Få så lige regged drenge. Det er jo helt latterlig value lige nu. 5$ PLO-tour kl. 20.00 på Betfair.
MVH Skod
BME3 tour i dag kl 20.00. 1500$ added. Kun 16 regged!
@ KK
Det kan du godt. :)
@ Razga
Hvorfor kan du ikke vinde prize?
MVH Skod
Skod; hvis man ikke er oprettet via PN. Kan det tjekkes hurtigt, egentlig? Jeg ved ikke om jeg er oprettet gennem PN..
@ Makkasip
Kan ikke tjekke hurtigt, men hvis din account er helt ny, så har du hermed garanti for, at du kommer til Malta hvis du shipper billetten. Det samme gælder obviously alle andre nye signups.
MVH Skod
@ Razga...
Havde ikke fantasien til at tro du ikke var på PN-deal :)
MVH Skod
@Skod
Hvordan er chancerne for at blive flyttet over på jeres deal? Var ellers ret sikker på at jeg signede op gennem jer til sidste BME.
@ Deadboy
Hvis din konto er aktiv, så er de 0%.
Hvis den er inaktiv, så ser jeg på det.
MVH Skod
Er det rebuy tour skod ? :)
Er der en kampagne kode, man kan bruge for at blive signet op via. PokerNet? Eller SKAL man have klikket på jeres link? Jeg har nemlig oprettet en bruger, men jeg husker ikke om jeg gjorde det via. jeres link, men jeg har ikke oprettet mig et poker alias endnu, og der kan jeg indtaste kampagne kode.
Min konto blev ninjaaffiliated af oddschecker fordi jeg dagligt var inde og kigge paa odds...bleh, saa latterligt
@ Haunted
Du skal slette cookies og downloade www.pokernet.dk/rakeback/betfair for at være sikker.
Der er ikke en kampagnekode der linnker dig til vores deal.
Du kan skrive til [email protected] for tjek, eller alt hvad hjeret ellers begære :)
MVH Skod
@ KBB
Ja det suger lidt. Hvis du får deres tilladelse på skrift kan vi flytte dig. Ellers er der ikke noget at gøre :(
MVH Skod
Lidt træls der var rod med internettet. Det virker til det var noget serverproblemer et sted, da både Pokernet, FTP, Ongame og Ipoker var nede samtidig og jeg absolut ingen problemer havde med noget af det hernede sydpå.
Umiddelbart tror jeg ikke det bliver en omkamp, da fejlen most likely ikke var hos Betfair.
MVH Skod
Fair nok, det er vel Betfairs og Pokernets beslutning.
Herefter må man så selv vurderer om man har lyst til at spille et sted der ikke kan finde ud af at aflyse en turnering, hvor halvdelen af spillerne uden selv at have netproblemer i en lang periode ikke kunne komme på 80% af tiden:-S
Må man spørge hvad der så skal til for at en turnering annuleres?
PBaek
Jeg var også selv sindsyg sur over ongame.. Jeg lå i top 5 i en rebuy på Betsafe og blindede ud der sammen med Betfair hvor jeg også lå godt..
Kom så heldigvis tilbage og vandt på Betfair, men gik glip af omkring 1000$s value på Betsafe..
synes også det er en katastrofe at turneringen ikke bliver annuleres eller i det mindste pauset indtil problemerne er væk.
I havde selvfølgelg rost udbyderne, hvis I havde været CL, en server i Sydeuropa var gået ned, og turneringen var blevet annuleret, eller misforstår jeg indlæggene?
Klart at det er surt, men hvad pokker skal udbyderen gøre, når det ikke er hos dem problemet ligger, og præcis hvilken procentdel (sådan helt skarpt) skal være ramt af problemet for at man skal annulere turneringen?
Sygt. Jeg kan jinxe alt. Min forbindelse røg instant da jeg trykkede "send" på indlægget ovenover.
Nu skal der sgu' spilles en skilling på Man U som mester. Hell, måske jeg skal tage FCK med :-)
Betfair-profilen er currently på ferie i Thailand. Jeg er sikker på der kommer en udmelding asap.
MVH Skod
@alle
Vi har afventet en rapport fra ongame for at fastslå omfanget af problemet. Den er nu kommet og vi forsøger i øjeblikket at finde en fornuftig løsning.
Vi vender tilbage senere i dag med et endeligt svar.
@alle
Godt nyt!
Vi refunderer buy ins (inkl. rebuys), og vindere i turneringen vil naturligvis beholde deres gevinster (inkl. BME3 pakken).
Derudover vil vi afholde en ny turnering på et senere tidspunkt med en tilsvarende tilføjet værdi!
Vi kommer med yderligere information om denne turnering og præmien efterhånden som vi får det på plads.
@ alle
Vi har lige modtaget en rapport over antal rebuys og jeg skal da love for der er nogen der har givet den gas :)
Vi vil begynde at refundere jeres konti med buy ins og rebuys i næste uge.
Vi har ikke fastsat dato for den nye turnering endnu, men jeg kan godt afsløre at vi har fundet et rigtig fedt event at sende vinderen afsted til.