Multitables VILLAIN er 25/20/4.18 over ca. 50 hænder.
Party Poker No-Limit Hold''em $400
Button
SB
Hero ($617.90)
UTG
MP (VILLAIN)/ ($891.20)
CO
Preflop:/ Hero is BB with A♣, J♠. SB posts a blind of $2.
1 fold//, MP (VILLAIN)/ raises to $16/, CO calls $16, 2 folds//, Hero calls $12.
Flop:/ ($50) A♠, 6♥, 7♣ (3 players)/
Hero checks, VILLAIN bets $25/, CO folds, Hero raises to $75/, VILLAIN calls $50.
Turn:/ ($200) 9♥ (2 players)/
Hero bets $150/, VILLAIN calls $150.
River:/ ($500) 8♦ (2 players)/
Hero bets $376.90 (All-In),
Bluff-check NL $400
Well, det er jo ca. det samme som Sasukes post. Problemet i det her tilfælde er dog, at du sagtens kan have den bedste hånd på flop, hvilket gør matematikken i dit bluff ret dårlig. Jf. Brænderens (jeg-bluffer-for-stacken-post), er det som regel ikke en ret fix idé at bluffe med rimelig gode made hands, alene fordi matematikken i at spille den nogenlunde std. til showdown er ret dårlig.
Derudover er din linje hér til kedelig, fordi du pludselig repper straighten på river i stedet for et set/2par. Det sætter tvivl omkring din handrange på flop/turn, og villain kan derfor være ret inclined til at kigge dig med TP-hænder eller bedre.
- AB
Check turn check river...
Kan ikke forstå du better river når han caller turn..
@Ludo
Hmmmm - jeg synes linien her virker ret atypisk ift. hvordan jeg umiddelbart opfatter din spillestil :-)
Hvad er dine egne stats på bordet ?
Er det en af disse Villain er HERO-posts ???
@Puma
Nej, det er mig...
Jeg ville have det til at ligne et set og få ham til at smide AK/AQ.
Enig med Asger_b
Derudover: Du skal også overveje det jeg kalder idiotfaktoren, hvad er chancen for at han ikke ser andet end sin egen hånd der viser AK og betaler hele vejen?
Mod aggressive villains vil jeg i øvrigt også være tilbøjelig til at mucke AJo preflop til et raise da den er meget, meget svær at spille OOP også selvom man rammer godt imo.
takker for svarene...
Jeg havde brug for prygl... Denne hånd havde irriteret mig meget, da det var dumt - meget dumt...
Ville lige checke om jeg var helt ude og skide.
Alt den snak om at ramme et downswing har vist haft en negativ effekt på mig. Har lige haft den værste pokerdag nogensinde.
Imponerende som det er til at brække sig over. Men meget af det var dårligt spil, så jeg er rykket en tand ned for at finde formen igen efter eksamensperioden! ;)
Han kaldede forresten med 66 :(