Spilforslag i denne tråd (ROI: 143.99%)
Real Madrid - Villarreal, Real Madrid -3 (europæisk) hjørnespark @1,83 - Betfair
- Real Madrid snitter ligaens flest hjørnespark med 8.35 for og 3.47 imod - Hjemme på Bernabeu er statistikken endnu mere udpræget med 9.33 for og 3 imod - For Villarreal er billedet direkte modsat, hvor de på udebane snitter 4 hjørne for og 7.9 imod - Real Madrids utallige hjørnespark kan delvist tilskrives deres mange indlæg per kamp, hvor de topper La Liga med 26 indlægsforsøg per kamp. - Villarreal forsøger sig kun med 14 per kamp, hvilket er fjerde færrest i La Liga - Castillejo, som er den mest direkte spiller hos den gule ubåd, er utrolig venstrebenet, og han befinder sig ofte på højrekanten hvor han trækker ind i banen.
- Det forventes, at kampen bliver tæt, hvilket bør øge sandsynligheden for mange Real Madrid hjørnespark
Jeg er desværre limiteret - hvilket nok også er tilfældet for en del herinde!
Redigeret af TightGirl d. 12-01-2018 21:05
Doncaster - Plymouth Vundet (+2.28 units) Plymouth +1 asian @ odds 1.65 3.5 / 5 Bet365 Fodbold - England - League 1 - 13/01-2018 16:00 Prøver at lægge et spil op for første gang i lang tid
Hørte en lang begrundelse på en podcast omkring denne kamp. Jeg vælger tøsevarianten. Primært var det plymouths nuværende form det handler om.
Bridgeking skrev:Prøver at lægge et spil op for første gang i lang tid Hørte en lang begrundelse på en podcast omkring denne kamp. Jeg vælger tøsevarianten. Primært var det plymouths nuværende form det handler om.
Cool! Lad det være standarden - at man lige smider et par ord på spillene, medmindre man har en proven track record :-) Held og lykke!
Lille lirbet på Barbarouses som første og anytime målscorer i Melbourne Victory @ 8 og @3.10 start 9.50 spillet på PokerStars. Han har scoret i 3/5 af de sidste kampe Kan måske findes større andetsteds.
Redigeret af Emilioso d. 13-01-2018 09:44
dagens sikre fra kilden er tilgængelig i PM nu :-) udover kilden med 7/7 i træk, har jeg fundet en ny potentiel kilde, dette er hans første skud: Liberec - Hradec Kralove tjekkiet, 1 tallet til omkring odds 4,5
Flere har desuden opfordret mig til at oprette grupper eller skypeopkald til at dele i, da jeg kun kan sende 1 PM pr. 30 sec, så det kan tage lidt tid at dele, men det må jeg desværre ikke i følge PNs regler, og dem vil jeg helst ikke på kant med, så lad venligst være med at uopfordret at tilsende mig jeres kontaktoplysninger, ellers søge efter mig på div. sociale medier, host.
Redigeret af Oban d. 13-01-2018 11:18
Liberec - Hradec Kralove Tabt (-5 units) Fodbold - 13/01-2018 11:00 Ny kilde, hans første forslag.
tror jeg holder mig til den gode gamle kilde :)
Redigeret af Oban d. 13-01-2018 12:13
Montpellier - Monaco Tabt (-1 units) Monaco vinder og begge hold scorer @ odds 5.5 1 / 5 Bet365 Fodbold - Frankrig - Ligue 1 - 13/01-2018 20:00 et lille langskud. begge hold er i fin form, montpellier har kun 2 nederlag i 15 kampe og har scoret i sine 6 seneste kampe, hvoraf modstanderen har scoret i 5 af dem. monaco har 6 sejre i streg, hvoraf modstanderen har scoret i de 3 seneste. h2h har monaco vundet 4 af 5 kampe, begge hold har også scoret i 4 af 5 kampe.
på hjemmebane har montpellier spillet 4 af 5 kampe, hvor begge hold har scoret.
på udebane har monaco spillet 3 af 4 kampe, hvor begge hold har scoret.
monaco er blot gået fra banen én gang hos montpellier, hvor de ikke har scoret, men har samtidig aldrig tabt på udebane mod montpellier
Redigeret af ramlov d. 13-01-2018 10:27
Bridgeking skrev:Prøver at lægge et spil op for første gang i lang tid
Hørte en lang begrundelse på en podcast omkring denne kamp. Jeg vælger tøsevarianten. Primært var det plymouths nuværende form det handler om.
Må jeg spørge hvilken podcast?
drohse skrev: Må jeg spørge hvilken podcast?
Matchbook
Bridgeking skrev: Matchbook
👍
Oban skrev:dagens sikre fra kilden er tilgængelig i PM nu :-) udover kilden med 7/7 i træk, har jeg fundet en ny potentiel kilde, dette er hans første skud: Liberec - Hradec Kralove tjekkiet, 1 tallet til omkring odds 4,5
Vil gerne bede om en PM hvis du ikke vil poste den sikre her :)
Ajax - Lyngby Vundet (+2.2 units) Halvleg/fuldtid - Ajax/Ajax @ odds 2.1 2 / 5 Bet365 Fodbold - 13/01-2018 20:00 ajax bør være overlegen her og lyngby sluttede superligaen skidt med 4 nederlag i streg. desuden er det over en måned siden lyngby sidst spillede kamp, hvor ajax kunne trække den lidt længere til d. 24/12. kampen spilles i portugal, hvor begge mandskaber er på træningslejr.
glemte at rette tidspunktet til kl 13
Redigeret af ramlov d. 13-01-2018 10:41
Oban skrev:dagens sikre fra kilden er tilgængelig i PM nu :-) udover kilden med 7/7 i træk, har jeg fundet en ny potentiel kilde, dette er hans første skud: Liberec - Hradec Kralove tjekkiet, 1 tallet til omkring odds 4,5
Flere har desuden opfordret mig til at oprette grupper eller skypeopkald til at dele i, da jeg kun kan sende 1 PM pr. 30 sec, så det kan tage lidt tid at dele, men det må jeg desværre ikke i følge PNs regler, og dem vil jeg helst ikke på kant med, så lad venligst være med at uopfordret at tilsende mig jeres kontaktoplysninger, ellers søge efter mig på div. sociale medier.
Vil også gerne have en PM :-)
Oban - også gerne pm mig:-)
Newcastle United - Swansea Tabt (-1 units) Newcastle @ odds 1.96 1 / 5 Andre Fodbold - England - Premier League - 13/01-2018 16:00
Montpellier - Monaco Tabt (-1 units) Monaco @ odds 2.47 1 / 5 Andre Fodbold - Frankrig - Ligue 1 - 13/01-2018 20:00
Deportivo La Coruna - Valencia Vundet (+1.28 units) Valencia @ odds 2.28 1 / 5 Andre Fodbold - Spanien - Primera Division - 13/01-2018 20:45
ramlov skrev:ajax bør være overlegen her og lyngby sluttede superligaen skidt med 4 nederlag i streg. desuden er det over en måned siden lyngby sidst spillede kamp, hvor ajax kunne trække den lidt længere til d. 24/12. kampen spilles i portugal, hvor begge mandskaber er på træningslejr. glemte at rette tidspunktet til kl 13
Lyder som om, du regner med, at Ajax stiller med A-kæden - har du noget info heromkring? Bemærk, at Ajax også har en kamp planlagt mod Duisburg klokken 16 :-)
Oban, også gerne pm til mig. :)
degnovic skrev:
Lyder som om, du regner med, at Ajax stiller med A-kæden - har du noget info heromkring? Bemærk, at Ajax også har en kamp planlagt mod Duisburg klokken 16 :-)
ved godt de har en kamp kl 16, men forventer stadig at de kan overmatche lyngby på de fleste positioner, kan jo også være lyngby heller ikke stiller med a-kæden :)
ramlov skrev: ved godt de har en kamp kl 16, men forventer stadig at de kan overmatche lyngby på de fleste positioner, kan jo også være lyngby heller ikke stiller med a-kæden :)
Er du nu sikker på du vidste de også spillede kl 16 siden du ikke skrev det;)
Nimacos skrev: Er du nu sikker på du vidste de også spillede kl 16 siden du ikke skrev det;)
100 :)
degnovic skrev:
mon ikke også Bet365 har lagt mærke til noget, det er lige faldet til 1,72 :)
ramlov skrev: ved godt de har en kamp kl 16, men forventer stadig at de kan overmatche lyngby på de fleste positioner, kan jo også være lyngby heller ikke stiller med a-kæden :)
Men der er selvsagt større chance for, at Lyngby stiller i stærkeste, ligesom der er en reel chance for, at Ajax sender reserverne, det er vi vel enige om? Og at Lyngby skal have en noget større mulighed for at spille lige op med Ajax-reserver, end oddset antyder? Derfor jeg spørger, om du har viden, der antyder, hvordan Ajax stiller op i de respektive kampe. Ellers har jeg svært at se, hvordan der skal findes værdi, som bookmakerne/folket ikke har spottet.
degnovic skrev:
Men der er selvsagt større chance for, at Lyngby stiller i stærkeste, ligesom der er en reel chance for, at Ajax sender reserverne, det er vi vel enige om? Og at Lyngby skal have en noget større mulighed for at spille lige op med Ajax-reserver, end oddset antyder? Derfor jeg spørger, om du har viden, der antyder, hvordan Ajax stiller op i de respektive kampe. Ellers har jeg svært at se, hvordan der skal findes værdi, som bookmakerne/folket ikke har spottet.
Vi er enige, synes dog stadig jeg er godt inde, siden det lige er faldet til 1,72 :)
ramlov skrev: Vi er enige, synes dog stadig jeg er godt inde, siden det lige er faldet til 1,72 :)
Har du så sat mønter på det bet denne gang?
drohse skrev: Har du så sat mønter på det bet denne gang?
bare 50 kr.
Bournemouth - Arsenal Tabt (-2 units) Bournemouth brænder straffespark @ odds 12 2 / 5 Danske Spil Fodbold - England - Premier League - 14/01-2018 14:30 Hov, hvordan retter jeg den til.....skulle have skrevet Bournemouth scorer på straffespark på dette forslag med 2 units ?
Nå, jo ikke sikkert det bliver aktuelt, men var inpsireret af @ HomeMade , om at "vi" Arsenal jo snart deler straffespark ud i hver anden kamp.
Så har spillet 2 unit ( odds 12 ) på de scorer på straffespark
Og 1 unit ( odds 25 ) på de brænder et.
Redigeret af Hawkeye d. 13-01-2018 12:02
degnovic skrev:
''At 13.00 Ajax is the first match under Erik ten Hag on the program. Ten Hag already said that he will start off against Lyngby, a Danish lowfly, with his intended base eleven. So we immediately get an idea of the plans the trainer has for the Classic, which will be on the program next week.''
startopstilling: https://twitter.com/AFCAjax/status/952129375499059200
Redigeret af ramlov d. 13-01-2018 11:48
Emilioso skrev:Lille lirbet på Barbarouses som første og anytime målscorer i Melbourne Victory @ 8 og @3.10 start 9.50 spillet på PokerStars. Han har scoret i 3/5 af de sidste kampe Kan måske findes større andetsteds.
Den gik lige :)
Bournemouth - Arsenal Tabt (-1 units) Bournemouth brænder straffespark @ odds 25 1 / 5 Danske Spil Fodbold - England - Premier League - 14/01-2018 14:30
ramlov skrev: ''At 13.00 Ajax is the first match under Erik ten Hag on the program. Ten Hag already said that he will start off against Lyngby, a Danish lowfly, with his intended base eleven. So we immediately get an idea of the plans the trainer has for the Classic, which will be on the program next week.''
startopstilling: https://twitter.com/AFCAjax/status/952129375499059200 Det er i sandhed en stærk startopstilling, så er du ganske rigtigt meget fint inde, godt set.
Når det så er sagt - og som jeg har spurgt om tidligere - vidste du det, eller havde du info, der indikerede det, da du satte bettet og spilforslaget op? I så fald ville det gavne at have det med i analysen, så vi andre også havde noget at gå ud fra i.f.t. at vurdere værdien. Jævnfør hvorfor, jeg i hvert fald ikke kom med på bettet. GL :-)
Redigeret af degnovic d. 13-01-2018 12:05
degnovic skrev:Det er i sandhed en stærk startopstilling, så er du ganske rigtigt meget fint inde, godt set.
Når det så er sagt - og som jeg har spurgt om tidligere - vidste du det, eller havde du info, der indikerede det, da du satte bettet og spilforslaget op? I så fald ville det gavne at have det med i analysen, så vi andre også havde noget at gå ud fra i.f.t. at vurdere værdien. Jævnfør hvorfor, jeg i hvert fald ikke kom med på bettet. GL :-)
desværre, der var lidt rygter på twitter, ville dog ikke melde noget op før det var bekræftet
Det kan man kalde at blive reddet på stregen :D
Sampdoria u19 - Napoli u19 Pengene tilbage Sampdoria u19 0 AH @ odds 1.925 1.5 / 5 LIVEBET Bet365 Fodbold 1-1 spillet ved 60 min. sampdoria presser på og er kommet til en del chancer i 2. halvleg
@Oban Modtager også gerne PM - kunne jo være at man kan få sig en flaske mere til skabet😁.
Jigra skrev:@Oban Modtager også gerne PM - kunne jo være at man kan få sig en flaske mere til skabet
bare send en, så skal jeg nok svare :)
tror den nye kilde skal smides på døren :D bagud 0-4 nu
Forstår ikke helt oddset på Monaco i dag... Fabinho, Keita, Moutinho, Lemar, Jovetic, (Falcao?), Lopes, Glik, Sidibe, Jemerson, Subasic alle klar... Hvad er det jeg har overset?
ramlov skrev:1-1 spillet ved 60 min. sampdoria presser på og er kommet til en del chancer i 2. halvleg
Set du kampen?
Emilioso skrev:tror den nye kilde skal smides på døren :D bagud 0-4 nu
no shit :D
SHVikings skrev:
Set du kampen?
følger den på bet
ramlov skrev: følger den på bet
Så aner du jo hverken om de presser eller reelt har en del chancer...
Randers - AaB Vundet (+1.35 units) Under 2,5 @ odds 1.9 1.5 / 5 Unibet Fodbold - 13/01-2018 14:00 spiller 3x30 min, aldrig godt med afbrydelser i en kamp, aab er b.la. uden jannik pohl (fordel for randers, hvis han havde været med?) wieghorst har udtalt at ingen spillere får 90 minutter i dag og alle kommer på banen, de to hold spiller vanligt til 2-3 mål, oftere under end over, aab med snit på 2,1 mål pr. kamp i efteråret, hvor de kun scorede 18 mål, er dog uden deres normale målmand, rinne, der er på landsholdstur, lansing overtager, der har døjet med skade i efteråret. vil også anbefale et spil på randers, der har stortset alle spillere klar til odds 2,5 hos unibet.
Redigeret af ramlov d. 13-01-2018 12:58
SHVikings skrev: Så aner du jo hverken om de presser eller reelt har en del chancer...
nej, men kan da se de fik betydligt flere skud på og ved siden af mål i den periode end napoli, hvor jeg lagde forslaget op :)
@nimacos Jeg synes Hannover stiger lidt rigeligt - er der kommet noget info ud ?
ramlov skrev: følger den på bet
ramlov skrev: nej, men kan da se de fik betydligt flere skud på og ved siden af mål i den periode end napoli, hvor jeg lagde forslaget op :)
Gør alle herinde en tjeneste og lad vær med at basér nogle forslag herinde på den "live-coverage".
SHVikings skrev:
Gør alle herinde en tjeneste og lad vær med at basér nogle forslag herinde på den "live-coverage".
den er jo også helt ubrugelig..
XSUPERBULLX skrev: Vil gerne bede om en PM hvis du ikke vil poste den sikre her :)
Forstår heller ikke hvorfor ikke man bare poster den, men ok, så får man lidt opmærksomhed.
Røg dagens 100%er i lokummet?
FCN - Helsingør Tabt (-1.5 units) Helsingør vinder 2. halvleg @ odds 3.1 1.5 / 5 LIVEBET Bet365 Fodbold fcn har en del spillere ud til landsholdsopgaver og har derfor en del unge med til denne kamp, de skifter vist hele holdet i pausen ''FC Nordsjælland stiller med 22 spillere, der får en halvleg hver i kampen mod Helsingør lørdag kl. 13 i Right to Dream Park.'' (http://fcn.dk/2018/01/truppen-traeningskampen-helsingoer/) helsingør er fint med i kampen og stiller med stærkt hold (kan ses her http://fcn.dk/2018/01/livestream-fcn-fc-helsingoer/) kan dog også antydes at helsingør vil lave en masse udskiftninger i pausen (https://twitter.com/fchelsingor/status/952148869286121472) da de skriver startopstillinger til 1.h
chrismm skrev:Røg dagens 100%er i lokummet? Ja, de tabte 0-5
Redigeret af storken73 d. 13-01-2018 13:27
chrismm skrev:Røg dagens 100%er i lokummet?
Nej det var ikke dagens 100% der røg. PM Oban for dagens 100%.
Jigra skrev:Nej det var ikke dagens 100% der røg. PM Oban for dagens 100%.
Nah jeg er ikke en af dem der ryger i med begge ben, fordi en eller anden kommer og slynger 100% spil ud som han har fået af en eller anden spade på facebook :D
chrismm skrev: Nah jeg er ikke en af dem der ryger i med begge ben, fordi en eller anden kommer og slynger 100% spil ud som han har fået af en eller anden spade på facebook :D
Man kan jo få tippet og lave sin egen vurdering🙄.
chrismm skrev:Røg dagens 100%er i lokummet? storken73 skrev: Ja, de tabte 0-5
Nej, det var en ny kilde som tabte 0-5, kampen til i aften er kl 20,30 som er den "sikre"
Men jeg er enig i at det er en "uskik" med de PMs på PN.
Newcastle United - Swansea Tabt (-2 units) Fodbold - England - Premier League - 13/01-2018 16:00
Ajax - Lyngby Vundet (+1.9 units) Ajax -1,5 1. halvleg @ odds 1.76 2.5 / 5 LIVEBET Unibet Fodbold ajax foran 1 - 0 , 13 min spillet
ramlov skrev:ajax foran 1 - 0 , 13 min spillet nå de fik så lige scoret til 2 - 0 30 sek. efter post, så er det vel bare at spille ajax -2,5 ah 1. halvleg
Redigeret af ramlov d. 13-01-2018 13:58
Cardiff - Sunderland Vundet (+8.1 units) over 1.5 mål @ odds 2.62 5 / 5 LIVEBET Bet365 Fodbold - England - Championship Spillet i pausen, stilling 0-0
NyBrugerUdenTøj skrev:Spillet i pausen, stilling 0-0
Ser du den ?
Sad og så på stats, og den så kedelig nok ud til at jeg ikke gad LTD på den
Bridgeking skrev: Ser du den ?
Sad og så på stats, og den så kedelig nok ud til at jeg ikke gad LTD på den Ja ser den. Der har været chancer i begge ender, flest til Cardiff, men ikke nogen "vild" action, og spilfordelingen er ca. 50/50. Satser på Cardiff får scoret et par stykker i 2. halvleg, har lige spillet dem som vinder til odds 2.05 på B365.
Redigeret af NyBrugerUdenTøj d. 13-01-2018 14:30
Lækkert, Cardiff scorede efter 1 min.
chrismm skrev: Nah jeg er ikke en af dem der ryger i med begge ben, fordi en eller anden kommer og slynger 100% spil ud som han har fået af en eller anden spade på facebook :D
Det er da bedre end at gå i ryg på 100% af de folk, der til daglig poster i de her betting tråde. Om så Oban misser de næste 10 bets, har han stadig leveret mere guld end hvilken som helst anden daglig poster.
Mikkel Hansen over 5,5 mål Odds 2,80 i går på DS
NyBrugerUdenTøj skrev: Ja ser den. Der har været chancer i begge ender, flest til Cardiff, men ikke nogen "vild" action, og spilfordelingen er ca. 50/50. Satser på Cardiff får scoret et par stykker i 2. halvleg, har lige spillet dem som vinder til odds 2.05 på B365.
Lækkert Jeg turde desværre ikke selv
Bridgeking skrev: Lækkert Jeg turde desværre ikke selv
Ja den blev hurtigt afgjort, og med det røde til Sunderland er sejren vist hjemme.
Starter lige med en lir kupon inden de rigtige kampe starter.
Lige på og 6/7
Tæt på fuld klonk
Redigeret af killuminati d. 13-01-2018 14:47
Real Madrid - Villarreal Tabt (-2.5 units) Fodbold - Spanien - Primera Division - 13/01-2018 16:15 andre bookmakers ligger på 1,5-1,64, han har scoret 3 mål i sine 2 seneste kampe....
Redigeret af ramlov d. 13-01-2018 15:16
Real Madrid - Villarreal Tabt (-1.5 units) Gareth Bale scorer mindst 2 mål @ odds 4.5 1.5 / 5 Unibet Fodbold - Spanien - Primera Division - 13/01-2018 16:15 b365: 2,87, Danske Spil: 3,30. han scorede 2 mål i sin seneste kamp
Oddset på dagens sikre er stærkt faldende, fra 2,40 til 2,00 :)
nå det behøver du ikke at skrive i pm
ramlov skrev:nå det behøver du ikke at skrive i pm
du kan bare skrive en pm :)
nah, forslag kan ligeså godt være tilgængelige for alle herinde
Redigeret af ramlov d. 13-01-2018 15:31
Real Madrid - Villarreal Vundet (+2.1 units) Cristiano Ronaldo scorer ikke @ odds 2.4 1.5 / 5 Unibet Fodbold - Spanien - Primera Division - 13/01-2018 16:15 han ligner slet ikke sig selv denne sæson med kun 4 scoringer i 13 kampe, han har dog en fordel af at han sparker straffespark
Oban skrev:Oddset på dagens sikre er stærkt faldende, fra 2,40 til 2,00 :)
Godt man var hurtigt ude, så skal den bare i hus :D
special spil PL Vundet (+0.93 units) o5.5 udehold mål @ odds 1.62 1.5 / 5 Unibet Fodbold - 13/01-2018 16:00
Chelsea - Leicester Tabt (-0.5 units) Begge hold scorer i første halvleg @ odds 5 0.5 / 5 Unibet Fodbold - England - Premier League - 13/01-2018 16:00
supersafe skrev:
special spil PL o5.5 udehold mål @ odds 1.62 1.5 / 5 Unibet Fodbold - 13/01-2018 16:00
Den nåede jeg ikke at finde, gad jeg godt havet været med på.
mangealias skrev: Godt man var hurtigt ude, så skal den bare i hus :D
Ja 1.80 nu.
Bridgeking skrev:@nimacos Jeg synes Hannover stiger lidt rigeligt - er der kommet noget info ud ?
Små syg kamp, Mainz bedst ud men penal nu til Hannover til forhåbentlig 2-2
Nimacos skrev: Små syg kamp, Mainz bedst ud men penal nu til Hannover til forhåbentlig 2-2
2-2 satme en vild kamp.
Brentford - Bolton Tabt (-5 units) over 3.0 mål asian @ odds 2.25 5 / 5 LIVEBET Bet365 Fodbold - England - Championship
Real Madrid - Villarreal Vundet (+20 units) Villarreal @ odds 11 2 / 5 Bet365 Fodbold - Spanien - Primera Division - 13/01-2018 16:15
Real Madrid - Villarreal Vundet (+2.1 units) Under 4 mål @ odds 1.7 3 / 5 LIVEBET Bet365 Fodbold - Spanien - Primera Division elendig sæson af real madrid og villarreal har spillet målfattige kampe på det seneste
Arbroath - Queens Park (skotland) Tabt (-5 units) over 3.5 mål (spillet ved stilling 0-1 efter 12min) @ odds 2.1 5 / 5 LIVEBET Bet365 Fodbold
Real Madrid - Villarreal Vundet (+2.63 units) 0-0 1. halvleg @ odds 2.75 1.5 / 5 LIVEBET Bet365 Fodbold - Spanien - Primera Division
Real Madrid - Villarreal Tabt (-1.5 units) halvleg/fuldtid - uafgjort/real-madrid @ odds 3 1.5 / 5 LIVEBET Bet365 Fodbold - Spanien - Primera Division 0-0 20 min.
Real Madrid - Villarreal Tabt (-2 units) Real Madrid vinder og begge hold scorer ikke @ odds 2.05 2 / 5 LIVEBET Bet365 Fodbold - Spanien - Primera Division 0-0 25 min.
Hull - Reading Tabt (-2 units) Hull vinder @ odds 2.25 2 / 5 LIVEBET NordicBet Fodbold - England - Championship spillet i pausen
Nimacos skrev:3-2 Hannover Perfekt - jeg er ude af den igen så Takker
Jeg er på falcons -3 til odds 2 for dette overskud
Redigeret af Bridgeking d. 13-01-2018 17:10
Real Madrid - Villarreal Vundet (+2.1 units) Real Madrid -7 hjørnespark @ odds 2.4 1.5 / 5 LIVEBET Bet365 Fodbold - Spanien - Primera Division 4-0 siger hjørnesparksstatistikken, spillet i pausen, mon ikke real madrid får presset på for en scoring
Mål i Chelsea og Newcastle please
Emilioso skrev:Mål i Chelsea og Newcastle please
de kommer, når man beder :P
Hawkeye skrev: Den nåede jeg ikke at finde, gad jeg godt havet været med på.
sikkert i hus :)
ramlov skrev: de kommer, når man beder :P
Ja 1 er bare ikke nok :)
Emilioso skrev: Ja 1 er bare ikke nok :)
over 2,5 i begge?
ramlov skrev: over 2,5 i begge? Njah har bare en lille med over 1,5 i alle de engelske :)
Redigeret af Emilioso d. 13-01-2018 17:26
Emilioso skrev: Njah har bare en lille med over 1,5 i alle de engelske :)
jamen så er newcastle kampen da hjemme :)
Lørdags NFL lir kupon:
Titans +10.5 på en double sammen med Falcons til at få over 19.5 point til lidt over odds 3.
Det burde ikke blive alt for nemt for Pats mod et løbehold og Falcons ser rigtig stærke ud pt.
supersafe skrev: sikkert i hus :)
Ja, det ærgrer mig jeg ikke fandt den....gratz
Hvor ligger de PL-specials normalt ?
PS : ved du forøvrigt hvordanman retter sit spilforslag, drejer sig om jeg har fået skrevet forkert beskrivelse i #28 ?
ramlov skrev: jamen så er newcastle kampen da hjemme :)
Ja men 2+ i Chelsea mangler
Emilioso skrev: Ja men 2+ i Chelsea mangler
ja det kan jeg se, vi må håbe
Chelsea - Leicester Vundet (+1.44 units) x2 @ odds 1.72 2 / 5 LIVEBET Bet365 Fodbold - England - Premier League 77' 0-0
Redigeret af ramlov d. 13-01-2018 17:34
Hawkeye skrev: Ja, det ærgrer mig jeg ikke fandt den....gratz
Hvor ligger de PL-specials normalt ?
PS : ved du forøvrigt hvordanman retter sit spilforslag, drejer sig om jeg har fået skrevet forkert beskrivelse i #28 ?
mener de er i bunden når man vælger PL. (Home vs Away) Og det andet tror jeg ikke du kan selv. Det er vel bare at skrive manuelt hvad man har spillet og så afgøre spillet derefter.
supersafe skrev: mener de er i bunden når man vælger PL. (Home vs Away) Og det andet tror jeg ikke du kan selv. Det er vel bare at skrive manuelt hvad man har spillet og så afgøre spillet derefter.
Okay, det gør jeg så, tabt hvis beskrivelsen passer, og vundet, hvis de scorer på straffespark...og skrevet det i selve posten.
Øv, fandt ellers den Home vs Away, men var kun 1-X-2 og noget med odds 10 på 2-tal, men sikkert været flere muligheder hvis klikket der.
Hawkeye skrev:Øv, fandt ellers den Home vs Away, men var kun 1-X-2 og noget med odds 10 på 2-tal, men sikkert været flere muligheder hvis klikket der.
Ja du skal ind under de ekstra odds der er i den.
Mit gratis 50kr spil hos DS
Danmark -2,5 Atl Madrid -0,5 Penguins -1,5
Samlet odds 8 gogo.
Også var det iøvrigt dejligt med et Hannover comeback idag
Tottenham - Everton Tabt (-2 units) Et straffespark i kampen @ odds 4 2 / 5 Bet365 Fodbold - England - Premier League - 13/01-2018 18:30
Odds på Real misser CL næste sæson?;)
Tottenham - Everton Tabt (-0.5 units) Everton brænder straffespark @ odds 50 0.5 / 5 Danske Spil Fodbold - England - Premier League - 13/01-2018 18:30
NyBrugerUdenTøj skrev: n1 med villarreal
Redigeret af ramlov d. 13-01-2018 18:02
Tottenham - Everton Tabt (-2.5 units) Everton scorer på straffespark @ odds 18 2.5 / 5 Danske Spil Fodbold - England - Premier League - 13/01-2018 18:30
ramlov skrev: n1 med villarreal
Yep, så har jeg lidt flere penge at tabe på håndbold/basket i aften
killuminati skrev:Starter lige med en lir kupon inden de rigtige kampe starter.
Lige på og 6/7
Tæt på fuld klonk
hvad kastede den af sig? :D
Lakers @ Mavericks Vundet (+4.5 units) under 213,5 @ odds 1.9 5 / 5 Bet365 Basketball - 13/01-2018 20:00
Makedonien - Slovenien Tabt (-5 units) over 53,5 @ odds 1.9 5 / 5 Bet365 Håndbold - 13/01-2018 19:30
Lille K - Paris K Vundet (+1.25 units) Over 3,5 @ odds 1.83 1.5 / 5 LIVEBET Bet365 Fodbold 55' 1-1
Spanien - Tjekkiet Tabt (-5 units) over 56,5 @ odds 2 5 / 5 Bet365 Håndbold - 13/01-2018 18:15
Rumænien - Ukraine Tabt (-2.5 units) Rumænien -1,5 @ odds 1.83 2.5 / 5 LIVEBET Bet365 Håndbold 0-1 1'
Rumænien - Ukraine Tabt (-2 units) Rumænien -0,5 @ odds 1.9 2 / 5 LIVEBET Bet365 Håndbold 3 - 5 7. minut
Tottenham - Everton Tabt (-0.5 units) Første mål - Eriksen @ odds 7.5 0.5 / 5 Unibet Fodbold - England - Premier League - 13/01-2018 18:30
Hoppede i Rangers gryden med 3,82 -0,5 over Corinthians for 0,75/1
Al Hussein - Amman Vundet (+3.2 units) Amman +6,5 @ odds 1.8 4 / 5 LIVEBET Bet365 Håndbold 16 - 17 33' minut...
Zaglebie Lubin K - Koszalin K Vundet (+0.98 units) Koszalin K +0.5 @ odds 1.65 1.5 / 5 LIVEBET Bet365 Håndbold 12 - 14 36' minut
Kosovo leverer dagens største overraskelse? :)
ShadeStar skrev:Kosovo leverer dagens største overraskelse? :)
sad også lige og kiggede på den, ved sgu ikke om det fortsætter sådan her
ramlov skrev: sad også lige og kiggede på den, ved sgu ikke om det fortsætter sådan her
Du får 1 gæt...
ShadeStar skrev: Du får 1 gæt...
portugal saver dem nok over, når de kommer i gang
Boldflytteri i Rangers-kampen :-/
Lakers @ Mavericks Vundet (+4.3 units) under 54,5 - 1.Q @ odds 1.86 5 / 5 LIVEBET Bet365 Basketball
Danmark-Ungarn Vundet (+7 units) Morten Olsen over 2,5 mål. @ odds 2.4 5 / 5 NordicBet Håndbold - 13/01-2018 20:30
Morten Olsen starter overraskende på højre back.
Danmark - Ungarn Vundet (+1.65 units) Flest mål: Rasmus Lauge vs Niclas Kirkeløkke - Rasmus Lauge @ odds 1.55 3 / 5 NordicBet Håndbold - 13/01-2018 20:30
Lakers @ Mavericks Vundet (+4 units) under 108,5 - 1. halvleg @ odds 1.8 5 / 5 LIVEBET Bet365 Basketball
Patriots-Titans Vundet (+12 units) James White TS @ odds 4 4 / 5 Bet365 Amerikansk fodbold - 14/01-2018 02:00
Patriots-Titans Vundet (+33 units) James White o1,5 @ odds 34 1 / 5 Bet365 Amerikansk fodbold - 14/01-2018 02:00
Vegas Golde Knights - Edmonton Oilers Tabt (-1 units) Vegas Golde Knights -0,5 @ odds 1.95 1 / 5 NordicBet Ishockey - 14/01-2018 04:00
LA Clippers - Sacremento Kings Vundet (+1 units) LA Clippers -7 @ odds 2 1 / 5 Andre Basketball - 13/01-2018 21:00
Charlotte Hornets - OKC Vundet (+1 units) OKC -2 @ odds 2 1 / 5 Andre Basketball - 13/01-2018 23:00
DK - Ungarn Vundet (+0.95 units) DK -2.5 @ odds 1.95 1 / 5 LIVEBET Andre Håndbold
San Antonio Spurs - Denver Nuggets Vundet (+1 units) SA Spurs -7.5 @ odds 2 1 / 5 Andre Basketball - 14/01-2018 02:30
SoccerFan skrev: Hvad er det for en bookmaker der ligger 1 mål under alle andres linjer på det DK spil?
To basser og en på træværket af Morten Olsen efter 14 min.
røv kedelig kamp indtil videre den 100 % sikre. Hvornår mon de er sat il at score.
KAOS2300 skrev:røv kedelig kamp indtil videre den 100 % sikre. Hvornår mon de er sat il at score.
De har satme været tætte på nogle gange :D
Dejlig 4-2 Rangers til stor odds;)
Oban skrev: De har satme været tætte på nogle gange :D
Ok slog hurtigt væk igen. Bare de når at score, så er det lige meget hvornår.
De skal vel score i både første og anden halvleg :)
Nimacos skrev:Dejlig 4-2 Rangers til stor odds;) Ja det var noget af en vending, tak for den :-
Redigeret af Hawkeye d. 13-01-2018 20:57
Det tog sin tid at få Landin ud
Nimacos skrev:Dejlig 4-2 Rangers til stor odds;)
Du er sku skarp i det betting.
GodPreben skrev:De skal vel score i både første og anden halvleg :)
Nej vel bare de fører ved halvleg og holder den føring,
Hawkeye skrev:Det tog sin tid at få Landin ud
Ja, det ku' de godt ha' gjort for 10min siden
KAOS2300 skrev: Nej vel bare de fører ved halvleg og holder den føring,
Hvad fik han jer til at smide penge på?.
Lakers @ Mavericks Vundet (+3.8 units) under 53,5 - 3. Q @ odds 1.76 5 / 5 LIVEBET Bet365 Basketball
chrismm skrev: Hvad fik han jer til at smide penge på?.
Nu kan den vel godt meldes op, Marokko halvleg/fuldtid imod de der Mautania. 0-0 med 9 min igen af halvlegen men alt kan vel ske endnu.
KAOS2300 skrev: Nu kan den vel godt meldes op, Marokko halvleg/fuldtid imod de der Mautania. 0-0 med 9 min igen af halvlegen men alt kan vel ske endnu. de har satme haft nogle chancer -.- regner med et straffe om lidt :D der må også være 5+ minutter tillægstid.
Redigeret af Oban d. 13-01-2018 21:09
Fik i odds 2,4 eller hva? Den er nede i 1,30 hos Bet365 nu
Mener jeg læste 2,4 længere oppe men orker ikke at kigge tråden igenben
Redigeret af chrismm d. 13-01-2018 21:11
chrismm skrev:Fik i odds 2,4 eller hva? Den er nede i 1,30 hos Bet365 nu
Ah næppe..
Oban skrev: de har satme haft nogle chancer -.- regner med et straffe om lidt :D der må også være 5+ minutter tillægstid.
Enig de ligger og piver hele tiden. De var også tæt på at få straffe men 3 cm uden for feltet men synes de kæmper med næb og klør de andre ?
halvleg/fuldtid?
Mener jeg læste 2,4 længere oppe men orker ikke at kigge tråden igenben
Ja hvis de førte ved halvleg og vandt kampen.
NyBrugerUdenTøj skrev: halvleg/fuldtid?
Hov jeg kigger bare på almindelig sejr
Det bliver ikke meget tættere på :)
chrismm skrev: Hov jeg kigger bare på almindelig sejr
:) ved ikke hvad de fik, jeg sendte ikke PM lol
Oban skrev:Det bliver ikke meget tættere på :)
Hvis den er fixed så skal de jo lave straffe eller selvmål.
Den var/er jo ikke rigged?
Gonginator skrev:RIP :)
Ny kilde!!!
GodPreben skrev:Den var/er jo ikke rigged?
Selvfølgelig ikke
Der må være noget galt det var en 100%er jo
Come on! Hvad havde du forventet?
Det var der vel ikke nogen, der troede???
Kings @ Clippers Tabt (-5 units) over 55,5 - 1. Q @ odds 1.83 5 / 5 Bet365 Basketball - 13/01-2018 21:30
chrismm skrev:Der må være noget galt det var en 100%er jo
De var ihvertfald meget tætte på at score, så den var relativ sikker vil jeg sige. Men bolden er rund, så alt kan ske ::)
Få den lige i kassen Monaco tak !
Johen88 skrev:
De var ihvertfald meget tætte på at score, så den var relativ sikker vil jeg sige. Men bolden er rund, så alt kan ske ::)
Ja de havde satme mange store chancer, den blev reddet med skulderen 2 min før halvleg.
Nimacos skrev:Dejlig 4-2 Rangers til stor odds;)
Ja fedt Nima. Fik dog kun 3.40 men dejligt højt odds.
Fucking hjemmedommer i den håndboldkamp
sygt dømt mod Mikkel
Redigeret af Hawkeye d. 13-01-2018 21:39
chrismm skrev:Fucking hjemmedommer i den håndboldkamp
Ja, den var klam
6 skud med 6 på mål Monaco kom nuuuuuuuuuuu
Har Kirkeløkke været på banen ?
Hawkeye skrev:Har Kirkeløkke været på banen ?
Nej
Hawkeye skrev:sygt dømt mod Mikkel
Helt fucked! Lad os håbe det giver et X ;)
Lakers @ Mavericks Vundet (+4 units) under 54,5 - 4. Q @ odds 1.8 5 / 5 LIVEBET Bet365 Basketball Det er under 53,5 og ikke 54,5 som skrevet
Redigeret af NyBrugerUdenTøj d. 13-01-2018 21:45
Kings @ Clippers Vundet (+4.15 units) over 106,5 - 1. halvleg @ odds 1.83 5 / 5 LIVEBET Bet365 Basketball
Fandme sent de aber kommer i gang.
Stærkt nok Danmark. Fra 16-16 til 32-25. Den havde jeg ikke lige set komme. Men så blev der da lidt lommepenge til at solde op.
fedesen skrev:Stærkt nok Danmark. Fra 16-16 til 32-25. Den havde jeg ikke lige set komme. Men så blev der da lidt lommepenge til at solde op.
ja men hold kæft hvor skal green og landin stå bedre i de næste kampe
ramlov skrev:
Det var der vel ikke nogen, der troede???
Jeg troede ligeså meget på den 100% som de utallige ligegyldige bets du ligger op..
Redigeret af drohse d. 13-01-2018 22:08
drohse skrev: Jeg troede ligeså meget på den 100% som de utallige ligegyldige bets du ligger op..
spurgte i andre?
Oban skrev:Fandme sent de aber kommer i gang.
Kom med en ny 100%
ramlov skrev: spurgte i andre?
Huh? Forsæt du bare med dit projekt med at ligge bets op du ikke selv spiller..
drohse skrev: Huh? Forsæt du bare med dit projekt med at ligge bets op du ikke selv spiller..
du er da sød
ramlov skrev: du er da sød
Altså, nu er du oppe på 89 spil med en ROI på 87%, for et par dage siden var du ellers noget så sikker på du kunne blære dig for sygt med en god ROI efter bare 23 spil.. Hvordan synes du selv det går ;)
Gonginator skrev: Altså, nu er du oppe på 89 spil med en ROI på 87%, for et par dage siden var du ellers noget så sikker på du kunne blære dig for sygt med en god ROI efter bare 23 spil.. Hvordan synes du selv det går ;)
du har ret
ramlov skrev: du er da sød
Ja, det er jeg da.. det du da sikkert også - forstår bare ikke dét du har gang i på bettingtråden. Håber du hygger dig med det :-)
drohse skrev: Ja, det er jeg da.. det du da sikkert også - forstår bare ikke dét du har gang i på bettingtråden. Håber du hygger dig med det :-)
er det en bettingtråd?
ramlov skrev: er det en bettingtråd?
Jo men gerne være lidt seriøs mest, du er jo tæt på at smide flere bets op end der er indlæg i tråden.
Nimacos skrev: Jo men gerne være lidt seriøs mest, du er jo tæt på at smide flere bets op end der er indlæg i tråden.
synes nu ikke det er useriøse bets jeg smider op :)
ramlov skrev: er det en bettingtråd?
Det var det ihvertfald i de gode gamle dage hvor man kunne hente inspiration og gode fifs. Det kan man kun en sjældent gang når de gode gamle profiler ligger noget op. Detdu “bidrager” med kan jo i bund og grund ikke bruges til en fløjtende fis
Arghhhhhhhhhhh, har en pænt stort slat på Lakers - Mavericks under 213,5. Den så sikker ud hele vejen, men der bliver udlignet til 95-95 fem sekunder før tid, så den skal i overtid. Typisk, håber de slapper lidt af i overtiden.
Skål
Redigeret af NyBrugerUdenTøj d. 13-01-2018 22:25
drohse skrev: Det var det ihvertfald i de gode gamle dage hvor man kunne hente inspiration og gode fifs. Det kan man kun en sjældent gang når de gode gamle profiler ligger noget op. Detdu “bidrager” med kan jo i bund og grund ikke bruges til en fløjtende fis
kig nedenstående, det er jeg nu selv meget stolt over :) ramlov skrev:spiller 3x30 min, aldrig godt med afbrydelser i en kamp, aab er b.la. uden jannik pohl (fordel for randers, hvis han havde været med?) wieghorst har udtalt at ingen spillere får 90 minutter i dag og alle kommer på banen, de to hold spiller vanligt til 2-3 mål, oftere under end over, aab med snit på 2,1 mål pr. kamp i efteråret, hvor de kun scorede 18 mål, er dog uden deres normale målmand, rinne, der er på landsholdstur, lansing overtager, der har døjet med skade i efteråret. vil også anbefale et spil på randers, der har stortset alle spillere klar til odds 2,5 hos unibet.
NyBrugerUdenTøj skrev:Arghhhhhhhhhhh, har en pænt stort slat på Lakers - Mavericks under 213,5. Den så sikker ud hele vejen, men der bliver udlignet til 95-95 fem sekunder før tid, så skal den i overtid. Typisk, håber de slapper lidt af i overtiden.
Skål
Overtids brokken;(
Vi skal snart have et slag live PLO?
Hold nu kæft en børnehave det er blevet efterhånden! Der har altid været plads til lidt sjov og spas, men det er da stukket helt af?!
Der ligges forslag op som ikke spilles, konstant 5/5 bets som alligevel ikke er max, og "100% sikre" som var det facebook-scam
Tag jer sammen!!
Nimacos skrev: Overtids brokken;(
Vi skal snart have et slag live PLO?
Yep, jeg elsker PLO når jeg er fuld
ShadeStar skrev:Hold nu kæft en børnehave det er blevet efterhånden! Der har altid været plads til lidt sjov og spas, men det er da stukket helt af?!
Der ligges forslag op som ikke spilles, konstant 5/5 bets som alligevel ikke er max, og "100% sikre" som var det facebook-scam
Tag jer sammen!!
enig, selv jeg tager mig den tid at smide et seriøst bud på units ;)
@ramlov Når eksempelvis NyBrugerUdenTøj ligger noget op med et efterfølgende “skål” så skal du måske overveje IKKE at gå ryg. Men, når @Nimacos ligger noget op, én af de gamle kendinge på bettingtrådene, så kan du godt overveje om det er dér mønterne skal yngle.. kun et fif :-)
ramlov skrev: enig, selv jeg tager mig den tid at smide et seriøst bud på units ;)
Du er godt klar over at han også sendte en lille "sviner" efter dig, ikke?
Bevæger mig uden for mit domæne, men Falcons -2 @1,86 har fået et skud! Foles var god en sæson, men han er below average!
Gonginator skrev: Du er godt klar over at han også sendte en lille "sviner" efter dig, ikke?
den var vel ligeså meget til dig/jer :)
drohse skrev:@ramlov Når eksempelvis NyBrugerUdenTøj ligger noget op med et efterfølgende “skål” så skal du måske overveje IKKE at gå ryg. Men, når @Nimacos ligger noget op, én af de gamle kendinge på bettingtrådene, så kan du godt overveje om det er dér mønterne skal yngle.. kun et fif :-) Når NyBrugerUdenTøj ligger noget op uden at skrive skål, skal man stadig overveje IKKE at gå i ryg.
Skål
Redigeret af NyBrugerUdenTøj d. 13-01-2018 22:31
drohse skrev:@ramlov Når eksempelvis NyBrugerUdenTøj ligger noget op med et efterfølgende “skål” så skal du måske overveje IKKE at gå ryg. Men, når @Nimacos ligger noget op, én af de gamle kendinge på bettingtrådene, så kan du godt overveje om det er dér mønterne skal yngle.. kun et fif :-)
hvorfor fortæller du mig det?
ramlov skrev: den var vel ligeså meget til dig/jer :)
Hvis man følger lidt med, vil man nok bemærke at han rammer 3 personer som florerer herinde - Jeg er (hvis jeg selv skal sige det) nok ikke en af dem. Derudover er det yderst sjældent jeg bidrager med ret meget. Better safe than sorry, i guess.
NyBrugerUdenTøj skrev: Når NyBrugerUdenTøj ligger noget op uden at skrive skål. skal man stadig overveje IKKE at gå i ryg.
Skål
skpl gamle dreng
Gonginator skrev: Hvis man følger lidt med, vil man nok bemærke at han rammer 3 personer som florerer herinde - Jeg er (hvis jeg selv skal sige det) nok ikke en af dem. Derudover er det yderst sjældent jeg bidrager med ret meget. Better safe than sorry, i guess.
nå, jeg synes nu nok du bidrager til ''børnehaven'' :)
drohse skrev: skpl gamle dreng
Skål :)
Eagles - Falcons Tabt (-2 units) Amerikansk fodbold - 13/01-2018 20:00
ramlov skrev: hvorfor fortæller du mig det?
Fordi du nok har brug for det
drohse skrev: Fordi du nok har brug for det
brug for at vide hvem og hvornår jeg skal spille bagved? det er vel op til en selv
ramlov skrev: nå, jeg synes nu nok du bidrager til ''børnehaven'' :)
Med hvad? Giv gerne eksempler :)
Gonginator skrev: Med hvad? Giv gerne eksempler :)
det er vist nemmere at give eksempler på det, der ikke gør
ramlov skrev: det er vist nemmere at give eksempler på det, der ikke gør
Okay. Nå, men jeg håber du hygger dig herinde, nu fik jeg da bekræftet min indskydelse om hvilken aldersgruppe din intelligens ligger på :)
@blunder Er du på Vegas-rookies igen i nat? :)
Der er intet der forhindrer folk i at oprette en mere "seriøs" bettingtråd. Man kunne lave regler for tråden som fx, at der skulle gives begrundelse for hvert spilforslag og andre tiltag, der forhindrer folk som mig i at ødelægge det for jer andre. Jeg er klar over mine sidste ~150 bets ikke har været noget værd for folk der vil have gode tips, men I kan være sikre på, at jeg har tabt/vundet penge på hvert eneste bet, og jeg ser ikke nogen problemer i, at jeg fortsætter med at poste dem her.
Redigeret af NyBrugerUdenTøj d. 13-01-2018 22:40
Hurra, der kom kun 18 point i overtiden.....
Skåål
NyBrugerUdenTøj skrev:Der er intet der forhindrer folk i at oprette en mere "seriøs" bettingtråd. Man kunne lave regler for tråden som fx, at der skulle gives begrundelse for hvert spilforslag og andre tiltag, der forhindrer folk som mig i at ødelægge det for jer andre. Jeg er klar over mine sidste ~150 bets ikke har været noget værd for folk der vil have gode tips, men I kan sikre på, at jeg har tabt/vundet penge på hvert eneste bet, og jeg ser ikke nogen problemer i, at jeg fortsætter med at poste dem her.
der er sgu ikke nogen, der ødelægger noget for nogen, folk vælger selv om de vil spille med eller ej. hvis man vil have en ''seriøs'' tråd må man sgu selv lave en og sørge for at kravene står klart og tydeligt for enhver.
2 kasser mere i Braga-Benfica vamo
Kings @ Clippers Tabt (-5 units) over 52,5 - 3. Q @ odds 1.83 5 / 5 LIVEBET Bet365 Basketball
Skål der er stort program imorgen.
ramlov skrev: der er sgu ikke nogen, der ødelægger noget for nogen, folk vælger selv om de vil spille med eller ej. hvis man vil have en ''seriøs'' tråd må man sgu selv lave en og sørge for at kravene står klart og tydeligt for enhver.
Men hvad er DIT formål med at ligge alle de ligegyldige bets op?.. altså, hvad får du ud af det?
Redigeret af drohse d. 13-01-2018 22:47
drohse skrev:
Men hvad er DIT formål
hvad var formålet med dine 23 forslag
Nimacos skrev:Skål der er stort program imorgen.
Ja og konen er væk indtil tirsdag. Kød og alkohol er købt ind, spilleglade kammerater inviteret, fridag på mandag godkendt. Det bliver en dyr dag....
Skpl
ramlov skrev: hvad var formålet med dine 23 forslag
Jeg spillede dem da i det mindste!
Redigeret af drohse d. 13-01-2018 22:48
drohse skrev:
Jeg spillede dem da i det mindste!
det var ikke det jeg spurgte om.
ffs.... Hold nu kæft med det tøsefnidder !!!
Eller tag den over PM. Vi andre er pisse ligeglade
supersafe skrev:ffs.... Hold nu kæft med det tøsefnidder !!!
Eller tag den over PM. Vi andre er pisse ligeglade
han må tage intiativ, nu har han haft så travlt med at skrive til mig herinde
ramlov skrev: det var ikke det jeg spurgte om.
Jeg stoppede efter 23 da jeg fandt ud af hvor ligegyldigt det var. Du er på dit 120ende forslag og har ikke fattet det endnu
drohse skrev:
Jeg stoppede efter 23 da jeg fandt ud af hvor ligegyldigt det var. Du er på dit 120ende forslag og har ikke fattet det endnu
skriv pm, hvis du stadig keder dig
ramlov skrev: skriv pm, hvis du stadig keder dig
NVM - sov godt og GL med dine bets
drohse skrev:
NVM - sov godt og GL med dine bets
ilm
NEEEJJJJJ !!! Lad nu være med at starte ham op igen
Nimacos skrev:Skål der er stort program imorgen.
Skal vi allerede ud på noget idag ?
Nu må I simpelthen stoppe!!
Hovedformålet med en bettingtråd bør være, at brugerne slår pjalterne sammen for at nakke bookies?! Right?? Derudover bør en tråd over være til for, at alle kan dele sine forslag, tips og fiduser, samt snakke om løst og fast mens der railes. Der bør være højt til loftet, og plads til at også nye PN'ere kan joine.
Formålet med at trackingsystemet blev indført, var bla at brugere let kunne få et overblik over, hvem der kunne være fidus i at gå ryg på. Det kræver dog at det tages bare lidt seriøst. Dvs meldes der 5/5 op hele tiden, selvom det for brugeren IKKE er et max-bet, så gavner det ihvertfald ikke resten af brugerne(omend man så ved at dén bruger ikke skal rygges). Hvis det er et zuma-tungt udstik med masser af value så giv den 5/5 :)
Det samme gælder sgu, at man spiller de forslag der meldes op. Man sidder fandme ikke og anbefaler diverse spil, hvis man ikke selv spiller de foreslåede units. Så lad være med at skriv det ind som et forslag, men hold det til almen snak om kampene eller lign. Håber det er klart og tydeligt nok for alle!?
Vi brugere er alle med til at skabe de fælles regler og retningslinier herinde. Jeg synes vi burde stramme an, inden Hestenet og Nationen går hen og bliver mere seriøse fora!
Personligt har jeg i mange år nydt at bidrage, også selvom ikke mange følger med i "min" sport, og jeg ofte har en fest for mig selv kl.04 om natten :) Har et par gange skrevet en lille sæsonoptakt i PM til brugere med tilhørende sæsonbets, og løbende kommet med forslag til dem og også i trådene. Lysten til at bruge al den tid og energi uden at få noget igen er for længst forsvundet i takt med at stemningen i børnehaven har ændret sig.
Der vil fortsat PM'es med få af jer ♥♥♥
ShadeStar skrev:Nu må I simpelthen stoppe!!
Hovedformålet med en bettingtråd bør være, at brugerne slår pjalterne sammen for at nakke bookies?! Right?? Derudover bør en tråd over være til for, at alle kan dele sine forslag, tips og fiduser, samt snakke om løst og fast mens der railes. Der bør være højt til loftet, og plads til at også nye PN'ere kan joine.
Formålet med at trackingsystemet blev indført, var bla at brugere let kunne få et overblik over, hvem der kunne være fidus i at gå ryg på. Det kræver dog at det tages bare lidt seriøst. Dvs meldes der 5/5 op hele tiden, selvom det for brugeren IKKE er et max-bet, så gavner det ihvertfald ikke resten af brugerne(omend man så ved at dén bruger ikke skal rygges). Hvis det er et zuma-tungt udstik med masser af value så giv den 5/5 :)
Det samme gælder sgu, at man spiller de forslag der meldes op. Man sidder fandme ikke og anbefaler diverse spil, hvis man ikke selv spiller de foreslåede units. Så lad være med at skriv det ind som et forslag, men hold det til almen snak om kampene eller lign. Håber det er klart og tydeligt nok for alle!?
Vi brugere er alle med til at skabe de fælles regler og retningslinier herinde. Jeg synes vi burde stramme an, inden Hestenet og Nationen går hen og bliver mere seriøse fora!
Personligt har jeg i mange år nydt at bidrage, også selvom ikke mange følger med i "min" sport, og jeg ofte har en fest for mig selv kl.04 om natten :) Har et par gange skrevet en lille sæsonoptakt i PM til brugere med tilhørende sæsonbets, og løbende kommet med forslag til dem og også i trådene. Lysten til at bruge al den tid og energi uden at få noget igen er for længst forsvundet i takt med at stemningen i børnehaven har ændret sig.
Der vil fortsat PM'es med få af jer ♥♥♥
Fortsætter Vegas på hjemmebane ?
over 2,5 mål i Adelaide-Sydney 1,917 1,5/5
Med bla Neymar ude hedder PSG -1,5 ude 1,95 (1,93 Bet365) mod Nantes. Umiddelbart en hård linje, og så alligevel ikke så meget. PSG's linje ude er åbnet op de fleste gange i langt højere asian linje, -2 mod Rennes, -2,25 mod Strasbourg, -1,5 mod Monaco -1,75 mod Angers osv. Ja Nantes har Leicesters succes træner og de har gjort det godt indtil nu, jeg er mere at PSG har mistet for meget af favorit værdigheden meget pga af Neymar fravær og røget ned i en -1,5 linje og tror selvfølgelig at prisen går med en pre, hvilket tit har vist sig at være helt i hegnet. Så er gået 2,5/5 på PSG -1,5 1,95 imorgen.
PSG trup til imorgen: AREOLA Alphonse BERCHICHE Yuri CAVANI Edinson DANI ALVES DI MARIA Angel DRAXLER Julian KIMPEMBE Presnel KURZAWA Layvin LO CELSO Giovani LUCAS MARQUINHOS MBAPPÉ Kylian MEUNIER Thomas NKUNKU Christopher NSOKI Stanley RABIOT Adrien THIAGO SILVA TRAPP Kevin VERRATTI Marco
Missing : BEN ARFA Hatem (training) CIBOIS Sébastien (training) GEORGEN Alec (training) NEYMAR JR (treatment) PASTORE Javier (training) THIAGO MOTTA (treatment)
Redigeret af Nimacos d. 13-01-2018 23:36
chrismm skrev: De har da ikke håndbold som live odds?.
Nej det var også inden kampen gik igang jo... Nåede bare ikke at trykke post på pn
Oban skrev:dagens sikre fra kilden er tilgængelig i PM nu :-) udover kilden med 7/7 i træk, har jeg fundet en ny potentiel kilde, dette er hans første skud: Liberec - Hradec Kralove tjekkiet, 1 tallet til omkring odds 4,5 Flere har desuden opfordret mig til at oprette grupper eller skypeopkald til at dele i, da jeg kun kan sende 1 PM pr. 30 sec, så det kan tage lidt tid at dele, men det må jeg desværre ikke i følge PNs regler, og dem vil jeg helst ikke på kant med, så lad venligst være med at uopfordret at tilsende mig jeres kontaktoplysninger, ellers søge efter mig på div. sociale medier.
Du må også gerne smide dit spilleforslag min vej, Oban :)
Jeg har set med fra sidelinien og er hoppet med på Nimacos Hannover, dog -0,5 til odds 2,3 hos Betfair
Las Vegas Golden Knights vs. Edmonton Oilers Tabt (-2 units) Las Vegas Golden Knights @ odds 1.94 2 / 5 Betsafe Ishockey - 14/01-2018 04:00 Ser fin værdi i at spille på en Vegas sejr. Oilers har tabt 7 ud af deres sidste 9 kampe. Vegas er fortsat et af de bedste hold i hockey, taber ikke hjemme og forsvaret har forbedret sig meget i løbet af de sidste par uger.
Minnesota Wild - Winnipeg Jets Vundet (+1.3 units) Ishockey - 14/01-2018 01:00 Minnesota Wild har været godt kørende på hjemmebane de sidste par uger, de møder et meget svingende udehold som lukker mange mål ind. Jeg skyder kampen til at være tæt på 50-50, med en lille favør til hjemmeholdet. Jeg finder fin værdi i odds 2,3.
Priorat skrev:Jeg har set med fra sidelinien og er hoppet med på Nimacos Hannover, dog -0,5 til odds 2,3 hos Betfair
Inden nogen går i selvsving, så bid mærke i antal indlæg her :)
NyBrugerUdenTøj skrev: Flatbetting 5/5 ??
SoccerFan skrev:
Nej det var også inden kampen gik igang jo... Nåede bare ikke at trykke post på pn
Ifølge oddsportal var åbningsoddset hos den du spillede hos1.62, højeste odds den var i 1.76 og sluttede i 1.64 - det passer også med de andre bookmakers.
Redigeret af chrismm d. 14-01-2018 00:06
Priorat skrev:Jeg har set med fra sidelinien og er hoppet med på Nimacos Hannover, dog -0,5 til odds 2,3 hos Betfair
Jeg postede indlægget for en del timer siden, men det skulle godkendes, før det blev lagt i tråden.
chrismm skrev: Ifølge oddsportal var åbningsoddset hos den du spillede hos1.62, højeste odds den var i 1.76 og sluttede i 1.64 - det passer også med de andre bookmakers.
Sorry, min fejl, kan se det var 3,5, er på fra telefonen, :)
SoccerFan skrev:
Sorry, min fejl, kan se det var 3,5, er på fra telefonen, :)
kan vel også være lige fedt, når de vandt så stort som de gjorde, havde det gjort en forskel var det naturligvis en anden sag
Ludomaniac skrev: Congrats og kæmpe tak herfra! Stærkt set!
Konge nat indtil videre 4 ud af 5 hjemme, så mangler vi bare LV gyldne riddere
ShadeStar skrev:Nu må I simpelthen stoppe!! Hovedformålet med en bettingtråd bør være, at brugerne slår pjalterne sammen for at nakke bookies?! Right?? Derudover bør en tråd over være til for, at alle kan dele sine forslag, tips og fiduser, samt snakke om løst og fast mens der railes. Der bør være højt til loftet, og plads til at også nye PN'ere kan joine. Formålet med at trackingsystemet blev indført, var bla at brugere let kunne få et overblik over, hvem der kunne være fidus i at gå ryg på. Det kræver dog at det tages bare lidt seriøst. Dvs meldes der 5/5 op hele tiden, selvom det for brugeren IKKE er et max-bet, så gavner det ihvertfald ikke resten af brugerne(omend man så ved at dén bruger ikke skal rygges). Hvis det er et zuma-tungt udstik med masser af value så giv den 5/5 :) Det samme gælder sgu, at man spiller de forslag der meldes op. Man sidder fandme ikke og anbefaler diverse spil, hvis man ikke selv spiller de foreslåede units. Så lad være med at skriv det ind som et forslag, men hold det til almen snak om kampene eller lign. Håber det er klart og tydeligt nok for alle!? Vi brugere er alle med til at skabe de fælles regler og retningslinier herinde. Jeg synes vi burde stramme an, inden Hestenet og Nationen går hen og bliver mere seriøse fora! Personligt har jeg i mange år nydt at bidrage, også selvom ikke mange følger med i "min" sport, og jeg ofte har en fest for mig selv kl.04 om natten :) Har et par gange skrevet en lille sæsonoptakt i PM til brugere med tilhørende sæsonbets, og løbende kommet med forslag til dem og også i trådene. Lysten til at bruge al den tid og energi uden at få noget igen er for længst forsvundet i takt med at stemningen i børnehaven har ændret sig. Der vil fortsat PM'es med få af jer ♥♥♥
Godt at se at du stadig kigger med.
Dog en skam at du selv er stoppet med at byde ind.
Personligt har jeg været glad for de fleste af dine bets (dem der er kommet mens jeg var vågen til at spille dem ;) )
lassefunky skrev: Congrats og kæmpe tak herfra! Stærkt set!
Det var så lidt. Vandt selv 50k+ på den. :)
Nimacos skrev:over 2,5 mål i Adelaide-Sydney 1,917 1,5/5 Med bla Neymar ude hedder PSG -1,5 ude 1,95 (1,93 Bet365) mod Nantes. Umiddelbart en hård linje, og så alligevel ikke så meget. PSG's linje ude er åbnet op de fleste gange i langt højere asian linje, -2 mod Rennes, -2,25 mod Strasbourg, -1,5 mod Monaco -1,75 mod Angers osv. Ja Nantes har Leicesters succes træner og de har gjort det godt indtil nu, jeg er mere at PSG har mistet for meget af favorit værdigheden meget pga af Neymar fravær og røget ned i en -1,5 linje og tror selvfølgelig at prisen går med en pre, hvilket tit har vist sig at være helt i hegnet. Så er gået 2,5/5 på PSG -1,5 1,95 imorgen. PSG trup til imorgen: AREOLA Alphonse BERCHICHE Yuri CAVANI Edinson DANI ALVES DI MARIA Angel DRAXLER Julian KIMPEMBE Presnel KURZAWA Layvin LO CELSO Giovani LUCAS MARQUINHOS MBAPPÉ Kylian MEUNIER Thomas NKUNKU Christopher NSOKI Stanley RABIOT Adrien THIAGO SILVA TRAPP Kevin VERRATTI Marco
Missing : BEN ARFA Hatem (training) CIBOIS Sébastien (training) GEORGEN Alec (training) NEYMAR JR (treatment) PASTORE Javier (training) THIAGO MOTTA (treatment)
Meget enig, kom også selv med på den i aftes. Kan tilføjes, at det ikke altid er noget kæmpe slag for PSG at være uden Neymar. Det kan virke tosset at sige, når man tager et statistisk kig på hans involvering i PSG’s, men ser man PSG’s seneste kampe (særligt den seneste, ligacup-kampen mod Amiens), og lægger det sammen med, at det rygtes, at han allerede er begyndt at blive utilfreds i klubben, står det tydeligt og klart, at han er alt for nem for modstanderen at frustrere. Han slower PSG’s spil forfærdeligt meget ned, og tyer ofte til at holde i bolden i 2-3 sekunder ekstra for at tage et rul eller to under fodsålen, så modstanderen lige kan få et spark ind, og han kan markere sin utilfredshed over for dommeren. Det er så ærgerligt at se på, og tager så meget plads fra resten af PSG’s fantastiske offensiv, som til gengæld får mere plads til at folde sig ud uden ham.
Neymar er en fantastisk fodboldspiller, og jeg håber, han snart får fremtiden på plads, om det så bliver i Paris eller Madrid, så vi igen kan nyde ham.
Med ovennævnte in mente holder jeg også øje med odds på Mbappe til at score, der mod Amiens sneg sig op i flotte 1,8.
ShadeStar skrev:@blunder Er du på Vegas-rookies igen i nat? :)
Glemte at spille dem hvilket var heldig nok. Dog 1 point :)
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|