Jeg søger selv en PS5 slim digital.
så hvis nogen ser tilbud. Skriv endelig.
pt. Er dustin.dk den billigste med 3699kr
Black friday 2024 - tilbud
@JinXXX
Godt med en tråd. Forhen fik jeg altid lagt 25-40k denne måned, inden det hed hus og renter :)
Du kan finde den digitale i Tyskland til ca. 400 kr mindre pt.
Brug tysklands svar på Pricerunner. Husk at ligge 8% til, mener jeg det er.
Om der er komplikation ved at købe en tysk model skal jeg ikke sige med sikkerhed.
poksjunkie skrev:@JinXXX
Godt med en tråd. Forhen fik jeg altid lagt 25-40k denne måned, inden det hed hus og renter :)
Om der er komplikation ved at købe en tysk model skal jeg ikke sige med sikkerhed.
Årh modtaget. Det prøver jeg lige at dykke ned i.
:1D
JinXXX skrev:Jeg søger selv en PS5 slim digital.
Skift mobil abb samtidig og spar en masse. Kan du både ved Elgiganten og Power i hvert fald.
Blot til info kommer der snart ps5 pro. Den kommer dog næppe på tilbud. Og er slet ikke sikkert den er pengene værd pris kontra ydelse.
klondike skrev:
Blot til info kommer der snart ps5 pro. Den kommer dog næppe på tilbud. Og er slet ikke sikkert den er pengene værd pris kontra ydelse.
Jeps - den springer vi ikke på.
Ps5’eren er istedet for endnu 1 gamer pc. Til fortnite osv.
Jeg satser på at kunne få noget nyt tøj i stil med shaping new tormorrow eller lign. Så hvis nogen støder på noget i den retning må man da gerne melde op! 👏
Nitrrrrrram skrev:Jeg satser på at kunne få noget nyt tøj i stil med shaping new tormorrow eller lign. Så hvis nogen støder på noget i den retning må man da gerne melde op!
Jeg mener SNT har sendt "før tilbud" ud ift BF ud til medlemmer af deres nyhedsbrev de sidste par år, så det er nok en god idé at melde sig på der.
iamrockybalboa skrev:
Jeg mener SNT har sendt "før tilbud" ud ift BF ud til medlemmer af deres nyhedsbrev de sidste par år, så det er nok en god idé at melde sig på der.
Godt tænkt! Kan jeg da godt huske jeg før har modtaget. Hermed gjort! 👍
Jeg skal bruge følgende:
et 65" TV(Stue) - budget 15k.
et 45" TV(Soveværelse) gerne med ambilight. budget 8k
Begge skal bruges der hjemme, primært fodbold og lidt film/streaming. Ingen gaming. Begge gerne med væghæng.
Herudover skal jeg have en Roborock Q Revo Master eller Curv - kan det passe de ikke kan skaffes på nogle danske websites?
poksjunkie skrev:@JinXXX
Bare lige for at være sikker - er det:
Har du brugt det meget?
Idealo.de plejer jeg at bruge :)
Jeg er på jagt efter:
- highend indbygningsovn. Helst med airfryer funktion indbygget.
- gamerstol med indbygget lys og alt muligt gejl.
Hvis nogle falder over et godt tilbud på en Blender, så meld endlig op.
Integreret hifi forstærker med streaming, hdmi indgang og mulighed for tilslutning af pladespiller uden separat Riaa
Hvis nogen falder over et godt tilbud- eller har et bud på en robotstøvsuger med - god - moppefunktion, vil det være værdsat med et link :)
Jeg har selv kig på Roborock Q Revo, så det må meget gerne være i omegnen af den kvalitet/funktionalitet. Den skal rengøre 110 m2 klinker og trægulve med sporadiske tæpper placeret, hvor jeg har forelsket mig lidt i Q Revos funktion med at løfte vaskemåtterne.
Budget er som udgangspunkt omkring de 4K. Jeg vil helst ikke for tæt på 5K, hvis det, forhåbentligt, bliver muligt.
Panter skrev:Integreret hifi forstærker med streaming, hdmi indgang og mulighed for tilslutning af pladespiller uden separat Riaa
Der er ikke mange forstærkere derude, hvor du får både hdmi og riaa. Det er både nemt og billigt at tilkøbe en separat riaa. Så personligt ville jeg nok gå efter en amp med hdmi, der passer til mine behov og så supplere med riaa.
Den her har dog begge dele og er billig... Men så er der måske andre ting, der ikke er i top. Jeg kender ikke modellen.
https://www.hifiklubben.dk/argon-audio-sa2-integreret-forstaerker/argsa2bk/?gStoreCode=415&gQT=1
LokeNees skrev:Hvis nogen falder over et godt tilbud- eller har et bud på en robotstøvsuger med - god - moppefunktion, vil det være værdsat med et link :)
Jeg har selv kig på Roborock Q Revo, så det må meget gerne være i omegnen af den kvalitet/funktionalitet. Den skal rengøre 110 m2 klinker og trægulve med sporadiske tæpper placeret, hvor jeg har forelsket mig lidt i Q Revos funktion med at løfte vaskemåtterne.
Budget er som udgangspunkt omkring de 4K. Jeg vil helst ikke for tæt på 5K, hvis det, forhåbentligt, bliver muligt.
Vi har Dreame L20 men den koster så også 7k. Men den er sgu god.
Nitrrrrrram skrev:Jeg satser på at kunne få noget nyt tøj i stil med shaping new tormorrow eller lign. Så hvis nogen støder på noget i den retning må man da gerne melde op!
SNT er desværre mega nærrige med deres Black friday tilbud.
Ved ikke, om dette kan bruges?
Allan skrev:
Ved ikke, om dette kan bruges?
Det virker umiddelbart ikke som etdårligt tilbud det her. Skal lige regne på det.
Kan se Call me også har. Det er dog 250kr dyrere. Men dem har jeg i forvejen. Samt man får 3 mdr Viaplay gratis pt.
På jagt efter en soundbar (midrange), der vil passe godt til at stå under et Samsung-tv.
Søger til knægten på 13 år en Elcykel , håber lidt på 6000-7000kr , andre der har erfaring med disse ?
Hvis I falder over nogle gode tilbud på fly/rejse, så hører jeg det gerne.
En fornuftig automatisk kaffemaskine, med indbygget kværn. Maks 2500kr.
Nogen der har erfaringer med delonghi? De har lidt forskellige modeller i det leje.
Vi mangler stadig en Philips hue - fugato 4 - lampe.
Og er stadig for nærige (mest mig) til at give 1800kr for den selvom vi har fået diverse gavekort og penge til bl a den i gave tidligere på året.
Der mp sku da være nogle der har 20% på alt Philips hue :)
NanoQ skrev:Jeg er på jagt efter:
- highend indbygningsovn. Helst med airfryer funktion indbygget.
- gamerstol med indbygget lys og alt muligt gejl.
Har du nogle bestemte ovne i kikkerten?
Skal lave nyt køkken til foråret og skal på indkøb :)
Tazman skrev:
Har du nogle bestemte ovne i kikkerten?
Skal lave nyt køkken til foråret og skal på indkøb :)
Jeg bestiller nok denne: https://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/ovn-komfur/ovn/bosch-accent-line-kombidampovn-hsg958db1s-sort/567886
poker prince skrev:På jagt efter en soundbar (midrange), der vil passe godt til at stå under et Samsung-tv.
Er selv i samme overvejelser.
Min indretning omkring tv er fucked up (hjørne i stuen), og jeg kan ikke få det til at spille med et sæt højttalere, hvilket er ærgerligt. Men det er svært at få tv'et op at hænge, og derfor står det på bord, som så resulterer i, at jeg ikke kan få en for høj soundbar ind foran den.
Men jeg hældte ellers kraftigt til Dali Katch One (sat ned fra 5,5 til 3,5 i Hifi Klubben). Den er superfed lydmæssigt, men bare lidt høj. Hvilket så også er det, der gør den bedre end alle de andre midrange-planker på ren lyd.
Overvejer nu, om jeg bare skal køre Sonos. Så hvis der er udsigt til gode Sonos-tilbud (Arc eller Beam), så råb op :)
LokeNees skrev:Hvis nogen falder over et godt tilbud- eller har et bud på en robotstøvsuger med - god - moppefunktion, vil det være værdsat med et link :)
Q Revo er på tilbud.
hvis du gerne vil længere ned i budget er Mova E30 Ultra på tilbud til 2800. Den har en god moppefunktion, men ingen indbygget vandtank, så den skal retur til basen en del gang for at fugte mopperne.
Den tørrer dem også med kold luft.
Basen er noget større end jeg troede, så jeg ville lige de den i levende live inden køb.
NanoQ skrev:
Jeg bestiller nok denne: https://www.elgiganten.dk/product/hvidevarer/ovn-komfur/ovn/bosch-accent-line-kombidampovn-hsg958db1s-sort/567886
Har du erfaring med Airfryer i ovn?
Vi bruger vores airfryer hele tiden og kunne være fedt at nøjes med en maskine i det nye køkken.
Kan det erstatte den 1:1?
Tazman skrev:
Vi bruger vores airfryer hele tiden og kunne være fedt at nøjes med en maskine i det nye køkken.
Ingen erfaring, men tanker jeg selv gør..🙂
mathias1 skrev:
Q Revo er på tilbud.
hvis du gerne vil længere ned i budget er Mova E30 Ultra på tilbud til 2800. Den har en god moppefunktion, men ingen indbygget vandtank, så den skal retur til basen en del gang for at fugte mopperne.
Den tørrer dem også med kold luft.
Basen er noget større end jeg troede, så jeg ville lige de den i levende live inden køb.
Tusind tak. Det er værdsat.
Umiddelbart hælder jeg pt. mest til Deebot T30 til 4,5K. Den scorer lidt højere på bl.a. - og specielt - opstacle avoidance.
Tazman skrev:
En airfryer er i bund og grund "bare" en lille varmluftsovn.
Grunden til at den er så effektiv, er størrelsen - jeg tror det vil være svært, at lave en ovn i fuld størrelse, der skulle være lige så effektiv, som en airfryer.