Hej
Update:
Jeg har skrevet til Peter for at spørge om jeg må sælge, så det er sikkert endnu.
Jeg kan ikke selv spille touren og kan ikke tage til Malta anyways. Vil derfor gerne sælge. Prisen er $250 dollars, først til mølle.
Touren vil have 6 deltagere, 6 cash game donks vel at mærke. Strukturen er god, 5.000 i startchips og 15 minutters levels.
Tour start kl. 20.00 d. 1. april (altså allerede i morgen fredag)
Håber at finde en køber :)
Læs mere her: www.pokernet.dk/betfairmaltaexperience/
BME kval-tour ER til salg ($250)
så du sælger den måske til fuld pris, det er alligevel et godt tilbud.. Hvis du er desperart(læs det er du når den løber af stablen imorgen) for at sælge, burde du måske skære noget af prisen..
@djoffer
Mange vil være glade bare for at få muligheden for at vinde turen. Så derfor er tilbuddet vel fint, da det er en tur som ikke kan skaffes på andre måder.
Hvis du må! Så køber jeg den gerne for 100$. Så har du i hvert fald et bud, hvis ingen andre melder sig!
@Dieb
Husk nu det er først til mølle, men hvis du ikke mener, at det er mere end $100 værd, så fred være med det. Jeg sælger bare ikke til den pris, så har jeg andre alternativer :)
@Skod
Tja, der findes vel også andre nationaliteter på Malta :)
@Cool
Helt cool.. Jeg tilbyder sådan set bare, at hvis du brænder inde med den, så kan du sælge den til mig for 100$. Har du allerede nogen nu, der vil betale mere, så er det bare helt fint.
175 er budt
@coolkjaer
Har mailet dig og sendt dig en sms også men skriver lige her også, da det bliver en hastesag. Hvis vi skal tilmelde et andet alias til turneringen end dit eget, så skal jeg have det på mail senest 12.30! Hører jeg ikke fra dig bliver jeg nødt til at tilmelde dit alias.
Peter
Har fået lov af Peter til at sælge.
GodteTerkel, det er din, hvis der ikke kommer et højere bud inden, 11.55.
Har sendt et svar. Vil du have skillinger på STars, FTP, eller 3. sted?