Så starter US-Open. Er i gang med at kigge på kvindetennis så vil opdatere bets løbende. Er indtil videre ude på følgende:
WTA-Tennis: Brengle-4.5 @1.72 2/5 Dellacqua @1.5 1½/5 Siniakova+7.5 @1.86 3/5 Pereira+6.5 @1.8 1½/5 og +5.5 @2.37 ½/5 Kuznetsova @2.9 1½/5 (Kuz kommer tilbage fra en skade så derfor kun et forsigtigt bet, hvor hun ellers normalt ville være favorit) Puig+5.5 @1.73 1/5 Kulichkova @4.1 ½/5, 2-0 @7.4 ½/5 og +5.5 @1.73 2½/5 Hantuchova @2.37 2½/5 Serena 14.5-17.5 @2 1½/5
Redigeret af blunder d. 31-08-2015 16:13
Spil nu bare det tennis Live, i stedet for alt det pre match, der er $ i det. Tennis har så meget med dags formen osv, som du ikke kan vide pre match. GL dog.
Jønkøbing @ 2,45 Bochum @ 1,82 Coventry @ 2,10 Dalkurd @ 1,33
Danske Spil
I forskellige kombinationer
Halep længere end Azarenka 1,90 5/5 units Tony (super ift. draw!) Gasquet længere end Tsonga 1,72 3/5 units Tony (ganske fin ift. draw og form)
Er også på Kuznetsova for 1 unit Wozzie -6,5 games 1,72 5/5 - way off imo
Uytvanck over Pegula - et missmatch imo ift. hvor de er placering på verdensranlisten - kender ikke så meget til nogen af dem. 3/5 units 1,95 Tony
Coventry @ 2.25 Bochum @ 1.83 Samt doubler @ 4.12
Coventry X1 @ 2.75 (live)
Redigeret af J-Hantusch d. 31-08-2015 23:25
Det går jo tit galt, når man booker spil alene pga. statistik, men det er lang tid siden, jeg har oplevet skuffelsen, så jeg prøver denne 2/3 i dag:
Corby - Solihull over 3.5 mål: 2.70
Weston - Bath City (1-0) 2: 2.55
Forest Green - Bromley (0-1) 1: 2.60
Kampene spilles i de engelske små rækker her kl 16. Velbekomme :-) Vi ses senere herinde til stor skuffelse :D
Den her kan jeg ikke lade ligge.
De Gea skifter til Real Madrid i dette vindue odds 2.20. Nordicbet
Redigeret af chmpen85 d. 31-08-2015 14:38
Greenline1 skrev:Spil nu bare det tennis Live, i stedet for alt det pre match, der er $ i det. Tennis har så meget med dags formen osv, som du ikke kan vide pre match. GL dog.
Kunne ikke være mere enig :)
chmpen85 skrev:Den her kan jeg ikke lade ligge.
De Gea skifter til Real Madrid i dette vindue odds 2.20. Nordicbet
Kæmpe gaveodds. GO GO GO
Hugging Gun skrev:
nede i 1.35 nu
Mikelangelo skrev: nede i 1.35 nu
Ja det vildt.. Håber ikke at de svanser mig og siger det var en fejl..
Fik den til 1.55. Overvejede ikke at spille, men smed alligevel en tus.. :D
Greenline1 skrev:Spil nu bare det tennis Live, i stedet for alt det pre match, der er $ i det. Tennis har så meget med dags formen osv, som du ikke kan vide pre match. GL dog.
Så er det begyndt!
Show us what you've got! :)
Så man kommet hjem fra arbejde, og klar til noget live US Open Tennis $$$$
Greenline1 skrev:Så man kommet hjem fra arbejde, og klar til noget live US Open Tennis $$$$
Gerne meld op, hvis du finder værdi live - det er ikke der jeg er bedst, holder mig til pre.
Cheltenham - wrexham o2.5 @2.1
Er med på Cheltenham over 2.5
LIVE betGoffin 6-1 3 sæt odds 6,5.... ser godt ud, ligefør jeg er mere bange for 6-0 end 6-1...
I øvrigt mega lækre shorts som Goffin har på :/
Og så røg det bet i vasken.
Yep øv bøv, surt Goffin misser 40-15 i Bolellis serv, ellers tror jeg sku den havde været god!
Skal bruge break af goffin og dimitrov nu !!
Fik da den ene :)
Redigeret af Emilioso d. 31-08-2015 18:44
Over 10.5 partier i første sæt i Tsonga-Nieminen @ 3.00 spillet live
Emilioso skrev:Over 10.5 partier i første sæt i Tsonga-Nieminen @ 3.00 spillet live
Jeg smuttede med her. Ved nada om tennis :)
Er på over 29,5 pre i Tsonga kampen, han er ikke hvor han bør være
Kan ikke lide Coventry er steget til 2.35
Razzmussen skrev:
Er hoppet med på din Bochum over 1,5 mål.............1,92 Betsafe / NordicBet ( 2/5 )
Et bud på Nishi - Paire kampen?
Higgins3 skrev:Et bud på Nishi - Paire kampen?
Er på Paire til odds 17.
Spillede den på Bet365.
Men var før de gik i 5 :)
lille spil på Paire @ 4.50 og lidt større på over 9.5 partier @ 2.00
Han spiller fandme stærkt nu! (Paire)
Emilioso skrev:lille spil på Paire @ 4.50 og lidt større på over 9.5 partier @ 2.00
Sådan :)
Higgins3 skrev: Sådan :)
Den sad ja :)
Over 10.5 partier i første sæt i Pliskova-Tatishvii @ 2.62 live Under 8.5 partier i andet sæt i Svitolina-Kulichkova @ 2.10 live
Redigeret af Emilioso d. 31-08-2015 20:37
Live Pliskova 2.75
og så får hun insta prygl
Redigeret af AtillaWP d. 31-08-2015 20:51
Hawkeye skrev: Er hoppet med på din Bochum over 1,5 mål.............1,92 Betsafe / NordicBet ( 2/5 )
De må gerne snart lave den første. :/
AtillaWP skrev:Live Pliskova 2.75
og så får hun insta prygl
Har hun fået hele kampen, goddag hun spiller ringe, men Tatish spiller så også godt
Hvad siger i til bouchard til Tilos 1,8?
superKrikken skrev:Hvad siger i til bouchard til Tilos 1,8?
Hun har været piv elendig i år
Svitolina din hat.... Bliver breaket til 0 foran 5-2 .....
Det var ikke længe coventry holdt den føring
Emilioso skrev:Verdasco @ 2.25 live
Ser godt ud. Dine bud, plus mn egen med Puig 2. sæt, gør sgu, at jeg er oppe på at spille på tennis.
Brændt straffe, det er fandeme flot...
Står intet online om straffe, ser du den live?
Hverken resultat eller Bet365 nævner dette
Redigeret af AtillaWP d. 31-08-2015 22:01
Stod da på Bet365....?? I 54' minut
Redigeret af J-Hantusch d. 31-08-2015 22:03
Et bud på resultatet i 3. sæt?
Frisk bud 7-5 til Puig
Redigeret af Higgins3 d. 31-08-2015 22:06
ikke hvis man kigger på stats... weird
Higgins3 skrev: Ser godt ud. Dine bud, plus mn egen med Puig 2. sæt, gør sgu, at jeg er oppe på at spille på tennis.
Godt jeg kan være lidt behjælpelig :)
Spillede du pp Puig 2. sæt?
AtillaWP skrev:ikke hvis man kigger på stats... weird
Livetbettet blev blokeret, og der stod straffe i 1-2 minutter, og efter brændt straffe:) Så tror den er god nok. Ser dog ikke kampen
sådan Coventry !! 1 mere pls :)
Nåede at komme med på X1 @ 2.75
Hvis de virkeligt brændte et straffe bliver jeg ærgelig hvis den ender 2-2...
David Ferrer fik lige et mental breakdown. Satser på det er overstået odds 2,20
Redigeret af J-Hantusch d. 31-08-2015 22:23
Alison Riske +2.5 partier @ 1.83
Nøj hvor kan jeg blive ked af at se Bouchard så pinlig ringe..... blir så ked så ked så ked..... hvem vil ik gerne se på dette noget mere?
-KD- skrev:David Ferrer fik lige et mental breakdown. Satser på det er overstået odds 2,20
Kom så Albot! Følg op på det break!
-KD- skrev:Nøj hvor kan jeg blive ked af at se Bouchard så pinlig ringe..... blir så ked så ked så ked..... hvem vil ik gerne se på dette noget mere?
Hun skulle bare lige i gang :) odds 2,2 go go
Go Go Bouchard!
Riske må gerne tage 2. Sæt 6-4 og så Bouchard 3. Med 6-4 :)
AtillaWP skrev:Noget live i us open? Har et lille lir et på Monfils vinder 2. Sæt 6-2 @ 3.75
Ellers under 15 partier i Serenas kamp @ 3.50
Edit: Og så går jeg nok på Pospitil hvis han taber 3. Sæt
Edit edit: Spillet Pospitil nu @ 2.50
Redigeret af Emilioso d. 01-09-2015 01:52
Gik på under 16 partier til 2,25 i williams
Emilioso skrev: Har et lille lir et på Monfils vinder 2. Sæt 6-2 @ 3.75
Ellers under 15 partier i Serenas kamp @ 3.50
Edit: Og så går jeg nok på Pospitil hvis han taber 3. Sæt
Edit edit: Spillet Pospitil nu @ 2.50
Han er skadet Pospisil. Han sejler rundt.
Ja kan jo håbe han trækker sig
Redigeret af Emilioso d. 01-09-2015 02:21
Har sjældent set en blive kørt over, som Diatchenko bliver pt. af Serena... Hold da op
Han ligner også en der har givet up .... Ikke engang et sikker vinderslag fra nettet kan han få på banen
Redigeret af Emilioso d. 01-09-2015 02:24
Monfils får også øretæver pt
Han er skadet og lige trukket sig
Ej så trækker williams modstander...
Kun jævnt tiltende... Williams modstander trækker sig og Pospitil gør ikke :/ loose loose situatio
Hvad sker der så med mit bet på Serena vinder 2. sæt 6-0 @ Bet365 ?
Er røget på Fognini live af flere omgange i løbet af 3. sæt. Hvis den mand bare gider at spille, vinder han easy imo.
Tænk at han gider spille 5 ligegyldige partier hvor han klatter den ene bold væk efter den anden, i stedet for at trække sig... Sjældent har jeg set en mere slatten holdning Pospitil
Hehe gik med på foggin for det jeg fik retur påwilliams. Insta break mod ham... (Spillet 3 sæt)
Redigeret af AtillaWP d. 01-09-2015 02:57
Emilioso skrev:Tænk at han gider spille 5 ligegyldige partier hvor han klatter den ene bold væk efter den anden, i stedet for at trække sig... Sjældent har jeg set en mere slatten holdning Pospitil
Fatter heller ikke hvorfor han trak sig? Jeg kan forstå man vil gøre det færdigt for værdighedens skyld, men der var jo INTET værdigt ved den måde han gjorde det på? Lol? Han tog ketsjeren, kastede med den af flere omgange, tog håndklædet og kastede det på månen af flere omgange, han sparkede til tasken af flere omgange, og hvilede hovedet i håndfladerne i fortvivlelse af flere omgange. Træk dig dog istedet for at være så ugidelig, det er meningsløst.
AtillaWP skrev:Hehe gik med på foggin for det jeg fik retur påwilliams. Insta break mod ham... (Spillet 3 sæt)
Der har været rigtig mange breaks i kampen, så det er ikke så overraskende. Ekstremt svingende kamp.
Livebet : Under 9,5 partier i 2.sæt (Nadal) @ 1,80
Så skal det serves hjem tak...
Hugging Gun skrev:
Blev den udbetalt eller hvad, det noget af en fail historie ...
AtillaWP skrev:
Blev den udbetalt eller hvad, det noget af en fail historie ...
Status er stadig "åben", men det tegner ikke godt: www.fodbold-transfers.dk/officielt-de-gea-bliver-i-manchester-united/
Sidst jeg kiggede, gav den odds 26 på, han skifter fra Man. U. på Betfair. Den må næsten bekræftes som tabt, og at han bliver i Man. U.
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|