunden til dette er Emiliano Moretti, en 33 årig rutineret centerforsvarer og han er deres eneste forsvarer, der har spillet alle syv kampe hidtil i denne sæson. Jeg tror Torino holder et svagt Helsinki hold fra at score og samtidig vinder kampen, oddset på en hjemmesejr kan fås til 1.43 pt. og da Helsinki ikke kan score og Torino har en stærk defensiv, så tager jeg hellere odds 2.10 i ægte italiensk arrogance stil. Så det bliver heller ikke i denne omgang finnerne kan glæde sig over andet end lakrids, heavy metal og mummitrolde. - Forza Italia, forza Berlusconi!
Hvis hun blev på baglinien ville hun vinde 9/10'gsnge hun bliver mega pwned ved nettet var tæt på brud til 4-3 føring men gik ikke,
Tilføjer tie break 1 sæt 4.40
Raket 8:
1.o/0,5 mål i 1. Halvleg i Ural - Tula odds 1,40
2. o/2,5 mål I 1. Halvleg i samme kamp odds 1,61
3. O/3,5 mål i 1. Halvleg i samme kamp odds 1,53
4. Asian over 6 mål i samme kamp odds 1,675
ktothep skrev:
Raket 8:
1.o/0,5 mål i 1. Halvleg i Ural - Tula odds 1,40
2. o/2,5 mål I 1. Halvleg i samme kamp odds 1,61
3. O/3,5 mål i 1. Halvleg i samme kamp odds 1,53
@Xnuu:
Jeg fik den også, dog på dansk.
Jeg er overbevist om at de mener jeg har foræret dem alt for mange penge de sidste måneder - og det har de ret i. Beklager at I andre er røget med i mailudsendelsen. De må have klokket i det da de ville skrive til mig.
Nu bliver vi nødt til at rense 365 for nogle penge.
Sparta Prag vinder i aften jf. #24.
Har ikke styr på det, men det ville ikke give ret meget mening, at stille op med reserver.
Det er vist et postulat. De fører gruppen sikkert, og har stadig 2 hjemmekampe, så det ville give ok mening at spare en smule imo. Men det er så også blot spekulation :)
mine Spil idag, kombineret lidt på kryds og tværs:
Young Boys - Napoli over 2,5 mål 1,72
Gladbach - Apollon (0-1) 1 1,53 Steaua - Rio Ave 1 1,66 Salzburg - Dinamo Zagreb Over 2,5 mål 1,50
Dnipro - Qarabaq 1 1,55 Villareal - Zürich begge hold scorer 1,83 Steaua scorer over 1,5 mål 1,83
Dnipro scorer over 1,5 mål 1,80 Napoli scorer over 1,5 mål 1,83
Dynamo Kiev scorer over 1,5 mål 1.80
Som AaB-fan er jeg simpelthen nødt til at takke PN for denne sejr, det var aldrig lykkedes uden jer!
TAK, og lad det endelig ske igen i den modsatte kamp om 2 uger!
Eilama
Har du selv bygget din tracker fra bunden? Har da været lidt af et arbejde alligevel.
Hvad kan den som betwatcher.com ikke kan?
På betwatcher kan man fx søge på fritekst og få bettingresultater på eksempelvis alle bets der måtte indeholde ordet "Ronaldo"
Man kan naturligvis også bare søge på fx spiltype såsom anytime målscorer.
werder77 skrev:
Eilama
Har du selv bygget din tracker fra bunden? Har da været lidt af et arbejde alligevel.
Hvad kan den som betwatcher.com ikke kan?
På betwatcher kan man fx søge på fritekst og få bettingresultater på eksempelvis alle bets der måtte indeholde ordet "Ronaldo"
Man kan naturligvis også bare søge på fx spiltype såsom anytime målscorer.
Nej, har ændret designet og noget kodning, så jeg også kan få statistik på diverse ligaer jeg better på og nogen andre småting. Har tidligere brugt en online tracker, men fik det aldrig gjort, derfor jeg bruger excel, da det er for MIT vedkommende er nemmere at få at gjort. :)
Begge hold har haft et par store chancer og burde vel nok have stået 1-1 talt på store chancer. Celtic sidder på spillet og presser på og Astra lever udelukkende på kontraer. Om odds 2.0 er spilbart? Ikke umiddelbart. Skal i hvert fald ikke mere ud på den kamp.
Unreachable skrev:
Du må gerne PM hvis der kommer noget hen af aften medmindre du smider det her i tråden ;)
Jeg kan egentlig godt li' Canucks ML @ 2,30.
Synes der er flere ting, der peger deres vej...
- Blues-holdet døjer med influenza, og de har derfor stadig ikke posted den endelige lineup. Bla top-forward Alexander Steen er slemt ramt.
- Miller i Canucks-buret spillede for Blues i sidste sæson, og har derfor ekstra godt kendskab til spillerne og deres tendenser.
- I målet for Blues er backup Jake Allen, der imo slet ikke har NHL-niveau. Spillede heller ikke i NHL i sidste sæson.
Jeg medgiver at Blues på hjemmebane, nok vil være favoritter mod stort set alle hold.
Men kampene mod Canucks er altid tætte og ikke mindst hårde.
Med lidt flu i kroppen, og konstant pounding af Canucks-spillerne, tror jeg ikke Blues kan holde stand gennem hele kampen, og 2,30 ML bør være fin value.
Jeg er nok rigtig skidt inde da mine bets er placeret på bet25, var lige der jeg havde noget stående på nuværende tidspunkt. Der kører deres O/U ikke med OT.
Jeg har en eller anden fornemmelse af Canes succes idag, selvom alle stats, skader, form osv peger på Flames.
Når jeg kigger på de 2 hold, spiller for spiller, så har Canes stadig, trods alle deres skader, det laaaangt bedste og slagkraftige hold.
De har bare ikke fået det til at klikke endnu...
Når de først får deres sejr, måske nummer to i træk, og begynder at tro på hinanden igen, så tror jeg der kommer en win-streak af de helt store.
De bør helt sikkert komme i playoffs, men jeg kan ikke finde odds på dét spil?
Nogen der har set noget derude?
LoL det kører, 40 sek og Blues bagud, svært at se Islanders og cannucks
kommer fra svage præstationer,
Tid til at finde dynerne og håbe på comebacks
gl til natfolket