Betting d. 21/4

#1| 0

Jeg har følgende i dag:

Brønshøj - Hobro: 1 @ 1,85
FC Barcelona - Real Madrid: Begge scorer @ 1,60

Samlet odds: 2,96

Holstebro - Skanderborg: 2 @ 1,85
Fulham - Wigan: 1 @ 1,92
Nice - Auxerre (0-1): X @ 3,55

Samlet odds: 12,61

FC Köln - Stuttgart (1-0): 2 @ 3,20
Newcastle - Stoke: 1 @ 1,75

Samlet odds: 5,60

Synes de fleste giver sig selv. Men hvis nogen er uenig, så hører jeg gerne fra jer! :)

21-04-2012 10:16 #2| 0
ROI: 79.08% (38)

Jeg starter i den næstbedste engelse række "the championship", hvor der mangler 2 spillerunder.

I bunden ser det ikke godt ud for Portsmouth, der dog har sat en fornuftig slutspurt ind, Idag møder de Derby, som ser ud til at være gået på ferie. Portsmouth SKAL vinde idag, for ikke at rykke ned. En smal Portsmouth sejr tror jeg ligger og venter her.

Portsmouth-Derby

1. 2/5 units

Vi hopper videre til Bristol, hvor Bristol C tager imod Barnsley. Barnsley er sikret overlevelse, og Bristol kan sikre sig idag med en sejr, de har generelt været i fin form modsat udeholdet der også er klart stærkest hjemme.

Bristol C-Derby

1.2/5 units

I toppen af PL ligger overraskelsen Newcastle, det er jeg selvfølgelig svært tilfreds med, da jeg er glødende NUFC fan, så dette bet kan være lidt farvet. Jeg er Sikker på Newcastle vinder her.Stoke er sikret og ligger nr.14. Newcastle kæmper for den sidste CL plads, med form og motivation in mente her, kan jeg ikke se andet end en sikker Newcastle sejr.(colo og Tiote er meldt klar, de er begge meget vigtige).

Newcastle-Stoke

1.4/5 units

Fc Køln-Stuttgart

Køln i frit fald, mod et meget formstærkt Stuttgart hold, der kæmper med El deltagelse. Jeg er ikke så stærk i tysk fodbold, men jeg kan alligevel ikke stå for Stuttgart her.

FC Køln-Stuttgart

2.1/5 units

GL

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar