Over 1,5 mål i første halvleg.....2,38 Unibet ( 1,5 / 5 )
Over 2,5 mål i første halvleg.....5,80 Unibet ( 0,5 / 5 )
Selvom stemningen hos Holbæk tilsyneladende er noget trykket, efter deres chance for redning er blevet miroskopiske, tror jeg det vil spille den spinkle chance, og give den fuld skrue fra start, hvilket kan kaste mål af sig i begge ender.
Deres chance ligger i HIK taber, samtidig med Holbæk skal hente 7 mål ind på målscoren, meget urealistisk, men tror(håber) de tænker WTF når går på banen, intet at tabe, fuld skrue derudaf..........
Kemi har en form for de sidste 5 der hedder 10 point med en score på 11-5 og de møder et hold der har en form på 2 point og en score på 1-6. Udfra det synes jeg at odds 3-4 er et fornuftigt spil.
Han startede godt og servede perfekt og brød også til 4-2 men er gået lidt i stå, håber sgu han napper det første sæt, så der kommer selvtillid og han så kan vinde den kamp, han server ikke selv for godt lige nu.
Hawkeye skrev:Nogen der kan forklare mig, hvordan DBU ( og andre sites iøvrigt )kan vise deres tabel sådan her, hvis det aktuelt er 9 og 10 der rykker direkte ud ? Eller har jeg stadig misset et eller andet ?
@ Kaos
Jeg er glad for jeg kunne komme ud af mit spil uden tab, med det info der kom om Jægersborg.
CSC slog Jægersborg ud af pokalen og er klar endnu engang til første runde;)
Tak, ved du om limits på disse typer tenniskampe, ændre sig når kampene går live, og der kan live spilles? Og kan du godt have været ud pre og så komme ud live eller hænger limiteringerne sammen
Tak, ved du om limits på disse typer tenniskampe, ændre sig når kampene går live, og der kan live spilles? Og kan du godt have været ud pre og så komme ud live eller hænger limiteringerne sammen
Godt spørgsmål , det ved jeg rent faktisk ikke.
Men man kan evt. teste det ved en kamp næste gang ;-)
Hawkeye skrev: Der er jeg lidt tungnem, men har pokalen indflydelse på DS-rækken ?
Nope, men det siger noget om, at Jægersborg ikke er super godt kørende... CSC's spiller trods alt 2 rækker under - og deres hold er bestemt ikke skræmmende for tiden
Andr som ved du om limits på disse typer tenniskampe, ændre sig når kampene går live, og der kan live spilles? Og kan du godt have været ud pre og så komme ud live eller hænger limiteringerne sammen
Grethe skrev:Nope, men det siger noget om, at Jægersborg ikke er super godt kørende... CSC's spiller trods alt 2 rækker under - og deres hold er bestemt ikke skræmmende for tiden
Jow det er jeg med på, men er mere interesseret i hvordan de kan vise tabellerne, som om 8.- og 9.- pladsen skal spille nedrykningsslutspil, når det viser sig at det pga de nye ændringer i ligaerne/rækkerne, er 9.- og 10.- pladsen der rykker direkte ned.
Jeg havde 4 kg pre og da han breakede til 6-4 og selv skulle starte andet sæt med at serve, spillede jeg Kasper til at vinde andet sæt til 1.40 for 3 kg.
Vildt nok han gav 1.61 pre når han var så overlegen trods alt. Har aldrig hørt om ham Kasper Elsved. Du mente også han var 75-25 favorit.
Rune_INV skrev:@bridgeking Er ikke i Belgien og har ikke selv spillet på den pga det er 365. Men Kasper er 75-25 i den kamp, så selvom den bliver slashet er det et godt spil
Den endte også i 1.5 pre så den har fået et ok tryk.
Grethe skrev:Nope, men det siger noget om, at Jægersborg ikke er super godt kørende... CSC's spiller trods alt 2 rækker under - og deres hold er bestemt ikke skræmmende for tiden
Ja de spillede sig desværre ud af opryknings muligheden igen igen.
Så lidt :) Kunstgræsset i Herlev er simpelthen så specielt og det er noget man skal vende sig til over MANGE kampe. Herlev er nu ubesejret i 14 hjemmekampe i træk, og 1,45 var alle dage for højt, uanset betxpert's skræmmekampagne..
slikkelade skrev: Så lidt :) Kunstgræsset i Herlev er simpelthen så specielt og det er noget man skal vende sig til over MANGE kampe. Herlev er nu ubesejret i 14 hjemmekampe i træk, og 1,45 var alle dage for højt, uanset betxpert's skræmmekampagne..
Ja, det er lækkert. Hvad tænker du egentlig med Ronaldo, tager han til United denne sommer?
I spansk presse spekuleres der i, at Ronaldo laver dette move for at få endnu mere i lønningsposen - dette betragter jeg dog som værende nonsens.
Hvis vi antager, at Ronaldo har besluttet sig for at forlade Real Madrid, så skal eventuelle bejlere være parate til at finde den helt store pengepung frem. Real Madrid forlanger angiveligt omkring 200 mill EUR. Det kan virke helt absurd at betale 200 mill EUR for en spiller i sit karrieres efterår, men i prisen er Ronaldos vanvittige marketingværdi selvfølgelig inkluderet..
Real Madrid betaler Ronaldo brutto 50 mill EUR om året, så et salg til 200 mill EUR vil netto betyde en besparelse/indtjening på 400 mill EUR, da Ronaldo har kontrakt med Real Madrid 4 år endnu.
Der er kun 3 potentielle destinationer, hvilket er ManU, PSG og Kina - og her ser jeg United som den mest sandsynlige destination! Mourinho og Ronaldo har dog ikke det bedste forhold, så dette kan være en hindring..
@alle Andr som ved du om limits på disse typer tenniskampe, ændre sig når kampene går live, og der kan live spilles? Og kan du godt have været ud pre og så komme ud live eller hænger limiteringerne sammen
Pre og live er 2 forskellige markeder så der trykker man bare til.. Live er tit højere end pre.
I spansk presse spekuleres der i, at Ronaldo laver dette move for at få endnu mere i lønningsposen - dette betragter jeg dog som værende nonsens.
Hvis vi antager, at Ronaldo har besluttet sig for at forlade Real Madrid, så skal eventuelle bejlere være parate til at finde den helt store pengepung frem. Real Madrid forlanger angiveligt omkring 200 mill EUR. Det kan virke helt absurd at betale 200 mill EUR for en spiller i sit karrieres efterår, men i prisen er Ronaldos vanvittige marketingværdi selvfølgelig inkluderet..
Real Madrid betaler Ronaldo brutto 50 mill EUR om året, så et salg til 200 mill EUR vil netto betyde en besparelse/indtjening på 400 mill EUR, da Ronaldo har kontrakt med Real Madrid 4 år endnu.
Der er kun 3 potentielle destinationer, hvilket er ManU, PSG og Kina - og her ser jeg United som den mest sandsynlige destination! Mourinho og Ronaldo har dog ikke det bedste forhold, så dette kan være en hindring..
Jeg giver dig helt ret. Den største grund til at jeg er skeptisk er, at der var nærmest identiske artikler om Messi, da han havde sin skattesag kørende. Det mest mystiske for mig er den nyhed der kører på tværs af alle medier, om at han har sagt til sine holdkammerater, at han vil væk + at han ikke var med i reklamevideoen for Reals nye trøjer. Virkelig mærkeligt at vise CL højdepunktet med Zidan, men ikke et eneste med Ronaldo.
Jeg tror for første gang på, at Ronaldo forlader Real. Men selv hvis Real får 150 pund får ham, kan jeg ikke se, hvem de kan købe, som scorer 40+ for dem. Mine drømmekøb er Hazard og Aubemayang. Men Hazard er vidst skadet 2-3 måneder ind i sæsonstart, og synes ikke Real har udtrykt interesse for Aube? Så skulle de bruge pengene på Mbappe?
United ville let kunne tjene pengene på et køb af Ronaldo ind på merch/marketing/brand
Nimacos skrev:Hørte godt nogle keepere kom for sent til flyet til Polen og tynde maver, men hvorfor skulle Danmark være så store dogs mod Italien imorgen?
Ikke for at deraile, men det der er en udbredt misforståelse.
Du tænker, at trøjesalg med Ronaldos navn på ryggen sker på bekostning af trøjesalg med et andet navn på ryggen, så der netto set ikke skabes større omsætning, eller i hvert fald ikke tilstrækkelig mer-omsætning?
Jeg giver dig helt ret. Den største grund til at jeg er skeptisk er, at der var nærmest identiske artikler om Messi, da han havde sin skattesag kørende. Det mest mystiske for mig er den nyhed der kører på tværs af alle medier, om at han har sagt til sine holdkammerater, at han vil væk + at han ikke var med i reklamevideoen for Reals nye trøjer. Virkelig mærkeligt at vise CL højdepunktet med Zidan, men ikke et eneste med Ronaldo.
Jeg tror for første gang på, at Ronaldo forlader Real. Men selv hvis Real får 150 pund får ham, kan jeg ikke se, hvem de kan købe, som scorer 40+ for dem. Mine drømmekøb er Hazard og Aubemayang. Men Hazard er vidst skadet 2-3 måneder ind i sæsonstart, og synes ikke Real har udtrykt interesse for Aube? Så skulle de bruge pengene på Mbappe?
United ville let kunne tjene pengene på et køb af Ronaldo ind på merch/marketing/brand
Jeg er faktisk lidt mere sulten efter Mbappe.. Den mand er bare en komet i min optik! Derudover kunne det være fedt at give Bale en fri rolle, som når han spiller for Wales.. Bales underperformance tror jeg primært skyldes det faktum, at han er låst ude på den højrekant.. Manden er dog desværre for meget skadet..
Er der kommet klarhed over, om vi må nævne "Volde" ved rigtig navn ?
Det er jeg desværre ikke klar over.
TightGirl skrev:
Du tænker, at trøjesalg med Ronaldos navn på ryggen sker på bekostning af trøjesalg med et andet navn på ryggen, så der netto set ikke skabes større omsætning, eller i hvert fald ikke tilstrækkelig mer-omsætning?
Klubberne tjener meget mindre på trøjesalg end folk (tidl jeg selv inkl) tror. Der var en rigtig fin beregning fremme sidste sommer omkring Zlatans løn kontra trøjesalg. Den business case var markant anderledes, end hvad den blev fremlagt som af medier og (optimistiske) United-fans. All in all, klubberne tjener fint på trøjesalg - men slet ikke nok til at finansiere lønninger og transfers af den her kaliber.
Hvor har de egentlig højst limit på det håndbold, pinn er super nærige med små 2k dkr.
Offline, i kiosker på stanley, cashpoint og Danske Spil.
Så kan man ende med hæderlige 5 cifret beløb.
Men som der bliver skrevet kan det variere fra kamp til kamp om der kommer det ønskede igennem.
Men kort om kampen.
Bookmakerne har ikke lige fået med den bedste nr 3 går videre til EM.
Det betyder alt på spil for Rumænien og intet for Polen. Der bør alle dage være 50% på Rumænien. Minimum.
Polen i øvrigt meget udfordrede af niveauet på deres nye generationer.
Offline, i kiosker på stanley, cashpoint og Danske Spil.
Så kan man ende med hæderlige 5 cifret beløb.
Men som der bliver skrevet kan det variere fra kamp til kamp om der kommer det ønskede igennem.
Men kort om kampen.
Bookmakerne har ikke lige fået med den bedste nr 3 går videre til EM.
Det betyder alt på spil for Rumænien og intet for Polen. Der bør alle dage være 50% på Rumænien. Minimum.
Polen i øvrigt meget udfordrede af niveauet på deres nye generationer.
Det mest centrale er jo faktisk også, det netop er Rumænien som spiller den første kval kamp idag. Det vil sige nogen af de andre på 3 pladsen kan ikke nuppe den placering før senere.
Det mest centrale er jo faktisk også, det netop er Rumænien som spiller den første kval kamp idag. Det vil sige nogen af de andre på 3 pladsen kan ikke nuppe den placering før senere.
Rumænien skal vinde den ja.
Derefter bliver Island på hcp et stort spil, de målscorer kommer i spil. Island bliver bedste 3'er tror jeg.
Polen vinder 32-31 på et mål 2 sek før tid.
Satme øv når man havde DNB.
Men så kan man begynder hvis og hvis, at Rumænien ikke var bagud 17-9 i 1. Halvleg. At de nok havde vundet, men som i alt sport handler det om at være klar for start.
Hvad bookmaker må man nævne osv ? Hvor står der hvem man må vælge og ikke. Ved heller ikke hvad det der volde er for noget.
Alle de bookmakere der er interesserede i at samarbejde pg har dansk må nævnes. Det er bookmakerne der er listet her: www.betxpert.com/bookmakere. De 'øvrige bookmakere' vil vi som udgangspunkt ikke have nævnt. Det bliver også opdateret i forum-reglerne når jeg er tilbage fra ferie.