Nogen der har nogle gratis links til kameraerne, inden jeg smider 99 kr afsted for en måneds nutv, med live adgang til huset?
Forresten jeg synes det tegner godt i år, mange lækre og søde piger, sympatiske fyre, og ikke for mange konfliktskabere eller dominerende typer så vidt jeg kan se. Jeg synes der er nogle lidt underlige dispositioner blandt deltagerne, men de skal nok ryge fra hurtigt. Er man ikke en leder, og en stærk og troværdig type ryger man fra tror jeg. Men godt at se at BB er tilbage. Har satme savnet det show for vildt.
Big Brother 2012
Værre er det vel heller ikke. Jeg synes det er megagod underholdning, og du bør give det en chance. Tro mig der er MEGET tv som man tror er noget lort, men rent faktisk er god underholdning.
.... men hende værten burde skyde sig selv!
Ja jeg tror det handler om at hun ikke er vant til live tv. Mere til at tage en ommer, hvis det glipper. Hun fejlede et par gange, men mon ikke hun klarer det bedre næste gang? Hun skal bare vænnes til det, så kører det.
Hvad pokker er det for noget at sige Granat??
Nu kan det godt være, at det er pga jeg kender Marie personligt at jeg bliver lidt stødt, men hvad er det lige præcis det er som får dig til at sige hun skal skyde sig selv?!?!
Var det at hun nogle gange kom til at kigge i det forkerte kamera, eller at hun et par gange kludrede lidt i det.. Come on... Live tv, og hun er sgu stadig grøn. Giv hende en chance.. Hun var kampnervøs. Thumbs up herfra..
Men deltagerne..... For fanden de er til at lukke op og skide i :)
Jeg har vel lov at sige min mening, hun var da noget af det mest elendige jeg nogensinde har set! Så kunne jeg da ikke være mere ligeglad om du kender hende personligt, for studievært blir hun ALDRIG!
tilbage til de slemme slemme piger med hende, der klarer hun sig væsentlig bedre!
Odorico skrev:
Men deltagerne..... For fanden de er til at lukke op og skide i :) )
hahaha - nu må vi se :D
Jeg så 5 minutter inden min ven skruede væk. Værten var total overgearet og generelt bare pisse træls. Håber da det bliver meget bedre senere, for der er sgu ikke noget værre end en værtr, der bare er mega overgearet og prøver at stjæle rampelyset.
isaac skrev:
Værre er det vel heller ikke. Jeg synes det er megagod underholdning, og du bør give det en chance.
Nej, nej, nej, nej...
@For fanden de er til at lukke op og skide i :)
Der er nok også nogen der kender dem personligt.
Selvmål.
Men du da sej du kender hende.
LOL neil :D
Damn hvor var det sløjt og skuffende. Værten alt for meget oppe og ringe og viste ingen tegn på egenskaber.Deltagerne var alt for "out there" for ekstreme personligheder for stunt-værdien, hele set-uppet med udvælgelsen var kedelig, og rigtig skuffende at de har beholdt formatet med, at seerne bestemmer hvem der skal stemmes ud. Dermed er det den måde programmeret redigeres på der bestemmer resultaterne, og der er ca. intet taktisk element i spillet.
chrisrjdk skrev:
Damn hvor var det sløjt og skuffende. Værten alt for meget oppe og ringe og viste ingen tegn på egenskaber.Deltagerne var alt for "out there" for ekstreme personligheder for stunt-værdien, hele set-uppet med udvælgelsen var kedelig, og rigtig skuffende at de har beholdt formatet med, at seerne bestemmer hvem der skal stemmes ud. Dermed er det den måde programmeret redigeres på der bestemmer resultaterne, og der er ca. intet taktisk element i spillet.
dette x 10000000000000!!!!
Det amerikanske format er SÅ meget bedre, at det er helt latterligt.
Nogen der kender til det der nutv?
Kan man ikke bare gå sammen nogle stykker og splejse om et login?
Alle kvinderne pånær 1-2 minder om noget fra Paradise hotel. Gutterne kunne snildt være leftovers fra Singleliv, pånær ham kunst-bøssen og italieneren.
I øvrigt er det lidt kikset at læse med på og kommentere i tråden, hvis man synes programmet er spild af tid.
Hvis der er nogle a mennesker der hører Nova imorgen, må i godt lige give en Update ;).
Tilt over ham Mads der.. Han har påtaget sig en personlighed som værende "den sjove" fordi, at han er for grim til andet.
Konstant skulle han komme med et eller andet usjovt og man kunne bare se, hvordan de andre deltagere ikke gad høre på ham til sidst.
Henrik eller italieren skal shippe det lort, plx.
Granaten11 skrev:
Jeg har vel lov at sige min mening, hun var da noget af det mest elendige jeg nogensinde har set! Så kunne jeg da ikke være mere ligeglad om du kender hende personligt, for studievært blir hun ALDRIG!
tilbage til de slemme slemme piger med hende, der klarer hun sig væsentlig bedre!
Så du mener altså, at man burde tage sit eget liv, fordi man ikke dur til live-TV?
Det er da godt nok noget af en løsning at give folk på deres fejl og problemer...
Pooh
Ja- mere irriterende kvinde skal man sgu lede længe efter!
MadsMP skrev:
Tilt over ham Mads der.. Han har påtaget sig en personlighed som værende "den sjove" fordi, at han er for grim til andet.
Arrogancen der hører med når man omtaler sig selv i 3. person, bliver opvejet af at det er et self-pwn af højeste klasse.
Wp min ven. WP.♥
Jeg kender ikke nogen af dem.......
Her er hvad de siger på eb.dk, så kun meget lidt,så ikke den store analyser herfra.
Viggow skrev:MadsMP skrev:
Arrogancen der hører med når man omtaler sig selv i 3. person, bliver opvejet af at det er et self-pwn af højeste klasse.
Wp min ven. WP.♥
Jeg vidste, at den ville komme når du fik åbnet tråden - du er lidt som ham Mads der nu. Hammer usjov - fordi det nærmest havde været sjovere, hvis der ingen kommentarer på det havde været - og så er du iøvrigt også grim..
Wp min ven. WP ♥.
Og gl idag!
Hende der fra slemme slemme piger kan ikke bruges som vært! Hun burde lave noget mere slemme slemme piger.
Lidt OT i forhold til tråden, men fortjener nu heller ikk sin egen...
Det med småt: "Ligegyldige reality-stjerner mødte tidligt op for at få en bid af gulddrengenes succes" (fra sporten.dk)
coolkjaer skrev:
Lidt OT i forhold til tråden, men fortjener nu heller ikk sin egen...
Det med småt: "Ligegyldige reality-stjerner mødte tidligt op for at få en bid af gulddrengenes succes" (fra sporten.dk)
Det er sgu ramt plet, kæft det er usselt..
Tænkte nok jeg kunne genkende Michella fra et sted. Se og hør :)
www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/Strip%20Brother.aspx
Tror sgu desværre at big brother blir en tynd kop the :(
Det var sjovt i gamle dage. hvor bare det,at der var et kamera der filmede , ja så var det Stort.
Granaten11 skrev:
LOL flot set.
HVORDAN I HEDE HULE HELVEDE KUNNE DU FORESTILLE DIG ANDET!
Værten tiltede mig for sygt, muligvis den værste vært jeg længe har set.
major7 skrev:Granaten11 skrev:
LOL flot set.
HVORDAN I HEDE HULE HELVEDE KUNNE DU FORESTILLE DIG ANDET!
LOL gamle mennesker der bruger ordet LOL.
Act your age brow..
Jeg har regnet ud, med hjælp fra en bekendt.. At jeg ca kan tillade mig at bruge ordet i 3-4 år mere før det blivet skam pinligt.
Hvor mange af Jer følger det??
Jeg har set enkelte klip online på kanal5, og...
er ikk så begejstret.. Surprise ;)
Dagens bemærkning i BB. (pt.er der 16 deltagere)(og en person kan max give 2 points pr stemme.) BB har sagt at Leslie har fået 24 stemmer.!!!! og en udtaler hold da op leslie har fået alle stemmer. ????
men hvor er det dog et plat program, ( og jeg er ellers big time BB fan) eller var....
men nu bliver jeg jo nød til at, lige se det næste program, dam jeg er fanget....
jeg håber nu at hende den mørhårede (leslies hangaround) med den høje stemme og de gode bryster. ryger ud. da hun er max nederen. og ikke er til at holde ud at høre på.
Tror jeg køber abonnement i løbet af ugen. Må simpelthen se det, og gider ikke se tv i øjeblikket.
Slund skrev:
Lol at folk gider at se Paradise Hotel...
Big Brother er shit!
FYP
Slund skrev:
Lol at folk gider at se Big Brother...
Paradise Hotel er the shit!
Korrekt søren begge to er shit