Jeg søger selv en PS5 slim digital.
så hvis nogen ser tilbud. Skriv endelig.
pt. Er dustin.dk den billigste med 3699kr
Black friday 2024 - tilbud
@JinXXX
Godt med en tråd. Forhen fik jeg altid lagt 25-40k denne måned, inden det hed hus og renter :)
Du kan finde den digitale i Tyskland til ca. 400 kr mindre pt.
Brug tysklands svar på Pricerunner. Husk at ligge 8% til, mener jeg det er.
Om der er komplikation ved at købe en tysk model skal jeg ikke sige med sikkerhed.
poksjunkie skrev:@JinXXX
Godt med en tråd. Forhen fik jeg altid lagt 25-40k denne måned, inden det hed hus og renter :)
Om der er komplikation ved at købe en tysk model skal jeg ikke sige med sikkerhed.
Årh modtaget. Det prøver jeg lige at dykke ned i.
:1D
JinXXX skrev:Jeg søger selv en PS5 slim digital.
Skift mobil abb samtidig og spar en masse. Kan du både ved Elgiganten og Power i hvert fald.
JinXXX skrev:Jeg søger selv en PS5 slim digital.
Blot til info kommer der snart ps5 pro. Den kommer dog næppe på tilbud. Og er slet ikke sikkert den er pengene værd pris kontra ydelse.
klondike skrev:
Blot til info kommer der snart ps5 pro. Den kommer dog næppe på tilbud. Og er slet ikke sikkert den er pengene værd pris kontra ydelse.
Jeps - den springer vi ikke på.
Ps5’eren er istedet for endnu 1 gamer pc. Til fortnite osv.
Jeg satser på at kunne få noget nyt tøj i stil med shaping new tormorrow eller lign. Så hvis nogen støder på noget i den retning må man da gerne melde op! 👏
Nitrrrrrram skrev:Jeg satser på at kunne få noget nyt tøj i stil med shaping new tormorrow eller lign. Så hvis nogen støder på noget i den retning må man da gerne melde op!
Jeg mener SNT har sendt "før tilbud" ud ift BF ud til medlemmer af deres nyhedsbrev de sidste par år, så det er nok en god idé at melde sig på der.
iamrockybalboa skrev:
Jeg mener SNT har sendt "før tilbud" ud ift BF ud til medlemmer af deres nyhedsbrev de sidste par år, så det er nok en god idé at melde sig på der.
Godt tænkt! Kan jeg da godt huske jeg før har modtaget. Hermed gjort! 👍
Jeg skal bruge følgende:
et 65" TV(Stue) - budget 15k.
et 45" TV(Soveværelse) gerne med ambilight. budget 8k
Begge skal bruges der hjemme, primært fodbold og lidt film/streaming. Ingen gaming. Begge gerne med væghæng.
Herudover skal jeg have en Roborock Q Revo Master eller Curv - kan det passe de ikke kan skaffes på nogle danske websites?
poksjunkie skrev:@JinXXX
Bare lige for at være sikker - er det:
Har du brugt det meget?
Jeg er på jagt efter:
- highend indbygningsovn. Helst med airfryer funktion indbygget.
- gamerstol med indbygget lys og alt muligt gejl.
Hvis nogle falder over et godt tilbud på en Blender, så meld endlig op.
Integreret hifi forstærker med streaming, hdmi indgang og mulighed for tilslutning af pladespiller uden separat Riaa