sidder med villain på 2 borde, han har reraiset mig preflop en 5-6 gange i den her session [edit: på omkring 100 hænder pr bord] hvor jeg ikke har callet.
Inden for de sidste 20-25 hænder har jeg reraiset ham 4 gange, første gang 4bettede han og jeg muckede, en anden gang callede han og tog den fra mig på floppet og de to sidste gange foldede han pre.
Edit: jeg har indtryk af at han muligvis tror jeg er "træt" af ham.
Jeg har ikke rigtig spillet imod ham post flop men fra hvad jeg har set virker han ret solid
Hans stats er 18/14.6/2 over 470 hænder, jeg har spillet 25/18/4 på det ene bord og 19/14/2 på det andet
SB ($506.50)
Hero ($578.58)
UTG ($1130)
MP ($655.34)
Button ($409.40)
Preflop:/ Hero is BB with J♠, J♣. SB posts a blind of $2.
3 folds//, SB (poster) raises to $12/, Hero raises to $38/, SB raises to $122
Hero tager sin kappe og maske på og .. ?!
Blind warzz 400nl
You know what to do!!
Helten ved altid hvornår kampen skal tages...
Så ja på med kappen... ;-)
Folder...
Hvis han tror, at du tror, at du er traet af ham, vil han formentlig antage, at du er mere inklineret til at gaa hele vejen med en marginal haand. Derfor kan vi ressonere os frem til, at han i givne tilfaelde har meget staerk tiltro til sin haand, og haaber/forventer en staerk reaktion fra dig baseret paa dine frustrationer, og at du derfor er meget langt bagud.
Af dine odds fremgaar det klart, at haandens set-vaerdi ikke er vaerd at spille for saa fold den bare straight away...
UP:
Fold.
Med et read ville jeg kalde og smide stakken til et rag-board.
Evt. ville et all-in være muligt, men så skal du virkelig vide at manden er i stand til at folde QQ eller er villig til at kalde med TT-77, AK, AQ, AJ.
Løsning 1 vælger jeg oftest i sådan en situation. Men jeg er ikke sikker på, at det er den bedste.
Jeg betaler her 9/10 gange. a) det er en blind krig b) det er mod en stærk modstander, som jeg tror ønsker at tage den ned preflop.
nu har du ikke postet nogen stats, så må gå ud fra han er unknown.
Mod unknown villain, caller jeg den her i position.
"nu har du ikke postet nogen stats, så må gå ud fra han er unknown.
Mod unknown villain, caller jeg den her i position. "
yo
25% push, 75% fold.
Kig på dit ur, hvis sekundviseren er mellem 0 og 15 så push.
I øvrigt må hans range vel egentlig også være tiltet imod AK og ikke AA eftersom man næsten må formode han oftere ser et flop med AA/KK end med AK.
hahaaha my bad :D.
nu hvor søvnen er fjernet fra øjnene osv. og hjernen er oppe og virke:
de stats ændrer ikke meget ved mit spil, jeg caller stadig i position, men havde foldet hvis jeg havde siddet i sb.
Jeg smider under ingen omstaendigheder min fulde stack vaek i den givne situation, naar jeg kan folde saa relativt billigt... Dertil ville det kraeve et vaesentlig bedre read paa villain.