Der må startes en tråd når tipsfortjenesten ligger i toppen af markedet på et spil med value imo.
Esbjerg-Vestsjælland X odds 3,80.
Jeg er også lidt ude på Hobro, men sidder og lurer markedet lidt. Det svinger meget, hvilket ikke er overraskende for en kamp uden reel motivation hos nogle af holdene.
Det eneste den kamp ikke ender er vel X (Efb-fcv)? FCV skal vinde hvorfor de altid vil smide alt ved uafgjort for at jagte sejren. Så værsien må ligge i at spille alt andet end krydset? vh inched
De her tråde er fuld af folk der skider på oddset, og bare argumenterer med
- De SKAL bruge en sejr - De kan ikke bruge uafgjort til noget - De har intet at spille for etc.
Den holder bare ikke altid, og jeg synes de her to hold pt. ligner et tæt match up. Esbjerg har tævet FCV med to gange 3 mål i sæsonen. Men siden er pilen gået i hver sin retning for de to hold, FCV har fpet samlet defensiven igen, og arbejder ok fremad. Esbjerg derimod virker forkrampede og har svært ved at finde tidligere flydende offensiv frem. Den bliver tæt imo.
Og blot fordi FCV SKAL vinde, har de jo ikke for vane at frontalangribe en halv halvleg. Ligesom de fleste andre hold i dag. Den sidste offensiv kommer sent, og ikke med et krigerisk ALL IN brøl.
Bodø Glimt - Mjondalen Over 3,5 mål 2,50 @unibet (satsniveau) 2/5)
Disse to hold har ud af deres første 10 kampe, hver især spillet over 3,5 mål i 50% af deres kampe, hvilket burde give værdi i at prøve over 3,5 mål til odds 2,50 på unibet. Spiller også over 2,5 mål til odds 1,59 (satsniveau 4/5). Mjondalens sidste 4 kampe, er alle endt med 3-7 mål..
Silkeborg - AAB --> Aab scorer over 1,5 mål 1,62 (satsniveau 3/5)
Aab er bare bedre end Silkeborg, og jeg tror de får lavet mindst to idag. De har også scoret to mål i begge af de kampe de spillede mod Silkeborg tidligere i sæsonen. En af de kampe endte 2-2 og man. Ved aldrig hvor man har Silkeborg, så derfor napper jeg AaB scorer over 1.5 mål i stedet for det rene 2-tal, så bliver jeg fri for. Og bekymre mig om hvor mange Silkeborg får lavet ..
Redigeret af Razzmussen d. 31-05-2015 19:49
Jeg mangler to kampe fra en femlinge i går @ 71ish :) Nemlig: Valladolid @ 2.55 Brøndby @ 2.70 (Fåes højere i dag, da Agger er ude med karantæne) Tænker dog at Brøndby satser på 3. Pladsen i Superligaen, eftersom de har gjort det super her den sidste halvdel af sæsonen.
J-Hantusch skrev: Brøndby @ 2.70 (Fåes højere i dag, da Agger er ude med karantæne) Tænker dog at Brøndby satser på 3. Pladsen i Superligaen. Jeg bruger lige dig som eksempel, no offense :)
- Agger havde også karantæne i går. Den piller ikke meget ved markedet i dag. - Jeg tænker også Brøndby satser på 3. pladsen. Jeg tænker også bookies har luret tendensen.
Redigeret af fryden d. 31-05-2015 11:04
Så er det godt vi har sådan en betting guru som dig fryden. Så må jeg hellere satse rullen på et X i fcv vs esbjerg ;) Jo ikke sikkert alle var klar over han har karantæne.
Jaja, jeg er ikke guru, og du er ikke vindende. Så behøver vi ikke pive mere over det.
Du skriver den fåes højere i dag da Agger havde karantæne. Det er jo ikke blot oplysning, det er et argument jeg lige påpeger ikke holder.
For min skyld lader vi den bare ligge her. Du hygger dig med dine bets og det er super. Du virker dog også lidt tung/argumentresistent. Det var et lille eksempel og absolut ikke noget angreb på dig.
Redigeret af fryden d. 31-05-2015 11:11
Vil helst ikke snakke om EFB kampen, men gør det så alligevel.... Inched har jo ret med at ved uafgjort i de døende minutter, vil FCV kaste ALT frem. Men med vigtigheden for EFB i at holde mindst uafgjort, kan jeg levende forestille mig alle mand stå panisk og lodse bolden væk nede i forsvaret, og ingen til at løbe frem og evt lukke og slukke.....hvis den er uafgjort til sidst. .
Prøver et longshot til odds 8ish, hvilket imo er vildt godt betalt!
Vi er i 4 runde i French open, kampen står mellem Nishikori og Gabashvili. Gabashvili slog en seedet spiller (11) i første runde i 3 sæt. Vandt let over Monaco i 2 runde og i 3 runde var han oppe imod Rosol, ca 30 pladser bedre på ranglisten, hvilket jeg godt ved man ikke skal ligge den helt store betydning i, men endnu engang en let 3 sæts sejr. Alt ialt har han vist rigtig gode takter og syntes det er værd at stikke lidt ud på ham til det odds
Nishikori har, trods alt, også haft let adgang til 4 runde kampen. Havde enda walkover mod Becker i 3 runde. Selvfølgelig ingen tvivl om hvem favoritten er, men jeg håber lidt på Nishikori ikke er trådt ordenligt ind i turneringen endnu og at han måske undervurderer Gabashvili, der ligger 70 pladser under japaneren..
Om ikke andet er der da lidt spændning på den kamp når pengene er sat :-)
Og for at holde blodcirkulationen i gang, er jeg hoppet på noget spil i 2.division......
Nykøbing over 3,5 mål.....3,0 Bet365 ( 2/5 ) Nykøbing over 4,5 mål.....5,25 Sportingbet/Scandic ( 1/5 ) Nykøbing over 5,5 mål.....8,5 Bet365 ( 0,5/5 )
Kolding BK over 1,5 mål.....2,16 Unibet ( 3/5 ) Kolding BK over 2,5 mål.....4,9 Sportngbet/Scandic ( 1/5 )
Redigeret af Hawkeye d. 31-05-2015 11:21
Den tennis kamp hopper jeg sgu med på.
Om ikke andet så for at smide lidt penge væk.
Rishøj!! De skal vinde ;)
Silkeborg - AAB --> Aab scorer over 1,5 mål 1,62 (satsniveau 3/5)
Aab er bare bedre end Silkeborg, og jeg tror de får lavet mindst to idag. De har også scoret mindst to de gange de to gange de mødte Silkeborg tidligere i sæsonen.
Det valg forstår jeg simpelthen ikke når 2 tallet giver 1,65
Er FCK sejr over Sønderjyske til 2,35 ikke lidt højt sat?
Redigeret af HundenBuller d. 31-05-2015 11:38
HundenBuller skrev:Det valg forstår jeg simpelthen ikke når 2 tallet giver 1,65
Det er vel en smagssag - han gardere sig mod evt. 2-2,3-2 osv.
Dejligt med sejr til Blackhawks i nat! Kunne ikke være en mere perfekt finale :)
http://www.pokernet.dk/forum/nhl-playoffs-2015.html
HundenBuller skrev:Det valg forstår jeg simpelthen ikke når 2 tallet giver 1,65
Der har "Proace84" fat i hvad jeg tænker...... man ved aldrig hvornår Silkeborg driller... og de har spillet 2-2 mod AAb i denne sæson, ved at spille på den her måde, bliver jeg fri for at bekymre mig om hvor mange Silkeborg scorer.... hepper bare på AAB får lavet 2, så må Silkeborg skam gerne vinde 9-2 hvis det er
Odds på AaB er stigende og bedre end 1,65.Jeg holder øje, tror bestemt også de vinder i dag. Med deres manglende målfarlighed på det seneste sælger jeg den dog gerne for 0-1. Det er ikke imponerende at sætte sæsonrekord for flest afslutninger i en 0-0 kamp :)
Hawkeye skrev:Vil helst ikke snakke om EFB kampen, men gør det så alligevel.... Inched har jo ret med at ved uafgjort i de døende minutter, vil FCV kaste ALT frem. Men med vigtigheden for EFB i at holde mindst uafgjort, kan jeg levende forestille mig alle mand stå panisk og lodse bolden væk nede i forsvaret, og ingen til at løbe frem og evt lukke og slukke.....hvis den er uafgjort til sidst. .
Evt. live-spil på over x,x mål, hvis et hold skal frem og score og det andet kan slå på kontra - lidt ligesom tomt mål i ishockey, er der jo ingen garanti at en af de to sker, og så har vi et X.
Nu ramte Unibet 1,80 på AaB så der er jeg startet.
og "hundenbuller", angå. FCK, så har de virkelig mange spillere ude.... dette er nyt angå. dagens kampe:
Thomas Delaney er tilbage fra karantæne, og Kevin Foley er klar efter sin lægskade. Ud af truppen glider Pelle Nilsson, Nicolai Jørgensen og Ludwig Augustinsson.
De sidste tre spillere er jo tæt på nogle af de vigtigste spillere overhovedet.... har på fornemmelsen hvis Brandur Olsen starter inde, ja så laver han en kasse....
Er personligt på over 1,5 mål 1. half. i Rosenborg-Tromsø til 1,97 sammen på en double med Molde-Sandefjord over 1,5 mål i 1. half til 2,00 fra i går, til samlet odds 3,94.
Har haft god held med at spille over 1,5 first half/over 3,5 i udvalgte norske kamp - synes det er en underholdende liga hvor det bølger med chancer.
den hopper jeg også på Proace84 ....
Micebulldogs skrev:Rishøj!! De skal vinde ;)
Den har jeg også spillet.. - og også på Avedøre over Fremad Amager. De ligger også med røven i den forkerte ende, er dog inde i en god stime med kun 1 nederlag i de sidste 6 kampe.. Fremad A gider ik noget i dag ;-)
Hvad siger i til dette tip? Er der noget om det? Over 11,5 hjørnespark
Motherwell have almost survived for another season in the Premiership ahead of Rangers, which would have been the dream fairy tale for the Glasgow side. A stupendous performance in the first leg, already saw Motherwell go ahead with a 3-1 lead on aggregate, leaving it all to do for Rangers in this second leg. The first leg so both teams going to attack from the get go; whipping balls into the box in order for their forward to latch on to the headers to find the back of the net. Rangers relied on Vukic, Wallace and Foster mainly to through in balls in the box for Miller and Clark to try and latch on. While that resulted in a late goal for McGregor; the Rangers forward will need to make much more of an effort with those balls to put more of them in the back of the net Motherwell took full advantage of set pieces and corners to secure those 3 goals for them, which puts them in the drivers seats. They know that 1 goal today, will leave the task hard for Rangers to do, need to net 4 goals past them to secure promotion to the Premiership. Motherwell will probably start a little more defensively of the two, looking to clear out any balls that land up in the box with them in order to not concede and keep Rangers at bay. That will make Rangers get more expansive with the balls, leaving opportunities for Motherwell to break down the defense on the counter, much like they did many teams on Thursday night. When these teams met on Thursday, we saw a plethora of corner kicks, 20 to be precise, and since that day I have immediately waited for this market to come back on in order to back over 11 corners. With both teams looking to show attacking intent as well as trying to stop other team from conceding, corners usually land up as the outcome of such situations. I think we should definitely see 12 tonight.
Redigeret af pokerlife d. 31-05-2015 12:12
Er på Modolo eller Nizzolo vinder 21. Etape. Hvis man kan finde odds for en halvgardering på 1,75-1,80 er det fint forsøg værd.
Derudover er jeg på FCV til ikke og tabe til odds 1,95 og en masse andet idag, også OB sejr til 2,50 mener jeg det var.
OB burde kunne vinde, Hobro uden Jonas Damborg, Anfører Mads Justesen, Antipas og Dennis Høegh. Et par vigtige spillere.
En 2/3 og lige på ... Spillere som kommer på tavlen Idag
Emil Larsen 4.70 Rasmus Festersen 3.45 Uffe Bech 3.40
Yderligere forstår jeg ikke Oddset på Vålerenga til odds 4 ude mod Viking ... Tror godt de kan drille Viking, de er begge godt kørende
Redigeret af Razzmussen d. 31-05-2015 13:20
Rishøj på 2-0 .. Ahh Nice :)
X i dagens 6 superliga kampe for en 50 ,- one time
Ever-young skrev:X i dagens 6 superliga kampe for en 50 ,- one time
Vi er nok mange her i Esbjerg, der håber du rammer.
Tror på fcv i dag. Over den seneste tid har de været bedre end Esbjerg.
Ville være vildt hvis Esbjerg ender med at rykke ud ...
Hvordan tror i Esbjerg vil starte kampen?
Vil de spille passivt og forsøge at udnytte FCV's iver for at score i anden halvleg?
under 1,0 mål til halveg i EfB-FCV 2,02 OB dnb 1,83 SønderjyskE +0,5 el. 1X om man vil 1,75
Har under 2.5 i de danske pånær AaB odds 30.. Så en tus på nish taber et sæt og 200 på han taber kampen odds 2.05 og 7
tilføjer: Lekven får gult 4,5 nordicbet
fryden skrev:Jeg bruger lige dig som eksempel, no offense :)
- Agger havde også karantæne i går. Den piller ikke meget ved markedet i dag. - Jeg tænker også Brøndby satser på 3. pladsen. Jeg tænker også bookies har luret tendensen. fryden skrev:Jaja, jeg er ikke guru, og du er ikke vindende. Så behøver vi ikke pive mere over det.
Du skriver den fåes højere i dag da Agger havde karantæne. Det er jo ikke blot oplysning, det er et argument jeg lige påpeger ikke holder.
For min skyld lader vi den bare ligge her. Du hygger dig med dine bets og det er super. Du virker dog også lidt tung/argumentresistent. Det var et lille eksempel og absolut ikke noget angreb på dig.
Så er det godt at du kan redigere i dine kommentarer herinde, for der var bestemt en grund til at der kom sådan et spydigt svar retur fra mig. Tonen i dit første indlæg var en smule nedladende. Og ja, jeg hygge-better bare, det skal da ikke være nogen hemmelighed. Mit indlæg blev skrevet ret hurtigt i min pause på mit arbejde, og var ej ment som et argument. Det er vel nærmere en oplysning eller konstatering at oddset kan fåes højere i dag, end jeg kunne i går. Og du har nok ret i at odds-sætterne allerede har taget højde for at Agger ikke spiller i dag. Mht. Esbjerg-FCV kampen, så tror jeg der kommer en masse mål. Over 2.5 mål i kampen er booked @ 2.00, da både Esbjerg og Vestsjællands defensiv er meget skrøbelig. Et skud fra hoften ville være en Esbjerg sejr på 3-1 ;) Jeg synes NETOP et argument som: "De SKAL bruge en sejr" (FCV), er fint i denne sammenhæng, da FCV plejer at være ret defensiv orienteret på udebane. Men i denne kamp SKAL de fremad på banen, hvilket vil gøre dem sårbar overfor Esbjergs kontra angreb. :) Anyways, good luck & L♥ve til dig.
Det vælter med folk ind til Randers FC - Brøndby. Derudover sparkes der i pausen om 1 mil., hvis tilskueren kan få bolden igennem nåleøjet
Sønderjske, FCV, Randers, OB, FCM og Aab. Hvor giver den mest henne? En der kan hjælpe
J-Hantusch skrev:Så er det godt at du kan redigere i dine kommentarer herinde, for der var bestemt en grund til at der kom sådan et spydigt svar retur fra mig. Tonen i dit første indlæg var en smule nedladende. Og ja, jeg hygge-better bare, det skal da ikke være nogen hemmelighed. Mit indlæg blev skrevet ret hurtigt i min pause på mit arbejde, og var ej ment som et argument. Det er vel nærmere en oplysning eller konstatering at oddset kan fåes højere i dag, end jeg kunne i går. Og du har nok ret i at odds-sætterne allerede har taget højde for at Agger ikke spiller i dag. Mht. Esbjerg-FCV kampen, så tror jeg der kommer en masse mål. Over 2.5 mål i kampen er booked @ 2.00, da både Esbjerg og Vestsjællands defensiv er meget skrøbelig. Et skud fra hoften ville være en Esbjerg sejr på 3-1 ;) Jeg synes NETOP et argument som: "De SKAL bruge en sejr" (FCV), er fint i denne sammenhæng, da FCV plejer at være ret defensiv orienteret på udebane. Men i denne kamp SKAL de fremad på banen, hvilket vil gøre dem sårbar overfor Esbjergs kontra angreb. :) Anyways, good luck & L♥ve til dig. Du behøver ikke skrive mere til mig, når du tyer til en sølle løgn for at fremstå knap så træls.
Det eneste der blev redigeret var, at jeg havde skrevet Agger havde karantæne flere dage. Det rettede jeg til 'i går', da jeg kom i tanke om midtuge-runden.
EDIT: (eneste tilføjelse, intet rettet, kun lidt pænere sprogbrug). Du kan godt få ♥ tilbage, men det bliver først når du stopper med at lyve om mig. Det kan jeg ikke døje!
Redigeret af fryden d. 31-05-2015 16:02
MrNoller skrev:Det vælter med folk ind til Randers FC - Brøndby. Derudover sparkes der i pausen om 1 mil., hvis tilskueren kan få bolden igennem nåleøjet
Skal dælm'e være en lille bold de skal sparke til.
Er der nogen der kan forklare det her: Danske Spil i kampen mellem Sønderjyske og FCK
Ciffertips 0-0: odds 11 Under 0,5 mål: Odds 9,65 " hvilket hold scorer første mål " scores ikke: Odds 9,80
Som jeg ser det er det samme spil med 3 forskellige odds ?
hamdenlange skrev:Er der nogen der kan forklare det her: Danske Spil i kampen mellem Sønderjyske og FCK
Ciffertips 0-0: odds 11 Under 0,5 mål: Odds 9,65 " hvilket hold scorer første mål " scores ikke: Odds 9,80
Som jeg ser det er det samme spil med 3 forskellige odds ?
samme væddemål
Og tak @hawkeye
Er der nogen kanaler som viser Silkeborg-AaB? Synes ikke jeg kan finde den.
fryden skrev:Er der nogen kanaler som viser Silkeborg-AaB? Synes ikke jeg kan finde den.
Nej, den kan kun ses på viaplay...
Kammertonen, tak. I kan se AaB på livetv.sx/en ...
Æv, jeg har tdc play og skulle kunne se 'alle fodbold kampe'.
FCM @ 2.40 Brøndby @ 2.87 Salzburg @ 2.00 Sporting @ 1.95 Valladolid @ 3.20 Barcelona B HT/FT @ 3.60 Albacete @ 3.75 Real Betis @ 3.80 Nordirland @ 2.20 Nordirland -1.5 @ 4.25 gl
Redigeret af J-Hantusch d. 31-05-2015 18:26
Så det spændende i Esbjerg
Fcv sejr live 2,04 Betfair.
Blev i hvert fald helt stille herhjemme .-(
Og min livescore på Nykøbing er også gået i stå.
Hawkeye skrev:Og min livescore på Nykøbing er også gået i stå.
3-0 ifølge resultat 88min
Ramte ham tilskueren i Randers?
o0RP0o skrev:Ramte ham tilskueren i Randers?
Nej, langt fra :)
FCM @ 4.50 Duncan, Pursic, Sisto... Skal lige have et forsøg
Hvor er i elendige Aab, vader i chancer
så meget stolpe ud i de sidste minutter
sygt enevoldsen brænder den chance, det er så ringe, koster oods 89
Blå sol over Esbjerg :-))))))))))))))))))))))))))))
Hawkeye skrev:Blå sol over Esbjerg :-))))))))))))))))))))))))))))
Gratz. Mener dog han skulle fløjte af PRÆCIS på 94 mins ;)
fryden skrev: Gratz. Mener dog han skulle fløjte af PRÆCIS på 94 mins ;)
Forståeligt, og kunne vi fint have levet med....her var det bare redningen der gjaldt :-)
Sådan bodø og Vålerenga ... Go go flere mål
Vålerenga 2 sødt
Redigeret af Razzmussen d. 31-05-2015 18:26
Kan Napoli komme forbi Lazio i tabellen ved sejr. De mødes i aften og Napoli har 3 point op
Razzmussen skrev:Sådan bodø og Vålerenga ... Go go flere mål
Vålerenga 2 sødt
Var ellers inde og kigge efter odds på Válerenga over 1,5 mål, da du nævnte dem, men syntes odds omkring 2,5 - 2,6 var i underkanten.
fryden skrev:De her tråde er fuld af folk der skider på oddset, og bare argumenterer med
- De SKAL bruge en sejr - De kan ikke bruge uafgjort til noget - De har intet at spille for etc.
Den holder bare ikke altid, og jeg synes de her to hold pt. ligner et tæt match up. Esbjerg har tævet FCV med to gange 3 mål i sæsonen. Men siden er pilen gået i hver sin retning for de to hold, FCV har fpet samlet defensiven igen, og arbejder ok fremad. Esbjerg derimod virker forkrampede og har svært ved at finde tidligere flydende offensiv frem. Den bliver tæt imo.
Og blot fordi FCV SKAL vinde, har de jo ikke for vane at frontalangribe en halv halvleg. Ligesom de fleste andre hold i dag. Den sidste offensiv kommer sent, og ikke med et krigerisk ALL IN brøl. Citat FTW Det var en tæt kamp, men det ene hold var nød til at satse. Heldigvis ser det ud til at vi begge havde ret og at jeg vandt selv om jeg sked på oddset, og spillede med min fodboldhjernens mangler.
God søndag
Inched
Redigeret af Inched Limns d. 31-05-2015 18:32
Hawkeye skrev: Var ellers inde og kigge efter odds på Válerenga over 1,5 mål, da du nævnte dem, men syntes odds omkring 2,5 - 2,6 var i underkanten.
Tja jeg fik heldigvis spillet de skulle scoret over 1.5 og har også lidt på 2-tallet men vigtigere er bodø - mjondalen ... Perfekt med 1-1 allerede ..
Håber du vandt stort Inched. Der er jo stor værdi i at gardere 1-2 hvis der man giver uafgjort lige over 0% :)
Selv måtte jeg notere en skidt eftermiddag, men uskarpe AaB kunne da trods alt tage nedrykkede Silkeborg med et enkelt.
EDIT: Dog ikke ringere, end at dagens største spil kunne have givet samlet + for dagen. Det var obv X i Esbjerg :)
Redigeret af fryden d. 31-05-2015 18:39
drohse skrev:Kan Napoli komme forbi Lazio i tabellen ved sejr. De mødes i aften og Napoli har 3 point op
Sakset fra andet site,,,,
Napoli vandt 1-0 hos Lazio i den omvendte kamp (januar), så en sejr er nok til at overhale Lazio trods romernes bedre målscore. Indbyrdes vejer mest.
men Lazio vandt senest 1-0?
Hawkeye skrev: Sakset fra andet site,,,,
Napoli vandt 1-0 hos Lazio i den omvendte kamp (januar), så en sejr er nok til at overhale Lazio trods romernes bedre målscore. Indbyrdes vejer mest.
Takker. Så får Napoli-sejr da et skud til 1.9..
puuh hvor er det godt man fik solgt sin Vålerenga ved 0-3 ... nøj hvor bliver der lavet mange kasser i Norge, og hvor er det lækkert man kan lukke sine bets på Bet365/livebetting eksisterer, redder sku ens bet hist og her ...
lol 90' 3 - 4 Christian Grindheim
Så hev de den sku alligevel Våle ..
Redigeret af Razzmussen d. 31-05-2015 19:55
Micebulldogs skrev:men Lazio vandt senest 1-0?
Det var i pokal turneringen
Har smidt lidt efter Monfils @ 3.20 - ved stilling 5-2 i 2. sæt
Nogen der har et stream til Napoli - Lazio? :P
igen igen på kort.. mindst 8 kort i lazio for 2k til odds 3.. higuain to score and book odds 12 for 200 begge får rødt til 25 for 200.. 1000 på inter. fioentina -1 og genova.. leggo
Kan vi ikke bleve enige om der er spil stop 20.45 på Napoli-Lazio hos Danske Spil? Har lige været nede i den lokale kiosk og vil spille på Napoli, men maskinen sagde der var lukket for spil. Klokken var 20.39 da jeg ville købe spillet.
tror det er 5 min før på Danske Spil .. Og det kan være maskinen har været på .40
Micebulldogs skrev:men Lazio vandt senest 1-0?
Det var i Coppa Italia.....Napoli vandt 1-0 ude over Lazio i Serie A.
røg chancen nok for 8 kort med det lazio mål.. lorte napoli
Dexman skrev:Kan vi ikke bleve enige om der er spil stop 20.45 på Napoli-Lazio hos Danske Spil? Har lige været nede i den lokale kiosk og vil spille på Napoli, men maskinen sagde der var lukket for spil. Klokken var 20.39 da jeg ville købe spillet.
Held i uheld indtil videre ;)
BUM higuain lukker op for alle spil igen
reddet på stregen af laizo
inter sidder på det hele de scorer nok et par kasser mere
pokerlife skrev:inter sidder på det hele de scorer nok et par kasser mere
jinx of the year? :DD
2-2 !! ses lazio men smid dog trøjen higuain!
Redigeret af allin1987 d. 31-05-2015 22:16
de har stadig kæmpe chancer ca hver 2. minut... jeg spiller over linierne så jeg er nu ok tilfreds 3-2
Redigeret af pokerlife d. 31-05-2015 22:22
JAAA BEGGE RØDT KORT !!!!
Lidt Island lir kan jeg da byde ind med, en af mine kontakter der selv spiller i den islandske rækker har sendt disse: Akranas -0,25 fra nu (bagud 1-0) 2,85 Stjarnen +0 (bagud 2-0) 1,85 Keflavis +0,5 (bagud 1-0) 2,05 Spiller alle små stakes 0,75/5 ish
elsker alt hvis hig scorer og smider trøjen for hattricket
allin1987 skrev:JAAA BEGGE RØDT KORT !!!!
Det er SÅ lækkert!!! Jeg havde den også.. 300 kr. til odds 25, fuck yea :D
lyder til at være en spændende kamp....
Niel skrev: Det er SÅ lækkert!!! Jeg havde den også.. 300 kr. til odds 25, fuck yea :D
fordi jeg skrev det, elelr fordi du selv er nice? ;) vil ha smidt 500 men var en kylling og smed 200 på hig to score og få kort.. :b mangler 1 kort for at få de 8 gule for 2k til odds 3 leggo
har en lir bon med inter over 2.5 mål, napoli over 1.5 fioentina over 2.5 og genoa over 1.5 men er nok svær med genoa rødt men skal bar ha det siste kort så er det total rens. (gerne til higuain;))
Mangler 1 mere i Roma og 1 mere i Fiorentina!! gogogo
Krydser fingre for et gult til higuain
Havde begge hold rødt, straffe +scoring på frispark i sidste uge i Roma - Lazio - klamt at 2 ud af 3 allerede er gået hjem idag. TLK allin1987 - væk dog opmærksom på at du mangler 3 gule - en spiller kan max få 1 gult hos DS (2 gule til samme spiller tæller som en) - er dog ikke 100 procent sikker på dette mener det er sådan
Redigeret af ProAce84 d. 31-05-2015 22:33
ty stork men havde håbet han havde fået det ved evt mål men desværre
ProAce84 skrev:Havde begge hold rødt, straffe +scoring på frispark i sidste uge i Roma - Lazio - klamt at 2 ud af 3 allerede er gået hjem idag. TLK allin1987 - væk dog opmærksom på at du mangler 3 gule - en spiller kan max få 1 gult hos DS (2 gule til samme spiller tæller som en) - er dog ikke 100 procent sikker på dette mener det er sådan
ok vil være totalt til grin hvis det er sagen :b
men spillet hed mindst 8 gule kort, har været 7 gule da begge røde var 2 x gult.. så scorer lazio LOL
Kom nu med 1 mere i Fiorentina så lir kuponen kan gå hjem også :D
Sakset fra en anden side (ikke officielt)
Vigtig information omkring væddemålet:
Danske Spil: Hvis en spiller får sit andet gule kort og dermed rødt kort, vil det i alle tilfælde blive betragtet som ét gult og ét rødt kort.
Du får i hverfald testet om det passer nu.
super...tillykke. Flot bet
giga joke hvis det passer, men sku lige ligne ds =)
Har sendt dig et link - håber det ikke passer dog... Du må meget gerne skriv en PM om du fik pengene udbetalt
Redigeret af ProAce84 d. 31-05-2015 22:45
jatak Fiorentina !!!! Så fik jeg også ramt en sjov en for 300kr til odds 15 :)
alle de italienske gik over 2½ mål
ProAce84 skrev:Har sendt dig et link - håber det ikke passer dog... Du må meget gerne skriv en PM om du fik pengene udbetalt
skal jeg nok.. men giver ingen mening hvis det er snakke om samme slags spil, da spillet hed mindst 8 gule kort.. ja fiontina fik over 2.5 mangled genoa over 1.5
Vildt - alle de italienske gik over 2.5 - sikkert nogen der har renset maks på det ;-)
Det var i hvert fald min lir kupon :)
ProAce84 skrev:Vildt - alle de italienske gik over 2.5 - sikkert nogen der har renset maks på det ;-)
Ja :)
Men bookierne havde også sat odds derefter Inter f.eks stod i 1,40ish til at gå over 2,5, Asian linjerne var flere steder 3 til 3,5, 5 gik over og Roma og Fio kampene gik i push
Fin dag :)
men hvordan ser i andre gutter på det.. spillet hedder præcist "mindst 8 gule kort" så kampen så dommeren hev 8 x gult op, så burde det ikke være en no brainer eller hvad?
allin1987 skrev:men hvordan ser i andre gutter på det.. spillet hedder præcist "mindst 8 gule kort" så kampen så dommeren hev 8 x gult op, så burde det ikke være en no brainer eller hvad?
Der var 7 gule og 2 røde, så kommer det jo så an på hvor du spillet den for at vide hvilken regel der gælder
Ishusen skrev:
Der var 7 gule og 2 røde, så kommer det jo så an på hvor du spillet den for at vide hvilken regel der gælder Nej er 6 gule og 2 x dobbelt gult.. men når spillet hedder "mindst 8 gule kort" og jeg ser dommeren giver 8 gule kort kan der da ikke rigtig være noget at snakke om(imo) ? =)
www.resultat.dk/kamp/OtfTm75o/#kampreferat
Redigeret af allin1987 d. 31-05-2015 23:19
kan se det link jeg linker til er forkert.. da lazio fik gult ved straffesparket også.. er ikke anført i det link der :)
Så er det også forkert på livescore for de har også 7 gule og 2 røde
Jeg har tabt på det samme før hos DS, så du får ikke en klink. De har skrevet det i deres t&c, hvordan gult tæller i det spil
yep har jeg set... men se på resultat.dk der er den rigtigte stats :)
allin1987 skrev:Nej er 6 gule og 2 x dobbelt gult.. men når spillet hedder "mindst 8 gule kort" og jeg ser dommeren giver 8 gule kort kan der da ikke rigtig være noget at snakke om(imo) ? =) http://www.resultat.dk/kamp/OtfTm75o/#kampreferat
Det kommer an på hvad der står i deres regler - spilleregler fra DS fundet under spilleregler:
13.3 Hvis en spiller får sit andet gule kort og dermed rødt kort, vil det i alle tilfælde blive betragtet som ét gult og ét rødt kort.
haha jo den største joke hvis det er sagen :)
Under resultater står der dog dette:
Special Resultater
Der dømmes et straffespark Begge hold får et rødt kort Der uddeles mindst 6 gule kort Der uddeles mindst 7 gule kort Der uddeles mindst 8 gule kort Miroslav Klose scorer på hovedstød
Redigeret af ProAce84 d. 31-05-2015 23:26
hvad er det du skriver der pro ? :)
allin1987 skrev:hvad er det du skriver der pro ? :) Fra DS under resultater fra Napoli-Lazio. Men er også mærkeligt de giver gevist for Klose på hoved, når han blev skiftet ind -jeg troede man skulle starte for at væddemålet talte
Redigeret af ProAce84 d. 31-05-2015 23:28
så er der jo $ hvis et passer, andet vil også ulogisk
Flamengo -0,5 1st half @ 3.0 :)
Har du spillet online eller kuponer Allin?
kuponer life, ellers vil nok ha set nu om de stod som tabt eller vundet =)
Ja men så er det bare ned og indløs inden midnat...ellers når de måske at ombestemme sig
For i realiteten har du tabt
Emilioso skrev:Flamengo -0,5 1st half @ 3.0 :)
Og Fluminense får et giga billigt straffe efter 7 min ....
Life=Rigged skrev:For i realiteten har du tabt
tvivler stærkt på jeg har tabt :) og venter til imorgen har set listen med resulater og logisk nok har jeg vundet.. takke for feedback anyways ^^
Jeg har modtaget penge for både Min. 7 + 8 gule kort uddelt. Jeg var selv i tvivl om, jeg ville modtage penge for kort-spillet. Men det er jo forskelligt fra bookie til bookie, hvad de ser som "gule kort". Hos Tipico er gule kort KUN gule kort, og andet gule, som resulterer i rødt, tæller IKKE for gult. Hos Betsafe+NordicBet tæller andet gule OGSÅ for gult kort, selvom det resulterer i rødt. Det må være den model, som DS kører efter. Og det sætter jeg pris på i denne situation :))
Redigeret af Niel d. 31-05-2015 23:40
super niel..så er den lukket, og tillykke
Ja, men det er det jo prøcis ikke, ifølge deres egne regler. Og jeg har tabt på noget identisk hos dem...så at de har sat den som vinder, er en fejl fra deres side. Så må vi se om de står ved den...derfor jeg anbefalede at indløse kuponen
kan ske det er en anden regl når det er under et special spil.. og når spillet hedder "mindst 8 gule" så nægter jeg at tro på en spiller ikke kan få 2 gule
Nope, for det er det jeg blev kneppet på ved en CL kamp for nyligt
okay giver ingen mening :) men venter nu til imorgen anyways, de kan ikke udbetale til nogen og så ændre resultatet ;)
De har også før sat en navngiven spiller får Rødt som vinder, selvom han kun fik gult. Havde ikke selv spillet det, men så bare at den blev stående som vinder under resultater
allin1987 skrev:okay giver ingen mening :) men venter nu til imorgen anyways, de kan ikke udbetale til nogen og så ændre resultatet ;)
Gjorde de på min konto i går. Uden de så meget skrev en mail til mig.
@allin1987 Jeg ved stadig ikke helt. Man ved jo aldrig, om en bookie fortryder, eller hvad de gør. Men ja, går da stærkt udfra, at alle gule hos dem, tæller for gult, nu når vi har modtaget vores gevinst. Og selv tillykke til dig også :)
@Life=Rigged God idé med at udbetale, nu når du har oplevet ikke at få gevinst på to gule, som resulterer i rødt. Kunne være, man skulle gøre det, hehe.
Redigeret af Niel d. 31-05-2015 23:46
Life=Rigged skrev:De har også før sat en navngiven spiller får Rødt som vinder, selvom han kun fik gult. Havde ikke selv spillet det, men så bare at den blev stående som vinder under resultater hehe orker ikke at køre :b + ved ik hvor de udbetaler 2 x 3 k en søndag nat henne :b
Redigeret af allin1987 d. 31-05-2015 23:47
Ja de har retten til det. Altså at rette deres første afgørelse. Det har de skrevet ind i deres t&c.
Redigeret af Life=Rigged d. 31-05-2015 23:52
Haha fedt i får mig afsted så er der lukket efter Kl 24 gg 😂
Hvor er det belastende, at der er flere dage til hockey igen...
Til gengæld bliver det en episk finale!
ShadeStar skrev:Hvor er det belastende, at der er flere dage til hockey igen...
Til gengæld bliver det en episk finale!
Ja ked af jeg ikke kom på Lightning som Stanley Cup vinder da du meldte det ud før sæsonen :( Men en fed finale bliver det!
blunder skrev: Ja ked af jeg ikke kom på Lightning som Stanley Cup vinder da du meldte det ud før sæsonen :( Men en fed finale bliver det!
Så kan du lære ikke at stole på Stamkos and the Triplets! :)
Men jeg er i et kæmpe dilemma, for vil gerne have trofæet til Tampa, men er jo på Blackhawks som mestre... Er rent principielt NØDT til at holde med Blackhawks, når det nu er dem, man har stukket ud på :/
ShadeStar skrev: Så kan du lære ikke at stole på Stamkos and the Triplets! :)
Men jeg er i et kæmpe dilemma, for vil gerne have trofæet til Tampa, men er jo på Blackhawks som mestre... Er rent principielt NØDT til at holde med Blackhawks, når det nu er dem, man har stukket ud på :/ Kæmpe dilemma! Synes ikke der er værdi i oddset på vinderen af trofæet så det kan ikke betale sig at surebette den så du kan holde med Lightning.
Har øl på højkant med en ven hvor jeg fik 2-1 på Lightning så jeg er ikke i tvivl om at jeg er på dem ;)
Redigeret af blunder d. 01-06-2015 00:39
Ha ha Allin...det var sku da derfor jeg skrev inden midnat.....troede den var rimelig klar
blunder skrev:Kæmpe dillemma! Synes ikke der er værdi i oddset på vinderen af trofæet så det kan ikke betale sig at surebette den så du kan holde med Lightning.
Har øl på højkant med en ven hvor jeg fik 2-1 på Lightning så jeg er ikke i tvivl om at jeg er på dem ;)
Fik dem til 9,50 lige efter grundspillet, hvilket jeg synes var rigtig flot. Predators, Wild og så Ducks...easy game ;)
Tror at Lightning vinder første kamp, men synes kun der er minimal værdi i 1.83 ML.
Jeg har ingen anelse her og nu. Synes Blackhawks så MEGET skræmmende ud i Game 7 mod Ducks. Deres offensiv har virkelig fået gang i scoringen, specielt efter Kane og Toews blev samlet i samme kæde igen. Og så har de en STOR fordel på trænerposten. Lightning vinder kamp 1 og Blackhawks tager den samlet i 6...
Redigeret af ShadeStar d. 01-06-2015 01:03
ShadeStar skrev:Jeg har ingen anelse her og nu. Synes Blackhawks så MEGET skræmmende ud i Game 7 mod Ducks. Deres offensiv har virkelig fået gang i scoringen, specielt efter Kane og Toews blev samlet i samme kæde igen. Og så har de en STOR fordel på trænerposten. Lightning vinder kamp 1 og Blackhawks tager den samlet i 6...
Enig i at Lightning vinder kamp 1 og Blackhawks tager den samlet i 6... Lidt skidt jeg tror på blackhawks når jeg er ude på lightning :P
Life=Rigged skrev:Ha ha Allin...det var sku da derfor jeg skrev inden midnat.....troede den var rimelig klar
Haha så jeg ik makker 😂😂
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|