Jeg står i den situation at jeg skal til vestjylland i morgen (bor i Århus), og havde sådan set sørget for at låne en bil. Den aftale er nu gået i vasken.
Jeg kunne selvfølgelig bare tage toget, men da jeg bare skal derover og hjem samme dag, er jeg ik meget for at sidde i tog i små 6 timer.
Er der nogle der har en kontakt eller selv arbejder ved et udlejnings firma?? Eller på anden måde har en luring??
Det bedste jeg selv kunne finde var ca 600kr, derudover kommer så også Benz. Havde håbet på noget omkring de 500kr inklusiv Benz.
Mvh
Nicki
Bil leje Lørdag den 03/11
lejetlig.dk har måske en øse du kan køre der over i og skubbe hjem, så passer benzinøkonomien også :)
Seriøst det er pissedyrt at leje vogn i DK.
@AllIn
Jeg tror sgu deres forretning gik på røven, og har samtidig en aftale om noget boksning samme aften jeg helst ik vil gå glip af ;-)
Boksning? Er det en invite ? ;D
@ALLinc
Hvis du kan skaf mig et ride kan jeg nok skaffe dig en boksekamp;-)
Jamen helt sikkert - Hvis raceren ikke er stjålet kan du bare nuppe den :) no probs for en rask ung mand, hvis du bare kommer tildligt afsted ;)
Har du tjekken den - rimeligt nye - udlejning på Randersvej? Kan desværre ikke huske navnet. . .
Ser ud til det kan presses ned i 550kr, men så kommer der stadig Benz oven i hatten.
DSB tager kun 2x68kr, men så er der alt besværret, samt at jeg hader at sidde og glo i tog...