6-max NL600 på pacific. Eff.stacks 750$. Villain er en solid multitabling TAG. Han ser nok mig som TAG også
Jeg får A♠ 5♠ UTG og raiser til 21$. Villain caller UTG+1. Vi er to til floppet.
Flop: A♣ 5♣ 7♦ Pot: 48$
Jeg better 36$, han caller.
Turn: 3♣ Pot: 120$
Jeg check caller 90$
River: 9♣ Pot: 300$
Jeg checker, han better 200$, jeg skubber for ~600$.
Er det selvmord? Jeg har haft ret kolde kort de sidste par dage og har som resultat tiltet lidt og lavet nogen alt for vilde bluffs. Er dette her et af dem?
Bluff NL600
Du vil gerne repræsentere en høj klør (K♣ eller evt. Q♣).
Hvis nu du havde K♣Q♦ eller K♣Q♣ ville du check-calle turn og så gå efter at check-raise river?
Jørn
Problemet er, at du ofte repræsenterer, hvad han har... Hvad better han 200 på river med: K♣, Q♣, J♣ og air.
Procentmæssigt er det klart mest sandsynligt, at han har flushen, spørgsmålet er så hvor høj. Han folder formentlig J♣.
Et andet problem er, at du meget sjældent vil checke river her med Q♣ og K♣. Sandsynligheden for at han har en flush på turn med noget SC værk er stor og han kan tolke et riverbet som bluff for at tage ham af en svagere flush. Derfor er C-R linjen på river ikke vildt troværdig imo.
I don''t like
Som Turbofluen nævner vil han ofte sidde med en af de billetter, du forsøger at reppe. Og hvis du rent faktisk sad med en af de høje billetter, hvorfor ville du så ikke lave et valuebet på river ?
Et c/r all-in her virker ikke troværdigt, og du bliver formentlig kaldt af rigtigt mange hænder.
det ser desperat ud; checkraise river på sådan et board er ikke akkurat en AK♣ linje imo, det ville være trixxy hvis du havde den men tror du bliver kaldet af QJ♣ lidt for ofte
Jeg er enig med jer alle sammen, det play stank :/
Tiltede godt og grundigt og lavede flere plays som dette derefter. Denne post burde jeg måske ikke have lavet, men var ret frustreret og havde brug for at blive fortalt hvor elendigt dette var :P.
@LOD
Kan ikke huske villains navn nu. Jeg har lagt mærke til at du også selv er begyndt at spille på Pacific. Hvad hedder du derinde?
Det kan faktisk være fint at bluffe på river her men du bør selv stikke ud af to grunde:
1. Det er billigere for dig selv
2. Hvis du check-raiser risikere du at villian comitter sig så hårdt til potten at han bliver nødt til at calle med hænder han ellers ville have foldet.
Hvordan gik det? Du blev kaldt og blev busted?
sunek