Hej PN ♥
Jeg var så heldig at være en af de to PN'ere der blev valgt til dette skønne projekt: http://www.pokernet.dk/forum/faa-en-200-tour-rulle-af-pokernet-og-behold-alt-overskud.html
Lidt om mig:
22 årig gut fra Odense, studerer til daglig og har spillet poker i knap 4 år. Har altid spillet på ≤ Hobby niveau, men vil gerne til at gøre mere ud af pokeren.
Og hvilken enestående mulighed dette projekt er for mig! :)
Til alle de Rail-birds og skrubugler der måtte være spiller jeg på DS med nicket: JBKDK
Kort om mit pokerspil:
Har altid været en tour-spiller og begår mig 99,9% kun på tours.
Lidt graf-"lir":
Har haft et enkelt stort cash i år (Pokerstars) og eller er det bare dødt lidt hen :(
Det skulle vi gerne få lavet om på!
Projektets fokus:
Mine primære fokus med dette projekt bliver at udvikle min forståelse HVORFOR man gør de ting man gør og bare at gøre det.
Vi better af en grund! Hvor meget better vi? C-better vi her? Folde han bedre end os? Caller han dårligere end os? osv.
Desuden skal jeg være MEGET bedre i mit end-game, da der er her jeg kommer til kort og ikke får de store resultater.
Til dette skal jeg bruge PN's hjælp!
Derfor ligger jeg (forhåbentlig) en 7-8 hænder op fra hver session, hvor nogle af de ting jeg vil arbejde med kommer i spil.
Nogle gange kan der være lidt flere hænder, hvis jeg oplever nogle sjove spots.
Resultater:
Jeg har lavet nogle excel-ark som jeg vil opdatere efter hver session og ligge ind som screenshot i kommentarerne nedenunder.
Desuden bliver følgende billede opdateret en gang om ugen: (med start i morgen den 15/3)
Håber på en masse hjælp fra alle jer skrappe chefer!
Til sidst er der kun at sige:
SHUFFLE UP AND DEAL! :D
/Jonasbk93