Vil starte dagen med følgende bet i WTA-Eastbourne:
Bouchard @2.08 4/5 (Vil vurdere hende til at være favorit så odds burde nok mere være 1.9) Errani 2-0 @6.15 1/5 Stosur @1.94 1/5 Stosur 2-0 @3.2 ½/5
Regner med at opdatere denne post med flere lidt flere bets.
Redigeret af blunder d. 23-06-2015 13:03
Prøver at gå i ryg, Brouchard til 2,20 pt. @ Pinny.
Bouchard spiller sgu da af helvede til fortiden, rent gætterier om hvem der vinder den kamp.
Rent gætteri = 50/50? For så er 2,20 jo fint :)
Med hendes form er den sgu ikk 50/50 men stadig gætteri på den kamp :) så hellere finde et andet væddemål.
Redigeret af Greenline1 d. 23-06-2015 06:51
Hvis Bouchard var i topform var hun jo klar favorit. Holder fast i at hun er svag fav. i denne her kamp. Et nogle bets mere:
Errani 2-0 @6.15 1/5 Stosur @1.94 1/5 Stosur 2-0 @3.2 ½/5
Jeg er også i ryg på Stosur.
Du skal dog nok have checket lidt op på din value. Pinny havde odds 2,15. Det er noget af en forskel.
Er stort på Riske @ 1,76.
fryden skrev:Jeg er også i ryg på Stosur.
Du skal dog nok have checket lidt op på din value. Pinny havde odds 2,15. Det er noget af en forskel.
Ja ved det godt :( Men er kun på bookmakers med dansk licens...
Fair nok, det er ellers let tilgængeligt, med høje odds og fuldt lovligt :) Såvidt jeg er orienteret både for spiller og udbyder, så længe de ikke markedsfører direkte mod danske kunder (Site på dansk, bonus i DK etc.).
fryden skrev:Fair nok, det er ellers let tilgængeligt, med høje odds og fuldt lovligt :) Såvidt jeg er orienteret både for spiller og udbyder, så længe de ikke markedsfører direkte mod danske kunder (Site på dansk, bonus i DK etc.).
Kan være jeg må få kigget på det :) Hvor nemt er det at hæve pengene igen når de er sat ind?
Jeg har ikke haft problemer nogle steder. Bruger mest Skrill, og det kører upåklageligt.
Bouchard-kampen er i hvert fald tæt. Ser den som ½-½ pt.
Ditto. Hun ligner den bedste spiller. Men har også ser rigtig skrøbelig ud hele vejen. Siden hun i tredie bold kunne skaffe sig 3 break points og hældte den ud over linien i den helt blottede side :-)
1. sæt hjemme :D Kom så lige et sæt mere!
Super. På mit tdc play stream står der 5-5 i TB :-)
blunder skrev:Hvis Bouchard var i topform var hun jo klar favorit. Holder fast i at hun er svag fav. i denne her kamp. Et nogle bets mere: Errani 2-0 @6.15 1/5 Stosur @1.94 1/5 Stosur 2-0 @3.2 ½/5
Ja HVIS bouchard var i form.
Kun mig der ser ret stor værdi i u21 tysken til 1.85 ??
De skilte dk ad og Danmark behøvede kun en halv god kamp for at slå et semi svagt tjekkisk hold.
Hvis man skal stille det sådan op, smadrede Tjekkiet serberne, som Tyskland havde sit hyr med at få 1-1 mod. Dertil kommer at tysken kan nøjes med 1 point. Stor værdi ser jeg ikke. Jeg medgiver at tyskerne ser stærke ud, men er lidt i tvivl om evt. value i den rene sejr pt.
For mig handler det om to ting.
Er emre Can og Kevin Volland med fra start så ja, 1,85 er ok - uden dem er det imo tæt på 50/50
Sidder og ser mig lun på Woz-5 @1.9 (kan fås højere andre steder). Hvad siger PN til den?
Redigeret af blunder d. 23-06-2015 16:08
Danmark- Serbien Tyskland - Tjekkiet England - Italien under 2,5 i alle 3, hvad siger i til den ?
Sådan Errani! Så skal du lige nappe 2. sæt også! Er hoppet på Woz-5 @1.9 for hele gevinsten fra Bouchard så lidt over 8 units.
-_King_- skrev:Danmark- Serbien Tyskland - Tjekkiet England - Italien under 2,5 i alle 3, hvad siger i til den ?
Til odds 1.0 er du nok skidt inde.
Til odds 30 er det et snap-call
Godt nok heldig wozniacki vinder det første sæt, gajdosova gav det hvis væk.
supersafe skrev:
Til odds 1.0 er du nok skidt inde.
Til odds 30 er det et snap-call
hvor meget den giver igen kan jo være ligegyldigt, spørg om folk tror der kommer under 2,5 i de 3 kampe...
Så er betting vist ikke det rette, hvis man kun går efter, hvad man tror på, og er ligeglad med odds'ene.
Er selv ude på over 2,5 mål i DK kampen.
har jeg heller ikk sagt at jeg er, men du oddser jo heller ikk på denmark vinder em fordi oddsene er gode...
Redigeret af -_King_- d. 23-06-2015 18:04
-_King_- skrev:har jeg heller ikk sagt at jeg er, men du oddser jo heller ikk på denmark vinder em fordi oddsene er gode...
øhmm du virker ny når det kommer til betting :D Et hurtigt svar ville være jo det gør man.. giver du dem fx. 1% chance for at vinde em og oddset siger 100+ så burde du spille det
jeg har spillet under et år med et plus på 100k, så jeg kan ikk være helt gal på den... men det er fint nok, held og lykke senere...
-_King_- skrev:jeg har spillet under et år med et plus på 100k, så jeg kan ikk være helt gal på den... men det er fint nok, held og lykke senere...
funny... Cause it is sad...
-_King_- skrev:jeg har spillet under et år med et plus på 100k, så jeg kan ikk være helt gal på den... men det er fint nok, held og lykke senere...
Får du alle spillene direkte fra gnitteb.com?
Piilen skrev:Får du alle spillene direkte fra gnitteb.com?
nej, kan kan da godt give dig nogle forslag hvis det er det du søger...
FFS, hvorfor nævner du ikke de stats
Nu er jeg skidt ude med mit over 2,5 mål i DK kampen :-(
Hawkeye skrev:FFS, hvorfor nævner du ikke de stats
Nu er jeg skidt ude med mit over 2,5 mål i DK kampen :-(
ja det ser ret skidt ud :)
Piilen skrev:Får du alle spillene direkte fra gnitteb.com?
Still funny :)
-_King_- skrev:nej, kan kan da godt give dig nogle forslag hvis det er det du søger...
Jeg tror at jeg og hele PN vil nyde godt af din ekspertise :) et par daglige bets ville jeg ikke sige nej til og så kan vi jo se hvor rige vi alle kan blive inden samtlige bookmakere lukker ned.
Men der skal være punch i de spil.
Piilen skrev: Jeg tror at jeg og hele PN vil nyde godt af din ekspertise :) et par daglige bets ville jeg ikke sige nej til og så kan vi jo se hvor rige vi alle kan blive inden samtlige bookmakere lukker ned.
så må i lige vente til august, så skal jeg nok give jer lidt succes...
-_King_- skrev:nej, kan kan da godt give dig nogle forslag hvis det er det du søger...
-_King_- skrev: så må i lige vente til august, så skal jeg nok give jer lidt succes...
Egentlig havde jeg insta snappet "velkommen på ignore" - men så alligevel, det er jo pisse sjovt !
Plysling skrev:
Egentlig havde jeg insta snappet "velkommen på ignore" - men så alligevel, det er jo pisse sjovt ! tak, godt du hygger dig :)
-_King_- skrev:har jeg heller ikk sagt at jeg er, men du oddser jo heller ikk på denmark vinder em fordi oddsene er gode...
Yes!!! Endnu en selvbestaltet oddsexpert i bettingtrådene på PN. Og tilmed med kæmpeoverskud. :-)
Tak :)
Sådan til den seriøse side..
Hvad er din BR, hvad unit sizing har du, og hvad er din ROI på den tid du har bettet..?
Har du et gennemsnit på hvad dine vindende odds er på?
haha er færdig her, skal lavet noget lækket mad.. brug nu tråden til det den er til :) kys kys
500 på Fischer scorer til 3.75 for meget for en spidsangriber
Hvorfor jubler kommentatoren over en tysk føring ? Det må da alt andet lige være det værste der kan ske når nu vi selv ligger til at vinde..
Dänemark tabellenerster!!
Redigeret af gutshooter d. 23-06-2015 22:09
Lige et mål mere til tjekkerne, så vi kan undgå tysken i finalen!
Nu snakker de meget OL, men hvor mange af dem kommer med derover ? Højbjerg, Fischer, Poulsen, Falk, Sisto, Christensen og Vestergaard kan vel meget vel tænkes at komme med til EM, og så kommer de vel næppe til OL også ?
Hawkeye skrev:FFS, hvorfor nævner du ikke de stats
Nu er jeg skidt ude med mit over 2,5 mål i DK kampen :-( kom igen, du må lytte til mig næste gang ;)
Redigeret af -_King_- d. 23-06-2015 22:40
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|