***** Hand History for Game 2973376686 *****
$100 NL Texas Hold"em - Thursday, November 03, 07:31:40 EDT 2005
Table Table 72414 (6 max) (No DP) (Real Money)
Seat 5 is the button
Total number of players : 5
Seat 1: Smackdaddee ( $93.35 )
Seat 2: seh20 ( $374.44 )
Seat 4: mette_21 ( $469.20 )
Seat 5: HarWag ( $78.95 )
Seat 6: AFK__ ( $99 )
AFK__ posts small blind [$0.50].
seh20 posts big blind [$1].
** Dealing down cards **
Dealt to AFK__ [ A♠ Q♠ ]
mette_21 raises [$4].
HarWag folds.
AFK__ calls [$3.50].
seh20 calls [$3].
** Dealing Flop ** [ J♦, 2♠, Q♣ ]
AFK__ bets [$9].
seh20 calls [$9].
mette_21 folds.
** Dealing Turn ** [ 4♠ ]
AFK__ bets [$20].
seh20 calls [$20].
** Dealing River ** [ K♦ ]
AFK__ bets [$25].
Bør jeg ikke lave et blocking bet på river? Ned igennem hånden er jeg egentlig bange for Q/Js eller lign.
Ved godt jeg skyder nogle posts af pt. men når jeg brænder 2-3 buyins af på ½ time er jeg nødt til at høre om jeg gør noget helt galt eller om jeg skal tilskrive dem gode gamle varians.
Blocking bet på river? SH100NL
Syntes det ser fint ud, selvom hvis kan kaldte ville du nok være stået, men et check forhindrer at en evt. dårliger hånd end dig f.eks. Q10 better ud og så kan du jo kun folde. Jeg går ud fra at du lige har sat dig da du har 99$, og buy in er max 100$, så derfor ikke har noget read.
gameselection..
Det ligner ikke et bord jeg ville sætte mig ved hvis jeg havde andre muligheder. To personer med over 3x buy-in, og en med knap 1xbuy in... det må kunne findes bedre.
Jeg går målrettet efter borde hvor der sidder folk med halve buy-ins..
Gør i noget på denne front?.. eller drukner det lidt fordi man bare skal i gang med multitabling og lader skæbnen/waiting listen bestemme hvor man havner
Størrelsen af ens stack siger ikke nødvendigvis noget om hvor dygtig spilleren er... imo.
Efter at have siddet ved bordet i en lille time nu kan jeg indskyde at spillerne bestemt ikke er over middel, og villian i den konkrete hånd er en calling station af karat.
@sasuke
nej, men den kan afgøre hvem der trækker hvem rundt i manegen.
Egentlig er det bare noget jeg har læst et sted, derfor spørger jeg lidt uden selv at have et stålfast argument.
eksempel fra www.bet-the-pot.com
(intro to pokertracker)
Sit down at PC; log into Party, fire up PT (having previously set up auto-rate rules to rate others after 20 hands according to my suggested auto-rate rules), find 4 tables that look promising - no more than 2 big stacks, medium-high pot averages and enter them as observer.