Jeg har en drønlækker bmw 330Ci til salg.
Kører fantastisk og har en lækker lyd og så er den self møghurtig! 100% chef-bil. Man er meget velkommen til at komme ud og prøve.
For billeder og mere info, send PM.
Spørgsmål så skyd løs.
ps. nej jeg er ik busto:)
BMW 330Ci til salg.
Lige et par billeder. For flere billeder og info PM.
img4.imageshack.us/my.php?image=07042008191e.jpg
img4.imageshack.us/my.php?image=07042008189v.jpg
Kæft hvor er den lækker!
Er bare bange for at der skal vindes en del 5$ sng'er før jeg har råd til sådan en :). Men held og lykke med salget.
Ahle skal da have BMW igen:
www.bilbasen.dk/brugt-bil/forhandler/BMW-316i-1,6-2d_ID815200354.htm
@OP
"Man er meget velkommen til at komme ud og prøve."
Også hvis man ved man ikke køber den :D?
Evt noget sted og pris med, hvis du vil have bedre chancer for at komme af med den (selvom den indeed er 100%chef ;))
Ehh chef bil uden navi, xenon og sportsæder?
Helt sikkert en nice bil med lækkert design og en perle af en motor. Jeg har faktisk kigget en del på 330ci men synes de har været lidt pricy men det har krisen jo ændret på:)
Årgang, KM-tal og pris?
Thyssen, er det dig der sælger? :-) Jeg skal have BMW igen (obv), du rammer dog ldit ved siden af -helt sikkert nice øse ellers :-)
Hilbe, jeg kører MC indtil vinter, hvor jeg køber ny bil. Det blir måske en ny M3'er, Z4'er eller en brugt M6'er. Nu ser vi hvordan pokeren kommer til at køre,måske er jeg bust og må købe ny jernhest istedet:)
Wonnabe, når du får kørt lidt i den glemmer du lynhurtigt alt om navigation og sportsæder. Jeg har dog en GPS jeg kan smide med i pakken,hvis det kniber med at finde vej:-) Xenon har den og derudover en del M-udstyr og 18" Hartge (!) fælge. Iøvrigt har jeg et par vinterdæk + fælge med i pakken også.
De er bestemt ikke pricy. Du finder ikke en bedre bil til pengene. Den kører simpelthen FANTASTISK, og rykker enormt godt, kun marginalt langsommere end KP's porsche -Perfekt til den unge tyr :-) 3 liters, selvf. den legendariske rækkesekser og 235 heste.
PM med rest.
@Ahle
Ja tror gerne man glemmer alt om navi når man sparker til den, men mærker til gengæld stolene mangler især hvis man har lidt klumpfod i svingene:). Måtte selv "nøjes" med 325Ci(uden navi med Garmin i handskerum) da krisen ikke lige havde ramt endnu :-/ så kender bilen ret godt.
Tak for PM, jeg kører en del KM så jeg skal gerne finde en med under 100KKM, men bestemt en lækker bil til en fornuftig pris. Bilbasen/DBA/autocom evt kommisions handel ved forhandler og den er solgt i en fart på trods af krisen imo.
Evt skriv/PM mig hvis du vil have kontakt til forhandler som før har solgt mine biler ved fordelagtig kommisionshandel.
Btw ny M3 FTW og så vil jeg gerne gætte på du kører R1 '08 over sommeren?