Randers FC - Midtjylland (O 2.5) @ 2.050Sampdoria - Fiorentina (O 2.5) @ 2.140Hannover 96 - Werder Bremen (O 2.5) @ 1.752
Disclaimer: Spilene er valgt ud fra statistiske faktorer. Der er ingen ekspertviden inde over.
Pokernet postings 2014 tbp: 94,24 - 71 spil
Pokernet postings 2013 tbp: 101,68 - 53 spil
Redigeret af Spurn d. 30-03-2014 20:13
Kører videre med et system jeg har haft kørende hele weekenden over, hvor følgende to kampe mangler:
Gladbach - Hamburger SV (1) @ 1.75
Fullham - Everton (2) @ 1.75
Redigeret af TobiasM d. 30-03-2014 17:38
Randers-FCM 1X 1,72
Fisker Scorer 5,50
Guldmageren - Har du spillet på Brøndby idag?
Snuxa skrev:
Guldmageren - Har du spillet på Brøndby idag?
Cmom den joke er ved at være udtømt
mine spil i dag, uden begrundelser pga. giga hangover...
Fulham - Everton 2 1,75 Liverpool - Tottenham 1 ved halvleg 1,95 Liverpool - Tottenham - Liverpool scorer sit andet mål i første halvleg 3,20
AAB - FCK X 3,35 Lazio - Parma //ved Halvleg 2 3,90 Viborg - BIF // ved Halvleg 2 2,65 Viborg - BIF 2 2,05 Gladbach - HSV Over 2,5 mål 1,65 Randers - FCM X 3,35
Redigeret af Razzmussen d. 30-03-2014 19:30
Under 2.5 i Aalborg, når Jønsson er ude kombineret med det uskarpe FCK. Desuden synes jeg ofte kampene i Aalborg er ret lige og på kanten af målfattige (1 uf af 4 gik over).
Til 1.95 hos Bet365 er jeg på.
Har desuden sejre til Helsingør, Vejle og Lyngby på kuponerne. Min næse for 2divisionsbold byder mig desuden en tæt uafgjort kamp mellem GVI og Avarta. To fysisk spillende hold... 1-1
Mvh
inched Limns
På vej ud for at nyde solen til LBK HBK
Synes 1,9 på Horsens sejr over Fredericia som ikke har vi det de seneste 5 kampe er super værdi!
Viborg FF - Brøndby IF: Brøndby IF @ 2.250
Viborg FF - Brøndby IF: Under 2.5 Goals @ 1.900
Viborg FF - Brøndby IF: BTTS - NO @ 2.050
Viborg FF - Brøndby IF: Brøndby To Keep a Clean Sheet @ 2.750
Viborg FF - Brøndby IF: S. Makienok Anytime Goal scorer @ 2.550
Viborg FF - Brøndby IF: S. Makienok First Goal scorer @ 6.000
BIF ♥
Redigeret af Eilama d. 30-03-2014 18:51
nogen der kan forklare mig at man kan få odds 2,5 på lyon, hjemme mod st. etienne?
ved godt lyon ikke er ved fordums styrke, men St. etienne og odds 2,5, virker imo som gave odds
Nogen der har lidt insider hvad marstall - Ringsted står ?
Liverpool til at vinde + begge hold scorer til 2,5 på Bet365.
Liverpool er forståeligt favoritter til det her opgør, og men en gave fra chelsea og city i går, kan de nu selv afgøre det, hvilket tottenham nok får at føle i dag.
Samtidig har liverpool udover at lave mange mål, for vane at lukke for mange mål ind, derfor synes jeg 2,5 er et fint odds.
Eneste der kunne holde mig fra det her bet, er at jeg synes ikke at tottenham er så prangende offensivt mod de lidt større hold.
Forhelvede Everton tag jer sammen
Hold da ferie Randers var elendige. Ingen point næsten uanset om vi spillet godt eller skidt.
Nedrykning kommer desværre sikkert :/
Mangler lige at Horsens får scoret. Kom nu
Så mangler man kun Brøndby og Liverpool -1 på en 5-ling. Kom så ;')
Har siddet og kigget lidt rundt i dag, og synes faktisk der til dels er nogle kedelige kampe rundt omkring.
Så har kun fundet følgende spil frem som jeg vil give et skud:
Liverpool - Tottenham H/F X/1 til odds 4.25 på Unibet.
Tror ikke Tottenham vil komme ud med lyn og torden,og derfor i stedet vil pakke sig lidt i første halvleg og ellers generelt prøve at komme afsted på kontra.
Dog tror jeg stadig at Liverpool vil gå sejrigt ud af kampen, men kan Tottenham holde nullet i første halvleg, kan dette spil godt forsvares.
Osasuna - Real Sociedad 2 tal Odds 2.40 (Unibet)
Osasuna er inde i regulær krise, og skal vel sådan set håbe på at de kan få skrabet nogle point sammen på hjemmebane. Real Sociedad havde en ganske fornuftig kamp i sidste omgang af La Primera Division, hvor de havde chancer til både 2 og 3-0 sejr. Dog har de lidt svær ved at få udnyttet disse chancer. Men skaber de lige så mange chancer mod Osasuna, ligner dette odds en god investering.
Begge er spillet som singler (tror også jeg måske spiller Gerrard 1.målscorer)
Har brug for lidt lir til Liverpool-Spurs, så er røget ud på Liverpool -1,5 og Suarez som første
Åhh gud, havde overset Guldmagerens seneste post. Nå farvel til de penge
Snuxa skrev:
Eilama skrev:
Viborg FF - Brøndby IF: Brøndby IF @ 2.250
Viborg FF - Brøndby IF: Under 2.5 Goals @ 1.900
Viborg FF - Brøndby IF: BTTS - NO @ 2.050
Viborg FF - Brøndby IF: Brøndby To Keep a Clean Sheet @ 2.750
Viborg FF - Brøndby IF: S. Makienok Anytime Goal scorer @ 2.550
Viborg FF - Brøndby IF: S. Makienok First Goal scorer @ 6.000
BIF ♥
Du har tabt..
Ok :)
Tottenham +1,5 til odds 1,88 syntes jeg ser godt ud.
Specielt når alle herinde spiller på Liverpool :)
YTD: 105-80
Profit: +94,90 units
Indiana Pacers -5 1,93 - 5/5
Connecticut +5,5 1,91 - 4/5 (CBB)
OKC -9 1H 1,91 - 3,5/5
Kentucky -2 1,91 - 3,5/5 (CBB)
Over 194 i Raptors @ Magic 1,88 - 4/5
BOL ♣
Redigeret af Jones-DK d. 30-03-2014 22:42
Brøndby og den sidste aflevering, som virkeligt bare ikke er god nok.
Hvor er det bare smukt LFC
Guldmageren skrev:
Så mangler man kun Brøndby og Liverpool -1 på en 5-ling. Kom så ;')
Så løber Guldmageren nøgen rundt på gaden! ;)
Tja, kun odds 26.75 med en 50'er på. Men gevinsten dækker dog det jeg sprøjtede til Lekkim's familie og Supersafe igår i Cash-game ;-)!
Guldmageren skrev:
Tja, kun odds 26.75 med en 50'er på. Men gevinsten dækker dog det jeg sprøjtede til Lekkim's familie og Supersafe igår i Cash-game ;-)!
Ja det var knapt så godt jo ;)
Du fik vel drukket en del ? :D
Pænt meget. Dong delen der trak jeg selvfølgelig West Brom mod Cardiff (6 mål i den kamp - 2 i overtiden), mens den lorte spar 5 kom en hel del gange hvilket betød snaps. Good times, men for en dude der ikke har drukket i et stykke tid var det ret slemt :D
Guldmageren skrev:
Pænt meget. Dong delen der trak jeg selvfølgelig West Brom mod Cardiff (6 mål i den kamp - 2 i overtiden), mens den lorte spar 5 kom en hel del gange hvilket betød snaps. Good times, men for en dude der ikke har drukket i et stykke tid var det ret slemt :D
Kender godt det med at ikke drikke så ofte, og så bare lige ryge i hulet og få en del til tider :D
FCK spillet live til odds 2,64
Hmmm, der skulle jeg have ventet 1 minut mere :-(
Argentinsk bold.
Arsenal de Sarandi (sidst) - Colon (nr. 1)
Er der nogle der har en idé om, hvorfor pokker hjemmeholdet er så massiv favorit i denne kamp? I skrivende stund fåes odds 4,50 på ligaens dukse, Colon..
Kom nu Hannover en mere ... Fristes til at sige please..
Eeww havde modsat virkning
Redigeret af zybr d. 30-03-2014 19:19
Lol @ Kent Hansen... Han kunne med fordel lige åbne øjnene..
Academy skrev:
Argentinsk bold.
Arsenal de Sarandi (sidst) - Colon (nr. 1)
Er der nogle der har en idé om, hvorfor pokker hjemmeholdet er så massiv favorit i denne kamp? I skrivende stund fåes odds 4,50 på ligaens dukse, Colon..
Jeg tænker det kunne have noget at gøre med, at der kun er spillet 9-10 kampe so far i sæsonen.. Uden dog at have nogen som helst anelse om Argentisk fodbold :-)
overvejer porto til 1.65 single og double under 2.5 i lyon og under 2.5 i juve..
Sorry for offtopic, men hvordan indsætter jeg et billede af en kupon her i tråden hvis jeg sidder med en iphone 4s?
Nogen der ved noget om porto's hold idag, og nactional's ditto? :)
Årh Benfica må i brænde op et vist sted...
Mangler bare over 1.5 for at shippe en fin gevinst. Scorer efter 5 minutter og har intet efter det. Og så brænder straffe i overtiden. FFS Benfica!
Ingen overraskelse FCK er bagud. De vinder ikke i samme runde som Liverpool. Så har også spille 1X i dag
Scorer Fck? Eller skal man sælge sin kupon hvor det kun er BTS i AAB der mangler?
FCK skal nok lave en kasse!! :-)
Banega skrev:
Årh Benfica må i brænde op et vist sted...
Mangler bare over 1.5 for at shippe en fin gevinst. Scorer efter 5 minutter og har intet efter det. Og så brænder straffe i overtiden. FFS Benfica!
havde en lingede bon engang, manglede over 1.5 i kampen 1-0 efter 1min.. endte 1-0 :D
Bare fordi jeg ikke ser kampen. Er det en lige kamp?
her kl 2015
porto to win 1.65
porto -1 2.80
porto win first half 2.35
over 3.5 i kampen 3.20
Forstår ganske enkelt ikke Porto spillet. Har du kigget på deres seneste form på udebane? Ved du noget omkring spillere som jeg ikke har spottet?
Tillykke til Aab eller FCM med mesterskabet :)
SpisOp skrev:
Forstår ganske enkelt ikke Porto spillet. Har du kigget på deres seneste form på udebane? Ved du noget omkring spillere som jeg ikke har spottet?
JINX!!
ja det ser ik så godt ud kan jeg da godt se ;)
MrNoller skrev:
Tillykke FCM med mesterskabet :)
TAK!!!!
Redigeret af Tvis d. 30-03-2014 21:01
lad mig i det mindste ramme over 3.5 i porto...! goog jackson
straffe porto gogogo
Redigeret af allin1987 d. 30-03-2014 21:27
brænder porto fucking straffe!!
allin1987 skrev:
Både Benfica og Porto idag som brænder straffespark. Portugisisk fodbold er bandlyst fra nu af :D
Banega skrev:
allin1987 skrev:
Både Benfica og Porto idag som brænder straffespark. Portugisisk fodbold er bandlyst fra nu af :D
+1, medmindre porto laver 2 de sidste 20 som nok næppe gør!!
O M F G annulleret sygeste dommerfejl nogensinde!!!
Getafe over 2.5 odds 8 er prøvet
Biiiiiink
Redigeret af o0RP0o d. 30-03-2014 22:44
Syg afslutning i Valencia.. Hvordan valencia ikke formår at score mere end 1 mål. er vanvittigt...
|
Mest benyttede bookmakere på PokerNet
|