Jeg tillader mig lige - for første og nok også sidste gang - at starte en daglig bettingtråd. Det gør jeg med de tilbud bookmakerne har fundet frem til finalen. Jeg skal nok afholde mig fra at komme med spilforslag, om end 0-0 efter 45 min. er det jeg har kastet mine penge efter ;)
bet365
bet365 er klar med deres populære live-odds tilbud. Spil 250 DKK pre-match på Real Madrid vs Atletico Madrid, og få et risikofrit live-odds væddemål på 250 DKK. Taber du dit live-odds væddemål, får du dine 250 DKK tilbage uden yderligere krav. Læs mere her.
Få et risikofrit spil på 200 DKK hos Unibet på CL finalen. Du skal spille præcis 200 DKK på finalen, og taber du på dit væddemål, får du dine 200 DKK tilbage. Er du helt ny kunde får du dine 200 DKK tilbage uden yderligere krav. Er du allerede kunde, skal de 200 DKK gennemspilles 1 gang til mindst odds 1.5.
Bemærk: Tilbuddet gælder først fra lørdag klokken 12.00.
Hos Scandic Bookmakers er der mulighed for at få 50% ekstra i gevinst op til 500 DKK hvis du rammer det rigtige resultat i kampen. Odds fx. på at kampen ender 2-1 til Real Madrid for 110 DKK til odds 9.5 og scor 500 DKK ekstra i bonus hvis du rammer.
Din bonus skal gennemspilles 3 gange til mindst odds 1.5 før du kan hæve pengene.
Hvis man spiller for min. 400 kr. på kampodds (1x2), får man et 50 kr. freebet for hvert mål, der bliver scoret i odinær tid.
Det er altid lidt utaknemmeligt at brokke sig over en kampagne, men den er godt nok ikke særlig lækker denne her. Én ting er, at de naturligvis betinger kampagnen til 'kampodds'-væddemål, når kampen mere eller mindre er umulig at spå om. Endvidere får man så penge - nej freebet undskyld - for hvert mål, der bliver scoret, i et match-up, der notorisk er mega målfattigt. Det kan kun blive et gedigent overskud for dem.
Det minder mig om en second-chance kampagne fra NordicBet engang i returkampen mellem Barcelona - Milan, hvor den første kamp var blevet 2-0 til italienerne i Milano. Der fik man sit indskud på 200 kr. tilbage på målscorertips, hvis kampen endte......... 0-0. Så er det fandme også let at sælge kampagner.
Gætter på næste promotion til EM fra Betfair: "Placer et væddemål på præcis 2.000 kroner på vinderen af EURO 2016. Du får de 2000 kroner retur som et freebet, hvis Albanien bliver smidt ud af EM i gruppespillet grundet en akut tilbagevendende borgerkrig, hvorefter Danmark indtræder som stand-by og gentager historien fra 92 med en sejr på 2-0 over Tyskland i finalen. OBS: Gevinsten fra freebettet skal gennemspillet 8 gange til odds minimum 1.80 LIVE på markedet 'næste indkast'"
SebberG skrev: Det er altid lidt utaknemmeligt at brokke sig over en kampagne, men den er godt nok ikke særlig lækker denne her. Én ting er, at de naturligvis betinger kampagnen til 'kampodds'-væddemål, når kampen mere eller mindre er umulig at spå om. Endvidere får man så penge - nej freebet undskyld - for hvert mål, der bliver scoret, i et match-up, der notorisk er mega målfattigt. Det kan kun blive et gedigent overskud for dem.
Det minder mig om en second-chance kampagne fra NordicBet engang i returkampen mellem Barcelona - Milan, hvor den første kamp var blevet 2-0 til italienerne i Milano. Der fik man sit indskud på 200 kr. tilbage på målscorertips, hvis kampen endte......... 0-0. Så er det fandme også let at sælge kampagner.
Gætter på næste promotion til EM fra Betfair: "Placer et væddemål på præcis 2.000 kroner på vinderen af EURO 2016. Du får de 2000 kroner retur som et freebet, hvis Albanien bliver smidt ud af EM i gruppespillet grundet en akut tilbagevendende borgerkrig, hvorefter Danmark indtræder som stand-by og gentager historien fra 92 med en sejr på 2-0 over Tyskland i finalen. OBS: Gevinsten fra freebettet skal gennemspillet 8 gange til odds minimum 1.80 LIVE på markedet 'næste indkast'"
du har ret. Det ER utaknemmeligt at brokke sig. Specielt når det står en helt frit for, hvorvidt man vil gøre brug af potentielt gratis penge, hvis man alligevel ville spille på kampodds.
SebberG skrev:Gætter på næste promotion til EM fra Betfair: "Placer et væddemål på præcis 2.000 kroner på vinderen af EURO 2016. Du får de 2000 kroner retur som et freebet, hvis Albanien bliver smidt ud af EM i gruppespillet grundet en akut tilbagevendende borgerkrig, hvorefter Danmark indtræder som stand-by og gentager historien fra 92 med en sejr på 2-0 over Tyskland i finalen. OBS: Gevinsten fra freebettet skal gennemspillet 8 gange til odds minimum 1.80 LIVE på markedet 'næste indkast'"
supersafe skrev: du har ret. Det ER utaknemmeligt at brokke sig. Specielt når det står en helt frit for, hvorvidt man vil gøre brug af potentielt gratis penge, hvis man alligevel ville spille på kampodds.
Tror det bedste i den kampagne vil være at spille uafgjort, da man mindst er sikret på at få 12,5% tilbage, hvis den ikke ender 0-0
SebberG skrev:Det kan kun blive et gedigent overskud for dem.
Nej.
De har TBP på 96,61% som det ser ud nu. Dvs. du kan forvente at tabe 400*3,39% = 13,56kr på selve dit væddemål.
Hvis man omregner Betfairs egne odds til sandsynligheder, så fås følgende:
0 mål: 13,3%
1 mål: 21,0%
2 mål: 26,0%
3 mål: 18,7%
4 mål: 10,5%
5 mål eller flere: 10,4%
Hvis vi siger at et freebet på 50kr har en værdi af 40kr (det er nok lidt lavt sat) og vi ydermere siger at der max kan komme 5 mål (selvfølgelig også for lavt sat) så får vi
Hvis I er utilfredse med Betfairs tilbud, så se Jetbulls ;)
"Placer et single eller kombinations væddemål på 1X2 på mindst 200 DKK eller mere på Champions League Finalen,og du vil have dobbelt så gode chancer for at vinde. Hvis dit spil ikke gik som du ville, giver Jetbull dig 100 DKK for hvert mål Cristiano Ronaldo scorer! Gevinsterne vil blive tildelt som et free bet på Mandag, d. 30. maj. Det maksimale beløb der kan blive tildelt er 300 DKK.Dit Free bet kan spilles på alle odds. Gevinster fra dit free bet skal gennemspilles 5 gange (5x) på odds min. På 2.00, indenfor 60 dage fra det øjeblik dit free bet spil blev afgjort. Bemærk at kun rigtige penge spil kvalificerer dig til dette tilbud."
"Foretag en indbetaling på mindst 500 kr. i kampagneperioden (28.05 kl. 00.00 CET - 28.05 kl. 22.30 CET), og så vil du modtage et riskfree bet til en værdi af 250 kr. til Champions League-finalen, som spilles i aften i Milano!"
"Foretag en indbetaling på mindst 500 kr. i kampagneperioden (28.05 kl. 00.00 CET - 28.05 kl. 22.30 CET), og så vil du modtage et riskfree bet til en værdi af 250 kr. til Champions League-finalen, som spilles i aften i Milano!"
Er der nogen der ved noget om hvor mange kort aftenens dommer i finalen giver i snit pr kamp? Evt nogen der har et link til den side der før er blevet omtalt, hvor man kan se hvor mange kort han har givet i en given kamp?
HansenN skrev:Er der nogen der ved noget om hvor mange kort aftenens dommer i finalen giver i snit pr kamp? Evt nogen der har et link til den side der før er blevet omtalt, hvor man kan se hvor mange kort han har givet i en given kamp?
Aftens dommer er Mark Clattenberg.
Hans snit for kort i CL kampe denne sæson er 3,5 og for PL 3,23
Hans snit for kort i CL all time 4,24 og for PL 3,22
Clattenberg har aldrig givet et rødt kort i CL sammenhæng i de 32 kampe han har dømt.
Ja husk tilmelding :-)
har sat begge mine freebets, der var en på 100 også, fra deres daglige tilbud tidligere på ugen ( hvis nogen skulle have glemt de har det )
Dbl_smack skrev:Nogle som ved om man kan ændre sin konto hos NordicBet så den ikke står i Euro? :D
Man kan i hvert fald ikke på klon-sitet Betsafe (har spurgt deres support i fordums tid).
Desuden nok marginal value i (bet)Stars' tilbud:
Placer et væddemål inden kampen på et af følgende spil – "Første målscorer", "Sidste målscorer", "Scorer når som helst", "Score 2 mål eller derover (spiller)", "Ciffertips", ‘Halvleg/Fuld tid" – på Champions League-finalen d. 28. maj, og hvis kampen ender uafgjort efter 90 minutter, refunderer vi tabte væddemål med et Free Bet op til $/£/€20.
Topholdet Sydvest er rigtig godt kørende og ligger til oprykning til 2 div. Seneste kamp slog de 2 pladsen Greve 2-3 på udebane.
Den omvendte kamp imod Varde på hjemmebane endte 5-0 nul i Sydvest's favør og en træningskamp er ligeledes endt 4-1 til Sydvest. Varde var givetvis noget dårligere kørende i efteråret end de har været her i foråret, men synes oddset på Sydvest er spilbart.
Giro idag:
Total Giro status bettet 269,5 units, vundet 297,84 units = + 25,37 units. Stor minus dag igår hvor kun scarponi og nieve redder lidt.
Etapen viste at et stærkt hold er alt i moderne cykling i grand tours. En stærk hjælper havde hjulpet kruijswijk sikkert ned.
Idag vil Nibali og Astana helt sikkert gerne holde bonussekunderne i spil, men ikke for enhver pris. Jeg ser det dog som sikkert at enten en fra klassement eller en meget stærk udbryder vinder.
Danske spil
Vinder / top3 (0,5 units på hver)
@majka odds 20 / 4
@atapuma odds 20 / 6
@uran odds 40 / 9
@firsanov odds 70 / 20
Willum skrev:Giro idag:
Total Giro status bettet 269,5 units, vundet 297,84 units = + 25,37 units. Stor minus dag igår hvor kun scarponi og nieve redder lidt.
Etapen viste at et stærkt hold er alt i moderne cykling i grand tours. En stærk hjælper havde hjulpet kruijswijk sikkert ned.
Idag vil Nibali og Astana helt sikkert gerne holde bonussekunderne i spil, men ikke for enhver pris. Jeg ser det dog som sikkert at enten en fra klassement eller en meget stærk udbryder vinder.
Danske spil
Vinder / top3 (0,5 units på hver)
@majka odds 20 / 4
@atapuma odds 20 / 6
@uran odds 40 / 9
@firsanov odds 70 / 20
Nogen der ved hvem der tager straffekast for PSG håndbold? Det er vel ikke Mikkel Hansen?
Har kig på et bet der hedder under 7.5 mål @ 1.86 af Mikkel Hansen. På et hold med rigtig mange stjerner i en, højst sandsynlig, tæt kamp mod Kielce er det ret højt sat det over/under spil
@drohse - Det er næsten med 100% sikkerhed Mikkel der tager straffe for paris. Han har iøvrigt en vanvittig statistik mindes jeg på disse straffekast. Jeg er dog enig med dig i flere af dine betragtninger. Det bliver intenst fra første fløjt, dermed kunne det give en lidt lavere score, hvilket du skal håbe på i dette spil. Jeg synes også linjen er 1 eller 2 mål for højt sat, så jeg kan godt se værdien.
drohse skrev:Nogen der ved hvem der tager straffekast for PSG håndbold? Det er vel ikke Mikkel Hansen? Har kig på et bet der hedder under 7.5 mål @ 1.86 af Mikkel Hansen. På et hold med rigtig mange stjerner i en, højst sandsynlig, tæt kamp mod Kielce er det ret højt sat det over/under spil
Ved godt at kampen på 10 min kan gå helt banzai med kort, men jeg tror Clatten har styr på tingene, og at ATL M og Real begge har lært af erfaringer, at det sidste der må ske idag er at et af holdene tager et rødt og kampen bliver ødelagt for dem. Og igen Clatten har aldrig givet et rødt i nogen CL kampe, og ligger på et lavt kort med alle de kampe han har dømt.
Brozze skrev:@drohse - Det er næsten med 100% sikkerhed Mikkel der tager straffe for paris. Han har iøvrigt en vanvittig statistik mindes jeg på disse straffekast. Jeg er dog enig med dig i flere af dine betragtninger. Det bliver intenst fra første fløjt, dermed kunne det give en lidt lavere score, hvilket du skal håbe på i dette spil. Jeg synes også linjen er 1 eller 2 mål for højt sat, så jeg kan godt se værdien.
Ok. Jeg smider en enkelt unit efter det :-)
Man kan måske håbe at han misser første kast og det så blir Karabatic eller en anden der tager over
Nibali spillet live @ 4,00 hos DS. Er ret sikker på de henter udbruddet igen. Nibali kan måske få brug for bonus sekunderne i målet. Så hvorfor lade udbruddet holde hjem?
Nibali spillet live @ 4,00 hos DS. Er ret sikker på de henter udbruddet igen. Nibali kan måske få brug for bonus sekunderne i målet. Så hvorfor lade udbruddet holde hjem?
Skulle nok ikke undre mig at de lader udbruddet holde hjem idag. Idag er det ekstremt vigtigt at de ikke holder hjem.
Betstars 20 $ risikofrit : første målscorer = Antoine Griezmann @ 6.5 (Edit. kun risikofrit hvis kampen ender X)
Unibet 200 kr. riskofrit : Halveg / fuldtid = X / X @ 4.4
Derudover :
Fernando Torres får kort @ 3
Modtager første kort = Fernando Torres @ 14
Atletico løfter pokalen @ 2.2
Resultat ved halveg = X @ 1,89
Tror ligesom Nimacos nævner længere oppe, at Clattenburg holder ro på gemytterne, så har også spillet under 6,5 kort, dog sent ude, så fik kun odds 1,89
Gunslinger skrev:Jeg har spillet følgende til CL i aften
Betstars 20 $ risikofrit : første målscorer = Antoine Griezmann @ 6.5 Unibet 200 kr. riskofrit : Halveg / fuldtid = X / X @ 4.4
Derudover : Fernando Torres får kort @ 3 Modtager første kort = Fernando Torres @ 14 Atletico løfter pokalen @ 2.2 Resultat ved halveg = X @ 1,89
Tror ligesom Nimacos nævner længere oppe, at Clattenburg holder ro på gemytterne, så har også spillet under 6,5 kort, dog sent ude, så fik kun odds 1,89
jeg ved ikke om det nævnt men ser ud til Betsafe også har 200kr freebet på CL kampen.. kan ikke finde noget info om det på på deres side men når jeg vælger et bet på kampen kommer den blå "200 ddk risikofrit spil" boks frem :)
jeg ved ikke om det nævnt men ser ud til Betsafe også har 200kr freebet på CL kampen.. kan ikke finde noget info om det på på deres side men når jeg vælger et bet på kampen kommer den blå "200 ddk risikofrit spil" boks frem :)
sNABELA skrev:888.dk har en der hedder "Fejl". Spillers begående forseelser - Inklusiv forlænget spilletid. "Afgøres med officiel statistik fra UEFA.com".
Der er flere der stikker ud synes jeg.. Ramos over 1,5 1.40 specielt. Augusto Fernandez over 1,5 til 1.50.
Derudover har de også denne, Spillers PÅDRAGEDE forseelser - inklusiv forlænget.
Ronaldo over 1,5 til 1,57 Griezmann over 1,5 til 1,85.
De 2 sidste har fået fuld gas herfra.. Kan ikke lige se en kamp, hvor ikke der bliver begået 2 frispark eller mange flere på de 2.
Meget enig. Fik både Ronaldo og Ramos spilene til 1.8 og 1.9 da de kom ud i onsdags 😎😎
Må være en gammel bonus du ikke har brugt.
Ingenting her i hvert fald, når jeg prøver fra mobilen.
Betstars 20 $ risikofrit : første målscorer = Antoine Griezmann @ 6.5
Unibet 200 kr. riskofrit : Halveg / fuldtid = X / X @ 4.4
Derudover :
Fernando Torres får kort @ 3
Modtager første kort = Fernando Torres @ 14
Atletico løfter pokalen @ 2.2
Resultat ved halveg = X @ 1,89
God kamp i aften :)
Betstars kampagnen er da kun penge tilbage ved X som jeg læser den?
Nogen der kan få det til at fungere hos 888, den kampagne hvor man skal ramme et mål, og derfra kan optjene freebet ?
Har nu hentet deres APP, og kan også logge ind fra mobil nu, men når går ind på tilbudet, beder den igen om at logge ind uden der sker noget med at komme til det "spil"
Ja, det ligner snart en tro kopi af Guldmageren, ikke meget skrub i den. Håber det vender for dig.
Nej. Det er en gang blød omgang puha 😔
Men det var straffen for at sove for længe, for fik en besked om at jeg skulle spille på ham idag. Så når jeg desværre kun løbet live, og der var der kun odds 30 istedet for 81. Lidt bittert, men sådan er det.
Tak for dine tips i den anden tråd. Fik dem til samme priser plus minus 0,01-0,02.
Jeg er ret sikker på MrNoller har ramt mindst 17 af sine sidste 100 bets ;)
Tja, jeg har misset en del i træk som jeg har skrevet herinde. Men ja. Jeg spiller dog også nogle gange nogle høje odds, bl.a. På cykling hvor variansen på underdogs er stor :-P
Hvis jeg spiller på en sprinter imorgen, så holder udbruddet måske ;-)
Hej, Jeg har ikke stor erfaring med betting, mit sidste (og næsten eneste) bet var på US-open i 2012 til odds 28/1 hvor jeg vandt, men har ikke bettet siden.
Jeg kunne måske tænke mig at bruge CL tilbuddet fra unibet om 200kr. risikofrit (ny kunde), men det ser ud til at være for godt til at være sandt?
Eks. Jeg indbetaler 200kr. og better på at Atl.madrid. vinder - Hvis jeg vinder udbetaler jeg ca.500kr, hvis jeg taber udbetaler jeg 200kr. Hvordan kan de tjene på det? og ligger der ikke noget bondefangeri bagved som jeg har overset?
Ezzalor skrev:Hej, Jeg har ikke stor erfaring med betting, mit sidste (og næsten eneste) bet var på US-open i 2012 til odds 28/1 hvor jeg vandt, men har ikke bettet siden.
Jeg kunne måske tænke mig at bruge CL tilbuddet fra unibet om 200kr. risikofrit (ny kunde), men det ser ud til at være for godt til at være sandt?
Eks. Jeg indbetaler 200kr. og better på at Atl.madrid. vinder - Hvis jeg vinder udbetaler jeg ca.500kr, hvis jeg taber udbetaler jeg 200kr. Hvordan kan de tjene på det? og ligger der ikke noget bondefangeri bagved som jeg har overset?
Skal gevinsten ikke omsættes X antal gange til X.X odds?
Ezzalor skrev:Hej, Jeg har ikke stor erfaring med betting, mit sidste (og næsten eneste) bet var på US-open i 2012 til odds 28/1 hvor jeg vandt, men har ikke bettet siden.
Det er korrekt forstået. Gælder for alle nye kunder (hvilket vel er et fåtal.). Og er naturligvis en måde at prøve at lokke nye kunder i biksen på. Så du har ikke overset noget.
Hvis du taber får du så pengene tilbage på tirsdag. Det er vist det eneste.
NordicBet har et lignende tilbud i dag. Hvis du indbetaler 500 kr. (ingen gebyrer på indbetalinger længere) får du et 250 kr. risikofrit bet. Det vil sige, hvis du taber får du de 250 kr. tilbage. Vinder du får du stadig de 250 kr. tilbage, og får så gevinsten tilbage som en bonus der skal gennemspilles 3 gange til odds 1,5. Uanset hvad. Ingen risiko.
SebberG skrev:Endvidere får man så penge - nej freebet undskyld - for hvert mål, der bliver scoret, i et match-up, der notorisk er mega målfattigt. Det kan kun blive et gedigent overskud for dem.
Ja man forstår slet ikke hvorfor de ikke smider freebets ud på ALLE væddemål - det er jo en ren pengemaskine.
Hvorfor ikke give kr 200 freebet for hver spillet 5'er - det må jo give et "gedigent overskud" × 80?
XSUPERBULLX skrev: Har du fundet ud af det? Samme problem her.
Nej, men kan se der står nogle terms nederst i den email jeg fik. Noget med at man skal placere nogle væddemål og vil så modtage freebets inden for 72 timer.... Jeg fatter det stadig ikke
MrNoller skrev:Hold da fast man kan jo ingen gang spille det gratis væddemål fra NordicBet.
jeg døjer med det samme.. jeg har prøvet at komme ind i live chat i 15 min nu, der er ihvertfald nogen der ikke kommer til at nå det medmindre man vil skrive med deres live chat under kampen.
jeg døjer med det samme.. jeg har prøvet at komme ind i live chat i 15 min nu, der er ihvertfald nogen der ikke kommer til at nå det medmindre man vil skrive med deres live chat under kampen.
De skal få en kæmpe omgang lort på diverse sociale medier. Hvis de ikke giver et nyt.
mads2206 skrev: jeg døjer med det samme.. jeg har prøvet at komme ind i live chat i 15 min nu, der er ihvertfald nogen der ikke kommer til at nå det medmindre man vil skrive med deres live chat under kampen.
Det plejer at virke for mig at lukke app'en eller browser helt ned, og derefter logge ind igen. Så plejer freebet at blive aktiv.
Hey alle. Fik fat i chat inden kampstart ang. de freebets som gav fejlmelding. De var så pludselig gået igennem trods fejlmelding så tjek lige jeres spilhistorik om de ikke er der?
Jeg ved måske ikke meget om fodboldtaktik, men jeg ved da (i modsætning til Michael Laudrup) at man kan foretage sig andet end at skifte ud. Ikke underligt, at han havde begrænset succes som træner.
Duracell skrev:Har prøvet at tælle mig lidt frem på uefas livetext. Så vidt jeg kan se blev der begået 2 frisspark mod Ronaldo 1 mod Griezmann. Sergio Ramos begik 3.
Så opdaterede de den på unibet på samme måde som ovenstående
Jeg satte ved en fejl bettet før kampen var igang. Så der lukkede jeg det med lille tab. Satte et nyt live da kampen gik igang. Så bør jeg jo stadig få penge tilbage, for vi fandt jo ud af tidligere på sæsonen at kun spil sat imens den var fløjtet officielt igang, uagtet at det stod som live.
Ellers er det godt nok utroligt. Og kampen var først fløjtet igang kl 20;49-20:50
Nimacos skrev: Hvilken steder er det du ved ET tæller med?
Tror mest bare det er ren vrøvl og pladder der kommer som i politik trådene;)
Kort i ET talte med sidst på DS. Kan huske en kamp ved EM hvor der kom kort i ekstra tiden der afgjorde et spil. Men kan godt være de har ændret vilkår.