Billetter til Jets @ Dolphins 4 Oct 2015, 14:30

#1| 0

Jeg vil lige høre om folk mener det er muligt at få billetter til denne her kamp et par dage før i London i en af ticketofficene samt hvad i mener prisen for de billigste billetter vil være?

26-08-2015 12:19 #2| 0

Tror umiddelbart der er udsolgt. Er i hvert fald den melding jeg har fået ved ticketmaster.

Hvis der ikke er udsolgt er det nok tæt på. Jeg havde 4 billetter men skulle kun bruge de 3. Den sidste tog ticketmaster imod med det samme. Så tror ikke de ligger inde med mange.

Jeg ved ikke hvad den billigste bør ligge i.Jeg fik valget da jeg købte for 5mdr siden at købe til 1200.- stykket ud for endzone række 20, eller slet ikke købe billet.

26-08-2015 12:39 #3| 0
OP

Ja synes også ticketmaster siger udsolgt, men da jeg var til en nfl-kamp for 8 år siden i London kunne jeg købe den dagen før. Så tænkte om det ikke stadig er muligt eller om det bare er blevet for populært...

26-08-2015 12:59 #4| 0

Har købt billetter gennem Stubhub mange gange, har dog ikke brugt deres engelske side. Men kan se de billigste står til £110 så meget dyr kamp

26-08-2015 18:32 #5| 0

Tror ikke der har været udsolgt til alle kampe derovre. Men lige dolphins-jets kampen er lidt speciel.

Det er første Divisions opgør i London.

Det er 2stk east coast hold.

Så kunne forestille mig der var en del flere amerikanere end normalt der tager turen over også.

Jeg har normalt også selv kunnet vælge hvor jeg ville sidde og hvilken pris de andre år. Men gik ikke denne gang. Mener ikke der var udsolgt til de andre kampe da jeg kiggede på denne.

26-08-2015 19:25 #6| 0

www.viagogo.dk/Sports-Billetter/Andet-Sport/Amerikansk-Fodbold/NFL/NFL-International-Series-Billetter/E-737469

26-08-2015 23:00 #7| 0

@BobbyOlsen

Du siger Du har købt gennem stubhub hvordan fungere det? Jeg står og skal til New York i november, og vil købe billetter til 2-3 Rangers kampe, og stubhub er det eneste sted jeg lige kan falde over billetter...

26-08-2015 23:02 #8| 0
paymyboops skrev:@BobbyOlsen

Du siger Du har købt gennem stubhub hvordan fungere det? Jeg står og skal til New York i november, og vil købe billetter til 2-3 Rangers kampe, og stubhub er det eneste sted jeg lige kan falde over billetter...

Du køber bare billeterne, læg mærke til måden de bliver leveret på, nogle har elektronisk andre UPS, du vælger self elektronisk.

Der er vist også en option på instant elektronisk, som er meget rar så man ikke skal vente til dagen før i værste tilfælde med at få dem tilsendt på mail.

26-08-2015 23:16 #9| 0

Er det så sikkert som de siger? Og elektronisk er e-mail går jeg ud fra?

26-08-2015 23:28 #10| 0

Alternativ til stubhub: http://www.ticketexchangebyticketmaster.com/

Har brugt begge og funker fint.

27-08-2015 03:31 #11| 0

Som Cains siger, så funker ticketexchangebyticketmaster ganske fint. Har købt NFL-billetter.

Kender ikke til Stubhub.

Nogen der har erfaring med Viagogo? Synes ikke de får god omtale.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar