- Bolton skal ud og vinde denne her kamp i dag, for at blive i top 2. Tror de gør alt for at vinde i dag, så de ikke skal tænke på de næste par kampe, hvor de kan sikre sig 2 pladsen, ved at vinde i dag. Så synes selv odds 2,20 på Bolton er rigtig fint betalt, og der er blevet stukket ud på dem herfra allerede. :-)
Boevle skrev: Hvorfor tror du på Oldham? - Bolton skal ud og vinde denne her kamp i dag, for at blive i top 2. Tror de gør alt for at vinde i dag, så de ikke skal tænke på de næste par kampe, hvor de kan sikre sig 2 pladsen, ved at vinde i dag. Så synes selv odds 2,20 på Bolton er rigtig fint betalt, og der er blevet stukket ud på dem herfra allerede. :-)
Bolton SKAL jo netop ikke vinde. X er ok for dem - og de har ikke vist god form i de seneste kampe.
Oldham er skrappe til at skrabe point til sig på hjemmebanen - og det tror jeg også at de gør i dag.
JesperJesper skrev: Bolton SKAL jo netop ikke vinde. X er ok for dem - og de har ikke vist god form i de seneste kampe. Oldham er skrappe til at skrabe point til sig på hjemmebanen - og det tror jeg også at de gør i dag.
Bolton skal da vinde? De har 79 point, Fleetwood og Bradford har 75.. 3 kampe igen? ( Bolton har 4) - Hvis de kun får X nu, og taber resten, og Fleeetwood som har gjort det godt vinder deres, så overtager de 2 pladsen? Eller er jeg helt forkert på den :-)
Boevle skrev: Bolton skal da vinde? De har 79 point, Fleetwood og Bradford har 75.. 3 kampe igen? ( Bolton har 4) - Hvis de kun får X nu, og taber resten, og Fleeetwood som har gjort det godt vinder deres, så overtager de 2 pladsen? Eller er jeg helt forkert på den :-)
Bolton har spillet een kamp færre end de andre tophold, så 1 point i dag er ok.
Dit argument med "hvis de taber resten", kunne du også have brugt før seneste kamp (som Bolton tabte).
Fodbold - Tyskland - 2. Bundesliga - 15/04-2017 13:00
Aue kommer ind til opgøret med kæmpe selvtillid og et rigtig godt struktureret hold. Nürnberg har efter trænerskiftet vist en lidt opadgående formkurve, men er på det sidste røget ind i dårligt spil igen. Det kan have stor sammenhæng med den kæmpe mængde skader de har døjet med, og stadig døjer lidt med. Fin værdi i et Aue hold, der b.la. lige har slået Union Berlin ude (Nr. 4) hvor man faktisk ikke gav en eneste chance væk.
A. Burrows Over 0,5 point @ odds 2.4 1.5 / 5NordicBet
Ishockey - 15/04-2017 21:00
Burrows i 1.kæden med Turris
Senators vil komme med mere offense og power end i kamp1, og med Karlsson til at skyde fra blå, vil der også komme mange rebounds til de sultne forwards.
Faktisk kæmpe comeback af Chapocense efter hele holdet mistede livet i fly ulykken, idag vinder de suverænt stats mesterskabet efter 9 kampe med 8 sejre og 1 uafgjort, slår i den aflyste Copa sydamerica finale Atl Nacional 2-1 og deres gruppe i Copa Libradores er helt åben hvor alle hold har 3 point efter 2 kampe.
ShadeStar skrev: Nu er jeg jo ikke på senators idag udover 'serie-bettet'. Playerbettet kan sagtens gå hjem... Når det er sagt, så havde jeg ikke regnet med en 0-2 efter første to kampe.
har spillet oshie til at score til aften, 1 mål og single mål i kampen, hvad siger du til den shade?, jeg så hockey indtil kl 06.00 imorges, godt nok sygt tætte kampe;) det er god lir.
zazzy skrev:har spillet oshie til at score til aften, 1 mål og single mål i kampen, hvad siger du til den shade?, jeg så hockey indtil kl 06.00 imorges, godt nok sygt tætte kampe;) det er god lir.
Jeg er også på TJ @ 2,87
Caps 1.kæde spillede ikke ret godt i kamp 1, og de ved der skal steppes op idag, så jeg forventer de producerer lidt point.
zazzy skrev:godt nok mange penalties, de skal slappe af med det ellers er det godt nok op af bakke:), ja de har mange skud, men tæller jo ikke for noget.
Ja skulle lige til at skrive, de ryger jo ud hele tiden. De skal ikke bagud med 2 mål.