Jeg havde lige en sjov oplevelse på Boss media i dag, sad i en lille turnering og vi var kun 8 tilbage, så forsvandt blindsne, SB forsvinder jo af og til når en spiller ryger ud men et eller andet gik galt og både BB og SB forsvandt, vi regnede jo med at det ville gå iorden igen efter næste hånd men det forsatte, efter et par hænder blev jeg utålmodig og gik all-in (dum ide uden blinds bliver man jo kun kaldt hvis nogen sidder med en virkelig hånd, men jeg var nu meget shortstacked anyway).
et par stykker til blev utålmodige efter en ¢times tid, men resten sidder der stadigvæk (de har valgt at sit out- det koster jo ikke noget når der ingen blinds er) men jeg gad vide hvordan Boss har tænkt sig at løse det problem for nu er det vel et par timer siden og flere af spillerene er vel gået i seng.
Blind kaos på Boss
Hvorfor skrev I ikke bare til live support? Men de resterende 8 delte vel pengene til top 8?
endnu værre, 100$ buyin turnering på boss (måske samme dag). 11 mand tilbage på 2 borde, penge til
10,jeg checker det andet bord med 5 mand og ser de spiller uden blinds dette står på mindst 10min
indtil en spiller på vores bord ryger ud, ædt af blinds
som er rimelige høje. jeg mailer support da jeg synes
det er unfair specielt for spilleren der ender lige uden for pengene(mener de 7k$ skal deles mellem 11mand), får svar at jeg jo har fået 560$ for min 5.plads og ikke skal blande mig på vegne af andre spillere.det skal de nok selv klare
chaxxk
Hvilket site snakker vi om her?, det er da et amatøragtigt svar at sende ud!!
Fuck. Det er en amatørside... Har ikke haft andet end ballade med de fjolser!
Min oplevelse var over på sporting odds (en turnering kun for sporting odds, ikke de andre boss media sites).
Jeg synes Mermaids svar om at man ikke skal blande sig i noget der angår andre spillere, er ret underligt med mindre de selv har taget kontakt til spilleren.
For det er jo slet ikke sikkert, at spilleren der røg ud på boblen, er klar over at hans chancer er blevet reduceret af en softwarefejl på det andet bord.
Det er jo langt fra altid, man holder øje med hvad der sker på andre borde, end ens eget i en turnering.
jeg gjorde de andre spillere ved mit bord opmærksom på det, prøvede også live chat(lukket)
@chaxxk
Kan du ikke poste det præcise svar du fik?
Det lyder fuldstændigt horribelt at der er to borde tilbage i en turnering, og det ene bord ikke betaler blinds, hvorefter sitet bare siger at man skal være tilfreds og ikke blande sig i noget.
Hvis det virkelig er rigtigt var sagen med Hostrups lukning af konto pga et par dårligt spillede hænder jo ikke bare en enlig svale..........
Der kan altid ske fejl, men jeg er meget forundret hvis det flabede svar er rigtigt, samt at de ikke ønsker at gøre noget ved det!
/Costa
okay den præcise ordlyd er som følger:
we can confirm that you have recieved $xxx for this
tournay.
Please do not worry about other players, as any extra funds that need to be given is between the
client and ourselves.
det tolker jeg som et bland dig udenom
Mage til amatører. Mermaid vil åbenbart gerne have dårlig omtale.
Det er ikke noget pænt svar på en seriøs henvendelse hvor en spiller er blevet snydt for penge!!!!!
Og tror alle er enige om at en shortstack på boblen, som betaler blinds mens et andet bord ikke betaler blinds, er blevet snydt.
Det havde klædt Mermaid hvis de havde erkendt fejlen og samtidig skrevet at de havde ydet kompentation til ham de har snydt (hvis det altsp var tilfældet), og hvis ikke de havde, at de ville gøre det efter din henvendelse.
/Costa
hvad så med ham der røg på 12. pladsen? Er han også blevet snydt? og hvad med 13. pladsen? osv.
Synes heller ikke det er acceptabelt, men nok umuligt at gøre noget ved efter turneringen er spillet færdig. :-(
FYI
Hvis du har fået svaret fra @pokerresponse er det ikke et mermaid-svar.. så er det et BossMedia-svar, og derfor er det ..... igen i denne stuation.... ikke direkte mermaids skyld.
Livesupporten (den manglende) er ligeledes BossMedia
Beklager jeg skal lyde som en aktionær every fucking time, men når beskyldningerne bygger på misforståelser træder jeg med glæde frem som uvildig og forsvarer.
@Ellum
Lige så lang tid som det andet bord ikke har betalt blinds er folk ved bordet blevet snydt.
Jeg synes dog det er mest udtalt på boblen, og derfor synes jeg minimum man skal finde en løsning på hans problem. Det er helt uacceptabelt at ryge på boblen når et andet bord ikke betaler blinds sent i en turnering!
Men det er jo let at sige bagefter at turneringen er jo færdigspillet osv, og så er der ikke meget at gøre. Hvis Mermaid vælger at have turneringer men ikke noget personale på deres support, så må de jo bruge nogle af de penge de sparer ved det, til at kompensere når sådan noget som dette sker.
Hvis der havde været en livesupport kunne problemet jo have været minimeret væsentligt, og turneringen kunne være stoppet indtil blindproblemet var løst.
/Costa
@Redsox
"Beklager jeg skal lyde som en aktionær every fucking time, men når beskyldningerne bygger på misforståelser træder jeg med glæde frem som uvildig og forsvarer."
Hey, så længe det er sagligt og opklarende for sagen er det altid i orden at folk blander sig, og det er da interessant om svaret er kommet direkte fra Mermaid eller fra Boss.
Men husk nu lige at er man kunde ved Mermaid så er det Mermaids ansvar at løse sådanne problemer, og Mermaids ansvar at have samarbejdspartnere de kan stole på.
Forestil dig at du går ned i banken og overfører nogle penge til din kammerats konto. Efterfølgende finder du ud af at pengene er overført til en anden konto og ikke kan føres tilbage.
Ville du så acceptere at banken bare sagde "vi er med i det her banknetværk så det er ikke rigtigt vores skyld, og vi kan ikke gøre noget"?
Personligt ville jeg da være ligeglad hvor mine penge var og hvordan banken ville få dem tilbage, og jeg er fuldstændig ligeglad med om deres banknetværk eller Edb ikke virker. Jeg er kunde hos banken og det er deres ansvar, og jeg skal have mine penge. Jeg er sådan set ligeglad med om de har en underleverandør der har lavet fejl, det må banken klare, jeg skal i hvert fald ikke bøde for de har en underleverandør der laver fejl.
Sådan er (burde) det også være mht pokersites. Man kan ikke bare dække sig ind under at man har en leverandør der ikke kan finde ud af tingene.
Hvis man indgår en aftale med en kunde er man forpligtet overfor den kunde, ellers skal det klart fremgå ved aftalens begyndelse hvis det hænger anderledes sammen, og man f.eks. kan få lukket sin konto hvis man spillet et par hænder dårligt osv (Hostrups sag).
/Costa
"Livesupporten (den manglende) er ligeledes BossMedia"
Ja, men det er stadig Mermaids ansvar hvordan man som kunde bliver behandlet hvis man signer op hos dem. Man kan ikke bare fraskrive sig ansvar fordi den leverandør man har valgt er nogle amatører, sådan fungerer det hverken juridisk (ikke i dk i hvert fald) eller moralsk!
Vi er enige om den dårlige behandling
Vi er enige om at Mermaid har part i sagen om $100-turneringen.
(er vi også enige om at SportingOdds bliver nævnt?)
Jeg kunne forestille mig at mermaid betaler for at boss ansætter support og tager sig af pokerspillerne. Så er det misvedligehold af den del af kontrakten, og Mermaid må træffe en beslutning om hvordan de implicerede spillere skal kompenseres.
Så vidt jeg læser det har Mermaid ikke meldt ud i denne sag, hvorfor det er lidt urimeligt at gøre dem til syndere... endnu..
Pointen er:
"MERMAID nu må i kraftedeme snart få jeres udbyder til at stramme op...!"
.. men nu er det vist noget med de ikke har tænkt sig at forsvare sig på Pokernet denn egang :D
"we can confirm that you have recieved $xxx for this tournay.
Please do not worry about other players, as any extra funds that need to be given is between the
client and ourselves."
Hvad er lige det kritisable i det svar???
Folk elsker åbenbart at hakke på mermaid ved den mindste lejlighed. Men der sker vel fejl på alle pokersites i ny og næ..?
Ps. Jeg er en ivrig og i det store hele tilfreds spiller på BossMedia-netværket, men hverken kunde eller aktionær hos mermaid.
@Saturnus
du læser det måske som om, at ikke er skrevet nogle grimme ord, men det er da et uforskammet svar at få på en henvendelse hvor 6 spillere rent faktisk er blevet snydt, hvordan de skal kompensere til disse spillere er deres sag, men de kan jo nøjes med at skive dette frem for at bede folk blande sig uden om, det kan jo rent faktik godt være, at de pågældende spillere ikke selv havde set fejlen, da den jo var på et andet bord. så gu'' er det da et uhøfligt svar at give til en kunde, som vi jo alle er.
Jeg var også med i denne farce.. og sad på det bord med blinds... jeg er virkelig frusteret over hvordan det hele kører på boss media.. der er så tit delays og lag i turneringerne derinde.. det er sgu ikk fedt og skulle sidde og kæmpe på bubblen med syge blinds og 5 mand på bordet...
mens det andet bord bare folder hele vejen rundt... hvis det ikke var for alle de dejlige fisk var jeg skiftet for lang tid siden...
heads up final 10$ turn.. jeg 50k ham 400k ... pludselig bliver han discon.. fik sgu en dårlig smag i munden. manden kunne stadig chatte men intet foretage sig .. valgte derfor at chekke bordet ud. for hver hånd til vi 150k etc.han vandt da heldigvis for mermaid ;( på fair hånd ... men ellers ingen synderlige klager
finexp
"Hvad er lige det kritisable i det svar???
Folk elsker åbenbart at hakke på mermaid ved den mindste lejlighed. Men der sker vel fejl på alle pokersites i ny og næ..?"
Det kritisable er at de ikke melder ud hvad de har foretaget sig i sagen. De får en seriøs henvendelse om snyd, men sender et noget kortfattet svar tilbage, som sagtens kan tolkes som om at det skal man ikke blande sig i.
Og min pointe er netop at der sker fejl alle steder og at det er okay, bare man så behandler folk ordentlig efterfølgende. Og det mener jeg ikke er sket hvis bl.a. ham på boblen ikke hat fået kompensation.
@Toxtox
Har Hardgrove snuppet dit password, eller har du fået solstik? :)