Betting 28/9

#1| 0

Kan Esbjerg gøre det igen? - altså som klar underdog slå en favorit på udebane..

Vi så i mandags at vestjyderne er ved at finde spillet, de har en supergod målmand og en angriber i scoringshumør.

FC Nordsjælland spillede en lidt tam pokal kamp forleden og har stor fokus på CL i kommende uge.. Skal der spilles her må det være på EFB, evt noget DNB.

Skrev i betting tråden i mandags at jeg ville holde mig fra lotto ligaen, men man har standpunkt til bla bla bla ;-)

Har dog ikk tjekket odds nogen steder, men dette er mit forslag til denne fredag - men er åben for andre forslag :-)

Anyone?

28-09-2012 10:15 #2| 0

Er enig i at der er mest værdi i EfB, men jeg tror også man skal være forsigtig med at overvurdere Cl-kampen i næste uge. Jeg tror de er realistiske og tager det mere som en kæmpe oplevelse end at de fokuserer på CL. Jeg tror de vægter en god Superliga placering højere. Specielt deres dårlige form i betragtning.
Viborg vinder over Hjørring i aften. Ikke nogen videre analyse, det gør de bare:-)
Synes at Schalke til at vinde over Fortuna Düsseldorf er et godt spil i aften. 1,90 på DS, så kan nok findes til omkring 2,0.
Primær årsag: Lægaard-jinx. Sekundært: Düsseldorf har ikke lukket mål ind i like 5 kampe, men har heller ikke scoret så mange. Jeg tror ikke de er i stand til at lukke ned for Schalkes mål-maskine.
Synes FCN-EfB kan være interessant at diskutere, men dagens hyggespil må være:
Esbjerg-sejr eller uafgjort
Schalke-sejr
Viborg-sejr
@ 5,71
og så måske en single med Esbjerg lige på.

28-09-2012 10:19 #3| 0

@ gokke Dusseldorf er ubesjret hjemme i 2012

28-09-2012 10:20 #4| 0
ROI: 99.88% (85)

Det er sgu svært med N.Sjælland og Fiskerbyen.

Jeg har spillet (beklager den manglende analyse):

Regensburg - St. Pauli under 2,5 mål - 1,78

Fortuna Dusseldorf - Schalke 04 over 2,5 mål - 2,05

Rennes - Lille - X - 3,10

Niort - Dijon - X - 3,10

Alle som singler.

Aktaion

28-09-2012 10:41 #5| 0

@ Aktaion
Hvad gør at du vælger at spille over 2,5mål i Dusseldorf-Schalke?
Dusseldorf er ubesejret hjemme og har spillet 2 gange O-O denne sæson indtil videre.
Derudover må man vel forvente at hvis Schalke kommer foran at de vil trække lidt i bremsen og spare kræfter til Chl i næste uge?
Som du kan nok kan tolke det er jeg selv ude på under 2,5 og 1,5 mål :-)

28-09-2012 11:07 #6| 0
ROI: 99.88% (85)

Kan sagtens se hvor du vil hen med under 2,5 mål fordi F95 er ubesejret indtil videre.
Men som alle andre ny oprykkede hold i diverse ligaer, så holder disse stimer lige en 3-5 kampe og så knækker filmen.

Atsuto Uchida, Benedikt Höwedes og Roman Neustädter er ramt af små skavanker efter kampen imod Mainz og Jefferson Farfan døjer lidt med en ledbåndsskade, og det vides ikke om de starter inde.

F95 arbejder meget med dødbolde, som de helt sikket vil kunne få mere ud af, hvis Schalke mangler deres venstre forsvarsside med Howdes i midterforsvaret.

Derimod så har Schalke bare en alt for stærk offensiv i Afellay, Huntelaar, Farfan (tvivlvom - bliver nok Pukki eller Draxler) og den unge lewis holtby, som er ved at have fundet formen. Jeg nægter at tro på at F95 kan holde Schalke fra at score i aften, så deres flotte hjemmebanestime stopper i aften.

28-09-2012 12:47 #7| 0
StalkerDanne skrev:
@ gokke Dusseldorf er ubesjret hjemme i 2012

Indtil i aften! Aktaion har sagt hvad der skulle siges :-)
Redigeret af Gokke27 d. 28-09-2012 12:48
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar