Perth er ubesejret de sidste 6 kampe, men spiller nogle meget meget underholdende kampe med masser af chancer i begge ender. Sidst spillede de 6-3 mod ligaens nr. 2 Brisbane Roar med hele 7 mål i 1.halvleg. Wanderers som er ligaens nr.1 er nede i en mindre formkurve med de 3 sidste kampe (U-T-U)
Forventer endnu en kamp med masser af chancer i begge ender så er ude på følgende:
Perth DNB @3,85 (1/5) X2 @ 2,30 (2/5)
Over 1,5 mål 1.halvleg @2,25 (1/5) Over 2,5 mål 1.halvleg @5,10 (1/5)
I ryg på X2
Og så er jeg gået på Perth først til 5 hjørne @2.87 1/5
3 riskfree bets på NordicBet ved en indbetaling på 500 kr. (Kræver 12,50 kr. i gebyr med kort, intet gebyr for Neteller/Skrill) her til weekenden :) Gevinster skal gennemspilles 3 gange til odds 1,5. Tab refunderes uden krav.
Franneren skrev:3 riskfree bets på NordicBet ved en indbetaling på 500 kr. (Kræver 12,50 kr. i gebyr med kort, intet gebyr for Neteller/Skrill) her til weekenden :) Gevinster skal gennemspilles 3 gange til odds 1,5. Tab refunderes uden krav.
Godt tilbud må man sige, glad for jeg ikke har limits på de store ligaer. På Superligaen kunne jeg ikke få mere end 85 kr ud uden godkendelse
Den første Aussie Wellington-Melbourne City var ellers meget underholdende at se da der var de vildeste vindforhold der gjorde spillet helt umuligt for begge sider.
Ser ikke ud til at nogle af holdende er interesseret i at spille uafgjort, men priserne på o2,5 er for lave og det er svært at forudse hvilken ende det skal komme i
OB-AGF both teams to score @ 1.8. Det synes jeg sgu er meget pænt.
OB har scoret i alle kampe pånær 2. AGF har 6 kampe de ikke har scoret.
Generelt spiller de to hold målrige kampe, og med fint kenskab til AGF, og deres enormt usikre forsvar + målmand, føler jeg mig overbevist om OB som minimum scorer. Vil mene 60% ikke er helt forkert sat.
Umiddelbart ligner det en mål fattig kamp. Hull conceder ikke mange mål hjemme og kunne godt ligne smal Hull sejr, men det indikere odds desværre også.
Spillet en 2/5 o 2 mål asian 1,82 i Køln-Herta, kampen kan sagtens blive mål fattig, og Herta kan på papiret godt se ud til at 1 point er fedt for dem da hvert point vil holde dem indenfor chancen for CL spil. Køln derimod skal have fat i point for at få chancen for euro bold næste sæson. Jeg spiller mere spillet pga mål snit i Tyskland er 2,75 mål pr kamp og det er få kampe på året der åbner i o 2 mål i Tyskland.
888 kører med et risikofrit bet på Superligaen hver runde, op til 100kr.
Har forsøgt med noget så sindssygt som OB - AGF, begge hold scorer i begge halvlege @14.
Og så siger jeg ellers tak for tippet med den australske kamp. Fik spillet over 2.5 mål i en toiletpause. Fik kun lige sat bettet, mobil i lommen, bukserne op og så vibrerede det i lommen. Skid godt, skid længe, skid for mesters og bookies' penge;)
Nimacos skrev:Spillet en 2/5 o 2 mål asian 1,82 i Køln-Herta, kampen kan sagtens blive mål fattig, og Herta kan på papiret godt se ud til at 1 point er fedt for dem da hvert point vil holde dem indenfor chancen for CL spil. Køln derimod skal have fat i point for at få chancen for euro bold næste sæson. Jeg spiller mere spillet pga mål snit i Tyskland er 2,75 mål pr kamp og det er få kampe på året der åbner i o 2 mål i Tyskland.
Må næsten være Hertha der har stærkeste mandskab i denne sæson, tror du har ret i at der nok skal komme nogle mål, selvom begge hold har en god defensiv.
Har smidt en sølle 50'er på AGF, Hertha & Las Palmas til 55,60 ... Ikke hver dag man får så gode odds på imo. de bedste hold. Har dog spillet alle kampe med asian handicaps som singler
Jeg håber hun bliver, for de andre vil kunne få det langt lettere ved at kunne komme ud og optræde fremovre på diverse steder. Synes sku hun skal have et par uger mere.
ThomasRR skrev:OB-AGF both teams to score @ 1.8. Det synes jeg sgu er meget pænt.
OB har scoret i alle kampe pånær 2. AGF har 6 kampe de ikke har scoret.
Generelt spiller de to hold målrige kampe, og med fint kenskab til AGF, og deres enormt usikre forsvar + målmand, føler jeg mig overbevist om OB som minimum scorer. Vil mene 60% ikke er helt forkert sat.
Jeg vil ærligtalt mene, at du ikke kan sammenligne AGF sidste sæson og AGF i dag. Talte med folk i den sportslige sektor, der mente, at AGF spillerne i sidste sæson ikke fokuserede på at forsvare sig, og spillede hovedløst offensivt, uden rigtig at tage ansvar for, hvad der skulle ske bagtil. Det er der i den grad lavet om på.
Når det er sagt, er jeg helt enig i spillet, dog ikke pga. AGF's defensiv, som også er blevet styrket og er bedre, men fordi de to hold spiller målrige kampe, især mod hinanden.
Mit bedste spil i dag, er Jens Jønsson gult kort, og jeg vil vædde 10 æg og en skotøjsæske på, at det bliver begået mod Rasmus Falk ;)
drohse skrev:"Minimum 1 sæt. Et helt sæt skal fuldføres, for at indsatser gælder. Hvis mindre end 1 sæt fuldføres i kampen, erklæres alle indsatser for ugyldige."
Hvor latterligt, men ok - min egen fejl ikke at have undersøgt det inden jeg brugte NordicBet til tennis-bet! Så ved man det fremover!
De fleste bookies annullere faktisk ikke tennisvæddemål, men har selvfølgelig forskellige regler. Der er one-ball bokies, hvor blot et bold skal være afviklet, og one-set bookies, ligesom NordicBet. Så vidt jeg ved, så er det kun ganske få på listen, der faktisk voider en kamp, og Bet365 er en af dem. Selvfølgelig skide ærgerligt for spillet :(
Har for nogen tid siden spillet et NordicBet special spil på at Duncan scorer indenfor sine første 100 minutter for AGF til odds 3,1. Tror dog ikke de har den udbudt mere. 3,10 på den bør være en anelse bedre end de 3,20 på anytime i dag mod OB. Så - go Duncan.
Desuden har jeg givet Mads Christian et lille skud til at ryge hjem fra X-factor til odds 10
werder77 skrev:Har for nogen tid siden spillet et NordicBet special spil på at Duncan scorer indenfor sine første 100 minutter for AGF til odds 3,1. Tror dog ikke de har den udbudt mere. 3,10 på den bør være en anelse bedre end de 3,20 på anytime i dag mod OB. Så - go Duncan.
Hvordan forstod du egentlig den kampagne? Hvis de eks. spiller 93 min. i dag, er det så kun 7 min af næste kamp? Eller er det kun ordinær spilletid, der tæller? Dvs. max. 90 min i dag.
Tja, godt spørgsmål. Worst case får han 93 og de tæller det for 93 og ikke bare 90 - i så fald har han stadig 7 minutter mod FCK? til at putte én ind.
Hvis han bliver skiftet ud efter 60. i dag, kan det jo være at de stopper med at tælle dér - så har han jo 40 minutter og give af i næste, og så er 3,10 pludselig vanvittig lækkert.
Jeg gik bare ud fra at i en Worst case var 3,10 stadig lidt bedre end 3,20 anytime (dengang var der dog ikke kommet anytime odds endnu)
Jeg er skam helt enig. Der er mere værdi i det odds, end det andet, som jeg dog stadig mener indeholder værdi. Du er jo godt inde, hvis han eks. bliver skadet, eller pillet ud på et tidspunkt i kampen, da du så har en buffer :)
tror dog desværre de har taget den af deres odds-udbud.
3,20 anytime er dog også ok i dag, enig. Dog er han blevet taget ud nogle gange i nogle træningskampe efter 60 min ca. og det kan selvfølgelig smadre den eventuelle værdi, hvis det også sker mod OB.
Jeg vil gerne opfordre til at spille Jens Jønsson til at få kort. Der kan fåes på kun gult kort til odds 5.00 på Betsafe. Gav odds 6.00 inden jeg "bombede" det for et par sek siden. Unibet har 4.50.
Jens Jønsson er blevet bedt om decideret at "flække" Falk i de første 20-25 min af dagens kamp. Alt over odds 4.00 er rigtig godt imo.
I øvrigt helt absurd oplevelse hos Betsafe. Forsøger at få 1000 kr. matchet på Jønsson gult kort til 6.00. Jeg må få 230 kr. på bettet og resten til manuel. De afviser resten.
Jeg prøver med 500 til manuel. Afvist.
Jeg prøver med 250 - Afvist.
Det pissede mig af, da jeg kun indbetalte hos dem pga. oddset og det samtidig kostede omkring 50 kr. i gebyr.
Jeg "spammede" derfor en masse 100, og 200 kr. væddemål til manuel på odds 6.00 - Pludselig blev alt accepteret og kort efter faldt oddset, men alt pånær 100 kr. blev matchet til 6.00 og de sidste på 5.00
Årsagen til at han er blevet instrueret i det, er, at OB's fans i forvejen er på nakken af Falk grundet hans FCK skifte. Derfor har GR bedt Jønsson om at spille rigtig hårdt "koste hvad det vil" på Falk, så han får en rigtig dårlig start, få fansene på nakken og falder ud af kampen. For kampens videre udvikling kan det betyde rigtig meget, og derfor, vil bl.a. Jønsson og Backman være ekstra obs. på at han ikke må få lov til noget som helst.
CraekZ skrev:888 kører med et risikofrit bet på Superligaen hver runde, op til 100kr. Har forsøgt med noget så sindssygt som OB - AGF, begge hold scorer i begge halvlege @14.
Nogle der ved om det skal være single væddemål? eller må der gerne laves et multivæddemål og så er det stadig det første væddemål som gælder?
Piilen skrev: Nogle der ved om det skal være single væddemål? eller må der gerne laves et multivæddemål og så er det stadig det første væddemål som gælder?
Så vidt jeg har ku læse mig til, så må du gerne lave en multi. Men hæng mig ikke op på det
Altså hvis kampen går over 2,5 mål, så jeg sikker på even stort set. Havde et spil i 1. halvleg som også er gået hjem allerede (over 1 mål asian) Men den blev sat i sidste sekund, nu må Duncan og Festersen godt steppe op.
Har Jønsson været i nogle tacklinger indtil videre?
Har ikke fulgt med på det faktisk, men hvis man har spillet på Duncan eller Festersen. Så kunne de med de rette marginaler begge have scoret nu, og især første nævnte skulle have scoret.
CraekZ skrev:Offside målet, var det til OB? Er igang med at putte knægten i seng, så kan ikke se kampen. Sku ha været på stadion med min gamle ultras fraktion, men sku desværre på arbejde imorgen, lort lort
Nej det var til AGF, Duncan smal offside, som så giver en returbold der bliver scoret på. Men målet talte self. ikke.
Pt. er kampen blevet ret tør, godt der snart er pause. Så der måske kan lives op i 2. halvleg.
Piilen skrev:Første Jønsson frispark begået mod Falk efter 44 min :) Jeg håber at det først er i anden halvleg han har fået at vide at han slagte ham :D
Vil også være dumt og slagte, når de har styr på OB
CraekZ skrev:Kom nu OB, få nu liv i min odds 14!!!
Ser meget sort ud, frygter at over 2,25 ingen gang går hjem.
Piilen skrev:Første Jønsson frispark begået mod Falk efter 44 min :) Jeg håber at det først er i anden halvleg han har fået at vide at han slagte ham :D
Ville nok være godt for spillet, hvis OB kom bedst ud i 2. halvleg.
Osterpenko 2-0 Unibet 1,65 spillet. Petkovic trækker sig nok - Bet365 har lukket kampen. Hun får behandling for anden gang og kan ikke bevæge sig. Græder lidt.... Unibet udbetaler på dette spil...
Desværre en dårlig start på kampen i forhold til det gule kort bet, men fantastisk for AGF! - Jønsson har dog nærmest mandsopdækket Falk i hele kampen, og han fortsætter nok med det, så mulighederne er der. Desto bedre fat Falk evt. får i spillet, desto bedre for det spil.
Boooom OB, så kender vi også AGF's defensiv igen. Ligger pt. til lille minus på grund af livebettet. Men hvis Duncan eller Festersen scorer, eller OB ikke taber. Så der plus :)
Henze05 skrev: Helt enig. Langt bedre forudsætninger for det kort nu. Falk bliver hvert fald ikke pillet ud, og Jønsson gør kun, hvis AGF skulle komme bagud.
Hvis Falk havde smidt sig for 1 min siden, så var der gult til Jønsson måske. Hans tråd bliver tyndere ihvertfald.
AGF skulle have lukket kampen, men jeg klager ikke. OB spiller fint, kom så OB! 4 mål og ingen af dem fra Duncan eller Festersen, det havde jeg ikke gættet på.
Absurd udviklingen. Rigtig mange manglende kendelser i den her kamp, men i første halvleg lod det ikke til, at de skulle have noget at sige i kampen. Dog god underholdning.
Henze05 skrev:Absurd udviklingen. Rigtig mange manglende kendelser i den her kamp, men i første halvleg lod det ikke til, at de skulle have noget at sige i kampen. Dog god underholdning.
Henze05 skrev: Nej nej. Jønsson hiver han ikke ud pga. det gule. Det var en ren og skær taktisk udvisning, som var planlagt allerede inden :) - Så pisse heldigt.
Så er det sku da derfor min træner karriere aldrig er blevet til noget!! jeg har aldrig kørt med taktiske udvisninger..
Armen ffs, lille profit, men alle muligheder for en god omgang profit. Meeeh, men en god kamp trods alt. Og så blev OB snydt for straffe, en slagtning af AK lige efter han fik afleveret bolden i straffesparksfeltet.
Tsk... Og jeg ved godt hvem der skyder straffe, det gør Festersen :(
Lillie skrev:The competition ud odds 3.. det var sateme elendigt.
Slet ikke enig. Synes sangvalget og "festen" igen er god. De gav 4.50 lige inden sangen,. Jeg venter til Mads C, har sunget odds 8.00 pt.. Han var dårlig sidste uge, og jeg har på fornemmelsen, at Sarah er 100 % sikker i farezonen, så det bliver dem der ryger sammen med Sarah, der ryger ud. Hvis dommerne tænker taktisk, for Sarah er ingen trussel.
Men os "x-factor bettere/intereserede" er vi ikke enige i, at det taktisk giver mening, at sende alle andre ud end Sarah?
Min tanke i dag er, at Sarah er 100 % sikker på Farezonen, og hun ender der med Competition eller Mads C. Hver dommer vil beskytte sin egen, og det betyder, at Remee eller hende den anden skal sende Sarah ud, eller en større konkurrent. Så vælger man vel konkurrenten?
Det ville også være lidt atypisk for programmet, hvis Blachmann er uden to efter to runder, ikke?
Hawkeye skrev:Mads kommer vel ikke i farezonen, når han ikke gjorde sidst med ringe præstation
Tøserne er jo vilde med ham.
Sarah og Jacob var jo absurd ringe, og nu er den ene væk. jeg tror sidste uge var Jacob, Sarah, Mads, Competition. Nu er Jacob væk, og så er det Sarah og Mads.
Tror competitions fanbase er større end Mads Christian. Han har ikke "charme", og de to andre minder vel lidt om Citybois, og den type, har altid gjort det godt i sådan et program.
Hende Mette er heller ikke skide taktisk med at vælge nogle ukendte sange, det appelerer sku ikke til det brede publikum Tror nu stadig The Competition ryger ud, da jeg tror de ryger i farezonen med Sarah og de sender ikke 2 af Blackmans ud allerede.
Lillie skrev:Hende Mette er heller ikke skide taktisk med at vælge nogle ukendte sange, det appelerer sku ikke til det brede publikum Tror nu stadig The Competition ryger ud, da jeg tror de ryger i farezonen med Sarah og de sender ikke 2 af Blackmans ud allerede.
Jeg tror også på Mads C eller Competition i farezonen med Sarah, og jeg er enig i, at det ikke bliver Sarah der ryger. Eller, jeg mener ikke, værdien er på hende
I ligger alt alt for meget i det.. Nægter og tror dommerne tænker så meget i taktikken endnu, Især hvis Mette stå med valget mellem Sarah eller The Competition.
Njae, jeg tror sgu, at der er taktik i det, selvom hun ikke fortjener at komme videre grundet sin sang. Det er virkelig, virkelig dårligt i forhold til X-factor standard. Hun synger sikkert bedre end +gennemsnittet af DK, men det der er bare ikke noget, der nogensinde kan vinde, eller burde være kommet i live-showsne.
Jeg er på Sarah, desværre kun 1.55 :( Mads C, gør det fornuftigt, så han ryger ikke i farezonen. Lugter af Competiton og Sarah, og Sarah var absurd dårlig, at det ikke engang kan forsvares at stemme hende videre pga. taktik.
competetition eller sarah ryger helt sikkert.. syntes competition var mest elendige men det bliver nok sarah der ryger for lyder ikke som om de to andre dommere bryder sig special meget om hende
Sarah hører bare ikke til i X-Factor, hun er simpelthen ikke god nok. Mon ikke det bliver imellem Sarah og The Competition idag, ikke til at vide hvem af dem dommerne vælger. Synes personligt The Competiotion gjorde det udmærket idag. Har spillet Sarah pre til 2.00.
BlissY skrev:Sarah hører bare ikke til i X-Factor, hun er simpelthen ikke god nok. Mon ikke det bliver imellem Sarah og The Competition idag, ikke til at vide hvem af dem dommerne vælger. Synes personligt The Competiotion gjorde det udmærket idag. Har spillet Sarah pre til 2.00.
MrNoller skrev: Jeg har smidt 500 og så en 10er, kan være de er søde at lade den til 10 kr stå, hvis de anullerer den. De anullerede begge mine, hvad gjorde de ved dine?
Ej, nu troede jeg lige at jeg havde ramt odds 55,60 i det Las Palmas og Hertha vandt... Og så kan jeg se AGF har smidt 2-0 til pausen væk... HAHA... SUK!! Nå, men gav da 1500 alligevel, så kan ik brokke mig
JanStar skrev:Ej, nu troede jeg lige at jeg havde ramt odds 55,60 i det Las Palmas og Hertha vandt... Og så kan jeg se AGF har smidt 2-0 til pausen væk... HAHA... SUK!! Nå, men gav da 1500 alligevel, så kan ik brokke mig
JanStar skrev:Har smidt en sølle 50'er på AGF, Hertha & Las Palmas til 55,60 ... Ikke hver dag man får så gode odds på imo. de bedste hold. Har dog spillet alle kampe med asian handicaps som singler
Af hjertet tak for denne JanStar. Valgte nemlig at lave et par andre udgaver pga. dit indlæg bl.a. X-2-2 til odds 58,75 som jo gik hjem :) Dog kun for at lille beløb og minus lidt garderings bet i 2. halvleg af de sidste kampe. Men lækkert lille overskud via dette tip.
Kings lukker flest point ind. Blake er stadig skadet. I januar/feb har Paul et snit på over 2 pts af dette cut stort set. Synes den giver god mening ift. den modstander de møder idag. Mod et bedre hold til at lukke af havde det givet bedre mening.
pokerheh skrev:Kings har vaeret en smule bedre til at mixe op med lidt full court pressure paa det seneste men jeg er enig i at CP burde score 21+ med Blake ude.
Alle andre bookies ligger vidst med en 22,5 linje. Så føler selv det er en no brainer. Men er ikke ekspert, men så bare lidt grund stats. Det er hos SportingBet / Scandic
MrNoller skrev:Kan godt lide Chris Paul over 20,5 pts. Kings lukker flest point ind. Blake er stadig skadet. I januar/feb har Paul et snit på over 2 pts af dette cut stort set. Synes den giver god mening ift. den modstander de møder idag. Mod et bedre hold til at lukke af havde det givet bedre mening.
ShadeStar skrev:NordicBet har stadig 1,85 på Capitals over Wild. Bet365 allerede nede i 1,68 og resten af markedet er på vej med nedad.
Wild har confirmed at backup goalie Kuemper starter, med 3.goalie som backup. Desuden har Wild Zucker og Parise ude, og med Caps på hævntogt over gårsdagens nederlag mod Canadiens, synes 1,85 at være fint betalt.
Husk deres kampagne med at indbetale 500 kr, så får man 3 x 100 kr risikofrie væddemål. Det giver god plads til at få lidt ekstra mønt gratis i lommen.
Odds 3 på Gambit Gaming over Cloud9 i CSGO er højt sat i mine øjne, ser kampen mere som 50/50, med mindre det ender på Cache, så er Cloud9 favoritter. Men går ud fra at Gambit fjerner Cache i map-vetoen.
Kampen starter om et par timer.
ShadeStar skrev:NordicBet har stadig 1,85 på Capitals over Wild. Bet365 allerede nede i 1,68 og resten af markedet er på vej med nedad.
Wild har confirmed at backup goalie Kuemper starter, med 3.goalie som backup. Desuden har Wild Zucker og Parise ude, og med Caps på hævntogt over gårsdagens nederlag mod Canadiens, synes 1,85 at være fint betalt.
Edit : Markedet falder hurtigt nu...
Hoppet i ryg @1.85 hos NordicBet. Har også nappet Ovechkin Over 1,5 points @3ved Nordic
Husk deres kampagne med at indbetale 500 kr, så får man 3 x 100 kr risikofrie væddemål. Det giver god plads til at få lidt ekstra mønt gratis i lommen.
Har lavet en hygge kupon uden at have tjekket op på stats eller noget, ren underholdning. JJ Reddick over 18,5p N Vucevic over 19.5p J Teague over 17.0p
JanStar skrev:Wall på hele 2 point, LOL:) Hvorfor er han blevet så ringe? Ramte da alt midt på sæsonen, i de sidste mange kampe har han bare været assist mager:(
John Wall har stadig kvaliteterne, men Bradley Beal, Gortat, Dudley med flere var ude tidligere på sæsonen. Nu hvor alle er klar er hans rolle er i højere grad som spilfordeler.
MuckMe skrev: Ja Clippers tager den her. Rondo er fundamentet hos Kings,. Darren Collison er alt fro ustabil som spilfordeler.
Okay, er gået på den med handicap også, men mest på ML. Har booket Wiz i pausen til 1,70 og -1,5 til 1,87 hos PartyBets. De har skudt så elendigt, at det kun kan gå fremad med deres procenter.
Lou Williams over 13,5 point: 4/5 units ved Unibet.
Kobe Bryant er netop meldt ude. Kan ikke huske de præcise statistikker, men Lou snitter omkring 20 point uden Kobe på banen.Senest satte han 22 point på 22 minutter imod netop Memphis. De spiller endvidere ikke før tirsdag, hvorfor de forventes at få mange minutter. Højst utænkeligt at han ikke når hans normale snit på 15,6 point.
sick vucevic kun laver 2pt i 3q og sidder ude nu på 18... håber at vågne til clippers og ducks sejr, krydret med lidt multi kuponer der er ramt, samt singler, godnat :)
Hopper i seng, ligner lige pt en lorte nat pt, især sådan et bet som Vucevic, hvis det ikke holder så føles det ret klamt. Han kommer nok ikke ind igen, fordi kampen er stort set tabt.
MrNoller skrev:Kan godt lide Chris Paul over 20,5 pts. Kings lukker flest point ind. Blake er stadig skadet. I januar/feb har Paul et snit på over 2 pts af dette cut stort set. Synes den giver god mening ift. den modstander de møder idag. Mod et bedre hold til at lukke af havde det givet bedre mening.
og den kom jeg også med på.. gracias. Den gik jo liiiige hjem
skumdk skrev:Odds 3 på Gambit Gaming over Cloud9 i CSGO er højt sat i mine øjne, ser kampen mere som 50/50, med mindre det ender på Cache, så er Cloud9 favoritter. Men går ud fra at Gambit fjerner Cache i map-vetoen.
Kampen starter om et par timer.
Den gik hjem 16-9 til Gambit, håber at der var nogen der var med på den.