600$NL 6-max paa pacific. Jeg har ikke rigtigt noget read paa villain. Jeg har selv spillet aggressivt og har aabnet med en ret bred range i steal situationer. Eff. stacks 600$. Foldet til mig i SB og jeg raiser til 21$ med A♣ 5♦. Villain caller i BB.
Flop: 8♠ 6♦ 5♠ Pot: 41$
Jeg byder 33$, villain caller.
Turn: 2♠ Pot: 105$
Jeg checker, villain byder 30$, og jeg raiser til 150$. Han timer langt ned og caller.
River: 7♦ Pot: 405$
Skub eller giv op?
Bluff 600$ NL
Villains call på flop virker lidt som et weak spillet pp 44/77/33/22.Muligvis lille spartræk eller A7-A♠7x,måske bare standard float da han ikke tror du har ramt og forsøger at stjæle potten senere....callet af dit turn checkraise, kan jeg dog slet ikke li''.Han må ha besluttet at du ikke har farven og vil nok kalde dig ned på river også...om han vil kalde 400...tjaa..det er sgu svært at vide.
Du har ingen reads...dvs han har heller ingen på dig?Semi-floater han et så stort checkraise fra preflopraiser med et draw på en 3spar turn?Not likely imo.
Kan slet ikke se villain sløvspille et højere PP eller et sæt på det drawheavy flop..
Damage control ville jeg mene?
Eneste hånd jeg tror du kan få ham af, er A♠7x
"Jeg har ikke rigtigt noget read paa villain"
Uden noget read på villian mener jeg ikke dit turn-check-raise kan betale sig. Jeg caller bare og folder til de fleste bets på river. (Medmindre han better så utrolig småt at der er pot-odds)
Hvis du derimod har set villian smide fx. 2 par på et board med samme tekstur kan jeg bedre lide et sådant spil.
Jeg kan ikke forestille mig, at du spiller en made hand, dvs. flush/straight/set(/2 par) saadan... Villain, derimod, kan sagtens have en af disse haender.
"Ingen reads"
Jeg giver normalt op paa turn.
Gem dine bluffs til du ved der er overvejende sandsynlighed for, at Villain er ude i noget float-skaeg e.lign, og at han evt. ser dig som ret stram... ;)
Peter