Nostalgi skal der til, så dagens spil er en ciffertips double med 5-0 til Arsenal og 2-0 til Liverpool. Samt selvfølgelig et skud på DM i tips. Som traditionen foreskriver, er tipsfortjenestens pengekasse så stor, at de ikke rigtig føler sig motiverede til at stramme 100% op. I reglerne står der med fede typer, man skal huske at trykke på 'deltag' knappen, ellers er man ikke med. Jeg har lige fået bekræftet af support at de godt nok ikke havde fået lavet en deltag knap, men man kunne godt være med alligevel. Det er slet ikke så slemt som forrige år, da de smed et regneark med alle lokalvindernes cpr numre på hjemmesiden. Det var da heldigt for dem jeg opdagede det :)
God (spille-) lørdag til alle!
er der nogen der har en ide om, hvorfor oddset på charlton er så højt oppe, synes odds 2 virker lidt vildt mod bundproppen, som har tabt 4/5 kampe? har de mange skader? er makienok skadet er det derfor (joke) nogen gode grunde eller er det bare syg value?
Nerazzurri skrev:er der nogen der har en ide om, hvorfor oddset på charlton er så højt oppe, synes odds 2 virker lidt vildt mod bundproppen, som har tabt 4/5 kampe? har de mange skader? er makienok skadet er det derfor (joke) nogen gode grunde eller er det bare syg value?
After a number of injuries prior to the Wolves defeat, Charlton will be hoping that a number of key players will be fully-fit this weekend.
Tony Watt is likely to return following a calf problem while Igor Vetokele and Simon Makienok could also feature.
Stephen Henderson, Reza Ghoochannejhad and Cristian Ceballos are still unavailable to the Addicks, while it is too early for Franck Moussa to be considered for selection .
værdi i Ajax over et svagt startende Twente hold
Rotherham har ny keeper på plads, men 1 tallet har også fået et skud herfra 😉
mine tanker til i dag indtil videre.
City over palace til 1.7 (888sport pga bonus findes højere) City har godt nok kamp mod Juventus tirsdag at tænke på, men med deres start i prl og konkurrenternes svage start, tror jeg bare den får gas. Silva er ude ellers er holdet som de andre weekender, de bryne står til debut og de har generelt en skræmmende offensiv og fin solid defensiv. Kan ikke se andre end City vinde i dag. Max units
Swansea sejr ude over watford 2.8 3/5 + gomis scorer til 2.9 1/5
Swansea er startet flot og har hele holdet til rådighed og en yderst oplagt gomis, synes odds 2.8 er ret flot på swansea samt 2.9 for et mål af gomis.
rytsen skrev:
After a number of injuries prior to the Wolves defeat, Charlton will be hoping that a number of key players will be fully-fit this weekend.
Tony Watt is likely to return following a calf problem while Igor Vetokele and Simon Makienok could also feature.
Stephen Henderson, Reza Ghoochannejhad and Cristian Ceballos are still unavailable to the Addicks, while it is too early for Franck Moussa to be considered for selection . tak prøver den squ, er ude på: Middlesbrough -1 Cardiff Charlton Birmingham (hvorfor gir den 2,45 de har ingen skader så vidt jeg har søgt mig frem til og er på hjemmebane? synes det er vildt høj odds) lad det regne med 1 taller i championship
Andre der har problemer med at sætte deres spil på Tips 13? Jeg har 144,- i Freebet, men den siger hele tiden kontoen er for lav, selvom jeg vælger mit freebet,
Edit: 8. gang var lykkens gang :) never mind.
Redigeret af Dbl_smack d. 12-09-2015 11:32
Swansea +0.0(dnb) @ 2.02 Swansea @ 2.95 Manchester City @ 1.80 Manchester City ht/ft @ 2.85 AZ Alkmaar @ 2.03 Birmingham +0.0(dnb) @ 1.93 Birmingham @ 2.63 Callum Wilson anytime @ 3.05 (Bournemouth) Gomis anytime @ 2.95 (Swansea) Manchester United @ 2.05 Valencia @ 2.25 Atletico Madrid +0.0 @ 2.40 Manchester City @ 3.00 (live 54' minut) West Ham @ 2.25 San Jose Earthquakes @ 2.35
Redigeret af J-Hantusch d. 13-09-2015 04:30
Riskfree bet på 200,- hos Betsafe til United - Liverpool i aften.
Jeg har spillet X til odds 3,4 og en lille klat på 0-0.
Tror Liverpool spiller ultra defensivt uden Coutinho, og Uniteds offensiv har langt fra været skræmmende.
Majaline skrev:Riskfree bet på 200,- hos Betsafe til United - Liverpool i aften.
Jeg har spillet X til odds 3,4 og en lille klat på 0-0.
Tror Liverpool spiller ultra defensivt uden Coutinho, og Uniteds offensiv har langt fra været skræmmende. Har overvejet præcis samme spil. Men jeg er som dig også Liverpool fan :
Redigeret af chmpen85 d. 12-09-2015 11:46
Har startet dagen med at sætte et hak i Arsenal-Stoke X2 @3,90 (1/5) samt det rene 2 tal @12 (0,5/5)
Tror godt Stoke kan gå hen og drille the gunners i dagens kamp.
Everton-Chelsea X/2 @5,25 (1/5) Everton-Chelsea Over 2,5 mål @1,84 (2/5)
Redigeret af Dbl_smack d. 12-09-2015 11:54
Dagens kampe Singler, tripler, firlinger og lige på
.
Redigeret af J-Hantusch d. 12-09-2015 23:24
Everton-Chelski: BTS/1. Half:odds 4,20.
Redigeret af gutshooter d. 12-09-2015 13:30
Chelsea -0,25 @ 1,90
Dejligt, at linjen har rykke sig.
For tror kampen ender med uafgjort eller Max 2 måls sejr til Chelsea
har tilføjet Chelsea 2.17 2 units og pedro scorer til 3.70 0.5 units
Puha tips 13 er dyr at spille i dag! Der er godt nok mange usikre kampe
Og efter jeg har spillet den, ser jeg at kuponen skal koste mellem 8-200kr for at kunne deltage :/
Det minder mig om Gladbach igår det her.
Hvis der ikke kommer mere tempo og tro på tingene, så taber de stort Chelsea.
Nej det er elendigt og se på.
lol chelsea wtf? Gg der ryger alle bets for idag da.
Gg Chelsea bet. Pedro kan næsten redde kampen dog
Redigeret af chmpen85 d. 12-09-2015 14:10
Guldmageren skrev:lol chelsea wtf? Gg der ryger alle bets for idag da.
Meld spillene op før kampene tak så
Hvorfor bliver der ikke vist spansk fodbold i fjernsynet længere?! Hverken Espanyol - Real Madrid eller Atl. Madrid - Barca bliver vist...
Poker Noob G skrev:Hvorfor bliver der ikke vist spansk fodbold i fjernsynet længere?! Hverken Espanyol - Real Madrid eller Atl. Madrid - Barca bliver vist...
Eb sender kampene live på deres side.
Til dit spg. Prisen var for høj til den var aktuelt for danske kanaler
Poker Noob G skrev:Hvorfor bliver der ikke vist spansk fodbold i fjernsynet længere?! Hverken Espanyol - Real Madrid eller Atl. Madrid - Barca bliver vist...
Tipsbladet sender dem
Fellaini første målscorer odds 8 på 365
Vejle over 1,5 mål.....1,95 Scandic ( 3/5 )
Nogen der ved, hvordan det er med odds, hvis et hold taber men efterfølgende får en skrivebordssejr? Jeg tænker på Hobro-AGF igår, hvor jeg havde AGF sejr.
Mine spil med lidt få tanker omkring mine valg:
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
Charlton - Rotherham --> Charlton scorer over 1,5 mål 2,12
Charlton er måske ikke det hold der scorer 2 mål så ofte, men hvis der er en kamp de skal kunne lave mindst 2 mål i må det da være mod Rotherham, der har lukket 13 mål ind i 5 kampe.
Viborg - FC Nordsjælland Begge hold scorer 1,77
Pga. Nordsjælland tror jeg begge hold får scoret, for jeg er overhovedet ikke imponeret af deres forsvar, mens jeg godt kan se Bruninho og John få scoret mod Viborg.
Hertha Berlin - Stuttgart Begge hold scorer 1,66
Normalt ville jeg aldrig spille begge hold scorer i Hertha Berlins kampe, men Stuttgarts forsvar har så svært ved at holde clean sheet. Stuttgart har lukket 10 mål ind i de første 3 kampe. Hertha Berlin har scoret 3 mål i tre kampe, men mod Stuttgart burde de få scoret, dog har Stuttgart få lavet 4 mål i tre kampe, så jeg tror også de kommer på tavlen.
Leeds - Brentford Begge hold scorer 1,75
Igen et spil baseret på det ene hold. Brentford Har en målscorer på 7-8 efter 4 kampe, så der er gang i deres kampe, Leeds 6-5 i målscorer efter 5 kampe, men pga. Brentford er en del af denne matchup tror jeg begge kommer på tavlen.
Sheffield United - Bury --> Sheffield United scorer over 1,5 mål 2,10
Sheffield har scoret 9 mål i de første 5 kampe, og 4 sejrer er det blevet til. Nu møder de Bury der har lukket 11 mål ind i 6 kampe, så jeg tror Sheffield United får lavet over 1,5 mål.
♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠♠
Lidt skrub babes, bare fordi det mangles engang imellem i betting tråden :D
Redigeret af Razzmussen d. 12-09-2015 19:19
gutshooter skrev:Resultatet står.
ty
så røg pedro bettet. Så nu skal vi have 2 Chelsea mål til den sejr. Kom så
chmpen85 skrev:så røg pedro bettet. Så nu skal vi have 2 Chelsea mål til den sejr. Kom så
Not gonna happen guldmageren er ude på Chelsea så det bet var jinxed fra minut 1 :(
Har lige spillet 144 rækker i DM i Tips, men fik ikke nogen "Deltag"-knap??
Hawkeye skrev:Vejle over 1,5 mål.....1,95 Scandic ( 3/5 )
Nå, der var jeg en dag for tidlig ude :-/
AtillaWP skrev:det er morinho også ;)
Der må være mange der har et varmt sæde
Brendan Rodgers,den gale hollænder i United må være 2 andre kandidater 😊
J-Hantusch skrev:Swansea +0.0(dnb) @ 2.02 Swansea @ 2.95 Manchester City @ 1.80 Manchester City ht/ft @ 2.85 AZ Alkmaar @ 2.03 Birmingham +0.0(dnb) @ 1.93 Birmingham @ 2.63 Callum Wilson anytime @ 3.05 (Bournemouth) Gomis anytime @ 2.95 (Swansea) Manchester United @ 2.05 West Ham @ 2.25 (I morgen)
takker for fif..
fif til andre..spil modsat j-hantusch ;)
Switz skrev: takker for fif..
fif til andre..spil modsat j-hantusch ;)
Du keder dig da?
Alkmaar, Birmingham og United er blevet anbefalet på heavybetting. Så det nok ikke alle væddemål som er dårlige.
Prøver Ante Rukavina som første målscore og scorer i kampen til 7,50 (bet365) og 3,55 (unibet) .. han starter på Toppen for Viborg mens Deble er røget på kanten..
3,60 og 9,20 hos Danske Spil. Har prøvet dem, for tror Viborg får FCN på det fysiske spil idag.
wallcott first @ 5,5 og ramsey first @ 9,0 og den sidste, sanchez first @ 5,5
puha er på en double bayren og Real for 3 units. Ikke godt med bayren for helvede
Jeg havde også mønter ude på GF. Jeg kontaktede hhv. Bet365 og Betsafe live. Betsafe klarede det på mindre end 2 min.
"Frederikke: Ja når officiele resultater er ude, vil det blive ændret til det korrekt :)"
Bet365 har nu brugt 15 min. på at undskylde ventetiden, og jeg har endnu ikke fået noget svar derfra endnu.
Bet365 giver formentlig også pengene retur:
"Jeg har nå undersøkt dette for deg. Vi avgjøre veddemålskuponger etter de offisielle resultater som vi mottar. I dette tilfellet har vi ikke mottatt fra noen offisiell kilde at resultatet vil endres til 0-3, det vil si at inntil vi eventuelt mottar et annet offisielt resultat som sier noe annet, vil vi anse 2-1 å være det offisielle resultat."
Henze05 skrev:Bet365 giver formentlig også pengene retur:
"Jeg har nå undersøkt dette for deg. Vi avgjøre veddemålskuponger etter de offisielle resultater som vi mottar. I dette tilfellet har vi ikke mottatt fra noen offisiell kilde at resultatet vil endres til 0-3, det vil si at inntil vi eventuelt mottar et annet offisielt resultat som sier noe annet, vil vi anse 2-1 å være det offisielle resultat."
Har du nogen ide om man er skidt inde hvis man har GF på Danske Spil spillet i kiosk ? ( var den eneste jeg manglede. -.-)
Hvornår modtager man bonuspengene fra Scandic (over 2,5 mål i Hobro AGF)?
Jeg skal have et eller andet lir bet ud på liverpool-united og barca kampen... Nogen forslag? Gerne noget første målscore eller lign som giver ret godt igen.. :)
Harry Butt skrev:Hvornår modtager man bonuspengene fra Scandic (over 2,5 mål i Hobro AGF)?
mandag 14/9
Bliver flået i dag. Skide god ide at vælge at starte og bette igen i dag.
plejer Bet365 ikke at udbetale 1. målscorer med det samme?
prøver igen med et par 2. målscorere i gunners kampen.
Ramsey @ 10 Walcott @ 6 Sanchez @ 6
en hund på hver.
zybr skrev: Har du nogen ide om man er skidt inde hvis man har GF på Danske Spil spillet i kiosk ? ( var den eneste jeg manglede. -.-)
Dem har jeg ikke taget kontakt til. Men hvis Bet365 og Betsafe ændrer det, kunne jeg godt forestille mig, at DS sætter den til 1.00
@J-Hantusch
ser meget godt ud
Switz skrev:@J-Hantusch ser meget godt ud
Hvad er det du har imod manden?
op i tempo arsenal, få nu scoret det 2-0 mål.
Kom nu Charlton og Sheffield United... få fingeren ud...
ty bayren for at redde lidt af dagen.
Switz skrev:@J-Hantusch
ser meget godt ud
Få nu lidt indhold i dit liv, din kæmpe svans! Det er så pisse lavt det der.
woohooo gunners, merci. Multi kuponerne lever.
4.75 på Smalling kort på Unibet spillet.
Får formentlig fuld spilletid. Derby mod hademodstander. Han har "let" ved at trække et gult. Han er med fremme ved dødbolde, hvor han man blive fanget på omstilling og nødsaget til at lave et prof frispark m.m. Han giver det højeste odds af de spillere Unibet har valgt, og jeg mener, at de er forkert på den.
Redigeret af Henze05 d. 12-09-2015 18:00
Endnu en superliga kamp hvor man er lige ved at falde ned af stolen, af ren overraskelse over det tekniske spil og spændingsniveauet.....Ironi kan være anvendt... :/
Razzmussen skrev:Endnu en superliga kamp hvor man er lige ved at falde ned af stolen, af ren overraskelse over det tekniske spil og spændingsniveauet.....Ironi kan være anvendt... :/
lol og så scorer Bruninho lige efter..
Henze05 skrev:4.75 på Smalling gult på Unibet spillet.
Får formentlig fuld spilletid. Derby mod hademodstander. Han har "let" ved at trække et gult. Han er med fremme ved dødbolde, hvor han man blive fanget på omstilling og nødsaget til at lave et prof frispark m.m. Han giver det højeste odds af de spillere Unibet har valgt, og jeg mener, at de er forkert på den.
Tak, den hopper jeg med på, til 5.56 på Betfair børs
CÆÆÆÆÆÆÆTÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!
@Life=Rigged
Sick. Jeg var sikker på, at jeg havde fundet markedets højeste med dansk licens :/
JAAAAAAAAA city ! SMUKT !
Henze05 skrev:@Life=Rigged
Sick. Jeg var sikker på, at jeg havde fundet markedets højeste med dansk licens :/
Den er steget, 5.9 nu. Og det er bare kort shown, altså også straight red, noget man før er blevet kneppet på hos DS, hvor rødt ikke talte med i over/under gule kort
Er odds 3 på Vinci ikk i overkanten eller?
@Life=rigged
Hmm mærkeligt. Hos Uni er det også bare et kort. Men vildt du kan få det til næsten 6.00. Regner med, at han alligevel får en del arbejde.
BING
Double - 12/09/2015 - 17:45:35 O/0153370/0000018
FC Nordsjælland Viborg - FC Nordsjælland 12/09/2015
Manchester C Crystal P - Manchester C 12/09/2015
1 X 20,00 kr. Indsats: 20,00 kr. Mulig gevinst:956,00 kr.
god ud/indskiftning @ Pellegrini :D
Æv. En 1-2 i Leeds er den eneste jeg ryger på i DM i Tips for at have en 12´er..
puha i 2 kampe har 90 min goals gjort at dagen ender i minus 4 units istedet for minus 16
Henze05 skrev:@Life=rigged
Hmm mærkeligt. Hos Uni er det også bare et kort. Men vildt du kan få det til næsten 6.00. Regner med, at han alligevel får en del arbejde. Det er bare fordi du specifikt skriver Smalling GULT i din op
Redigeret af Life=Rigged d. 12-09-2015 18:00
Geez to 11'ere og ti 10'ere på DM tipsen...og alligevel underskud! ffs
Straffe scoret i MaU-Liv, odds 4,50. Fellani anytime, odds 3,40. Benteke scorer og får kort, odds 15.
BTS/1 half, odds 5,50.
Redigeret af gutshooter d. 12-09-2015 18:10
Life=Rigged skrev:Geez to 11'ere og ti 10'ere på DM tipsen...og alligevel underskud! ffs Ditto. 3x11 og 12x10.
Havde ellers 11´ere til 300 stk inden favoritterne stemplede end her til sidst.
Redigeret af gutshooter d. 12-09-2015 18:05
gutshooter skrev: Ditto. 3x11 og 12x10.
Havde ellers 11´ere til 300 stk inden favoritterne stemplede end her til sidst.
du har vel et lille overskud.
fedt at se Ings starte for LFC. men mon ikke de kommer til at savne Coutinho's langskud og afleveringer.
Tror på X i kampen. 1-1 spillet på resultatet.
X spillet i United Liverpool for 1 unit og for even for dagen
efter at jeg tog en 1dollar 200gtd ned så har jeg sgu valgt at sætte en 10er på Fiorentina til at vinde 2-0 :) jeg forventer klapsalver hvis jeg rammer og ellers kan det bare gå i glemmebogen
Kom så United. Er ude på disse ting, så vi gider ikke en langgaber ;-)
United United -1,5 Benteke scorer og United vinder Over 3,5 mål United vinder 1 halvleg
prøver lidt 1. målscorer, som nok kommer på et hjørne eller frispark.
Smalling @ 29 Skrtel @ 41 Mata @ 8,5 Benteke @ 7,5 Ings @ 10
en hund på hver.
LETS GO !
Blev alligevel en langgaber...
gutshooter skrev:Blev alligevel en langgaber...
Standard når det ikke skal være det.
var jo forventet at det blev en langgaber.. underligt at se fellaini på toppen. total konkursbegæring.
MuckMe skrev:Er odds 3 på Vinci ikk i overkanten eller?
Det tænker jeg også, men markedet virker til at gå Pennettas vej.
vil meget gerne bestille et roma mål mere. :)
Røv syg United - Liverpool kamp.
Guldmageren, du jinxer alt for meget :-)
Flot sparket ind :-) Jeg burde svine kampen noget mere så, så kan de komme igang. Hold kæft den er kedelig, kun 1-0
hvis nu agf får de 3p efter ulovlig spiller i Hobro hvad tror i så der sker ang. bookmaker ændre de på vinder/tabt bet ???
mepagirl skrev:hvis nu agf får de 3p efter ulovlig spiller i Hobro hvad tror i så der sker ang. bookmaker ændre de på vinder/tabt bet ???
Hvis du læser lidt længere oppe, har jeg postet nogle svar.
Der var en der skrev, at der ikke ville blive ændret noget, men jeg har skrevet med Bet365 og Betsafe, som umiddelbart siger, at de vil ændre resultatet. Om de annullere alle bets eller giver evt. gevinst på AGF, kan jeg ikke sige :)
Hold kæft de er ringe Liverpool, de brænder og brænder når de har store chancer. De mangler en angriber med bid i for alvor.
PS: Chelsea er også ringe, dem som jeg holder med ;)
STRAFFE!!
SCOR FOR HELVEDE!!!
Guldmageren skrev:Kom så United. Er ude på disse ting, så vi gider ikke en langgaber ;-)
United United -1,5 Benteke scorer og United vinder Over 3,5 mål United vinder 1 halvleg
Så for satan, du lever da endnu. En 3-1 sejr med Benteke scoring, så tror jeg du er meget tilfreds ;)
Haha.
Utd spiller=90% for straffe. Hver gang.
Bukker og takker.
gutshooter skrev:Haha.
Utd spiller=90% for straffe. Hver gang.
Bukker og takker.
Jeg synes faktisk det plejer og være højere ;)
Hmm liverpool må gerne lige pynte på resultatet
ja tak Roma. 2k blev til 2,7k på odds 1,36
Har taget et stort langskud og et mindre langskud i Juventus - Chievo kampen. Jeg har læst forslaget på en anden side, men oddset er stadig bedre her hos Unibet/888sport. Jeg har ikke været så heldig de sidste par uge med mine bets, men på et tidspunkt skal det jo vende.
Men spillene går ud på følgende:
Valter Birsa anytime @ 12,00 Unibet Andre bookmakere har mellem 5,50-7 i ham i odds, ifølge Betbrain.. Forslaget jeg læste var anbefalet til odds 10 hos NordicBet. Valter Birsa 1st goal @ 29,00 (Unibet) Andre bookmakere er på er 14,50-17,00 på ham. Den har jeg så valgt at tilføje, fordi jeg synes slet ikke Juventus har været særlig skræmmende i år.
Analyse jeg har læst bygger på at han har startet brændt godt ud, med 2 mål allerede i sæsonen.
Han skyder vidst også frispark for Chievo.
Jeg fik dog tidligere odds 16 og 36 på samme væddemål, men jeg synes nu stadig de indeholder lidt værdi mindst væddemålene.
J-Hantusch skrev:Swansea +0.0(dnb) @ 2.02 Swansea @ 2.95 Manchester City @ 1.80 Manchester City ht/ft @ 2.85 AZ Alkmaar @ 2.03 Birmingham +0.0(dnb) @ 1.93 Birmingham @ 2.63 Callum Wilson anytime @ 3.05 (Bournemouth) Gomis anytime @ 2.95 (Swansea) Manchester United @ 2.05 Valencia @ 2.25 Atletico Madrid +0.0 @ 2.40 Manchester City @ 3.00 (live 54' minut) West Ham @ 2.25 (I morgen)
3,69 units i plus, hvis du har flatbettet indtil videre idag. Har dog tilføjet United og AZ til at gå hjem, hvis de ikke holder er marginalt minus i stedet. Mon ikke ham Switz er glad nu? :)
SYG KASSE. wow. X'et lever!
Wooooooooow en kasse, det er da vildt. Nordstrand om igen.
hold den nu hjem united....
han er så fucking sej Benteke.... A Beast !!
perfekt resultat for mig lige nu, har united og begge hold scorer. Men kender heldet meget godt :)
@Guldmageren
Håber du har smidt boksen idag ♥
Hold kæft en røvsyg kamp :(
Guldmageren lever op stil sit navn!!
;)
Guldmageren skrev:Kom så United. Er ude på disse ting, så vi gider ikke en langgaber ;-)
Utroligt hvis de første går hjem, efter den ringe 1. havleg. ♥
Mangler lige et gult kort til Smalling
Atletico Madrid DNB @ 2,10 Bet365 Griezmann Anytime @ 3,35 Unibet (Bet365 med 2,75) F. Torres Anytime @ 4,10 Unibet (Bet365 med 3,40) Vermaelen Booked @ 3,00 Unibet
Redigeret af ShadeStar d. 12-09-2015 22:18
Nå. Barca spiller=75% for straffe. Scores på straffe, odds 4,00.
gutshooter skrev:Nå. Barca spiller=75% for straffe. Scores på straffe, odds 4,00.
Og du er heldig Messi er bænket så de scorer nok på straffet
Nahh. Det er Mæhii der plejer at trække strafferne... 8/
Redigeret af gutshooter d. 12-09-2015 20:36
gutshooter skrev:Nahh. Det er Mæhii der plejer at trække strafferne... 8/
Og brænde dem :)
Burde måske allerede havde været udvisning til atl madrid
Scorede Ronaldo med hovedet?
Husk i kan se kampen på Tipsbladet hjemmeside
Hvad er der galt med Juve i denne sæson?
MrNoller skrev: Utroligt hvis de første går hjem, efter den ringe 1. havleg. ♥
Weee. Lagde boksen men var også mega nede, så ender i et lille plus for dagen. Dejligt :D
@ShadeStar
Juve har solgt ud, og ikke købt nogle seriøse forstærkninger. Underligt, med tanke på alle de Euro de har scoret på Tevez og Vidal.
ShadeStar skrev:Hvad er der galt med Juve i denne sæson?
Ingen Tevez, Vidal, Pirlo eller Pogba til dagens kampe. Pirlo har leder egenskaberne, selvom han spillemæssigt nok ikke havde en suveræn sæson. De 3 andre er bare deres bedste spillere på den offensive del, samt Vidal gør det godt defensivt også.
@MrNoller
Tevez og Vidal er solgt. Nok derfor de ikk er med. :-)
Det ved jeg godt, men det fordi jeg snakkede om at Pogba hellere ikke var med til start i dagens kamp. Dermed mangler de jo 4 centrale og dominerende spillere, især Pogba og Vidal vil slå godt igennem med deres fysik på midten :)
Fortjent efter at være snydt for straffe. Men den skal keeperen ud til. Og fuck neymar for han ikke frispillede suarez i 1 halvleg. Spændende hvordan kampen udvikler sig. Atl Madrid er ihvertfald startet som lyn og torde
Og så lige et mål af Griezmann også, så ser det lunt ud...
neymar du er tilgivet gal en kasse.
så er der snydt for straffe i begge ender
kunne sgu godt bruge en uafgjort i Atl-Barca.
kunne godt bruge en barca sejr eller barca med 2
har en barca sejr i double med vinci
Er der nogen der har overvejet det boosted odds hos Unibet på boksekampen?
Vinder danskerne i Frederikshavn ?
Arghhhh juventus fucking straffe, har ellers chievo på en saftig kupon..
Chievo barcelona Zwolle Porto
Til 6 lapper
bahhhhh
Hvem fanden bruger også lapper når du kan bruge penge edit: tror vinci er færdig
Redigeret af AtillaWP d. 12-09-2015 22:33
Philly-Columbus: BTS/1. half, odds 3,70. 2/5.
Kan man se Rudy et sted uden at skulle betale 500 kr?
Har du lagt på unibets boosted odds?
@MuckMe
ved du hvad eventet hedder? er det Nordic Fight Night?
hm, den gik lige offline..
Nice. Han slog ham vidst ud i første omgang @odds 6 ved Danske Spil og odds 2 ved Unibet ;)
Odds 12.00 @ Berto vinder over Mayweather i aften?? Hehe. Sku' ikke højt nok. Tror vi er mange der håber han ender 48-1 ;) Den skal ihvertfald ses!
J-Hantusch skrev:Odds 12.00 @ Berto vinder over Mayweather i aften?? Hehe. Sku' ikke højt nok. Tror vi er mange der håber han ender 48-1 ;) Den skal ihvertfald ses!
Der er vel heller ingen grund til at vælge det laveste odds på markedet ;)
MuckMe skrev: Der er vel heller ingen grund til at vælge det laveste odds på markedet ;)
Nah, skal ikke ud på kampen :) Men glæder mig til at se Berto, desværre er Mayweather en klasse over, og vinder sikkert kampen, og samtlige omgange:) Tror dog ikke på Berto bliver knocket out, det skulle da lige være omvendt! ;) Ku' være fedt
San Jose Earthquakes @ 2.35 Villareal @ 2.25 Fenerbache @ 2.00 West Ham @ 2.25 Tottenham @ 2.00
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|