Godmorgen.
Prøver for første gang at starte dagens betting tråd.
Jeg begår mig hovedsageligt i livebetting og 95% er fodbold.
Min umiddelbare fokus ligger dog på dagens Ishockey opgør Slovenien - Danmark. Er der nogen der har nogle forslag til det opgør ift hvor værdien findes?
Så vidt jeg kunne forstå er Slovenien allerede dømt nede og Danmark er reddet endnu et år med A-landene.
Dog er der utroligt vigtige verdensrangliste point på spil som kan have betydning for hvor svær DKs kval til OL bliver.
God vind.
Jeg har smidt rullen på fck @1.95 - guldet til hovedstaden
hestsmolf skrev:Jeg har smidt rullen på fck @1.95 - guldet til hovedstaden
Ikke i denne sæson da. Med mindre hovedstaden er Midtjylland.
Pokerface Jr. skrev: Ikke i denne sæson da. Med mindre hovedstaden er Midtjylland.
Nogen der lige kan hugge noget geografi i pokkerface ?
Vestsjælland +0,5 @ odds 2.00
Under 20,5 partier i Janowicz-Dimitrov @ 1.83
Kampen starter kl. 12.00 :)
Guldet kommer til Østerbro!
Emilioso skrev:Under 20,5 partier i Janowicz-Dimitrov @ 1.83
Kampen starter kl. 12.00 :)
Yup er jeg også på.
Schiavone over Knapp også...
Jeg er semi hårdt ude på Danmark over Slovenien idag i regular. Slovenien har 1 spiller i Kopitar som så også er fantastisk når det kører for ham, desværre virker det til han lige skal ind i Sloveniens system. Dette er kendt problem også for Danmark når NHL drengene er vendt hjem og lige har skullet finde sig selv problemet her, er at det nu er for sent. Slovenien har intet at spille for udover æren (som dog selvfølgelig ikke skal undervurderes i international hockey). Heldigvis ser Danmark rigtigt stærke ud som hold målene kommer fra alle kanter både backs og forwards i de kampe vi har spillet og da vi spiller for verdensranglistepoint er det en sikker sejr.
Som bonus spillede Slovenien en hård kamp igår mod USA de lukkede dog lette mål ind og spildte en masse kræfter (skulle spildes).
Fik DK sejr til odds 2 på Betfair hvis nogen finder bedre så er det bare at smide skillingerne og håbe danskerne ikke har festet for meget i løbet af weekenden!
Nogle der kan begrunde hvorfor oddset er stigende på Pliskova?
Pt. Er den i 2.25 på Bet365
Hvad sker der lige med premacht odds på Pliskova? Hun burde da være favorit ned til odds 1.4 ish, underligt.
Nitte kampen ikke bliver vist.
Redigeret af Greenline1 d. 11-05-2015 12:48
Ja det virker næsten for godt til at være sandt :) Røg semi tungt ud på hende i morges.
1,90 --> 2,25 i noget som tennis er godt nok usædvanligt. Der er ikke skader, karantæner, hjemmebanedommer eller noget der kan gøre sig gældende.... Hun skal spilles
og Pliskova har det bedre på clay lige fortiden end Timea, nåe den får et lille skud selvom jeg ikke kan lide prematch, og kampe jeg ikke kan se.
Redigeret af Greenline1 d. 11-05-2015 12:54
Er med på Pliskova for 2.5/5 units... Kom så!
Solgte mig ud ved 2-2, det ser svært ud for hende i egen serv uden at jeg ser kampen. Overvejer at gå modsat eller bare acceptere et push
Ja, det ser ikke nemt ud, håber hun bare lige skal igang, men fuck det, jeg beholde bettet for nu.
Så må hun gerne breake! Ja tak...
Redigeret af frytki d. 11-05-2015 13:34
Ja ikke tilfredsstillende at han misser flere BP :(
Kerber til at vinde 2-0 @ 1.83
Er på følgende så gå modsat ;) Isner 2-0 Juan Monaco Simone Bolelli Barbora Strychova
6,86 i alt
Timea må gerne vinde 2. sæt 6-0... Så kommer jeg ud af den kamp i 0
Kom heldigvis ud af Pliskova bettet med skindet i behold :) Og med fint plus på sock og keys kampen ser dagen lovende ud :)
Kom så! så skal hun bare holde serv...
Haha, så var oddset nok sat rigtig nok, pliskova må have ondt i måtten idag -.-
Utroligt oddset på Esbjerg reserver over Lyngby reserver er gået fra 1.85 til 1.5 på Bet365, uden der sån er sket noget i selve kampen. Men de er dog umiddelbart ret dominerende
Mon ikke det hænger sammen med at der bliver smidt en del penge på Esbjerg :)
Jo selvfølgelig, men at den er gået fra 1.85 til 1.33 nu. Det har jeg alligevel ikke set før ;)
Enig det er noget af et dyk, så godt den var i 1,9 og nu 1,3
Lussing!!
Redigeret af frytki d. 11-05-2015 14:30
Tror folk har fået øjnene op for deres holdopstilling :) www.efb.dk/midtbaneveteraner_og_15-aarig_med_til_lyngby
Det er spil til et mål ! Og Esbjerg kan købes til 1,83 til at vinde første halvleg hos Bet365. Danske Spil giver 2,5 efter 23 minutters spil. Dagens gave ?
Kunne ikke lade være med at stikke over 20 hjørne til 4,75 har været 10 efter 26 min
Hantuchova har også en god chance for at drille errani idag, da der blæser meget, og det hjælper ikke i forvejen errani's dårlige langsomme serv, odds 3.5 på Betfair nu
Redigeret af Greenline1 d. 11-05-2015 14:30
Så kom de på tavlen :)
og 12 hjørne lad dem flyve ind tak
Ja tak ! Esbjerg foran 0-1
Omg 1 sekund for tidligt de scorede :( Den gav 3.1 hos Betsafe til halvleg, så skulle lige sætte penge ind, og den var ved at acceptere mit spil.....
Nå men mit bet på Esbjerg vinder går da nok hjem så
Hvis det var Lyngby der scorede, havde de nok nået at acceptere ;)
har spillet OB res - BIF res: O9 corners 1.90... OB stiller med angrebsfolk som Dalgaard og Zohore, og BIF med Symaskinen, Fridjonsson, Nunez & Rashani.. - det lader til det bliver en angrebskamp
Er i øvrigt så tiltet over at jeg ikke fik spillet BIF til 2.50 da jeg var nede og træne, at jeg nu bliver nød til at lade den gå..
Er i øvrigt også på Swansea +5 corners til 1.80
Redigeret af Xnuu d. 11-05-2015 15:00
har fulgt trop på dig xnuu
ahaha Hantuchova foran 5-2 og på egen serv, nu nede med 5-6 på 15min tids. LOL
Kvindetennis :)
Blev til 19 hjørne, så ikke total rens desværre men lidt surt de ikke kom bare 1 mere i de sidste 10 min, men stadig fin profit på at spille alle linjerne :)
Greenline1 skrev:ahaha Hantuchova foran 5-2 og på egen serv, nu nede med 5-6 på 15min tids. LOL
Du glemte hun faktisk havde en SB, men ja det er vildt som det kan skifte.
Hun må lige få overtaget igen nu her ;-)
Danmark vinder over Slovenien @1.95(Unibet)
Bet365 giver til sammenligning kun 1.52
@coinflip
Det er ML de giver 1,52 de giver 1,9 i ordinær tid hvor unibet giver 1,95 :)
Ishusen skrev:@coinflip
Det er ML de giver 1,52 de giver 1,9 i ordinær tid hvor unibet giver 1,95 :)
Haha, det har du da ret i. Det er bare mig, der er blind :P
Moneyline hvilket vil sige incl overtid
ok, tak for forklaringen. Er rookie her.
No problemo det har vi alle været
Er der nogen som har nogenlunde styr på den Bulgarske liga (fodbold), som kunne forklarer mig hvorfor oddset på Lok. Sofia er så højt?
Fy for satan Pozzivivo et styrt, nej hvor ser han ekstrem livløs ud. Det kan være sådan et styrt der tager livet af en. Fy for satan da.
Fy for satan Pozzivivo et styrt - i hvad, hvor?
Ja. Den var rigtigt, rigtig grim. Håber satme han klarer den :(
Giro Di Italia. Han er kommet ind i ambulancen, og han ser helt død ud allerede.
Han skulle eftersigende have bevæget sig.
Gazzetta skriver, at han er ved bevidsthed og bevæger armene.
Det er da gode nyheder, det så meget grumt ud.
Chris Froome fra Twitter: Is it really necessary to show these images of Pozzovivo at the #Giro2015? Have some respect for the rider & his family! @giroditalia
Jeg deler faktisk hans synspunkt, hvem vil optages på live tv, hvis man er ved at dø f.eks.
Skru nu ned MrNoller! Hvis Pozzo skulle have været svært kritisk, så havde der nok været lidt mere aktivitet omkring ham. Han lignede en der havde fået en god hjernerystelse, samt en strid omgang asfaldteksem!
Kan ikke have, når Ritter og Rolf (og dig:) ) tror at rytterne er ved at dø, hver gang de styrter!!
Arrrrhh, du kunne sgu da ikke, hvor slemt det var? Man kunne se, at første person ved manden lyttede efter puls osv., så han var næppe ved bevidsthed.
Manden styrter med ansigtet ned, han bevæger sig ikke. Blod var der masser af. Det kunne nemt være meget kritisk, fedt at lege bagklog på så grimt et styrt.
@Xnuu
Holdt hårdt :)
Godt spottet
SiFFer skrev:Skru nu ned MrNoller! Hvis Pozzo skulle have været svært kritisk, så havde der nok været lidt mere aktivitet omkring ham. Han lignede en der havde fået en god hjernerystelse, samt en strid omgang asfaldteksem!
Kan ikke have, når Ritter og Rolf (og dig:) ) tror at rytterne er ved at dø, hver gang de styrter!!
Du helt væk. Manden bevægede sig ikk og der kom blod fra hovedet. Håber han er okay, så grimt ud.
wtf? den blev ikke opdateret på Bet365?
Tak for tippet Xnuu, jeg fik dog linjen over 8,5 hjørnespark til 1,83.
Min står som vundet
ahh min er også over 8,5
Redigeret af Ishusen d. 11-05-2015 16:46
Xnuu skrev:wtf? den blev ikke opdateret på Bet365?
Blev hjørnesparket taget?
Er der nogen der ved hvor Bole og Gavazzi, i hvilken gruppe de er i. Jeg har Gavazzi til at slå Bole i dag. Så vil være fint nok og vide hvor de er henne :)
Ja.. Nogen der spille O9? Eller ved hvor man kan se stats fra kampen?
Hvis hjørnesparket blev taget, så skal det jo tælle. igår sagde de til mig, at det skal tages for det tæller. Det kostede mig et spil igår i Serie A, at det ikke blev taget.
Det ved jeg det skal.. Problemet er lidt at jeg spillede mod en ven, og at jeg nu skal bevise det blev 10 obv... Så hvis nogen kan hjælpe vil jeg sætte pris på det..
Hvad endte OB-Brøndby kampen (reserver). Havde købt Brøndby live -0,5 til 2,15. Any one ?
Hos DBU er der ikke slutresultat endnu ?
Redigeret af KrølleJens d. 11-05-2015 16:59
Brøndby var foran 3-0 ved jeg.
Tak :) Så tillader jeg mig at notere den som vundet !
Amen jeg går da på tilt over det skal være så svært at finde kampstatestikker fra den kamp... :(
Vildt tiltende når man kan se hjørnet kommer i overtid, og det bliver sparket og de spiller videre 1min mere, men at den ikke opdatere det på Bet365
Helt kastastrofal dag igår, med det største tab på en dag indtil videre... Ikke meget der gik rigtigt og det ses tydeligt på banken, og kronede en helt igennem dårlig weekend... I dag er der "heldigvis" kun 2 bets indtil videre, så det kan kun gå lidt galt :-)
Startbank: 100 units Nuværende bank: 75.8 units TBP%: 98.6% April måned: +20.8 units Maj (indtil videre): -45 units
10. maj: -43.1 units
Cork City v Drogheda Utd: Cork-1.50 @ 1.725 for 2.32 units Breidablik v KR Reykjavik: 1 DnB @ 2 for 2 units Også spillet som double for 1.16 units
Det må være muligt at få hjælp hos DBU. Dommeren opdaterer jo kampen med alle stats til DBU. Link ti DBU http://www.dbu.dk/turneringer_og_resultater/resultatsoegning/programComplete.aspx?poolid=207025
MrNoller skrev:Er der nogen der ved hvor Bole og Gavazzi, i hvilken gruppe de er i. Jeg har Gavazzi til at slå Bole i dag. Så vil være fint nok og vide hvor de er henne :)
Dejligt, Gavazzi blev nr. 7. 2,63 samt 2,75 da oddset faktisk var steget meget uventet.
Er jeg den eneste der ikke har fået penge fra ds for Brøndby kampen?
Til dem som ikke måtte have set det, så er her en lille artikel om West Hams mulighed for europæisk bold i den kommende sæson. På hvilken måde det påvirker West Ham, skal jeg selvsagt lade være usagt, men måske der kan hentes lidt værdi på deres modstandere i de to sidste runder (Everton & Newcastle)..
www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/uefa-spiller-med-bundstrid-premier-league/
Nogen der kan linke til en video af styrtet? Så det ikke live, kun at han lå stille :/ nogen updates på hans tilstand?
Bentzah skrev:Er jeg den eneste der ikke har fået penge fra ds for Brøndby kampen?
Hej Du skulle have fået dine penge nu. Men, DS fjernede kampen, da de stadig gav de opdaterede odds efter at Brøndby havde scoret. Ja,, kald mig gammeldags. Da Brøndby havde scoret og stadigvæk gav 2,15, ja så stak jeg ud, selvfølgelig uden at overdrive bettet. Grådigheden gjorde at vinder 1 halvleg også lå lige til højrebenet. GG DS !
Mindst 6 gule kort i de 2 CL opgør, de giver hver odds 3,50. Bet365 giver på Real kampen odds 1,75 på over 6 kort (Asian) Mega value især på Real kampen, selvom Eriksson normalt ikke giver mange kort. Men som sagt nye regler, kan gøre spillerne endnu mere vilde og Eriksson kan måske være mere løs med kortene end iforhold til de gamle regler.
Noller, forskellen er også at hos Bet365 tæller f.eks gult/gult/rødt for 3 kort.. Og direkte rødt for 2 kort.. Tror slet ikke DS tæller røde kort med?
når okay, men Betsafe har over 5 gule kort til odds 1,90. Så over 5,5 ville nok være odds 2,60 hos dem. Det er i Barcelona kampen.
Genoa over 1,5 mål.....2,4 Betfair før komm. ( 2/5 )
Genoa - Torino.....over 1,5 mål i 1.ste halvleg.....3,05 Betfair før komm. ( 1,5/5 )
for helved hviderusland.... fører 1-0 og har 5 mod 3 overtal... men nej nej.... 3 min efter 1-2 ... skid i havet !!!
Hawkeye skrev:Genoa over 1,5 mål.....2,4 Betfair før komm. ( 2/5 )
Genoa - Torino.....over 1,5 mål i 1.ste halvleg.....3,05 Betfair før komm. ( 1,5/5 )
Er du varm eller kold for tiden?
Xnuu skrev:Noller, forskellen er også at hos Bet365 tæller f.eks gult/gult/rødt for 3 kort.. Og direkte rødt for 2 kort.. Tror slet ikke DS tæller røde kort med?
På deres specials i går, talte røde kort ihvertfald slet ikke med i "mindst 7 gule kort" ( græmmes stadig over to direkte røde kort i Lazio -Inter )
Men ved kortindex tæller de efter følgende.....
13.5 Ved væddemål på kort-index tæller gule kort for 10 points og røde kort for 25 points. Afgørelse af væddemål vil i denne sammenhæng ske på baggrund af en sammentælling af points. Kun kort givet i ordinær spilletid (90 min. + tillægstid) tæller med. En spiller kan maksimalt få 35 points.
Xnuu skrev:Noller, forskellen er også at hos Bet365 tæller f.eks gult/gult/rødt for 3 kort.. Og direkte rødt for 2 kort.. Tror slet ikke DS tæller røde kort med? Betsafe/NordicBet giver 1,75 på over 6 gule kort (Asian). Kan se følgende:
Danske Spil: Hvis en spiller får sit andet gule kort og dermed rødt kort, vil det i alle tilfælde blive betragtet som ét gult og ét rødt kort.
Betsafe/Nordicbet: Alle gule kort vist til en hvilken som helst spiller. Dette inkluderer spillere på bænken. Ethvert kort vist til en ikke-spillende del af staben, tæller ikke.I tilfælde af, at en spiller er vist 2 gule kort og deraf et rødt, vil 2 gule kort tælle med i væddemålet.
Altså det trækker naturligvis en del ned, men jeg vil stadig mene der er værdi hos Danske Spil. For det røde kort kan umuligt halvere hele oddset ned. Vil nok godt give 30-35% chance for de mindst 6 gule kort på begge kampe sådan ca.
Ihvertfald er de spillet.
Redigeret af MrNoller d. 11-05-2015 18:35
MrNoller skrev: Er du varm eller kold for tiden?
Rimelig kold for sidste periode, når jeg bruger en del tid på at kigge kampene igennem.
Men I går, hvor jeg kun havde mobilos at spille efter i toget, gik det forrygende med tre motivationsbet i det italienske på Atalanta, Sampdoria og Fiorentina.
Kan godt lide den der mindst 2 mål i 1.H. For forventer selv en livelig kamp :)
Også mine tanker, da uafgjort absolut ikke har den store interesse for nogle af holdene, hvis de går efter europabold....spørgsmålet er så om Torino selv tror på det.
Og Noller...
Husk de nye kommisionssatser hos Betfair, som trådte i kraft i går hos mig ihvertfald
Djurgården vinder så det sagt.
Så må vi bare have noget mere volume derinde @Hawkeye
Så kan vi få kommisionen ned ;)
Jeg er på en dobbel med gsw og real Madrid
Dejligt at se at FCV vil spille fodbold :) Men ærgeligt, at de først prøver, når de hænger med røven i vandskorpen. Men, det er vel det klassiske bundholds syndrom.
Swindon dnb ned til 1,85 mener jeg er godt spil, burde kunne fås højere.
3/5 spillet herfra.
Der er også stor kamp i bundes 2 Karlsruhe-Darmstadt.
1.85 er det højeste, er du sikker på det ikke er Sheffield du mener? Nimacos skrev:Swindon dnb ned til 1,85 mener jeg er godt spil, burde kunne fås højere.
3/5 spillet herfra.
1,85 er ikke det højeste, lige spillet 1,89 og det er Swindon hjemme.
Nimacos skrev:1,85 er ikke det højeste, lige spillet 1,89 og det er Swindon hjemme.
så det nok ikke hos dem med licens :-P
Kunne jo evt være jeg havde spillet den ned til 1,85 og mente det stadig var et godt bet.
tja det er også en mulighed ;-)
Er i ryg på Nimacos til 1,85 hos Bet365
Hvorfor er pengene gået Sheffield Us vej i dag ?
Swindooooooooooooooonnnnnnnnnnnnn 1-0
Nimacos skrev:Swindooooooooooooooonnnnnnnnnnnnn 1-0
super :-)
nogen der ved hvad der er sket i Elfsborg?
hold da fast FCK er nok det kedeligste gold held hold i superligae. 1 Chance og en død bold der gav mål. Lignede ellers en sten sikker 0-0
2-0 Bummmmmmmmmmmelllllllllllllllllum
Nu er den ikke slut endnu;)
Bummmmmmmmmmmmmmmmmmm de tilbyder bare swindon dnb 2.28 og ned hvergang de score, de skal bare pules;)
3-0
nogen der ved hvem den tørre kiks der er medkommentator på tv3sport2 på Arsenal - Swansea er??
Han lyder godt nok ca ligeså spændende som en rodbehandling
Det er Erik Larsen. Tidl. Scout under Laudrup. Tror nu han er ret kyndig.
Please ikke flere mål i swindon og Vitesse!
Noooooo
Redigeret af Zlizzy d. 11-05-2015 21:25
3-2 syg kamp, godt man kan spille o mål også;)
Nimacos skrev:3-2 syg kamp, godt man kan spille o mål også;)
Når nu man ikke kom ud pre er det fint man kan hente en lille skilling på over spillene :
Kom nu med mål i Arsenal .... Og vatnisse DK må godt tage sig sammen i 3. Periode ...
Som BBC kommentatoren siger ved fløjtet for first, 'its the wild west here', kæmpe underholdende kamp. Ender blød hat for first live, og håber pre bettet holder hjem.
Hold kæft hvor er det kedeligt i Arsenal....
Hvor kan man se dk i hockey? Har ikke tv2sport :/
Den kamp er hvis helt gak gak.
Vinder i på flere over spil?? Er slet ikke hoppet med på den vogn.
Jørgensen51 skrev:Hold kæft hvor er det kedeligt i Arsenal....
ja de har bolden 80 % af tiden, kom nu med det mål FFS
Bummmmmmmmmmmmmmmmmm 5-3 i året over kamp;)
Med fare for jinx, tillader jeg mig, at skrive tak for tip, Nimacos.
Tror danskerne var en smule for meget i byen i weekenden, godt vi sikrede forbliven i A gruppen skidt vi skulle slutte så forfærdeligt af. Heldigvis stadig en del hockey på programmet
haha hvor er det sygt at Arsenal ikke har scoret
Dejligt med jinx til wash for pre bet der Drejer;(
Nimacos skrev:5-5 det er for vildt
Nej nej nej nej jeg har swindon sejr... Det for meget!
I know. Jeg var på Swindon sejr. Sry
Har Swansea været på Arsenals banehalvdel i 2 halveg ??
Hvor er det sygt Arsenal :-(
hvor er det ulækkert det der
NBA til i nat:
ATL Hawks @ WAS Wizards: U 197.5 @ 1.90 for 2.11 units GS Warriors @ MEM Grizzlies: MEM Grizzlies+4.0 @ 1.86 for 2.15 units GS Warriors @ MEM Grizzlies: MEM Grizzlies @ 2.55 for 1.57 units
Godt nok det vildeste, var mega o mål hele rejsen, swindon dnb, og live på swindon to win, 5-3 mega pol, 5-4 mega pol, og så stjæler de hele gevinsten til blød hat i den vildeste kamp ever.
Nå men vi må bare op på hesten igen.
Ahh kan se der er + på bund linjen pga alle de mål aligevel;)
Redigeret af Nimacos d. 11-05-2015 22:48
Hvis jeg har Swindon dnb på en firling så er det kun Swindon der bliver anulleret og ikke hele kuponen vel?
Nilsson skrev:Korrekt.
Tak
Gsw -4.0 : 2/5 units @ odds 1.95
Hvad helvede sker der? Jones og MuckMe er enige? Jeg tror det er 1. april :D
MrNoller skrev:Mindst 6 gule kort i de 2 CL opgør, de giver hver odds 3,50. Bet365 giver på Real kampen odds 1,75 på over 6 kort (Asian) Mega value især på Real kampen, selvom Eriksson normalt ikke giver mange kort. Men som sagt nye regler, kan gøre spillerne endnu mere vilde og Eriksson kan måske være mere løs med kortene end iforhold til de gamle regler.
2,00 i Real kampen og 3,20 i Barca kampen. Tjaa, jeg er fint tilfreds med mine spil nu ;)
hvad er GSW? er det hockey?
Xnuu skrev:hvad er GSW? er det hockey?
NBA -> Golden State Warriors ;)
MrNoller skrev:Hvad helvede sker der? Jones og MuckMe er enige? Jeg tror det er 1. april :D
Gotta be ;)
Jones-DK skrev:Også på GSW -4 1,95.
de har lige fåettæv?.....
Holdene bouncher tit tilbage, f.eks. fik Bulls i kamp 2 mega tæv. De bouncher tilbage i kamp 3 og vinder den på en buzzer beater. Sådan er Basketball, hvis man får fuldt momentum rammer alt, og de andre misser alt. Så kan der blive store tæv :)
Fra en skala fra 1-5, hvor mange units skal man så putte på GSW?
alt det man er nede i løbet af dagen..
Xnuu skrev:alt det man er nede i løbet af dagen..
spoken like a true ludo :)
Haha Xnu:
Skynd jer og stikke ud på Diego Ulissi over Tom Jelte Slagter på den 4. etape. Odds 2,62 hos Ladbrokes. Alle andre bookmakere har den stort set som 50/50 næsten. Så klar værdi, og har læst en analyse på spillet hvor der anbefales til odds 2,25 hos Bet365. Men det er blevet slashet til odds 2
Og et lille skud på Gerrans som etapevinder til odds 7,50 hos Ladbrokes er et forsøg værd.
Redigeret af MrNoller d. 11-05-2015 23:28
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|