Game #3646479863: Hold'em NL ($2/$5) - 2007/03/30 - 05:08:18 (EST)
Table "Fish" Seat 4 is the button.
Seat 1: hahila ($1000.25 in chips)
Seat 2: martinos sits out
Seat 3: Grasso2 ($56.25 in chips)
Seat 4: Liskeard ($194 in chips)
Seat 5: robbie5 sits out
Seat 6: quepasa ($630.75 in chips)
quepasa: posts small blind $2
hahila: posts big blind $5
----- HOLE CARDS -----
dealt to hahila Q♥ Q♠
Grasso2: folds
Liskeard: folds
quepasa: raises to $25
hahila: raises to $80
quepasa: calls $55
----- FLOP ----- 4♣ 8♥ 4♥
quepasa: checks
hahila: bets $120
quepasa: raises to $550.75 and is all-in
430 to call?
quepasa er regular og sane.
ændre det noget det er blindfight eller er det standart muck?
blindfight QQ nl 500
Umiddelbart havde jeg nok smidt den, tror han sidder med AA eller KK..
Hvordan har dynamikken været omkring blinds so far? Er der blevet 3 bettet meget?
Umiddelbart er det et call.
ikke så meget at tænke over der. han sidder med AK eller JJ og derfor scooper du den pot max ved et call. resultat?
I en blindbattle synes folks raising- og reraisingrange at være noget bredere end ude af blinds. En "sane og regular" ved dette, hvorfor han kan skubbe med en ret bred vifte af hænder. Har han AA/KK spiker du en Q på river, og ellers er vi godt inde mod de andre hænder, som han kan skubbe, for eksempel ♥-draw.
Betalt.
der er ikke blevet 3bettet i vores blindfights overhovedet. men har heller ikke siddet der længe, så ikke været de store muligheder for.
du kommer ikke til at lægge den her. De gange han har KK/AA er det surt :) men fuckit... kun lidt over et buyin jo :)
nu taler de fleste jo for et call, men jeg tænker bare at vi at når der nu ikke er nogen særlig dynamik eller reads, tror jeg vi ser AA -KK eller AKs over halvdelen af gangene,
eller regner i med at villian spiller alle par fra 99 og op på samme måde?
nå men ikke mere gang i denne tråd, men det lader til de fleste er enige om at et call er på sin plads her, som jeg dog stadigvæk godt kan have min tvivl om.
i den konkrete hånd kaldte jeg og han viste A ♥ A♠ og holdte hjem
Hvis dynamikken omkring blinds ikke har været ret heftig, er det ikke skidt at folde den her. Det er sjældent man ser folk checkraise AI med 99-JJ her. Det er langt oftest esser/konger eller noget AK med farvetræk.
Hvis dynamikken derimod har været heftig er det naturligvis et instacall.