Betting d. 11. maj 2012

#1| 0

Har egentlig ikke nogle bets til idag, men da jeg nok ikke når på banen imorgen, må jeg hellere dele de spil jeg har imorgen:

Det er Danmarksserie, Pulje 2.

Første bet:

Haderslev FK - OKS 2.30 - 4.00 - 2.25 1

OKS har haft en dårlig start her i foråret og det er kun blevet til 5 point i 5 kampe. Dog slog de senest Kolding på hjemmebane. OKS har i pausen tabt deres helt store profil og topscorer Anders Lagoni til Middelfart og Anders Fønss til Otterup. To af klubbens profiler.
Haderslev har spillet overbevisende i denne sæson med undtagelse af kampen imod B. Sakskøbing, hvor holdet manglede 9 mand ift. runden inden. I de seneste to kampe har man slået topholdene FC Sydvest med 3-2 efter at have ført 3-0 indtil 75. minut og senest slog man et rutineret Ringsted hold på udebane med 3-0, hvor man kørte dem stille og roligt ned og fortjent vandt.
Haderslev mangler deres anfører, som er småskadet, men stiller ellers med et par U17 og U19 spillere (som også er inde omkring Superliga-truppen). Det er et hold der virkelig tror på det nu og derfor er der klar value i 2,30.
Mødet mellem de to klubber inden vinterpausen endte 2-1 til OKS, hvor OKS scorede i det 79. og 94. minut efter at HFK var kommet tidligt foran på OKSON Park.

Andet bet:

Kolding IF 2 - FC Sønderborg (Dobbeltchance) 1.18 - 1.85 - 1.14 X2

Ikke så meget at sige her, Kolding har ikke vundet de seneste 3 kampe og FC Sønderborg har endnu ikke tabt i foråret, hvor man har fået en del forstærkninger. Et meget godt mix af dygtige unge spillere og rutinerede spillere kendetegner FC Sønderborg, som har en del tidl. Haderslev spillere i truppen. Synes oddset er solidt nok til at det kan spilles.

Oddsene er fundet på NordiBet.

PS: Dem der oddser på Haderslev FK - OKS kan smide en PM, så skal jeg personligt levere SMS service fra kampen. ;-)

Redigeret af Slclausen d. 11-05-2012 11:57
11-05-2012 16:58 #2| 0

Nogen meninger om Esbjerg-Randers her kl. 18?

Esbjerg er rykket op, men i aften er der fest i hele Esbjerg, så spillerne vil nok gerne gøre det godt også idag.

Omvendt må motivationen være større for Randers, der stadig kæmper for den anden plads, men det kører jo bare slet ikke for dem for tiden.

What to bet?

11-05-2012 17:16 #3| 0
ROI: 119.93% (56)

Nogen der ved om over/under-spil på Ishockey vm er inklusiv OT?

edit: Fik svar fra supporten, det var heldigvis uden OT. =)

Redigeret af Buub d. 11-05-2012 18:00
11-05-2012 17:18 #4| 0
ROI: 0% (2)
Langemand skrev:
Nogen meninger om Esbjerg-Randers her kl. 18?

Esbjerg er rykket op, men i aften er der fest i hele Esbjerg, så spillerne vil nok gerne gøre det godt også idag.

Omvendt må motivationen være større for Randers, der stadig kæmper for den anden plads, men det kører jo bare slet ikke for dem for tiden.

What to bet?

Jeg spiller selv på Esbjerg. De er et lille niveau over Randers, og de vil helt sikker gerne undgå, at Randers følger dem op i Superligaen.
Det vil logisk set være bedre, at få Vejle med op.

Et lidt farligt spil, men jeg tror på Esbjerg i dag.
11-05-2012 17:47 #5| 0

Esbjerg it is!

11-05-2012 17:49 #6| 0
ROI: 85.21% (1586)
Danne skrev:

Jeg spiller selv på Esbjerg. De er et lille niveau over Randers, og de vil helt sikker gerne undgå, at Randers følger dem op i Superligaen.
Det vil logisk set være bedre, at få Vejle med op.

Et lidt farligt spil, men jeg tror på Esbjerg i dag.

Tænkte lige som dig i sidste kamp, at EFB nok hellere vil have Vejle med op, og at de ville vente til idag, og fejre oprykingen på hjemmebane...og være knap så "motiverede" mod Vejle...men så'en gik det ikke.

Jeg holder mig fra spil på den kamp, bortset fra et lille lir'ebet på Høgh som første målscorer ( 28x hos Danske Spil ), da det er svært se hvordan reaktionen vil være, når oprykningen nu er i hus.

Dog er der ingen tvivl om de gerne vil fejre oprykningsfesten ( som først finder sted idag ) med en sejr, og de går vel også efter en rekord for antal sejre i træk ( 12 pt. )

Redigeret af Hawkeye d. 11-05-2012 17:51
11-05-2012 17:57 #7| 0

Er selv Esbjerg mand. De er langt bedre, end de andre hold i 1. div. men motivationen må være stor for Randers. Svært at spå!

11-05-2012 17:59 #8| 0

Vises nu på tv2 sport, men er i vel klar over:)

11-05-2012 19:24 #9| 0

Jeg har lidt kig på nogle seriekampe som jeg skal ud og se. Er der normalt at oddset på uafgjort ligger markant højere end på alm. kampe? Er det fordi man er bange for matchfixing? Eller kan seriehold bare ikke forsvare, så der oftest findes en vinder?

11-05-2012 19:26 #10| 0
ROI: 0% (2)

Ser skidt ud med Esbjerg.. Er der nogle som ser kampen? Jeg så kun et kvarter af første halvleg, og der var Esbjerg bedst.

11-05-2012 19:29 #11| 0

De er kommet meget bedre med, men Randers var klart bedst i 1. halvleg.

11-05-2012 19:41 #12| 0

0-2 Skidt forsvar!!!

11-05-2012 23:34 #13| 0

spillet på FCM til 2,70 på ladbrokes. Havde stadig de 120 gratis kr man fik for noget tid siden :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar