Turbofluen skrev:Jeg har Polen -3,5 til 7,35 spillet på DS i torsdags. Hvis det røde kort bet står når jeg kommer hjem overvejer jeg at gå med. Udemærket odds imo.
Turbofluen skrev:Jeg har Polen -3,5 til 7,35 spillet på DS i torsdags. Hvis det røde kort bet står når jeg kommer hjem overvejer jeg at gå med. Udemærket odds imo.
Den tror jeg overhovedet ikke på! Den blir noget tættere hvis du spørg mig:)
Hawkeye skrev: Nej, korrekt....men mon ikke frustrationerne vil komme, hvis de ikke kvalificerer sig iaften ?
Jo det har du nok ret i! Hvordan er det nu lige scenariet er, en DK førsteplads har lange udsigter udover de skal vinde og Polen skal tabe er der noget målscore osv.?
fredslund88 skrev: Jo det har du nok ret i! Hvordan er det nu lige scenariet er, en DK førsteplads har lange udsigter udover de skal vinde og Polen skal tabe er der noget målscore osv.?
Danmark vil ende med bedre målscore, hvis de vinder og Polen taber....og dermed førstepladsen.
Hawkeye skrev: Danmark vil ende med bedre målscore, hvis de vinder og Polen taber....og dermed førstepladsen.
Kan jeg godt se ja! Tror nu også på Polen sætter det på plads, men højspændt affære utvivlsomt.. Har ikke læst op på om Jovetic er klar igen og, hvorfor han blev skiftet ud sidst, men han har stor betydning!
fredslund88 skrev: Kan jeg godt se ja! Tror nu også på Polen sætter det på plads, men højspændt affære utvivlsomt.. Har ikke læst op på om Jovetic er klar igen og, hvorfor han blev skiftet ud sidst, men han har stor betydning!
Det lyder til du brænder penge af ved ikke at spille imod så. Du er vel inde i bettingtråden fordi du godt kan lide at stikke ud? Så virker det helt tardet ikke at stikke på stor value, det er sjældent man finder det.
Turbofluen skrev:Det lyder til du brænder penge af ved ikke at spille imod så. Du er vel inde i bettingtråden fordi du godt kan lide at stikke ud? Så virker det helt tardet ikke at stikke på stor value, det er sjældent man finder det.
Har stukket det ud jeg skal idag:) og ville det være smart af mig, at sige du kunne få odds her - og hvis du vandt ikke havde råd til at betale? Nej vel..
Har stukket det ud jeg skal idag:) og ville det være smart af mig, at sige du kunne få odds her - og hvis du vandt ikke havde råd til at betale? Nej vel..
Og jeg har naturligvis spillet imod
Nej det ville jeg da være træt af du ikke havde råd til. Sjovt system med et dagligt limit frem for at spille når der er værdi.
Nimacos skrev: De er nu gamle nok, men er vel meget fair de regler nu man skal være over 18 år for det meste i livet.
Gad vide om alle dem der er på div E sports hold så også er over 18 år.
Glad for jeg ikke kunne spille på Frankrigs kamp, da jeg højest sandsynlighed var gået i den klassiske fælde, at fordi der er scoret 6 mål i første halvleg, vil det også vælte ind med mål i anden .
Ser ud til vi har samme opfattelse af E-sporten mht alder, og om der burde kunne spilles på det.
Hawkeye skrev: Glad for jeg ikke kunne spille på Frankrigs kamp, da jeg højest sandsynlighed var gået i den klassiske fælde, at fordi der er scoret 6 mål i første halvleg, vil det også vælte ind med mål i anden .
Ser ud til vi har samme opfattelse af E-sporten mht alder, og om der burde kunne spilles på det.
De scorede sgu et mål New Caledonia, men har nu set stort set alle kampe og der sker det samme i stort set alle, flere går ned med krampe og skal have behandling på siden, og flere hiver efter vejret i varmen når man når frem til 75 min.
Nimacos skrev: De scorede sgu et mål New Caledonia, men har nu set stort set alle kampe og der sker det samme i stort set alle, flere går ned med krampe og skal have behandling på siden, og flere hiver efter vejret i varmen når man når frem til 75 min.
Det er jo de fordele du har ved at se al det fodbold...............er bookies opmærksomme på dette ?
Tænker her ved liveodds, at kampene dø'r lidt ud i anden halvleg.
Skankhunt42 skrev:Hvordan er regler i for kort i VM kvallen? Bliver de annulleret her til play off eller tager spillerne sig de gule kort med over?
Syntes jeg læste et sted, at flere spillere var i fare får at få karantæne til kval-playoff kampene, hvis nappede kort her i aftenens kamp.....men hæng mig ikke op på det.
Hawkeye skrev: Glad for jeg ikke kunne spille på Frankrigs kamp, da jeg højest sandsynlighed var gået i den klassiske fælde, at fordi der er scoret 6 mål i første halvleg, vil det også vælte ind med mål i anden .
Lovteksten siger, at man ikke må spille på sportsbegivenheder forbeholdt unge under 18. Så det er det, der er det afgørende. Ikke om træneren vælger at stille med et juniorhold i en turnering, hvor spillere over 18 kan deltage.
fedesen skrev:Lovteksten siger, at man ikke må spille på sportsbegivenheder forbeholdt unge under 18. Så det er det, der er det afgørende. Ikke om træneren vælger at stille med et juniorhold i en turnering, hvor spillere over 18 kan deltage.
Nej for flere 1 hold i store ligaer har haft debut for spillere under 18.
Nimacos skrev: Nej for flere 1 hold i store ligaer har haft debut for spillere under 18.
Jeg ikke helt med. Som nævnt må du gerne spille på kampe, hvor der deltager spillere under 18. Som nævnt er det afgørende, om det er forbeholdt unge under 18.
fedesen skrev:Jeg ikke helt med. Som nævnt må du gerne spille på kampe, hvor der deltager spillere under 18. Som nævnt er det afgørende, om det er forbeholdt unge under 18.
Nu er du skyld i jeg måtte tage fra morgendagens rationskuvert :-)
Polen over 3,5 mål......4,33 Bet365 ( 1/5 ) Polen over 4,5 mål.....10,0 Bet365 ( 0,5 / 5 )
Bliver svært at få det hele til at gå i en højere enhed i den kamp, da jeg også er på Montenegro-føring ved pausen.
Haha, ja jeg undskylder på forhånd. Og kan være at kampbilledet bliver helt anderledes end jeg forventer, men kommer Polen foran så tror jeg de falder sammen. Og de har jo Savic i karantæne til kampen, hvilket er et kæmpe win. Jeg er selv også hoppet på Polen vinder begge halvlege til odds 3, samt dit røde kort spil :-)
Turbofluen skrev: Haha, ja jeg undskylder på forhånd. Og kan være at kampbilledet bliver helt anderledes end jeg forventer, men kommer Polen foran så tror jeg de falder sammen. Og de har jo Savic i karantæne til kampen, hvilket er et kæmpe win. Jeg er selv også hoppet på Polen vinder begge halvlege til odds 3, samt dit røde kort spil :-)
Det er ikke spillene du skal undskylde for....mere det at jeg måtte tage hul på morgendagens spilleration :-)
Med den start drømmer man om en mere inden halvleg. Dog godkendt første halvleg. Havde dog pyntet gevaldigt hvis Montenegro fik at vide dk var foran i pausen
Turbofluen skrev: Med den start drømmer man om en mere inden halvleg. Dog godkendt første halvleg. Havde dog pyntet gevaldigt hvis Montenegro fik at vide dk var foran i pausen
Vi håber på det røde kort, og totale sammenbrud hos Montenegro her i anden halvleg.
Kan du huske at Leeds United på et tidspunkt blev udelukket fra europæisk fodbold en gang for maaaaange år siden, pga tilskuerne gik amok over et mål der blev annulleret.
Mener det var en finalekamp i en af de europæiske turneringer.
Og som jeg husker det, er det Peter Lorimer, der hamrer den ind fra distancen, , men målet annulleres for offside på en spiller, der ihvertfald ikke havde indflydelse på spillet.
Kan du huske at Leeds United på et tidspunkt blev udelukket fra europæisk fodbold en gang for maaaaange år siden, pga tilskuerne gik amok over et mål der blev annulleret.
Mener det var en finalekamp i en af de europæiske turneringer.
Og som jeg husker det, er det Peter Lorimer, der hamrer den ind fra distancen, , men målet annulleres for offside på en spiller, der ihvertfald ikke havde indflydelse på spillet.
Det er rigtigt, men de har jo ændret lidt på reglerne. Var min første klub jeg var fan af, bla Peter Lorimer med verdens hårdeste skud, det siges han har knækket en overligger engang. Lille hidsige rød hårede Billy Bremner, Joe Jordan der manglede fortænderne, Allan Clark og ham der røg til Man U og blev stor talent (Gordon)
Nimacos skrev: Det er rigtigt, men de har jo ændret lidt på reglerne. Var min første klub jeg var fan af, bla Peter Lorimer med verdens hårdeste skud, det siges han har knækket en overligger engang. Lille hidsige rød hårede Billy Bremner, Joe Jordan der manglede fortænderne, Allan Clark og ham der røg til Man U og blev stor talent.
Stod mange timer i kø en gang i Magasin ,for at få Lorimers Autograf :) Han var der sammen med Sir Bobby Charlton og en anden.
Emmaluc skrev: Stod mange timer i kø en gang i Magasin ,for at få Lorimers Autograf :) Han var der sammen med Sir Bobby Charlton og en anden. Var dog mere fan af Leeds nummer 4 Billy Bremner
Men ingen af jer kan huske den kamp jeg omtaler...........de blev udelukket nogle år derefter.
Emmaluc skrev: Stod mange timer i kø en gang i Magasin ,for at få Lorimers Autograf :) Han var der sammen med Sir Bobby Charlton og en anden. Var dog mere fan af Leeds nummer 4 Billy Bremner
Han var også, var der ikke også noget med noget landsholds sammenhæng og han bare gik på pub og blev udelukket?
Emmaluc skrev: Jeg er fra 63, så var kun en lille dreng dengang;)
Tror det er kampen mod Bayern Munchen i 1975...............kan dog ikke finde målet, der bliver annulleret, men mener Lorimer skriver om det i dette klip...
Nimacos skrev:Vi kan vel stort set ikke undgå at blive useedet?
Svært at lave det regnskab så hurtigt, men tror faktisk du har ret.
Vi kan i hvert fald håbe Nordirland taber nu her og Kroation henter vi under ingen omstændigheder så de skal helst tabe og så bliver det vist meget tæt mellem Ukraine og Danmark. Sverige skal gerne tabe med 7 mål til Holland og så er den der vist...
i er med på Ranglisten bliver opdateret inden lodtrækning?
Jeg tænker at Italien, Portugal/Schweiz, Wales, Nordirland Og Sverige ender over DK. Ved ikke hvor mange point denne uafgjort giver til Ranglisten. Men Bosnien og Island ligger også tæt på vores pointtal.
Jeg tænker at Italien, Portugal/Schweiz, Wales, Nordirland Og Sverige ender over DK. Ved ikke hvor mange point denne uafgjort giver til Ranglisten. Men Bosnien og Island ligger også tæt på vores pointtal.
Den giver 394 point. Og det er akkurat nok til vi ryger over Sverige, Nordirland, Ukraine og Island (for den sags skyld).
...vi kan formentlig også godt bruge et x i Irland - Wales, da Wales så slutter som ringeste 2'er. Så bliver vi seedede sammen med Kroatien, Italien og Portugal/Schweiz.
Hvis vi alligevel skulle ende med at blive useedet, så må vi håbe på Kroation som lige har fyret deres træner. Wales vil nok heller ikke være helt skidt, specielt nu her hvor Bale er skadet.
Filosoffen skrev:Hvis vi alligevel skulle ende med at blive useedet, så må vi håbe på Kroation som lige har fyret deres træner. Wales vil nok heller ikke være helt skidt, specielt nu her hvor Bale er skadet.
Wales må være en del lettere end Kroation. Der er vi trods alt bedre på næsten alle positioner, deres koncept er bare solidt.