Perbaad er tilsyneladende PN´er, jeg vidste det ikke før han selv sagde det. Han går under samme nick herinde. Derfor kan han godt have et lille read på mig, uden jeg har vidst det. Men mit umiddelbare indtryk var, at han var tight, og spiller velovervejet.
Seat 1: UlfofOl ($108.75 in chips)
Seat 2: chollywol ($54 in chips)
Seat 3: mancini ($108.50 in chips)
Seat 4: Perbaad ($101.50 in chips)
Seat 5: Jenna19 ($98.50 in chips)
Seat 6: Keswick3 ($72.25 in chips)
mancini: posts small blind $0.50
Perbaad: posts big blind $1
----- HOLE CARDS -----
dealt to mancini 9 ♦ Q ♦
Jenna19: folds
Keswick3: folds
UlfofOl: folds
chollywol: folds
mancini: calls $0.50
Perbaad: checks
----- FLOP ----- 8 ♥ A ♦ T ♦ (2$)
mancini: bets $2
Perbaad: raises to $6
mancini: calls $4
----- TURN ----- 8 ♥ A ♦ T ♦ [5 ♦ (14$)
mancini: bets $9
Perbaad: raises to $22
mancini: ??
Moser vi bare her?
Blind battle vs PN´er, NL100
Jeg raiser preflop.
Jeg 3-better flop.
Jeg kalder turn og leader river og kalder et AI.
Han kunne godt ligne en, der har ramt på floppet. Måske toppair med nokicker.
Man ikke sætte ham på Kxd - jeg kan i hvert fald ikke.
Skub ind og be til guderne! (Lyt aldrig til mine råd)
Preflop: Tja det er 50/50 om jeg raiser
Flop: Fint
Turn: Jeg caller
River: Leader any med et $30-40 bet (potten er $57)
Jeg havde nok selv stukket mere ud preflop fremfor det limp, han laver. Hvis han havde givet på nakken på et limp og cont. bettet på floppet, så var man i værste fald nød til at folde på det board..
Razga: Too weak imo
Mancini: Og så check-folder du samtlige flops du misser eller hvad er planen herefter?
Som Razga.
Jeg tror han checker river bagved for ofte til det kan betale sig at prøve at check/raise. Og han folder alligevel til et check/raise hvis han ikke også har flushen. Forhåbentlig irriterer vores dobbelt stop n go ham nok til han raiser river, hvis han også har flushen.
Villains linie passer da ellers fint på et flushdraw i position.
Jeg limper også fra SB og jeg spiller flop ligesådan.
Turn er lidt forskellig elt efter modstanderen, men når mancini caller et flopraise og leader turn, da tredie ruder falder, så lugter det lille raise fra villain da lidt af Kx♦
Naturligvis lidt at se spøgelser, men hvorfor spiller en tight spiller den ellers sådan, det raise er jo alt for lille til at smide nogen draws af, og ligner mest et value raise, hvilket er noget grådigt på andre hænder med det bord.
Mener villains range er bred på flop, men på turn er mange hænder væk mod en sane.