Lad mig starte ud ♥♥
Swansea - Arsenal Bet365 giver 5 x pengene på hjemmesejr og 2,1 på 1X
Swansea har et godt tag på Arsenal , de har vundet 2 og spillet 1 uafgjort i de sidste 3 kampe , husker sidste kamp hvor arsenal pressede på hele kampen og tabte i de døene minutter.
Arsenal har fået 2 spillere mere på skadeslisten , Oxen og Walcott - begge ventes ude til efter landskamp pausen om 2 uger. Det betyder at Wenger enter starter med Flamini inde og smider Carzola ud på kanten eller at Joe Campell starter ude på kanten , samt at deres bænk vil blive svag ( vil nok tælle 4 forsvars spillere " Chambers , Paulista , Gibbs , Debuchy "
Swasea har tabt 1 af 5 hjemme kampe , Arsenal har vundet 4 og tabt 1 udekampe , dog vil jeg mene at Odds 2,1 på Swansea ikke må tabe er spilbart
Betsafe har et 200,- Freebet på samme kamp.
Vender det for Chelsea i dag, eller bliver det en af den slags kampe hvor begge hold er ok tilfreds med uafgjort?
HomeMade skrev:Lad mig starte ud ♥♥
Swansea - Arsenal Bet365 giver 5 x pengene på hjemmesejr og 2,1 på 1X
Unibet topper vist pt ( af de dansk licenserede ) med 2.2 på 1X
odds 4 på liverpool mod et skræmmende ustabilt chelsea hold er godt! liverpool spiller heller ikke godt, det er jeg helt med på. men med benteke klar i front igen, en lallana der viser bedre og bedre spiltakter under klopp, og en firmino der i den grad er ved at spille sig tilpas, så er det klart der mine penge lander
Helt enig med Mikkel8600
Der ud over er jeg ude på Sheffield W hjemme mod Nottingham. Efter Sheffield opvisning mod Arsenal, og jeg hørte og så det med at de er stærke hjemme, er 2,16 på Betfair et fint odds, syntes jeg.
derudover tror jeg faktisk ikke klopp vil være synderligt tilfreds med en X. det virker som om han nu har fået den tid og plads til at komme ind på holdet og har vist de kan vinde nu, vist de kan holde deres defensiv mere ren og begynder at ofre sig mere for hinanden som hold. og lige netop denne aggresivitet og løbevillighed tror jeg kommer til at vælte et chelsea hold som alt andet lige, ikke virker til at løbe ekstremt mange meter for hinanden i tiden.
Tak, den er købt :) Dog til 3.8 hos Betsafe
Wolfsburg over 1,5 mål.....2,25 Unibet / 888 ( 3/5 )
Kom nu lige med 1 mere inden pausen i den Australske !!
Sportingbet kører med et PL tilbud i denne runde.
Få 25% ekstra i gevinst på vindende Premier League væddemål i denne runde. Din ekstra gevinst udbetales som en bonus.
Unibet har boostet oddset på Chelsea, Arsenal, og City fra 4.75 til odds 7 for tripler op til 100,-
Der kører ingen promos på Bet365 i dagens anledning man kan gøre brug af?
Betfair's forhøjede odds..............
Watford eller Norwich vinder til odds 3
Ved godt chancen ikke er stor for Norwich-sejr, men Watford ligger til max odds 2,7 pt.....så vel ikke så ringe med odds med den lille ekstra chance på Norwich
Går ikke ud fra den går ind under decideret fejlodds, og evt. annulleres.
Redigeret af Hawkeye d. 31-10-2015 11:39
Snapper Chelsea any Day til 2,1 hjemme på broen mod pool.
Ivanovic formentlig eneste der mangler udover keeper courtoius. Synes bestemt ikke der er så mange positive ting kørende for pool som der bliver nævnt. Ja benteke er tilbage og firmino spillede da en fin kamp hjemme mod Bournemouth sidst men det var altså Bournemouth. De har uendelig svært ved at lave mål og de spiller så utrolig langsomt.
Mourinho får sat hans drenge op til i dag - 3-0 Chelsea.
ET_FoldHome skrev:Der kører ingen promos på Bet365 i dagens anledning man kan gøre brug af?
Vi venter alle på deres 250,- liveodds tilbud :-)
Betsafe Nordicbet Unibet Scandic Sportingbet
Har nogle tilbud, men tjek dem selv ud.
Dagens tripple:
Chelsea - Liverpool u/2,5 mål
Crystal Palace - United United sejr
Swansea - Arsenal Arsenal sejr
Bet: 150 kr. Possible win: 887 kr.
Spredehagl ud fra diverse anbefalinger hist og her.
Boreham Wood - Gateshead Begge hold scorer 1.83 @ Bet365 Plymouth Argyle
1.961 @ pinny
Cesena -1.25 2.800 @ pinny
Redigeret af fryden d. 31-10-2015 17:58
Mums et program
![](https://pokernet.s3.amazonaws.com/images/forum/u_5567961446288887.jpg)
Hey Majaline, hvordan får man det boosted odds på de 3 kampe på Unibet?
A-K-K- skrev:Hey Majaline, hvordan får man det boosted odds på de 3 kampe på Unibet?
kampagner, gå ind og tilmeld dig. Vælg de 3 kampe. Resten fra odds xx,xx bliver givet som en bonus
Har 500,- på flg. kampvindere i dag: Chelsea Schalke Midtjylland Manchester City Real Madrid
Total gevinst knap 4.500 kr.
Den burde gå hjem ;-)
Westham +0,25 1,80 Heideheim -0,25 1,96 U 2,75 mål i CSKA kampen 1,84
@Guldmageren
Ren nysgerrighed, hvem er du ude på idag? :-)
Lad nu vær at vække bjørnen;)
Nimacos skrev:Lad nu vær at vække bjørnen;)
Vi skal bruge dagens sikre ♥♥
HomeMade skrev: Vi skal bruge dagens sikre ♥♥
Eller en man kan skyde skylden på hvis det ikke går;)
Nimacos skrev: Eller en man kan skyde skylden på hvis det ikke går;)
Win/win
Min Brainstorm indtil videre...
Bristol City - Fulham --------> Fulham scorer over 1,5 mål 2,62 (1/5)
MK Dons - Hull 2 2,10 (3/5) Coventry - Peterborough ----->Peterborough scorer over 1,5 mål 2,62 (1/5) Wolfsburg - Leverkusen -----> Leverkusen scorer over 1,5 mål 2,20 (2/5) Doncaster - Colchester ------> Colchester scorer over 1,5 2,25 (3/5)
Wimbledon - Hartlepool -----> Wimbledon scorer over 1,5 mål (2/5) FC Midtjylland - Viborg Over 2,5 mål 2,05 (3/5) Inter - Roma X2 1,53 (3/5) Inter - Roma 2 2,75 (1/5) Juventus - Torino -----> Torino scorer over 1,5 mål 5,50 (2/5)
Redigeret af Razzmussen d. 31-10-2015 18:10
Damn, Torino scorer over 1,5 mål ude mod Juventus til 5,50 skal dælme prøves..... Chiellini i karantæne og et Juventus hold der klart er til at tale med i forhold til sidste sæson, og som møder et Torino hold der har lavet 16 mål i 10 kampe. Kan godt være de er svingende men mål har de vist de kan lave, og så i lokalbraget om Torino.... skal sku prøves
Chelski-Pølle: o. 1,5 mål/1 half, odds 3,25 + BTS/1 half, odds 5,50.
Lucas Leiva får kort 2,40
Redigeret af Razzmussen d. 31-10-2015 15:03
Dagens overordentlige gambooool:
Chelsea - Liverpool Resultat + Begge hold scorer: Ude + Ja 8.55 Crystal Palace - Manchester United Resultat + Begge hold scorer: Ude + Ja
4.50 VfL Wolfsburg - Bayer Leverkusen Resultat + i alt 2.5:Udesejr + over
4.35 Inter - Roma Resultat + Begge hold scorer: Ude + Ja
5.20 Odds 870.30 hos Betsafe og odds 801 hos Bet365
Derudover en masse units singler spredt bla. på mere sandsynlige udfald i ovenstående retninger.
Livebettet lidt på Sharapova 2. sæt @ 2.75 og til at vidne @ 4.33
Begge hold scorer i Chelsea kampen odds 1.90 noget værdi i det?
MartinRaser skrev:Begge hold scorer i Chelsea kampen odds 1.90 noget værdi i det?
Liverpool stiller op uden en decideret angriber... men aldrig til at vide... Personligt tror jeg mest på Chelsea, synes Liverpool´s start 11er ser sløj ud..
Razzmussen skrev: Liverpool stiller op uden en decideret angriber... men aldrig til at vide... Personligt tror jeg mest på Chelsea, synes Liverpool´s start 11er ser sløj ud..
Håber på en kedelig 0-0 ♥♥
Er det bare mig, eller har den bookmaker, som jeg formoder bliver kaldt Voldemort, helt vilde odds på målscorer i Real Madrid kampen? Har selv smidt på Ronaldo 2 eller flere til odds 2.75 og hattrick til odds 10! Og det samme med Benzema til henholdsvis odds 4.25 og odds 16... Synes det virker vildt mod Las Palmas og en del højere odds end hvad jeg lige kunne finde på andre sider
Er der nogen steder man kan købe adgang til arsenal swansea ? hvorfor fuck de kun viser Crystal palace, tennis og las palmas kampe er jo latterligt.
Wow sharapova. Ligner sgu ikke hende at smide en 5-1
Fedt fedt comeback Kvitova
laheim skrev:Er det bare mig, eller har den bookmaker, som jeg formoder bliver kaldt Voldemort, helt vilde odds på målscorer i Real Madrid kampen? Har selv smidt på Ronaldo 2 eller flere til odds 2.75 og hattrick til odds 10! Og det samme med Benzema til henholdsvis odds 4.25 og odds 16... Synes det virker vildt mod Las Palmas og en del højere odds end hvad jeg lige kunne finde på andre sider
benzema er stadig skadet så vidt jeg ved. og ronaldo har ikke ligefrem scoret særlig meget.
HomeMade skrev: Håber på en kedelig 0-0 ♥♥
Yeah you would like that .... KTBFFH ! Lets go Blues
Han har scoret i de seneste to kampe
Duracell skrev:Han har scoret i de seneste to kampe
ja men bettet går på 2 eller flere. har han ikke kun gjort det 2 gange i sæsonen indtil nu?
Live skrev:Er der nogen steder man kan købe adgang til arsenal swansea ? hvorfor fuck de kun viser Crystal palace, tennis og las palmas kampe er jo latterligt.
nu skal jeg ikk opfordre til ulovligheder, men der er jo altid streams, hvis ingen kanaler viser den kamp man vil se.
MartinAnd skrev: nu skal jeg ikk opfordre til ulovligheder, men der er jo altid streams, hvis ingen kanaler viser den kamp man vil se.
yeah - kvaliteten er bare forbandet ringe, så hellere se den i replay næsten
Det var hurtigt Chelsea fik scoret
Så er de i gang i Chelsea :-)
Boooooooooooooooooooom, kom så Chelsea, nu skal sæsonen startes alt for sent.
Fest i Malmø nu Norrkøping vinder og blir mestre.
Razzmussen skrev:
Yeah you would like that .... KTBFFH ! Lets go Blues Så en spændende 1-1 da :-)
Nimacos skrev:Fest i Malmø nu Norrkøping vinder og blir mestre.
Selv Malmø er vel glade for det?
Jeg gad vide hvor mange maal der er scoret paa LFC i denne saeson efter en deflection i feltet.
o0RP0o skrev: ja men bettet går på 2 eller flere. har han ikke kun gjort det 2 gange i sæsonen indtil nu?
Men Ronaldo Hattrick giver fx odds 4 på Bet365 men odds 10 på Voldemort, synes sgu det er god value
HomeMade skrev: Så en spændende 1-1 da :-)
Nej Chelsea napper den Idag basta
laheim skrev: Men Ronaldo Hattrick giver fx odds 4 på Bet365 men odds 10 på Voldemort, synes sgu det er god value
Det var ikke ment som i at det var et dårligt odds du havde fundet synes bare ikke han har spillet særligt godt i denne sæson indtil nu og ser så ikke chancen så stor :) men det skal jo komme på et tidspunkt :)
Spillede over 2,5 i Chelsea
Costa maatte gerne faa 40 roede kort.
Prøver dette Longshot system
Swansea scorer over 1,5 mål 3,15 (vs Arsenal) CP scorer over 1,5 mål 3,65 (vs Manchester United) Werder Bremen scorer over 1,5 mål 4,10 (vs Dortmund) Torino scorer over 1,5 mål 5,10 (vs Juve) Viborg FF scorer over 1,5 mål 4,35 (vs FCM)
2/5 for 100 kr og 80 kr yderligere spredt over 3/5 4/5 og lidt lige på...
Amen hvordan kan Celtic ikke havde scoret endnu! ffs
MrNoller skrev:@Guldmageren
Ren nysgerrighed, hvem er du ude på idag? :-)
Liverpool. Hvordan kan det komme bagpå dig? :)
Kæmpe heldig russer rens da CSKA sagtens kunne have scoret til 3-0;)
Heideheim ligner dog lokummet;(
Guldmageren skrev: Liverpool. Hvordan kan det komme bagpå dig? :)
Man ved da aldrig hvad du booker jo ;) Troede faktisk du ville spillet på Chelsea idag.
@ Noller
Er du på nogen af de forhøjede odds i dag ?
45+2: 1-1 i på Stamford Bridge.
Var sgu ved at miste troen. ;)
Minimums 2 mins tillægstid ja, den kom da til sin ret med 30 sekunder ekstra. Hold kæft en cunt dommer.
gutshooter skrev:45+2: 1-1 i på Stamford Bridge.
Var sgu ved at miste troen. ;)
Det var faktisk 45+3
lol, den halvleg skulle vist have været fløjtet af noget før målet kom - men epic at se chelsea falde fra hinanden
MrNoller skrev: Det var faktisk 45+3
45+2,31 fil jeg det til. Men går den så går den, hehe.
gutshooter skrev: 45+2,31 fil jeg det til. Men går den så går den, hehe.
Haha, hold kæft hvor dumt :D
...men fortjent nok med det pres Pølle har haft siden 1-0 målet IMO.
Razzmussen skrev:Mums et program
![](https://pokernet.s3.amazonaws.com/images/forum/u_5567961446288887.jpg)
Du mangler så meget Rugby finalen. Det er dagens kamp med længder!
clientadvis skrev: Du mangler så meget Rugby finalen. Det er dagens kamp med længder!
Ewww
gutshooter skrev:...men fortjent nok med det pres Pølle har haft siden 1-0 målet IMO.
Mourinho denies it
Pølle odds 4,00 booket. Guldmageren ved jo hvad han gør. ;)
Bets so far idag
Envyus over fnatic odds 1.680 pinnacle. Pasha under 20.5 kills first map 1.90 danskespil
Public.lir over RCTIC til odds 1.71 pinnacle Envyus map2 first gun round over fnatic odds 1.94 pinnacle Luminosity +1-5 maps vs navi til odds 1.550 pinnacle Virtus pro over g2 til odds 1.285 pinnacle
TSM -1,5 maps over nip til odds 1.960 pinnacle device under 24.5 kills map1 til odds 1.30 på danskespil xyp9x under 20.5 kills map 1 til odds 1.55 på danskespil ESC over Enervate. A til odds 1.44 på pinnacle
Redigeret af Luckb0x d. 31-10-2015 17:33
![](https://pokernet.s3.amazonaws.com/images/forum/u_8946511446299339.png)
Overtidsscoringer FTW!! >8D
clientadvis skrev: Du mangler så meget Rugby finalen. Det er dagens kamp med længder!
........ nej
Armen for dælen da også, over 1,5 mål i Ørebro - AIK live til odds 2,10 med næsten 10 min igen uden tillægstid pålagt. AIK satser hele butikken, mens Ørebro får åbne kontra. AIK rammer stolpen i sidste minut, og Ørebro får derefter en kæmpe kontra chance som de misbruger. Samt der var noget andet gøjl, utroligt den ikke gik over 1,5 mål.
Redigeret af MrNoller d. 31-10-2015 14:55
Luckb0x skrev:Bets so far idag
Envyus over fnatic odds 1.680 pinnacle. Pasha under 20.5 kills first map 1.90 danskespil
Public.lir over RCTIC til odds 1.71 pinnacle Envyus map2 first gun round over fnatic odds 1.94 pinnacle Luminosity +1-5 maps vs navi til odds 1.550 pinnacle Virtus pro over g2 til odds 1.285 pinnacle
TSM -1,5 maps over nip til odds 1.960 pinnacle
Altid dejligt at være 4 hits foran, inden lægger spillene op.
Du skulle have været over i Malmø 9 mod 11 og 2-0 Norr i 91.30 med 2 tillæg.
Nimacos skrev:Du skulle have været over i Malmø 9 mod 11 og 2-0 Norr i 91.30 med 2 tillæg.
Haha ja, sådan kan det gå nogen gange jo. Tænkte mere på at AIK kunne vinde 2 pladsen, og Ørebro ville da gerne vinde foran hjemmeholdet. Men nogen gange tager man det forkerte bet, hvor man stod imellem 2 ;)
Celtic O/3,5 @2,20. De kommer til fine chancer selvom de er foran 3-0.. Og burde være foran med et par mere allerede IMO.
Redigeret af ktothep d. 31-10-2015 15:06
Hawkeye skrev: Altid dejligt at være 4 hits foran, inden lægger spillene op.
:D
Hawkeye skrev: Altid dejligt at være 4 hits foran, inden lægger spillene op.
https://gyazo.com/60eb22fe19842310c641032dfe872545
helt enig :)
WB-Dorte: BTS/1 half, odds 4,00 + o. 1,5 mål/1 half, odds 2,075.
Over 2.5 i alle de tyske med start 15.30 @ 18.33
Ja co co co co cooooooooooooooooooutiiiiiiiiiiinho
Redigeret af Switz d. 31-10-2015 15:19
Pøøøøøøøøøøøøøøølleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Hehe, og man var faktsik ved at spille på Liverpool både i pausen og starten af 2 halvleg. Hvor de gav odds 5. Sku en skam man ikke tager chancen.
Over 3,5 mål til 2,40. Liverpool får nok kontra osv
You will be sacked in the morning synger de;)
Redigeret af Nimacos d. 31-10-2015 15:23
Men hvis man ikke kan slå Liverpool, så er man satme dårligt kørende. Chelsea må være bundskraberen næsten, kun lige foran Bournemouth hvis vi satte PL op i et form barometre.
MrNoller skrev:Over 3,5 mål til 2,40. Liverpool får nok kontra osv
den kom der ;)
Når men den gik da hjem over 3,5 mål, men for dælen da de er ringe Chelsea. De første 10 min i kampen, der troede man Chelsea var klar på en frisk. Resten er bare lort og Liverpool vinder klart dne her kamp fortjent :)
Guldmageren lever op til sit nick!!! Hell yeah!!
Kom så med 3-2 til pool så scorer jeg 4100
MrNoller skrev:Men hvis man ikke kan slå Liverpool, så er man satme dårligt kørende. Chelsea må være bundskraberen næsten, kun lige foran Bournemouth hvis vi satte PL op i et form barometre.
Er du på det samme som HG?
pokerheh skrev:Jeg gad vide hvor mange maal der er scoret paa LFC i denne saeson efter en deflection i feltet.
: O ) næppe så mange som de selv har scoret
Klopptimismerne sejrer over Sure Muuuhhhrinho!! >8D
Switz skrev: Er du på det samme som HG?
Hvad er han på da?
Ronaldo Scorer hattrick odds 10 @Den forbudte
Prøver også ham Ronaldo ;)
Mon ikke José ryger nu, selvom det koster 1/2 milliard!
Rejser en statue af Klopp snart i Liverpool? WTF, Liverpool har trods alt kun slået det ringeste spillende hold i denne sæson. Det ikke ligefrem fordi de har banket United f.eks, som trods alt er langt bedre spillende og kørende i denne sæson.
Lir'ebets på Real kampen
Ronaldo scorer på frispark.....22,0 DS ( giver 7,5 hos Unibet ) Ronaldo scorer fra uden for feltet.....5,5 Unibet Ronaldo hattrick.....11,0 DS ( EDIT, nå gik lidt stærkt, var 4 mål :-( )
Der scores direkte på frispark i første halvleg.....19,0 DS Der scores direkte på frispark i anden halvleg.....17, 0 DS
( Bedre at fordele spillene på 1. og 2. halvleg, i stedet for deres odds 9 på at der scores direkte på frispark i kampen, da man får samme odds ved at fordele, med det ekstra lille plus, at de kan ske i begge halvlege )
Redigeret af Hawkeye d. 31-10-2015 16:03
WB-Leicester: o. 1,5 mål/1 half, odds 5,00 + o. 1,5 mål/1 half, odds 3,25.
Desuden: der scores på straffe i CP-Utd, odds 4,50. Den er jo sten! Hehe.
Redigeret af gutshooter d. 31-10-2015 15:58
James og Bale fortsat ude, så Ronaldo kommer fortsat til at sparke alle frispark.. Han er ikke skarp på frispark, men odds 22 er for højt taget i betragtning, at Real Madrid sandsynligvis kommer til at dominere kampen.. Jeg er ude på følgende i dag:
Ronaldo på frispark @22,0 - 0,75 units Ronaldo på hoved @5,25 - 1 unit Ronaldo på straffe @5,50 - 1 unit
Getafe - Barcelona BTS @2,0 - 2 units
Real Madrid win to nill -@ 2,05 - 3 units Las Palmas har kun scoret i 3/9 kampe i denne sæson.
@folk der spiller Ronaldo på hovedet
Vil i ikke venligst overføre pengene til mig i stedet? Jeg kan ingenlunde se jeres værdi i, at Ronaldo scorer på frispark. Manden har scoret på to frispark i de seneste to sæsoner, og i begge tilfælde har det været målmandsdrop. Det er ikke noget med, at han er uskarp - han er begyndt at tage frisparkene på en helt anden måde, og de er ALDRIG tæt på at gå ind. Altså: Manden er decideret dårlig til at sparke frispark!
SebberG skrev:@folk der spiller Ronaldo på hovedet
Vil i ikke venligst overføre pengene til mig i stedet? Jeg kan ingenlunde se jeres værdi i, at Ronaldo scorer på frispark. Manden har scoret på to frispark i de seneste to sæsoner, og i begge tilfælde har det været målmandsdrop. Det er ikke noget med, at han er uskarp - han er begyndt at tage frisparkene på en helt anden måde, og de er ALDRIG tæt på at gå ind. Altså: Manden er decideret dårlig til at sparke frispark!
Tager han frispark med hovedet ?
Bliv bookmaker
Odds? ;)
Så du mener folk tror han kaster sig ned head-first i evt frispark ? :)
Ok, så er det vel heller ikke sjovere, at jeg skrev hovedet i toppen af indlægget :-D? Jeg mente naturligvis frispark!
folk har lige fået penge, så selvfølgelig skal de spew dem på odds 10-20 bets :) thats life
32: 1-1 i Bremen. Takker. 8D
Luckb0x skrev: folk har lige fået penge, så selvfølgelig skal de spew dem på odds 10-20 bets :) thats life
Så fordi oddset er 10-20 er det spew? Men 1,01 er ikke spew? Arh Luckbox, det er aldrig spew hvis man spiller dem med de korrekte indsatser og spillene indeholder værdi.
F.eks. Ronaldo hattrick giver Unibet 14,25% chance for. At man kan få odds 10-11 hos xxxxx og Danske Spil. Ja så kan vi endda tillade at skralde 4,25% af Unibets vurdering, som udgør over 25%.
Mon ikke væddemålet er okay, når flere af dem som tager mål generelt ikke er med, dermed flere mål til Ronaldo muligvis.
Har givet et skud på Crystal Palace, 4,33 hos Bet365. Et fint odds i min optik, jeg tror godt de individuelle spillere hos Crystal Palace kan gøre ondt på United. Det skal dog lige nævnes, jeg rammer næsten aldrig på mine bets imod United. Så ser dem som døde penge allerede ;)
Redigeret af MrNoller d. 31-10-2015 16:08
Live efter første scoring. Under 5,5 mål i Real - Palmas @ 1.51 - 2 units.
@ Noller
Var en fejl med odds 11 hos DS for Ronaldo Hattrick.........enten skal jeg have briller, så det som hattrick, men aktive spil siger 4 mål :-(
Er faktisk ret sikker på der stod hattrick, men kan jo ikke tage screenshots af alt, slet ikke når det er lirespil ( spew som Eksperten kalder det ) op til kampstart.
Hawkeye skrev:@ Noller
Var en fejl med odds 11 hos DS for Ronaldo Hattrick.........enten skal jeg have briller, så det som hattrick, men aktive spil siger 4 mål :-(
Er faktisk ret sikker på der stod hattrick, men kan jo ikke tage screenshots af alt, slet ikke når det er lirespil ( spew som Eksperten kalder det ) op til kampstart.
Men det var hattrick hos xxx xx. Så jeg synes naturligvis det var et fint spil :)
De der Ingolstadt, de er ikke til at blive kloge på :)
dejligt Ronaldo og fik også spillet ham med hovedet denne gang... op og lav hattrick ... gogogog
Kom nu med et mål i City kampen
Scorede han så med hovedet på den nye måde at tage frispark på ?
Hawkeye skrev:Scorede han så med hovedet på den nye måde at tage frispark på ?
Yep, det så ret vildt ud. Han endte næsten ude på tribunen bagefter.
24 min og 0-0 i alle PL kampe?? Så scor da i overbetalte fede aber!! >8/
gutshooter skrev:24 min og 0-0 i alle PL kampe?? Så scor da i overbetalte fede aber!! >8/
det er sku kedeligt... :/
vi skal lige have 3 mål i køln i 2 halveg
guuuuud et mål i PL... så har man set det med
MrNoller skrev: Yep, det så ret vildt ud. Han endte næsten ude på tribunen bagefter.
Scorede på hovedet? Sidder i toget så fatter ikke de der kryptiske svar 😂
zybr skrev: Scorede på hovedet? Sidder i toget så fatter ikke de der kryptiske svar
Gjorde han.
zybr skrev: Scorede på hovedet? Sidder i toget så fatter ikke de der kryptiske svar Sebberg skrev at Ronaldo skyder frispark med hoved.
Men ja han scorede på hoved.
Redigeret af chmpen85 d. 31-10-2015 16:37
zybr skrev: Scorede på hovedet? Sidder i toget så fatter ikke de der kryptiske svar Læs post 118
Her henvender SebberG sig til folk, der spiller Ronaldo til at score med hovedet, med en længere forklaring om hvor dårlig han er til at sparke frispark.
Redigeret af Hawkeye d. 31-10-2015 16:37
tag jer nu sammen West Ham. Vinder mod alle tophold og taber til alle skod hold :( Simpelthen belastende at se på
Åhhh nej, er du på dem også;(
Vil i ikke venligst overføre pengene til mig i stedet? Jeg kan ingenlunde se jeres værdi i, at Ronaldo scorer på frispark. Manden har scoret på to frispark i de seneste to sæsoner, og i begge tilfælde har det været målmandsdrop. Det er ikke noget med, at han er uskarp - han er begyndt at tage frisparkene på en helt anden måde, og de er ALDRIG tæt på at gå ind. Altså: Manden er decideret dårlig til at sparke frispark! Med James og Bale ude samt det faktum at Las Palmas sandsynligvis kommer til at stå dybt, så synes jeg at der er værdi i odds 22.. Jeg forventer, at du er villig til at give odds 22+ fremadrettet, når jeg spørger efter det i forbindelse med Ronaldo på frispark? :D
Luckb0x skrev: folk har lige fået penge, så selvfølgelig skal de spew dem på odds 10-20 bets :) thats life
Det må være fedt at være så overlegen og tydeligvis hævet over resten af spillermassen! :)
Nimacos skrev:Åhhh nej, er du på dem også;(
ha ha....doomed. Jeg skal heldigvis bare have x'et, så den burde være sikker nok
Hvornår er Thor Möger blevet ekspert på 3+?
Watford ser nu bedst ud desværre;(
FC Midtjylland - Viborg Rødt kort i kampen 4,75 @Unibet
Redigeret af Razzmussen d. 31-10-2015 17:02
2-0 Watford, fik skiftet side med Guld opmeldingen. lol
Endelig Shalke! Meeeen vi skal sku ha' ëen mere, tak
Ik meget Utd har at byde på... :(
Fella ind? Utd booket til odds 3,75. >8)
Redigeret af gutshooter d. 31-10-2015 17:27
Et Crystal Palace mål, Real Madrid mål og City mål mere vil være fint.
Ind over til Fella, for hulan!!...
jamen City, 2-1 er ikke godt nok. Når man spillede jer med -1,5. Kan de ikke lige scorer en til?
Ronaldo misser helt fri igennem :(
Henze05 skrev:Ronaldo misser helt fri igennem :(
Hehe, pis når man har -2,5 på Real. Fører 2-0 og 3-1 i 1. halvleg. På det tidspunkt føler man den går hjem 99/100 gange ens bet, men så let er det sku sjældent :p
Og Shitty brænder straffe når man har dem -1,5.
Hmm ja, City brænder straffe 90+7 min. God dag lol
gutshooter skrev:Og Shitty brænder straffe når man har dem -1,5.
Hehe overtiden er imod en idag. Har tabt 2 bets idag på det. Kunne have vundet 3 stk, men ingen af dem sker, fordi de brænder kæmpe chancer :p Vi må bare op på hesten igen ;)
DS fucker ellers deres side meget godt op. Både odds og tipseren er fucked. Godt tidspunkt
det er da helt til grin at Yaya ikke får lov til at sparke igen, da han lige har scoret på straffe lidt tidligere. fucking kolarøv skal self brænde.
Folkevogn-Kus(s)en: BTS/1, odds 4,33 + o. 1,5 mål/1, odds 2,67.
Er du sikker Gutshooter??? Bente starter på toppen, så Wolfe scorer nok ikke ;-)
Så må Sh¨rrle eller Caligula jo slå til.
Kusen er i hvert fald det hold der både kan score og ikke er blege for at lukke kasser ind i den anden ende og det kan vi li´.
Ja de er åbne for ting i begge ender :)
Life=Rigged skrev:DS fucker ellers deres side meget godt op. Både odds og tipseren er fucked. Godt tidspunkt
Er det oppe og køre igen?
det er mig der har crashet DS, har ramt alt for sygt. Så de er gået i panik.
TheGreatPete skrev: Er det oppe og køre igen?
Kun delvis.
Ramte en 11'er og to 10'ere denne uge, til en samlet gevinst på kr. 12. Nu skal jeg holde tungen lige i munden, og ikke blive overmodigt, og satse det hele på ëen gang.
Bendtner scorer og wolfs vinder :p
gutshooter skrev: Kun delvis.
Kan du uddybe? Kan jeg hoppe ned i kiosken og lave en kupon på kampe der ikke er startet endnu
TheGreatPete skrev: Kan du uddybe? Kan jeg hoppe ned i kiosken og lave en kupon på kampe der ikke er startet endnu
På hjemmesiden er det kun nogle kampe der er oppe. Aner ik med kioskspil. Ser ud til at det kun er eneglske og spanske kampe, der er oppe...
Redigeret af gutshooter d. 31-10-2015 18:24
Nej det ser ud til at fodbold er fucked. Der er heller ikke kuponnumre på fodbold, så nej til kiosk. Ishockey, basket, og ande sportsgrene ser ud til at virke.
Lige nu har de 4 aktive fodboldkampe der kan spilles på resten af lørdagen
Edit: ja, og 3 livekampe
Redigeret af Life=Rigged d. 31-10-2015 18:27
https://oddset.danskespil.dk/allekampe/den-lange
Ser ud til at kun ovenstående kampe er oppe lige nu.
Har lavet en kupon på cashpoint hvor jeg har spillet nogle målscorer bets. Jeg mangler kun b dos fra Wolfsburg til at score, men han starter ikke inde. Er der nogen der ved om oddset bare går i '0', ligesom feks på DS? Synes ikke jeg kan finde noget om det
Dælm'e et højt hitrate du har herinde vil jeg skyde på Gutshooter, når du poster dine ....over 1,5 + BHS i første.
AtillaWP skrev:Bendtner scorer og wolfs vinder :p
nu er målet scoret nu skal de lige vinde...
1-1 i Wolfs. Som Amen i kirken. ;)
Tak og tillykke til Lord Bente btw.
Redigeret af gutshooter d. 31-10-2015 19:22
Valencia, Leverkusen, Torino scoringer tak... og så lige Over 1,5 mål ved HT i FCM - VFF og et rødt kort i kampen... lets go... lol
wolfsburg snydt for straffe....
Bendtner næste mål @ 11.00 :)
Top på hjemmebane mod bund. Selvom FCM ikke er super kørende for tiden, så må dette være en af deres største pligtsejre i sæsonen hvis de vil være mestre. 1.67 er vel fint givet ud?
Guinamp-Lorient: BTS/1, odds 5,00 + o. 1,5 mål/1, odds 3,25.
Sker tit for hjemmeholdet og af og til for udeholdet.
@gutshooter meld lige ud at du har det samme i FCM-VIB. Jeg har brug for dit skrub. Er selv på Over 1,5 i 1.h. @ 3
Life=Rigged skrev:@gutshooter meld lige ud at du har det samme i FCM-VIB. Jeg har brug for dit skrub. Er selv på Over 1,5 i 1.h. @ 3
Jo, men lav indsats og mest på o. 1,5 mål.
Tak, eneste jeg ber' om ;-)
Hehe der fik du sku det første mål i fransker kampen efter 1 minut
Der kan man bare se? VFF i front. Hmmmm.
MartinAnd skrev:det er da helt til grin at Yaya ikke får lov til at sparke igen, da han lige har scoret på straffe lidt tidligere. fucking kolarøv skal self brænde.
Taget i betragtning at han var blevet udskiftet da det sidste straffespark skete ville det nok være lidt unfair at lade ham sparke igen...
Lidt lir på NHL kampen kl. 21
Kopitar anytime @ 4.xx og Toffoli anytime @ 3.25
Begge er også spillet som første målscore @ 16.00 og 13.00 :)
Avs at det er FCM som koster mig en kupon.
Har sgu booket FCM, odds 4,00. Et par dødbolde, så er dén fjong. ;)
Klart straffe. Udebanedommer.
Emilioso skrev:Lidt lir på NHL kampen kl. 21
Kopitar anytime @ 4.xx og Toffoli anytime @ 3.25
Begge er også spillet som første målscore @ 16.00 og 13.00 :)
Er med tog også begge til at score sidste ;)
Og gerne et Duncan mål også :)
Nogen der evt har et velfungerende link til Inter - Roma? Har alle danske kanaler opgivet Serie A eller?
Yaffar skrev:Nogen der evt har et velfungerende link til Inter - Roma? Har alle danske kanaler opgivet Serie A eller?
De viser den på Bet365 :)
Emilioso skrev: De viser den på Bet365 :)
Min konto er desværre blokeret der. :(
Yaffar skrev: Min konto er desværre blokeret der. :(
Viaplay eller vent 1 uge så kan du se det os på 6eren
Redigeret af felkin d. 29-10-2016 06:52
DS de flotter sig sgu ved slet ikke hvad jeg skal bruge så mange penge på.
Miwala skrev: Taget i betragtning at han var blevet udskiftet da det sidste straffespark skete ville det nok være lidt unfair at lade ham sparke igen...
ahaha, det havde jeg sgu ikk lige set. Men havde også 5 forskellige kampe igang på det tidspunkt. :D
4-2 eller 2-4 spillet i Fcm i pausen oods 25 lød tiltalende, come on
Gik også ryg på barca first half :) ty
Så døde de igen....
Der er godt nok gået hul på bylden siden Napoli kampen...?
Redigeret af gutshooter d. 31-10-2015 21:26
gutshooter skrev:Så døde de igen....
Hold da kæft hvor du også jinxer alting! :-D
Kom nu med scoringer i Los Angeles !!
kom nu Viborg med 4-2
Redigeret af hrhansen d. 31-10-2015 21:42
Ligner en skidt weekend for Hobro..
Majaline skrev:Ligner en skidt weekend for Hobro..
Ja for de skal jo ikke møde Brøndby denne weekend 😂
Krydser fingre for dit frække spil hrhansen :)
hrhansen skrev:4-2 eller 2-4 spillet i Fcm i pausen oods 25 lød tiltalende, come on
Klonk
lol tungt ude på fcm og fcm -1,5 - selvfølgelig vinder Viborg for første gang i 10 år idag så. Sick shit!
Maatte gerne komme nogle maal til Sporting L.
lugter det ikke af mål i Celta kampen
Guldmageren skrev:lol tungt ude på fcm og fcm -1,5 - selvfølgelig vinder Viborg for første gang i 10 år idag så. Sick shit!
gør os nu alle en tjeneste og meld op tidligt hver dag hvad du er ude på. Så kan alle lave nogle penge og donere lidt til din betting.
Jatak Toffoli scoring for Kings :)
Ser ikke saa godt ud for mit -1.5 Sporting bet, men hvad helvede.
Sådan så er vi igang med målene i den spanske
Emilioso skrev:Jatak Toffoli scoring for Kings :)
YES! :)
Guldmageren skrev:lol tungt ude på fcm og fcm -1,5 - selvfølgelig vinder Viborg for første gang i 10 år idag så. Sick shit!
Lidt skræmmende at du ene mand kan afgører ligaer :-)
Emilioso skrev:Jatak Toffoli scoring for Kings :) Han scorede igen. Ærgerligt, at man ikke kan spille på næste målscorer længere. live :(
Redigeret af Higgins3 d. 31-10-2015 23:14
hehe ja :) .. Ser gerne lige en Kopitar scoring her til sidst :)
Emilioso skrev:hehe ja :) .. Ser gerne lige en Kopitar scoring her til sidst :)
Hvis han scorer, giver du så et bud på målscorere i resten af nattens kampe.
@Higgins3
Men vi skal ihvertfald ud på Kuznetsov fra Caps :) first @ 16 og anytime @ 3.80
Emilioso skrev:@Higgins3
Men vi skal ihvertfald ud på Kuznetsov fra Caps :) first @ 16 og anytime @ 3.80
Spørgsmålet er omdet er to eller tre mål. Der er sat noget på ham. Andre bud? :)
Kessel fra Penguins kunne også være et bud på en målscore i aften :)
Det bliver han i hvert fald efter, at jeg har bettet på ham. Det er utroligt sådan et skrub vi har mht målscorere. De burde betale os for at bette på dem. :)
Har også begivet mig ud i en lille doubble med Over 5.5 mål i Caps + Under 5.5 mål i Penguins @ 3.80
Andre bud i Jets-kampen? Den har jeg nelimg tænkt mig at se. Jeg går ud fra, at CBJ scorer første mål. Plejer det ikke at ske for jets?
Higgins3 skrev:Andre bud i Jets-kampen? Den har jeg nelimg tænkt mig at se. Jeg går ud fra, at CBJ scorer første mål. Plejer det ikke at ske for jets?
Jenner fra CBJ kunne være et bud :)
Der er jo altid Stafford fra Jets
Fin gang i Jets kampen da :)
Ja, mon ikke vi når over de 5,5 mål :)
Det kunne være rart, at se Ehlers komme igang.
Ikke meget gang i Caps desværre .... Håber de tager sig sammen i næste periode !
PhoeniX scorer over 101,5 point 1,86 ude mod Portland
Kom nu igang Capitals ....
Kom i gang Kuznetsov! Du skykder!
Han må tage den i ekstra perioden :)
Jeg tror, at det skal være i ordinær spilletid.
Han scorede sku lol .. Håber den tæller :)
Chris Paul under 18 points må være nattens gave.. Et pænt skud er givet herfra. 1.75 på Unibet (:
dlrma_ skrev:Chris Paul under 18 points må være nattens gave.. Et pænt skud er givet herfra. 1.75 på Unibet (:
Gave og gave, han endte på 17 😃 godt set.. Fulgte os dit spil med under assist til Jeff T i fredags.. Så hvis du er ude lidt før næste gang, iaften måske, så hopper jeg med ☺️
Suubstanish skrev:
Gave og gave, han endte på 17
Det blev lidt knebent ja. Han fik dog også rigtig mange minutter på banen, men den gik hjem. Melder op på de tidlige NBA kampe i idag, hvis der kommer noget ordenligt at smide efter (:
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|