Synes helt sikkert bluffcatching med ingenting er og bliver det sjoveste i poker :)
SB ($196)
BB ($1,191)
UTG ($117)
UTG+1 ($783)
UTG+2 ($370)
MP1 ($200)
MP2 ($313)
CO ($105)
Hero ($466)
Dealt to Hero 7♦ K♦
fold, fold, fold, fold, fold, fold, Hero raises to $6, fold, BB calls $4
FLOP ($13) 8♠ 5♣ 3♠
BB checks, Hero bets $8, BB calls $8
TURN ($29) 8♠ 5♣ 3♠ A♣
BB checks, Hero bets $22, BB calls $22
RIVER ($73) 8♠ 5♣ 3♠ A♣ 8♥
BB bets $58, Hero calls $58
BB shows J♣ 9♣
(Pre 45%, Flop 30.4%, Turn 34.1%)
Hero shows 7♦ K♦
(Pre 55%, Flop 69.6%, Turn 65.9%)
Hero wins $186
SB ($146)
BB ($101)
UTG ($200)
UTG+1 ($200)
UTG+2 ($251)
Hero ($389)
MP2 ($91.75)
CO ($774)
BTN ($202)
Dealt to Hero Q♣ Q♦
fold, fold, fold, Hero raises to $7, fold, CO calls $7, fold, fold, fold
FLOP ($17) 7♦ 5♠ 8♣
Hero bets $12, CO raises to $28, Hero calls $16
TURN ($73) 7♦ 5♠ 8♣ 3♣
Hero checks, CO checks
RIVER ($73) 7♦ 5♠ 8♣ 3♣ A♣
Hero checks, CO bets $55, Hero calls $55
Hero shows Q♣ Q♦
(Pre 80%, Flop 63.6%, Turn 81.8%)
CO shows 9♦ T♦
(Pre 20%, Flop 36.4%, Turn 18.2%)
Hero wins $180
Bluffcatching NL200 RUSH!
Hånd 2 er ret standard, nice call hånd 1...
woooow. nogle seriøse reads at have i rush :)
Pokerbarca er spot on.
hånd 1 = er tabende i længden. En gang imellem vinder man hånden og tror efterfølgende man er verdensmester...
hånd 2 = standard
Går du tit broke på NL200?
lol@ ingen dato på HH.
det har taget dig måneder at få det til at virker 1,5 gange, og nu skal du have pn fame.
nick?
Haha gutter, ROLIG!!
Hånd 2 er std, ja.
Hånd 1: Uden nogle betsizing og timing reads folder jeg også river.
@ hilb + Sailor
Hvorfor ??????????????????????????????????????????????
@ jarl lachris
Hvad mener du?
Jeg spillede hænderne igår og resten du skriver er noget pjat. Det skal virke mindre end 1/3 af gangene pga. pot odds og det virker betydeligt mere end det :)
Okay lad mig forklare hånd 1 før folk flamer mere:
Han virker fisket pga. hans timing tells:
1: Han tænker over hans flop call så jeg discounter 8x.
2: Han snapcaller turn - ligner meget et draw fra en dårlig spiller, discounter 8x endnu mere.
3: Han insta better river 58/73.
Med et A eller en 8er vil du nok tænke lidt mere om du skal valuebette OOP, med en 8er overveje at CR mens kun et busted draw uden SD value har en instant beslutning om at skyde river OOP (ikke at jeg siger det er godt).
Vi skal kun være gode 31% på river. Satte ham aktuelt på ♠ ♠ der tænker om han skal CR floppet, men undrer mig bestemt ikke over han har ♣ ♣ siden fisk ofte peeler floppet med overcards og løber FD+str8 draw.
1eren er obv raket spew.
Lækkert lille AlexKP ry du er ved opbygge dig :)
@ joonas
Det var ikke meningen :(
Har diskuteret en del med en pokerkammeret omkring første hånd..
Han kan ikke komme frem til andet end at du spewer og jeg kan ikke komme frem til andet end at du har fantastiske hand reading skills. Stor respekt for at lave det call på river..
Alle 8x og sets raiser ofte flop..
alle Ax♠♠ raiser turn... muligvis også flop.
ergo giver river ingen mening at valuebette for BB. Han ligner så meget et bluff. Tror ofte at eks. A♠Q♠ og A/2, A/4 check/caller river.
Du spiller godt.
@ scootie
Tak!
Jeg forventer kun nogen gange en donk raiser 8x på floppet, men han snapcaller helt sikkert aldrig på turn. Sets raiser enten floppet og senest turn så det discounter jeg næsten helt.
Nej jeg synes også BBs linje lugter så meget af et missed draw her og vi skal jo kun være god 1/3 gange for at kunne calle river og det mener jeg bestemt vi er.
Synes dog det er ærgerligt at nogle folk giver udtryk for det er et dårligt call, eller spew uden at argumentere for deres sag. Som pokerspiller lærer du virkelig ikke meget af at høre andres gutfeeling uden at få en begrundelse.
Slap nu af gutter. Med check/tænk call og check snap call og temmelig kraftigt riverdonklead har en std passiv show down muppet da en rigelig høj riverblufffrekvens til, at det aldrig kan blive raketspew at calle.
Problemet bliver, at han ind i mellem har et eller andet wtf-agtigt som en 8x'er eller AQs og nogle gange slår vi ikke hans bluff, fordi han eksempelvis har 5x i ♠ eller K♠. Derfor tror jeg ikke, at det er et godt call, men jeg tror ikke, at det er noget vi taber meget på.